NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة صاحبتي والسوالب الي كانت هتموت علينا _حتى الجزء الثانى 10/3/2023

زبري ٢١ سم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
15 ديسمبر 2022
المشاركات
62
مستوى التفاعل
121
نقاط
436
الجنس
ذكر
الدولة
مصر البحيره
توجه جنسي
ثنائي الميل
ازيكو عاملين اي
معلش بقا حصل ظرف خلاني اغيب شويه عن الموقع بس اديني رجعت من تاني اهلا بيكم
النهارده جه في بالي اني احكي تجربه حصلت ومازالت مستمره الي الان
الاول اعرفكم بنفسي للي ميعرفنيش انا ميدو ٢٧ سنه وجسمي الي في صوره البروفايل
المهم الحكايه بتبدا اول ما اتخرجت وكنت في مرحله التدريب روحت سنتر معين واتدربت فيه وكان صاحب السنتر معرفه المهم في يوم من ايام الشغل جت واحده في سن ال٢٨ سنه تسال في امكانيه لي انها تعمل تدريب معين ع جهاز معين ف قولت ليها اسالي السكرتيره ولما سالتها السكرتيره قالت ليها مش هينفع واصلا صاحب السنتر مانع اي تدريب المهم ردت ليا شكرتني وبلغتني رد السكرتيره ف انا قولت ليها ولا يهمك وقولت ليها اني هحاول برضو ويمكن اوصل لنتيجه اجابيه المهم طلبت رقمي وفعلا انا حولت مع صاحب السنتر ونزلت تدريب معايا وبحكم اني سبقتها في التدريب ف انا بقيت سبقها في حاجات فبقت تسالني ونتكلم جوا الشغل وبرا واتصاحبنا ع بعض
لغيه هنا كانت كل حاجه عاديه خالص وعرفت انها متزوجه وان ولدها سعودي وولدتها مصريه وانها متنقله مابين مصر والسعوديه لغيه ما جت في فتره لقيتها ديما زعلانه ومخنوقه ف مع الوقت قلتلي انها اطلقت وانا حولت اواسيها عادي خالص بس لحظت مع الوقت انها بدات تهتم بيا وتسال اكتر وفي هزار بدا يتطور وبقينا بنخرج اكتر من الاول لغيه ما اتصدمت من طلبها في مره وهو انها عايزاني اكون جنبها وانها محتجاني وكدا انا مفهمتش اي قصدها بظبط بس بدلتها نفس الشعور والكلام ومن هنا بدات مع الوقت احس ان في غيره منها عليا لغيه ما قلتلي انها بتحبني وانا برضو بدلتها نفس الشعور منكرش سعتها اني مكنتش متعلق بيها بس موصلتش لحد الحب لااني بفضل الشباب واني انيك شاب وكدا المهم مع الوقت بدا يبقا في مسكه ايد واحنا في الشارع وواحنا في الشغر وفضلنا ع كدا حوالي سنه لغيه التدريب ما انتها وبر١و كنا مع بعض فون ومقبلات لغيه ما لحظه عليا في مره ان زبري واقف وانا بصراحه اتحرجت سعتها لااني اول مره اوصل مع بنت لحاجه زي دي ف مبقتش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه
لغيه هيا ما قالت كلمه وفرت عليا كل التفكير والاحتمالات دي المهم لما لحظه ان زبري واقف فضلت تتكلم عادي وخلصنا الخروجه وروحنا وبليل واحنا بنتكلم قلتلي انها لاحظه ان عضوي دي فعلا كانت كلمتها انا سكت شويه وقولت ليها عادي منا بمسك ايدك وكدا ف طبيعي زبري يقف ف قلتلي انت فكرني زعلانه بلعكس انا مبسوطه بس بصراحه خايفه اكرر نفس الغلط الي غلطه قبل كدا ونتجوز وتروح مني قولت ليها امال انت عايزه اي قلتلي مش عارفه بس انا مش عايزه نتفارق انا الي اقدر اعمله وواثقه ان دا الصح اني هسلم ليك نفسي انا مرتاحه ليك وواثقه فيك قولت ليها تسلملي نفسك ازاي مش فاهم قلتلي بنفس الف هكون مراتك بس من غير ورق وانا واثقه انك هتحافظ عليا المهم قولت ليها هفكر وبعد يوم وفقت
واتقبلنا اكتر من مره وفي يوم قلتلي اني لو عايز اجي البيت عندها كا عزومه يعني مفيش مانع المهم قبلتها في البيت عرفتني ع ولدتها واتغدينا وبعدها لقيت ولدتها بتقول ليها انها هتنزل لجلرتهم وكدا وبقينا لوحدنا ف الاول عملت نفسي بتعامل عادي لغيه ما حسيت ان صوتها بقا ناعم اكتر ف فهمت انها عيزاني اقرب منها بدات امسك درعها بعدين محستش بنفسي الا وانا حضنها بصراحه بزاز الحرين لما تكون لامسه صدر الراجل بيكون احساس جامد فشخ المهم فضلنا ع الوضع دا شويه بعدين بدات ابوس دمغها بعدين خدودها بعدين شفيفها واول ما لمست شفيفها لقيت ايدها ع زبري بتمسكه فضلنا كدا شويه بعدين قولت ليها زبري بينده عليكي قلتلي مش فاهمه قولت ليها مصيه يعني انا بصراحه كنت متوقع انها هترفض بس لقيتها سمعت الكلام وفضلت تمصه
واكتشفت انها مش بتعرف تمص وباين دي اول مره تعملعا لاانها كانت ع طول سننها تخبط في زبري ومبتعرفش تدخل جزء كبير منه وكانت بتشرق وكدا المهم قولت لقيها لما لقيتها مش عارفه تمص تعالي ندخل اي اوضه ودخلنا وقلت ليها اقلعي وبدون اي اعتراض قلعت وشوفت احلا جسم وكانه مرسوم طيز مدوره وبزاز مدلدله وحلمتها وردي حاجه كدا زي الافلام بظبط المهم ختها ع السرير وبصرحه مكنتش قادر نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها ع الوضع دا بس حوالي تلت ساعه وبعد كدا جبتهم ب ايدي عشان انجز لااني كنت خايف من طلوع امها مع انها اكددت عليها ان امها هتغيب وكدا بس انا مكنتش مرتاح المهم جبت لبني ع بطنها وقلت ليها دخليني الحمام لقيتها قالت حاضر بصراحه حسيت انها فيها حاجه مختلفه وانها بتحب تكون مطيعه المهم دا هيجني تاني وقولت لازم اتاكد دخلت الحمام قولت ليها قلعيني قلعتني حتا الشراب وقولت ليها ادخلي معايا قلتلي حاضر المهم وهيا بتسغل زبري طبعا كان واقف قولت ليها مصي جت مصت بس برضو زي اول مره وانا بصراحه من جمالها وطعتها ليا هيجت اكتر ف بقيت اقولها ابعدي سنانك وانيك بوقها وهيا تتوجع بس بتنفذ الي اقوله وبعد شويه حسيت ان زبري اتجرح او اتخربش من سننها جيت بطلت وخلصت الحمام وطلعت قولت ليها نشفي جسمي ف ثانيه جابت بشكير ونشفتني
وطلعت بعد كدا لبست هدومي وقعدنا شويه نتكلم عادي وجيت نزلت ولما اتكلمنا ع الفون بليل سالتها انها اضيقت وكدا من الي حصل قلتلي بلعكس انها مش مص،قه نفسها وانها مبسوطه اوي وانها بتحب تكون مع حد مسيطر عليها زي ما عملت وكدا وفضلنا علي النظام دا حوالي ٦ شهور لغيه ما جتلي السنتر الي انا كنت ماسكه وشافت عندي سالب بس كان متناك اوي وانا قولت ليها دا صاحبي ع اساس انها مش هتاخود بالها انه متناك المهم بعد ما مشي قلتلي انها حاسه ان الشخص دا فيه حاجه غلط المهم طمنتها ولحظت مع الوقت انها بدات تسالني عنه انت بتقابله ولو قولت ليها قبلته تقولي ليه وحسيت انها بتغير منه المهم حبيت اصريها وعشان برضو اكون براحتي وقولت لو هيا فعلا تحت طوعي وامري في اي حاجه مش هتقول اي كلمه وفعلا قولت ليها في البدايه قالت كلام مش مترتب وطلبت تقفل السكه وبعد حوالي دقيقه اتصلت وقلتلي انها متقدرش تعترض وانها تحت امري ب هيا عندها رجاء قولت ليها قولي قلتلي لما تعمل حاجه تكون في وجودي عشان مش عايزه حد يخدك مني قولت ليها حاضر ووفقت لو عايزسن تعرفو الباقي عرفوني وهنزل جزء تاني
ومتنسوش رايكم في زبري




الجزء الثانى​

عاملين اي

انا ميدو وزي معرفتكم بنفسي في الجزء الاول ٢٧ سنه وصوره البروفايل صورتي المهم بعد قولت لصحبتي الي بميل ليه لقيتها كانت متردده في البدايه وفضلنا زي ما احنا فتره بس كانت الي حد ما متغيره او مش متاقلمه ع الوضع وكتر من مره كانت بتحضر معايا سكس وانا بنيك سالب وكدا لغيه ما لقيتها بعد حوالي شهر تقريبا من معرفتها لميولي بدات تشاركني في السكس يعني تمصلي مع السالب واستغربت لما لقيتها مع الوقت كانت بتحب تضربه هيا كمان بس طبعا باذني الاول بس برضو كنت حاسس انها فيها غلط لدرجه اني حسيت انها بتعمل كدا عشان تداري ع احساسها ب انها مش مبسوطه
لغيه ما جه ميعاد سفرها وسافرت وبعد ٥ شهور رجعت تاني بس لما رجعت اكتشفت انها هايجه فشخ المهم اتقبلنا في بتها وبدون مقدمات فتحت بنطلوني وفضلت تمص وكانعا بقلها قرن متناكتش مع ان ع فكره العلاقه الي بنا فري احنا صحاب وعادي لو اتناكت وهيا مسافره انا ممنعتهاش من حاجه زي دي المهم فضلت تمص وبعد شويه بدانا نبوس بعض لغيه ما عملت حركه بجد وقتها هيجتني فشخ لما لقيتها بتمسك ايدي وتجيبها عن طيزها اول مره فكرتها عايزاني احسس عليها وانا ببوسها لاكن بعد شويه لقيتها مسكت ايدي وبعدتها عن طيزها ورجعت قربتها بسرعه سعتها فهمت انها عايزاني اضربها بلقلام ع طيزها
سعتها هيجت اوي وبدات اضربها وهيا ماسكه شفه من شفايفي ومش سيبها ونازله فيها مص وفي نفس الوقت ايدياها بتعصر زبري


HXuBGKg.md.jpg

المهم بعدها طلبت مني انها تتناك وعشان احنا في البيت عندها والوضع مش امان اوي نكتها بس وهيا منزله البنطلون ولابسه باقي الهدوم مع ضرب طبعا بس ع الهادي لاننا في بيتها برضو لغيه ما لقيت نفسي هجيب جيت مطلعه من كسها وحطه في طيزها وفضلت انيك فيها لغيه ما جبتهم في طيزها وفضلنا شويه قعدين وخدتني ع الحمام لااني معودها ع كدا فضلت تمص زبري شويه بعدين غسلته وهيا رفضت تغسل وقلتلي عايزه تفضل بلبني في طيزها شويه وكملنا اليوم وهيا كدا واتعشينا انا وهيا وولدتها ومشيت
بعد ما مشيت بشويه اتصل بيا سالب من اسكندريه وبصراحه كان عجبني اوي خصوصا انه كان ديوث وجاد بس مكنش مصدق علاقتي بصحبتي وكنت معرفه وقت نزولها وكانت هيا اتاخرت كمان عن ميعاد نزولها مصر ودا عقد الامور اكتر لاكن انا قولت ليه انا وهيا الي هنجيلك ودا لااني بحب اقدر الناس انا اه مستر وبهين الي تحتي بس دا لما بنكون لوحدنا اما في الحياه العامه بديه حقه واحترامه وفعلا وافق بصعوبه وختها وروحنا الواد فعلا مكنش مصدق نفسه وفضلنا نتكلم شويه بعدين اتمشينا في منطقه محطه الرمل والكلام خدنا لقينا نفسنا في المنشيه ومن هناك ركبنا وروحنا محل بتاعه وانا مش عارف احنا رايحين ليه بس انا شايفه شخصيه محترمه ف وفقته المهم وصلنا للمحل بتاعه ولقيته بيعرفنا ع ست بصراحه من لبسها وشكلها محترمه فشخ وانا مش عارف هيا مين اصلا المهم قلها دا صاحبي ......ومراته...... وفضلنا نتكلم لغيه ما خته ع جنب وسالته مين دي قلي دي مراتي انا سعتها زبري وقف😂
المهم قعدنا شويه وقولت ليه انا لازم امشي وكدا خصوصا ان عربيه صحبتي في محطه الرمل لسا هنروح وكدا لقيته وفقني قدام مراته وقلها هروح اوصلهم لاكن واحنا ومشين لقيته بيطلب مني انه لازم يكون كلبي من النهارده ولازم يتناك مني ف الاول رفضت لااني مش عامل حسابي وصحبتي مش عامله حسابها ومش عارفين هنروح فين المهم لقيته قلي حاجه بجد عجبتني اوي قلي انه بيحب يكون تحت رجل الراجل قبل الست انا اه بحب الست تكون موجوده بس دا مش معناه اني جاي عشانها او اكون تحت رجلها هيا انا بكون جاي عشان اكون تحت رجلك انت لاانك انت زي ما بتخليني خاضع ليك بتخلي كمان الست خاضعه ليك وتحت امرك
المهم وفقته ووصلت صحبتي وروحت معاه البيت واحا ع الي عمله الواد اصلا ناعم وبنوتي ولقيته لبسمن لبس مرته ولقيته جايب معاه تابلت لقيته بيقولي اتفرج انت ع دا وقولي زوقك وسيبلي انا دا اعرفه بنفسي ومسك زبري حرفه ابن المتناكه عامل مكتبه لمراته واخته مش مصورهم فيديوهات كتير ليهم هما لتنين وليه هو ومراته وهو بينيكها وحرفها مع مصه انا كنت في دنيا تانيه احساس ملهوش وصف انه يمصلي وفي نفس الوقت انا شايف جسم مراته الي كانت قمه في الاحترام وهيا في المحل وهيا بتتلبون تحته دا غير كلمها زي نكني وكسي وجعني دا حتا في الايام الي مكنش بيعرف يصورها من ضهرها وبينيها كان بيسجل صوت ابن الفاجره المهم بعد ما اتفرجت ويه ختو ع السرير لااننا كنا في الانتريه وقلته اندر مراته وهاتك يا بوس وضرب ع الجسم والوش وكلو لغبه ما قررت انيكه
نيمته ع بطنه وقولت ادخل زبري مره واحده وفعلا عملت كدا لقيته صوت انا متهيقلي الصوت وصل للشارع وبصراحه كان خرمه ضيق شويه حتا اكتشفت انه نزل شويه ددمم ولا كانه لسا مفتوح بس الي عرفته بعد كدا انه واسع وزبري هو الي تخين بس 😂 المهم فضلت انيك فيه شويه وهو نايم علي بطنه بعدين طلب مني ينام ع ضهره بس امرته انه ميحطش رجله ع كتفي ودا عشان لما هو يمسك رجله بنفسه بعد شويه هيكون في حمل اكتر ع اعصابه ودا هيخليه تلقائي يقفل خرمه شويه ومع ناس كتير الحركه بتكون فيها متعه اكتر المعم فضلت معاه ع الوضع دا شويه لغيه ما قررت اني اجيب عشان متاخرش اكتر من كدا وامرته ينزل ع ركبه وخليته يمص زبري لغيه ما جبت في بوئه وبعد ما جبت لقيته بيعمل صوت ولبني في بوئه وبيشورلي ب ايده يعمل اي في لبني جيت قولته هتشربه طبعا ياكسمك وبعد ما شربه ضربه قلم لدرجه ان صولبعي فضلت معلمه ع خده ربع ساعه تقريبا وقولته دا عشان متنساش بعد كدا لما اجيب لبني في بوئك تعمل فيه اي وبعد كدا مشيت ونزل معايا لغيه اول الشارع بعدها قولت ليه يرجع عشان يلحق يظبط الشقه قبل مارته ما تقفل المحل وتيجي
لو عحبتكم القصه عرفوني اكمل ومتنسوش تقولو راكم في زبري واديني حاتط صوره ليه اهو عشان تفتكرو💋❤💪
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mjwdymajd459, treaka2214, JohnSnow و 24 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني ممكن تنكني في وجودها عادي
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر
الواحد نفسو يجرب ينيك ست كمل احكيلنا وقلنا الشباب احسن ولا الستات فالسرير
 
الواحد نفسو يجرب ينيك ست كمل احكيلنا وقلنا الشباب احسن ولا الستات فالسرير
من وجهه نظري الست ليها احساس وشعور والولد ليه احساس وشعور تاني مختلف ف مقدرش احكم ع حاجه احسن من التانيه لاان الاتنين حلوين بنسبالي
 
  • عجبني
التفاعلات: Demin
ازيكو عاملين اي
معلش بقا حصل ظرف خلاني اغيب شويه عن الموقع بس اديني رجعت من تاني اهلا بيكم
النهارده جه في بالي اني احكي تجربه حصلت ومازالت مستمره الي الان
الاول اعرفكم بنفسي للي ميعرفنيش انا ميدو ٢٧ سنه وجسمي الي في صوره البروفايل
المهم الحكايه بتبدا اول ما اتخرجت وكنت في مرحله التدريب روحت سنتر معين واتدربت فيه وكان صاحب السنتر معرفه المهم في يوم من ايام الشغل جت واحده في سن ال٢٨ سنه تسال في امكانيه لي انها تعمل تدريب معين ع جهاز معين ف قولت ليها اسالي السكرتيره ولما سالتها السكرتيره قالت ليها مش هينفع واصلا صاحب السنتر مانع اي تدريب المهم ردت ليا شكرتني وبلغتني رد السكرتيره ف انا قولت ليها ولا يهمك وقولت ليها اني هحاول برضو ويمكن اوصل لنتيجه اجابيه المهم طلبت رقمي وفعلا انا حولت مع صاحب السنتر ونزلت تدريب معايا وبحكم اني سبقتها في التدريب ف انا بقيت سبقها في حاجات فبقت تسالني ونتكلم جوا الشغل وبرا واتصاحبنا ع بعض
لغيه هنا كانت كل حاجه عاديه خالص وعرفت انها متزوجه وان ولدها سعودي وولدتها مصريه وانها متنقله مابين مصر والسعوديه لغيه ما جت في فتره لقيتها ديما زعلانه ومخنوقه ف مع الوقت قلتلي انها اطلقت وانا حولت اواسيها عادي خالص بس لحظت مع الوقت انها بدات تهتم بيا وتسال اكتر وفي هزار بدا يتطور وبقينا بنخرج اكتر من الاول لغيه ما اتصدمت من طلبها في مره وهو انها عايزاني اكون جنبها وانها محتجاني وكدا انا مفهمتش اي قصدها بظبط بس بدلتها نفس الشعور والكلام ومن هنا بدات مع الوقت احس ان في غيره منها عليا لغيه ما قلتلي انها بتحبني وانا برضو بدلتها نفس الشعور منكرش سعتها اني مكنتش متعلق بيها بس موصلتش لحد الحب لااني بفضل الشباب واني انيك شاب وكدا المهم مع الوقت بدا يبقا في مسكه ايد واحنا في الشارع وواحنا في الشغر وفضلنا ع كدا حوالي سنه لغيه التدريب ما انتها وبر١و كنا مع بعض فون ومقبلات لغيه ما لحظه عليا في مره ان زبري واقف وانا بصراحه اتحرجت سعتها لااني اول مره اوصل مع بنت لحاجه زي دي ف مبقتش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه
لغيه هيا ما قالت كلمه وفرت عليا كل التفكير والاحتمالات دي المهم لما لحظه ان زبري واقف فضلت تتكلم عادي وخلصنا الخروجه وروحنا وبليل واحنا بنتكلم قلتلي انها لاحظه ان عضوي دي فعلا كانت كلمتها انا سكت شويه وقولت ليها عادي منا بمسك ايدك وكدا ف طبيعي زبري يقف ف قلتلي انت فكرني زعلانه بلعكس انا مبسوطه بس بصراحه خايفه اكرر نفس الغلط الي غلطه قبل كدا ونتجوز وتروح مني قولت ليها امال انت عايزه اي قلتلي مش عارفه بس انا مش عايزه نتفارق انا الي اقدر اعمله وواثقه ان دا الصح اني هسلم ليك نفسي انا مرتاحه ليك وواثقه فيك قولت ليها تسلملي نفسك ازاي مش فاهم قلتلي بنفس الف هكون مراتك بس من غير ورق وانا واثقه انك هتحافظ عليا المهم قولت ليها هفكر وبعد يوم وفقت
واتقبلنا اكتر من مره وفي يوم قلتلي اني لو عايز اجي البيت عندها كا عزومه يعني مفيش مانع المهم قبلتها في البيت عرفتني ع ولدتها واتغدينا وبعدها لقيت ولدتها بتقول ليها انها هتنزل لجلرتهم وكدا وبقينا لوحدنا ف الاول عملت نفسي بتعامل عادي لغيه ما حسيت ان صوتها بقا ناعم اكتر ف فهمت انها عيزاني اقرب منها بدات امسك درعها بعدين محستش بنفسي الا وانا حضنها بصراحه بزاز الحرين لما تكون لامسه صدر الراجل بيكون احساس جامد فشخ المهم فضلنا ع الوضع دا شويه بعدين بدات ابوس دمغها بعدين خدودها بعدين شفيفها واول ما لمست شفيفها لقيت ايدها ع زبري بتمسكه فضلنا كدا شويه بعدين قولت ليها زبري بينده عليكي قلتلي مش فاهمه قولت ليها مصيه يعني انا بصراحه كنت متوقع انها هترفض بس لقيتها سمعت الكلام وفضلت تمصه
واكتشفت انها مش بتعرف تمص وباين دي اول مره تعملعا لاانها كانت ع طول سننها تخبط في زبري ومبتعرفش تدخل جزء كبير منه وكانت بتشرق وكدا المهم قولت لقيها لما لقيتها مش عارفه تمص تعالي ندخل اي اوضه ودخلنا وقلت ليها اقلعي وبدون اي اعتراض قلعت وشوفت احلا جسم وكانه مرسوم طيز مدوره وبزاز مدلدله وحلمتها وردي حاجه كدا زي الافلام بظبط المهم ختها ع السرير وبصرحه مكنتش قادر نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها ع الوضع دا بس حوالي تلت ساعه وبعد كدا جبتهم ب ايدي عشان انجز لااني كنت خايف من طلوع امها مع انها اكددت عليها ان امها هتغيب وكدا بس انا مكنتش مرتاح المهم جبت لبني ع بطنها وقلت ليها دخليني الحمام لقيتها قالت حاضر بصراحه حسيت انها فيها حاجه مختلفه وانها بتحب تكون مطيعه المهم دا هيجني تاني وقولت لازم اتاكد دخلت الحمام قولت ليها قلعيني قلعتني حتا الشراب وقولت ليها ادخلي معايا قلتلي حاضر المهم وهيا بتسغل زبري طبعا كان واقف قولت ليها مصي جت مصت بس برضو زي اول مره وانا بصراحه من جمالها وطعتها ليا هيجت اكتر ف بقيت اقولها ابعدي سنانك وانيك بوقها وهيا تتوجع بس بتنفذ الي اقوله وبعد شويه حسيت ان زبري اتجرح او اتخربش من سننها جيت بطلت وخلصت الحمام وطلعت قولت ليها نشفي جسمي ف ثانيه جابت بشكير ونشفتني
وطلعت بعد كدا لبست هدومي وقعدنا شويه نتكلم عادي وجيت نزلت ولما اتكلمنا ع الفون بليل سالتها انها اضيقت وكدا من الي حصل قلتلي بلعكس انها مش مص،قه نفسها وانها مبسوطه اوي وانها بتحب تكون مع حد مسيطر عليها زي ما عملت وكدا وفضلنا علي النظام دا حوالي ٦ شهور لغيه ما جتلي السنتر الي انا كنت ماسكه وشافت عندي سالب بس كان متناك اوي وانا قولت ليها دا صاحبي ع اساس انها مش هتاخود بالها انه متناك المهم بعد ما مشي قلتلي انها حاسه ان الشخص دا فيه حاجه غلط المهم طمنتها ولحظت مع الوقت انها بدات تسالني عنه انت بتقابله ولو قولت ليها قبلته تقولي ليه وحسيت انها بتغير منه المهم حبيت اصريها وعشان برضو اكون براحتي وقولت لو هيا فعلا تحت طوعي وامري في اي حاجه مش هتقول اي كلمه وفعلا قولت ليها في البدايه قالت كلام مش مترتب وطلبت تقفل السكه وبعد حوالي دقيقه اتصلت وقلتلي انها متقدرش تعترض وانها تحت امري ب هيا عندها رجاء قولت ليها قولي قلتلي لما تعمل حاجه تكون في وجودي عشان مش عايزه حد يخدك مني قولت ليها حاضر ووفقت لو عايزسن تعرفو الباقي عرفوني وهنزل جزء تاني
ومتنسوش رايكم في زبري​
كملل
 
ازيكو عاملين اي
معلش بقا حصل ظرف خلاني اغيب شويه عن الموقع بس اديني رجعت من تاني اهلا بيكم
النهارده جه في بالي اني احكي تجربه حصلت ومازالت مستمره الي الان
الاول اعرفكم بنفسي للي ميعرفنيش انا ميدو ٢٧ سنه وجسمي الي في صوره البروفايل
المهم الحكايه بتبدا اول ما اتخرجت وكنت في مرحله التدريب روحت سنتر معين واتدربت فيه وكان صاحب السنتر معرفه المهم في يوم من ايام الشغل جت واحده في سن ال٢٨ سنه تسال في امكانيه لي انها تعمل تدريب معين ع جهاز معين ف قولت ليها اسالي السكرتيره ولما سالتها السكرتيره قالت ليها مش هينفع واصلا صاحب السنتر مانع اي تدريب المهم ردت ليا شكرتني وبلغتني رد السكرتيره ف انا قولت ليها ولا يهمك وقولت ليها اني هحاول برضو ويمكن اوصل لنتيجه اجابيه المهم طلبت رقمي وفعلا انا حولت مع صاحب السنتر ونزلت تدريب معايا وبحكم اني سبقتها في التدريب ف انا بقيت سبقها في حاجات فبقت تسالني ونتكلم جوا الشغل وبرا واتصاحبنا ع بعض
لغيه هنا كانت كل حاجه عاديه خالص وعرفت انها متزوجه وان ولدها سعودي وولدتها مصريه وانها متنقله مابين مصر والسعوديه لغيه ما جت في فتره لقيتها ديما زعلانه ومخنوقه ف مع الوقت قلتلي انها اطلقت وانا حولت اواسيها عادي خالص بس لحظت مع الوقت انها بدات تهتم بيا وتسال اكتر وفي هزار بدا يتطور وبقينا بنخرج اكتر من الاول لغيه ما اتصدمت من طلبها في مره وهو انها عايزاني اكون جنبها وانها محتجاني وكدا انا مفهمتش اي قصدها بظبط بس بدلتها نفس الشعور والكلام ومن هنا بدات مع الوقت احس ان في غيره منها عليا لغيه ما قلتلي انها بتحبني وانا برضو بدلتها نفس الشعور منكرش سعتها اني مكنتش متعلق بيها بس موصلتش لحد الحب لااني بفضل الشباب واني انيك شاب وكدا المهم مع الوقت بدا يبقا في مسكه ايد واحنا في الشارع وواحنا في الشغر وفضلنا ع كدا حوالي سنه لغيه التدريب ما انتها وبر١و كنا مع بعض فون ومقبلات لغيه ما لحظه عليا في مره ان زبري واقف وانا بصراحه اتحرجت سعتها لااني اول مره اوصل مع بنت لحاجه زي دي ف مبقتش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه
لغيه هيا ما قالت كلمه وفرت عليا كل التفكير والاحتمالات دي المهم لما لحظه ان زبري واقف فضلت تتكلم عادي وخلصنا الخروجه وروحنا وبليل واحنا بنتكلم قلتلي انها لاحظه ان عضوي دي فعلا كانت كلمتها انا سكت شويه وقولت ليها عادي منا بمسك ايدك وكدا ف طبيعي زبري يقف ف قلتلي انت فكرني زعلانه بلعكس انا مبسوطه بس بصراحه خايفه اكرر نفس الغلط الي غلطه قبل كدا ونتجوز وتروح مني قولت ليها امال انت عايزه اي قلتلي مش عارفه بس انا مش عايزه نتفارق انا الي اقدر اعمله وواثقه ان دا الصح اني هسلم ليك نفسي انا مرتاحه ليك وواثقه فيك قولت ليها تسلملي نفسك ازاي مش فاهم قلتلي بنفس الف هكون مراتك بس من غير ورق وانا واثقه انك هتحافظ عليا المهم قولت ليها هفكر وبعد يوم وفقت
واتقبلنا اكتر من مره وفي يوم قلتلي اني لو عايز اجي البيت عندها كا عزومه يعني مفيش مانع المهم قبلتها في البيت عرفتني ع ولدتها واتغدينا وبعدها لقيت ولدتها بتقول ليها انها هتنزل لجلرتهم وكدا وبقينا لوحدنا ف الاول عملت نفسي بتعامل عادي لغيه ما حسيت ان صوتها بقا ناعم اكتر ف فهمت انها عيزاني اقرب منها بدات امسك درعها بعدين محستش بنفسي الا وانا حضنها بصراحه بزاز الحرين لما تكون لامسه صدر الراجل بيكون احساس جامد فشخ المهم فضلنا ع الوضع دا شويه بعدين بدات ابوس دمغها بعدين خدودها بعدين شفيفها واول ما لمست شفيفها لقيت ايدها ع زبري بتمسكه فضلنا كدا شويه بعدين قولت ليها زبري بينده عليكي قلتلي مش فاهمه قولت ليها مصيه يعني انا بصراحه كنت متوقع انها هترفض بس لقيتها سمعت الكلام وفضلت تمصه
واكتشفت انها مش بتعرف تمص وباين دي اول مره تعملعا لاانها كانت ع طول سننها تخبط في زبري ومبتعرفش تدخل جزء كبير منه وكانت بتشرق وكدا المهم قولت لقيها لما لقيتها مش عارفه تمص تعالي ندخل اي اوضه ودخلنا وقلت ليها اقلعي وبدون اي اعتراض قلعت وشوفت احلا جسم وكانه مرسوم طيز مدوره وبزاز مدلدله وحلمتها وردي حاجه كدا زي الافلام بظبط المهم ختها ع السرير وبصرحه مكنتش قادر نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها ع الوضع دا بس حوالي تلت ساعه وبعد كدا جبتهم ب ايدي عشان انجز لااني كنت خايف من طلوع امها مع انها اكددت عليها ان امها هتغيب وكدا بس انا مكنتش مرتاح المهم جبت لبني ع بطنها وقلت ليها دخليني الحمام لقيتها قالت حاضر بصراحه حسيت انها فيها حاجه مختلفه وانها بتحب تكون مطيعه المهم دا هيجني تاني وقولت لازم اتاكد دخلت الحمام قولت ليها قلعيني قلعتني حتا الشراب وقولت ليها ادخلي معايا قلتلي حاضر المهم وهيا بتسغل زبري طبعا كان واقف قولت ليها مصي جت مصت بس برضو زي اول مره وانا بصراحه من جمالها وطعتها ليا هيجت اكتر ف بقيت اقولها ابعدي سنانك وانيك بوقها وهيا تتوجع بس بتنفذ الي اقوله وبعد شويه حسيت ان زبري اتجرح او اتخربش من سننها جيت بطلت وخلصت الحمام وطلعت قولت ليها نشفي جسمي ف ثانيه جابت بشكير ونشفتني
وطلعت بعد كدا لبست هدومي وقعدنا شويه نتكلم عادي وجيت نزلت ولما اتكلمنا ع الفون بليل سالتها انها اضيقت وكدا من الي حصل قلتلي بلعكس انها مش مص،قه نفسها وانها مبسوطه اوي وانها بتحب تكون مع حد مسيطر عليها زي ما عملت وكدا وفضلنا علي النظام دا حوالي ٦ شهور لغيه ما جتلي السنتر الي انا كنت ماسكه وشافت عندي سالب بس كان متناك اوي وانا قولت ليها دا صاحبي ع اساس انها مش هتاخود بالها انه متناك المهم بعد ما مشي قلتلي انها حاسه ان الشخص دا فيه حاجه غلط المهم طمنتها ولحظت مع الوقت انها بدات تسالني عنه انت بتقابله ولو قولت ليها قبلته تقولي ليه وحسيت انها بتغير منه المهم حبيت اصريها وعشان برضو اكون براحتي وقولت لو هيا فعلا تحت طوعي وامري في اي حاجه مش هتقول اي كلمه وفعلا قولت ليها في البدايه قالت كلام مش مترتب وطلبت تقفل السكه وبعد حوالي دقيقه اتصلت وقلتلي انها متقدرش تعترض وانها تحت امري ب هيا عندها رجاء قولت ليها قولي قلتلي لما تعمل حاجه تكون في وجودي عشان مش عايزه حد يخدك مني قولت ليها حاضر ووفقت لو عايزسن تعرفو الباقي عرفوني وهنزل جزء تاني
ومتنسوش رايكم في زبري​
حلوه كمل الحزء التاني
 
ازيكو عاملين اي
معلش بقا حصل ظرف خلاني اغيب شويه عن الموقع بس اديني رجعت من تاني اهلا بيكم
النهارده جه في بالي اني احكي تجربه حصلت ومازالت مستمره الي الان
الاول اعرفكم بنفسي للي ميعرفنيش انا ميدو ٢٧ سنه وجسمي الي في صوره البروفايل
المهم الحكايه بتبدا اول ما اتخرجت وكنت في مرحله التدريب روحت سنتر معين واتدربت فيه وكان صاحب السنتر معرفه المهم في يوم من ايام الشغل جت واحده في سن ال٢٨ سنه تسال في امكانيه لي انها تعمل تدريب معين ع جهاز معين ف قولت ليها اسالي السكرتيره ولما سالتها السكرتيره قالت ليها مش هينفع واصلا صاحب السنتر مانع اي تدريب المهم ردت ليا شكرتني وبلغتني رد السكرتيره ف انا قولت ليها ولا يهمك وقولت ليها اني هحاول برضو ويمكن اوصل لنتيجه اجابيه المهم طلبت رقمي وفعلا انا حولت مع صاحب السنتر ونزلت تدريب معايا وبحكم اني سبقتها في التدريب ف انا بقيت سبقها في حاجات فبقت تسالني ونتكلم جوا الشغل وبرا واتصاحبنا ع بعض
لغيه هنا كانت كل حاجه عاديه خالص وعرفت انها متزوجه وان ولدها سعودي وولدتها مصريه وانها متنقله مابين مصر والسعوديه لغيه ما جت في فتره لقيتها ديما زعلانه ومخنوقه ف مع الوقت قلتلي انها اطلقت وانا حولت اواسيها عادي خالص بس لحظت مع الوقت انها بدات تهتم بيا وتسال اكتر وفي هزار بدا يتطور وبقينا بنخرج اكتر من الاول لغيه ما اتصدمت من طلبها في مره وهو انها عايزاني اكون جنبها وانها محتجاني وكدا انا مفهمتش اي قصدها بظبط بس بدلتها نفس الشعور والكلام ومن هنا بدات مع الوقت احس ان في غيره منها عليا لغيه ما قلتلي انها بتحبني وانا برضو بدلتها نفس الشعور منكرش سعتها اني مكنتش متعلق بيها بس موصلتش لحد الحب لااني بفضل الشباب واني انيك شاب وكدا المهم مع الوقت بدا يبقا في مسكه ايد واحنا في الشارع وواحنا في الشغر وفضلنا ع كدا حوالي سنه لغيه التدريب ما انتها وبر١و كنا مع بعض فون ومقبلات لغيه ما لحظه عليا في مره ان زبري واقف وانا بصراحه اتحرجت سعتها لااني اول مره اوصل مع بنت لحاجه زي دي ف مبقتش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه
لغيه هيا ما قالت كلمه وفرت عليا كل التفكير والاحتمالات دي المهم لما لحظه ان زبري واقف فضلت تتكلم عادي وخلصنا الخروجه وروحنا وبليل واحنا بنتكلم قلتلي انها لاحظه ان عضوي دي فعلا كانت كلمتها انا سكت شويه وقولت ليها عادي منا بمسك ايدك وكدا ف طبيعي زبري يقف ف قلتلي انت فكرني زعلانه بلعكس انا مبسوطه بس بصراحه خايفه اكرر نفس الغلط الي غلطه قبل كدا ونتجوز وتروح مني قولت ليها امال انت عايزه اي قلتلي مش عارفه بس انا مش عايزه نتفارق انا الي اقدر اعمله وواثقه ان دا الصح اني هسلم ليك نفسي انا مرتاحه ليك وواثقه فيك قولت ليها تسلملي نفسك ازاي مش فاهم قلتلي بنفس الف هكون مراتك بس من غير ورق وانا واثقه انك هتحافظ عليا المهم قولت ليها هفكر وبعد يوم وفقت
واتقبلنا اكتر من مره وفي يوم قلتلي اني لو عايز اجي البيت عندها كا عزومه يعني مفيش مانع المهم قبلتها في البيت عرفتني ع ولدتها واتغدينا وبعدها لقيت ولدتها بتقول ليها انها هتنزل لجلرتهم وكدا وبقينا لوحدنا ف الاول عملت نفسي بتعامل عادي لغيه ما حسيت ان صوتها بقا ناعم اكتر ف فهمت انها عيزاني اقرب منها بدات امسك درعها بعدين محستش بنفسي الا وانا حضنها بصراحه بزاز الحرين لما تكون لامسه صدر الراجل بيكون احساس جامد فشخ المهم فضلنا ع الوضع دا شويه بعدين بدات ابوس دمغها بعدين خدودها بعدين شفيفها واول ما لمست شفيفها لقيت ايدها ع زبري بتمسكه فضلنا كدا شويه بعدين قولت ليها زبري بينده عليكي قلتلي مش فاهمه قولت ليها مصيه يعني انا بصراحه كنت متوقع انها هترفض بس لقيتها سمعت الكلام وفضلت تمصه
واكتشفت انها مش بتعرف تمص وباين دي اول مره تعملعا لاانها كانت ع طول سننها تخبط في زبري ومبتعرفش تدخل جزء كبير منه وكانت بتشرق وكدا المهم قولت لقيها لما لقيتها مش عارفه تمص تعالي ندخل اي اوضه ودخلنا وقلت ليها اقلعي وبدون اي اعتراض قلعت وشوفت احلا جسم وكانه مرسوم طيز مدوره وبزاز مدلدله وحلمتها وردي حاجه كدا زي الافلام بظبط المهم ختها ع السرير وبصرحه مكنتش قادر نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها ع الوضع دا بس حوالي تلت ساعه وبعد كدا جبتهم ب ايدي عشان انجز لااني كنت خايف من طلوع امها مع انها اكددت عليها ان امها هتغيب وكدا بس انا مكنتش مرتاح المهم جبت لبني ع بطنها وقلت ليها دخليني الحمام لقيتها قالت حاضر بصراحه حسيت انها فيها حاجه مختلفه وانها بتحب تكون مطيعه المهم دا هيجني تاني وقولت لازم اتاكد دخلت الحمام قولت ليها قلعيني قلعتني حتا الشراب وقولت ليها ادخلي معايا قلتلي حاضر المهم وهيا بتسغل زبري طبعا كان واقف قولت ليها مصي جت مصت بس برضو زي اول مره وانا بصراحه من جمالها وطعتها ليا هيجت اكتر ف بقيت اقولها ابعدي سنانك وانيك بوقها وهيا تتوجع بس بتنفذ الي اقوله وبعد شويه حسيت ان زبري اتجرح او اتخربش من سننها جيت بطلت وخلصت الحمام وطلعت قولت ليها نشفي جسمي ف ثانيه جابت بشكير ونشفتني
وطلعت بعد كدا لبست هدومي وقعدنا شويه نتكلم عادي وجيت نزلت ولما اتكلمنا ع الفون بليل سالتها انها اضيقت وكدا من الي حصل قلتلي بلعكس انها مش مص،قه نفسها وانها مبسوطه اوي وانها بتحب تكون مع حد مسيطر عليها زي ما عملت وكدا وفضلنا علي النظام دا حوالي ٦ شهور لغيه ما جتلي السنتر الي انا كنت ماسكه وشافت عندي سالب بس كان متناك اوي وانا قولت ليها دا صاحبي ع اساس انها مش هتاخود بالها انه متناك المهم بعد ما مشي قلتلي انها حاسه ان الشخص دا فيه حاجه غلط المهم طمنتها ولحظت مع الوقت انها بدات تسالني عنه انت بتقابله ولو قولت ليها قبلته تقولي ليه وحسيت انها بتغير منه المهم حبيت اصريها وعشان برضو اكون براحتي وقولت لو هيا فعلا تحت طوعي وامري في اي حاجه مش هتقول اي كلمه وفعلا قولت ليها في البدايه قالت كلام مش مترتب وطلبت تقفل السكه وبعد حوالي دقيقه اتصلت وقلتلي انها متقدرش تعترض وانها تحت امري ب هيا عندها رجاء قولت ليها قولي قلتلي لما تعمل حاجه تكون في وجودي عشان مش عايزه حد يخدك مني قولت ليها حاضر ووفقت لو عايزسن تعرفو الباقي عرفوني وهنزل جزء تاني
ومتنسوش رايكم في زبري​
جامدة ياريت الجزاء التانى
 
تم الدمج ..
:
:
وفضلاً وليس أمراً
وعند طرح اى جزء جديد يكون فى تعليقات القصة ..
وطلب الدمج عن طريق الموضوع المخصص له
 
  • عجبني
التفاعلات: فكرى
ازيكو عاملين اي
معلش بقا حصل ظرف خلاني اغيب شويه عن الموقع بس اديني رجعت من تاني اهلا بيكم
النهارده جه في بالي اني احكي تجربه حصلت ومازالت مستمره الي الان
الاول اعرفكم بنفسي للي ميعرفنيش انا ميدو ٢٧ سنه وجسمي الي في صوره البروفايل
المهم الحكايه بتبدا اول ما اتخرجت وكنت في مرحله التدريب روحت سنتر معين واتدربت فيه وكان صاحب السنتر معرفه المهم في يوم من ايام الشغل جت واحده في سن ال٢٨ سنه تسال في امكانيه لي انها تعمل تدريب معين ع جهاز معين ف قولت ليها اسالي السكرتيره ولما سالتها السكرتيره قالت ليها مش هينفع واصلا صاحب السنتر مانع اي تدريب المهم ردت ليا شكرتني وبلغتني رد السكرتيره ف انا قولت ليها ولا يهمك وقولت ليها اني هحاول برضو ويمكن اوصل لنتيجه اجابيه المهم طلبت رقمي وفعلا انا حولت مع صاحب السنتر ونزلت تدريب معايا وبحكم اني سبقتها في التدريب ف انا بقيت سبقها في حاجات فبقت تسالني ونتكلم جوا الشغل وبرا واتصاحبنا ع بعض
لغيه هنا كانت كل حاجه عاديه خالص وعرفت انها متزوجه وان ولدها سعودي وولدتها مصريه وانها متنقله مابين مصر والسعوديه لغيه ما جت في فتره لقيتها ديما زعلانه ومخنوقه ف مع الوقت قلتلي انها اطلقت وانا حولت اواسيها عادي خالص بس لحظت مع الوقت انها بدات تهتم بيا وتسال اكتر وفي هزار بدا يتطور وبقينا بنخرج اكتر من الاول لغيه ما اتصدمت من طلبها في مره وهو انها عايزاني اكون جنبها وانها محتجاني وكدا انا مفهمتش اي قصدها بظبط بس بدلتها نفس الشعور والكلام ومن هنا بدات مع الوقت احس ان في غيره منها عليا لغيه ما قلتلي انها بتحبني وانا برضو بدلتها نفس الشعور منكرش سعتها اني مكنتش متعلق بيها بس موصلتش لحد الحب لااني بفضل الشباب واني انيك شاب وكدا المهم مع الوقت بدا يبقا في مسكه ايد واحنا في الشارع وواحنا في الشغر وفضلنا ع كدا حوالي سنه لغيه التدريب ما انتها وبر١و كنا مع بعض فون ومقبلات لغيه ما لحظه عليا في مره ان زبري واقف وانا بصراحه اتحرجت سعتها لااني اول مره اوصل مع بنت لحاجه زي دي ف مبقتش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه
لغيه هيا ما قالت كلمه وفرت عليا كل التفكير والاحتمالات دي المهم لما لحظه ان زبري واقف فضلت تتكلم عادي وخلصنا الخروجه وروحنا وبليل واحنا بنتكلم قلتلي انها لاحظه ان عضوي دي فعلا كانت كلمتها انا سكت شويه وقولت ليها عادي منا بمسك ايدك وكدا ف طبيعي زبري يقف ف قلتلي انت فكرني زعلانه بلعكس انا مبسوطه بس بصراحه خايفه اكرر نفس الغلط الي غلطه قبل كدا ونتجوز وتروح مني قولت ليها امال انت عايزه اي قلتلي مش عارفه بس انا مش عايزه نتفارق انا الي اقدر اعمله وواثقه ان دا الصح اني هسلم ليك نفسي انا مرتاحه ليك وواثقه فيك قولت ليها تسلملي نفسك ازاي مش فاهم قلتلي بنفس الف هكون مراتك بس من غير ورق وانا واثقه انك هتحافظ عليا المهم قولت ليها هفكر وبعد يوم وفقت
واتقبلنا اكتر من مره وفي يوم قلتلي اني لو عايز اجي البيت عندها كا عزومه يعني مفيش مانع المهم قبلتها في البيت عرفتني ع ولدتها واتغدينا وبعدها لقيت ولدتها بتقول ليها انها هتنزل لجلرتهم وكدا وبقينا لوحدنا ف الاول عملت نفسي بتعامل عادي لغيه ما حسيت ان صوتها بقا ناعم اكتر ف فهمت انها عيزاني اقرب منها بدات امسك درعها بعدين محستش بنفسي الا وانا حضنها بصراحه بزاز الحرين لما تكون لامسه صدر الراجل بيكون احساس جامد فشخ المهم فضلنا ع الوضع دا شويه بعدين بدات ابوس دمغها بعدين خدودها بعدين شفيفها واول ما لمست شفيفها لقيت ايدها ع زبري بتمسكه فضلنا كدا شويه بعدين قولت ليها زبري بينده عليكي قلتلي مش فاهمه قولت ليها مصيه يعني انا بصراحه كنت متوقع انها هترفض بس لقيتها سمعت الكلام وفضلت تمصه
واكتشفت انها مش بتعرف تمص وباين دي اول مره تعملعا لاانها كانت ع طول سننها تخبط في زبري ومبتعرفش تدخل جزء كبير منه وكانت بتشرق وكدا المهم قولت لقيها لما لقيتها مش عارفه تمص تعالي ندخل اي اوضه ودخلنا وقلت ليها اقلعي وبدون اي اعتراض قلعت وشوفت احلا جسم وكانه مرسوم طيز مدوره وبزاز مدلدله وحلمتها وردي حاجه كدا زي الافلام بظبط المهم ختها ع السرير وبصرحه مكنتش قادر نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها ع الوضع دا بس حوالي تلت ساعه وبعد كدا جبتهم ب ايدي عشان انجز لااني كنت خايف من طلوع امها مع انها اكددت عليها ان امها هتغيب وكدا بس انا مكنتش مرتاح المهم جبت لبني ع بطنها وقلت ليها دخليني الحمام لقيتها قالت حاضر بصراحه حسيت انها فيها حاجه مختلفه وانها بتحب تكون مطيعه المهم دا هيجني تاني وقولت لازم اتاكد دخلت الحمام قولت ليها قلعيني قلعتني حتا الشراب وقولت ليها ادخلي معايا قلتلي حاضر المهم وهيا بتسغل زبري طبعا كان واقف قولت ليها مصي جت مصت بس برضو زي اول مره وانا بصراحه من جمالها وطعتها ليا هيجت اكتر ف بقيت اقولها ابعدي سنانك وانيك بوقها وهيا تتوجع بس بتنفذ الي اقوله وبعد شويه حسيت ان زبري اتجرح او اتخربش من سننها جيت بطلت وخلصت الحمام وطلعت قولت ليها نشفي جسمي ف ثانيه جابت بشكير ونشفتني
وطلعت بعد كدا لبست هدومي وقعدنا شويه نتكلم عادي وجيت نزلت ولما اتكلمنا ع الفون بليل سالتها انها اضيقت وكدا من الي حصل قلتلي بلعكس انها مش مص،قه نفسها وانها مبسوطه اوي وانها بتحب تكون مع حد مسيطر عليها زي ما عملت وكدا وفضلنا علي النظام دا حوالي ٦ شهور لغيه ما جتلي السنتر الي انا كنت ماسكه وشافت عندي سالب بس كان متناك اوي وانا قولت ليها دا صاحبي ع اساس انها مش هتاخود بالها انه متناك المهم بعد ما مشي قلتلي انها حاسه ان الشخص دا فيه حاجه غلط المهم طمنتها ولحظت مع الوقت انها بدات تسالني عنه انت بتقابله ولو قولت ليها قبلته تقولي ليه وحسيت انها بتغير منه المهم حبيت اصريها وعشان برضو اكون براحتي وقولت لو هيا فعلا تحت طوعي وامري في اي حاجه مش هتقول اي كلمه وفعلا قولت ليها في البدايه قالت كلام مش مترتب وطلبت تقفل السكه وبعد حوالي دقيقه اتصلت وقلتلي انها متقدرش تعترض وانها تحت امري ب هيا عندها رجاء قولت ليها قولي قلتلي لما تعمل حاجه تكون في وجودي عشان مش عايزه حد يخدك مني قولت ليها حاضر ووفقت لو عايزسن تعرفو الباقي عرفوني وهنزل جزء تاني
ومتنسوش رايكم في زبري




الجزء الثانى​

عاملين اي

انا ميدو وزي معرفتكم بنفسي في الجزء الاول ٢٧ سنه وصوره البروفايل صورتي المهم بعد قولت لصحبتي الي بميل ليه لقيتها كانت متردده في البدايه وفضلنا زي ما احنا فتره بس كانت الي حد ما متغيره او مش متاقلمه ع الوضع وكتر من مره كانت بتحضر معايا سكس وانا بنيك سالب وكدا لغيه ما لقيتها بعد حوالي شهر تقريبا من معرفتها لميولي بدات تشاركني في السكس يعني تمصلي مع السالب واستغربت لما لقيتها مع الوقت كانت بتحب تضربه هيا كمان بس طبعا باذني الاول بس برضو كنت حاسس انها فيها غلط لدرجه اني حسيت انها بتعمل كدا عشان تداري ع احساسها ب انها مش مبسوطه
لغيه ما جه ميعاد سفرها وسافرت وبعد ٥ شهور رجعت تاني بس لما رجعت اكتشفت انها هايجه فشخ المهم اتقبلنا في بتها وبدون مقدمات فتحت بنطلوني وفضلت تمص وكانعا بقلها قرن متناكتش مع ان ع فكره العلاقه الي بنا فري احنا صحاب وعادي لو اتناكت وهيا مسافره انا ممنعتهاش من حاجه زي دي المهم فضلت تمص وبعد شويه بدانا نبوس بعض لغيه ما عملت حركه بجد وقتها هيجتني فشخ لما لقيتها بتمسك ايدي وتجيبها عن طيزها اول مره فكرتها عايزاني احسس عليها وانا ببوسها لاكن بعد شويه لقيتها مسكت ايدي وبعدتها عن طيزها ورجعت قربتها بسرعه سعتها فهمت انها عايزاني اضربها بلقلام ع طيزها
سعتها هيجت اوي وبدات اضربها وهيا ماسكه شفه من شفايفي ومش سيبها ونازله فيها مص وفي نفس الوقت ايدياها بتعصر زبري


HXuBGKg.md.jpg

المهم بعدها طلبت مني انها تتناك وعشان احنا في البيت عندها والوضع مش امان اوي نكتها بس وهيا منزله البنطلون ولابسه باقي الهدوم مع ضرب طبعا بس ع الهادي لاننا في بيتها برضو لغيه ما لقيت نفسي هجيب جيت مطلعه من كسها وحطه في طيزها وفضلت انيك فيها لغيه ما جبتهم في طيزها وفضلنا شويه قعدين وخدتني ع الحمام لااني معودها ع كدا فضلت تمص زبري شويه بعدين غسلته وهيا رفضت تغسل وقلتلي عايزه تفضل بلبني في طيزها شويه وكملنا اليوم وهيا كدا واتعشينا انا وهيا وولدتها ومشيت
بعد ما مشيت بشويه اتصل بيا سالب من اسكندريه وبصراحه كان عجبني اوي خصوصا انه كان ديوث وجاد بس مكنش مصدق علاقتي بصحبتي وكنت معرفه وقت نزولها وكانت هيا اتاخرت كمان عن ميعاد نزولها مصر ودا عقد الامور اكتر لاكن انا قولت ليه انا وهيا الي هنجيلك ودا لااني بحب اقدر الناس انا اه مستر وبهين الي تحتي بس دا لما بنكون لوحدنا اما في الحياه العامه بديه حقه واحترامه وفعلا وافق بصعوبه وختها وروحنا الواد فعلا مكنش مصدق نفسه وفضلنا نتكلم شويه بعدين اتمشينا في منطقه محطه الرمل والكلام خدنا لقينا نفسنا في المنشيه ومن هناك ركبنا وروحنا محل بتاعه وانا مش عارف احنا رايحين ليه بس انا شايفه شخصيه محترمه ف وفقته المهم وصلنا للمحل بتاعه ولقيته بيعرفنا ع ست بصراحه من لبسها وشكلها محترمه فشخ وانا مش عارف هيا مين اصلا المهم قلها دا صاحبي ......ومراته...... وفضلنا نتكلم لغيه ما خته ع جنب وسالته مين دي قلي دي مراتي انا سعتها زبري وقف😂
المهم قعدنا شويه وقولت ليه انا لازم امشي وكدا خصوصا ان عربيه صحبتي في محطه الرمل لسا هنروح وكدا لقيته وفقني قدام مراته وقلها هروح اوصلهم لاكن واحنا ومشين لقيته بيطلب مني انه لازم يكون كلبي من النهارده ولازم يتناك مني ف الاول رفضت لااني مش عامل حسابي وصحبتي مش عامله حسابها ومش عارفين هنروح فين المهم لقيته قلي حاجه بجد عجبتني اوي قلي انه بيحب يكون تحت رجل الراجل قبل الست انا اه بحب الست تكون موجوده بس دا مش معناه اني جاي عشانها او اكون تحت رجلها هيا انا بكون جاي عشان اكون تحت رجلك انت لاانك انت زي ما بتخليني خاضع ليك بتخلي كمان الست خاضعه ليك وتحت امرك
المهم وفقته ووصلت صحبتي وروحت معاه البيت واحا ع الي عمله الواد اصلا ناعم وبنوتي ولقيته لبسمن لبس مرته ولقيته جايب معاه تابلت لقيته بيقولي اتفرج انت ع دا وقولي زوقك وسيبلي انا دا اعرفه بنفسي ومسك زبري حرفه ابن المتناكه عامل مكتبه لمراته واخته مش مصورهم فيديوهات كتير ليهم هما لتنين وليه هو ومراته وهو بينيكها وحرفها مع مصه انا كنت في دنيا تانيه احساس ملهوش وصف انه يمصلي وفي نفس الوقت انا شايف جسم مراته الي كانت قمه في الاحترام وهيا في المحل وهيا بتتلبون تحته دا غير كلمها زي نكني وكسي وجعني دا حتا في الايام الي مكنش بيعرف يصورها من ضهرها وبينيها كان بيسجل صوت ابن الفاجره المهم بعد ما اتفرجت ويه ختو ع السرير لااننا كنا في الانتريه وقلته اندر مراته وهاتك يا بوس وضرب ع الجسم والوش وكلو لغبه ما قررت انيكه
نيمته ع بطنه وقولت ادخل زبري مره واحده وفعلا عملت كدا لقيته صوت انا متهيقلي الصوت وصل للشارع وبصراحه كان خرمه ضيق شويه حتا اكتشفت انه نزل شويه ددمم ولا كانه لسا مفتوح بس الي عرفته بعد كدا انه واسع وزبري هو الي تخين بس 😂 المهم فضلت انيك فيه شويه وهو نايم علي بطنه بعدين طلب مني ينام ع ضهره بس امرته انه ميحطش رجله ع كتفي ودا عشان لما هو يمسك رجله بنفسه بعد شويه هيكون في حمل اكتر ع اعصابه ودا هيخليه تلقائي يقفل خرمه شويه ومع ناس كتير الحركه بتكون فيها متعه اكتر المعم فضلت معاه ع الوضع دا شويه لغيه ما قررت اني اجيب عشان متاخرش اكتر من كدا وامرته ينزل ع ركبه وخليته يمص زبري لغيه ما جبت في بوئه وبعد ما جبت لقيته بيعمل صوت ولبني في بوئه وبيشورلي ب ايده يعمل اي في لبني جيت قولته هتشربه طبعا ياكسمك وبعد ما شربه ضربه قلم لدرجه ان صولبعي فضلت معلمه ع خده ربع ساعه تقريبا وقولته دا عشان متنساش بعد كدا لما اجيب لبني في بوئك تعمل فيه اي وبعد كدا مشيت ونزل معايا لغيه اول الشارع بعدها قولت ليه يرجع عشان يلحق يظبط الشقه قبل مارته ما تقفل المحل وتيجي
لو عحبتكم القصه عرفوني اكمل ومتنسوش تقولو راكم في زبري واديني حاتط صوره ليه اهو عشان تفتكرو💋❤💪
حلوة
 
  • حبيته
التفاعلات: الجحدان
انا زعلان منك . عشان ضربته بالقلم على وشه جامد .
 
  • عجبني
التفاعلات: زبري ٢١ سم
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
انا عايز اتناك من شميل او دكر
 
ازيكو عاملين اي
معلش بقا حصل ظرف خلاني اغيب شويه عن الموقع بس اديني رجعت من تاني اهلا بيكم
النهارده جه في بالي اني احكي تجربه حصلت ومازالت مستمره الي الان
الاول اعرفكم بنفسي للي ميعرفنيش انا ميدو ٢٧ سنه وجسمي الي في صوره البروفايل
المهم الحكايه بتبدا اول ما اتخرجت وكنت في مرحله التدريب روحت سنتر معين واتدربت فيه وكان صاحب السنتر معرفه المهم في يوم من ايام الشغل جت واحده في سن ال٢٨ سنه تسال في امكانيه لي انها تعمل تدريب معين ع جهاز معين ف قولت ليها اسالي السكرتيره ولما سالتها السكرتيره قالت ليها مش هينفع واصلا صاحب السنتر مانع اي تدريب المهم ردت ليا شكرتني وبلغتني رد السكرتيره ف انا قولت ليها ولا يهمك وقولت ليها اني هحاول برضو ويمكن اوصل لنتيجه اجابيه المهم طلبت رقمي وفعلا انا حولت مع صاحب السنتر ونزلت تدريب معايا وبحكم اني سبقتها في التدريب ف انا بقيت سبقها في حاجات فبقت تسالني ونتكلم جوا الشغل وبرا واتصاحبنا ع بعض
لغيه هنا كانت كل حاجه عاديه خالص وعرفت انها متزوجه وان ولدها سعودي وولدتها مصريه وانها متنقله مابين مصر والسعوديه لغيه ما جت في فتره لقيتها ديما زعلانه ومخنوقه ف مع الوقت قلتلي انها اطلقت وانا حولت اواسيها عادي خالص بس لحظت مع الوقت انها بدات تهتم بيا وتسال اكتر وفي هزار بدا يتطور وبقينا بنخرج اكتر من الاول لغيه ما اتصدمت من طلبها في مره وهو انها عايزاني اكون جنبها وانها محتجاني وكدا انا مفهمتش اي قصدها بظبط بس بدلتها نفس الشعور والكلام ومن هنا بدات مع الوقت احس ان في غيره منها عليا لغيه ما قلتلي انها بتحبني وانا برضو بدلتها نفس الشعور منكرش سعتها اني مكنتش متعلق بيها بس موصلتش لحد الحب لااني بفضل الشباب واني انيك شاب وكدا المهم مع الوقت بدا يبقا في مسكه ايد واحنا في الشارع وواحنا في الشغر وفضلنا ع كدا حوالي سنه لغيه التدريب ما انتها وبر١و كنا مع بعض فون ومقبلات لغيه ما لحظه عليا في مره ان زبري واقف وانا بصراحه اتحرجت سعتها لااني اول مره اوصل مع بنت لحاجه زي دي ف مبقتش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه
لغيه هيا ما قالت كلمه وفرت عليا كل التفكير والاحتمالات دي المهم لما لحظه ان زبري واقف فضلت تتكلم عادي وخلصنا الخروجه وروحنا وبليل واحنا بنتكلم قلتلي انها لاحظه ان عضوي دي فعلا كانت كلمتها انا سكت شويه وقولت ليها عادي منا بمسك ايدك وكدا ف طبيعي زبري يقف ف قلتلي انت فكرني زعلانه بلعكس انا مبسوطه بس بصراحه خايفه اكرر نفس الغلط الي غلطه قبل كدا ونتجوز وتروح مني قولت ليها امال انت عايزه اي قلتلي مش عارفه بس انا مش عايزه نتفارق انا الي اقدر اعمله وواثقه ان دا الصح اني هسلم ليك نفسي انا مرتاحه ليك وواثقه فيك قولت ليها تسلملي نفسك ازاي مش فاهم قلتلي بنفس الف هكون مراتك بس من غير ورق وانا واثقه انك هتحافظ عليا المهم قولت ليها هفكر وبعد يوم وفقت
واتقبلنا اكتر من مره وفي يوم قلتلي اني لو عايز اجي البيت عندها كا عزومه يعني مفيش مانع المهم قبلتها في البيت عرفتني ع ولدتها واتغدينا وبعدها لقيت ولدتها بتقول ليها انها هتنزل لجلرتهم وكدا وبقينا لوحدنا ف الاول عملت نفسي بتعامل عادي لغيه ما حسيت ان صوتها بقا ناعم اكتر ف فهمت انها عيزاني اقرب منها بدات امسك درعها بعدين محستش بنفسي الا وانا حضنها بصراحه بزاز الحرين لما تكون لامسه صدر الراجل بيكون احساس جامد فشخ المهم فضلنا ع الوضع دا شويه بعدين بدات ابوس دمغها بعدين خدودها بعدين شفيفها واول ما لمست شفيفها لقيت ايدها ع زبري بتمسكه فضلنا كدا شويه بعدين قولت ليها زبري بينده عليكي قلتلي مش فاهمه قولت ليها مصيه يعني انا بصراحه كنت متوقع انها هترفض بس لقيتها سمعت الكلام وفضلت تمصه
واكتشفت انها مش بتعرف تمص وباين دي اول مره تعملعا لاانها كانت ع طول سننها تخبط في زبري ومبتعرفش تدخل جزء كبير منه وكانت بتشرق وكدا المهم قولت لقيها لما لقيتها مش عارفه تمص تعالي ندخل اي اوضه ودخلنا وقلت ليها اقلعي وبدون اي اعتراض قلعت وشوفت احلا جسم وكانه مرسوم طيز مدوره وبزاز مدلدله وحلمتها وردي حاجه كدا زي الافلام بظبط المهم ختها ع السرير وبصرحه مكنتش قادر نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها ع الوضع دا بس حوالي تلت ساعه وبعد كدا جبتهم ب ايدي عشان انجز لااني كنت خايف من طلوع امها مع انها اكددت عليها ان امها هتغيب وكدا بس انا مكنتش مرتاح المهم جبت لبني ع بطنها وقلت ليها دخليني الحمام لقيتها قالت حاضر بصراحه حسيت انها فيها حاجه مختلفه وانها بتحب تكون مطيعه المهم دا هيجني تاني وقولت لازم اتاكد دخلت الحمام قولت ليها قلعيني قلعتني حتا الشراب وقولت ليها ادخلي معايا قلتلي حاضر المهم وهيا بتسغل زبري طبعا كان واقف قولت ليها مصي جت مصت بس برضو زي اول مره وانا بصراحه من جمالها وطعتها ليا هيجت اكتر ف بقيت اقولها ابعدي سنانك وانيك بوقها وهيا تتوجع بس بتنفذ الي اقوله وبعد شويه حسيت ان زبري اتجرح او اتخربش من سننها جيت بطلت وخلصت الحمام وطلعت قولت ليها نشفي جسمي ف ثانيه جابت بشكير ونشفتني
وطلعت بعد كدا لبست هدومي وقعدنا شويه نتكلم عادي وجيت نزلت ولما اتكلمنا ع الفون بليل سالتها انها اضيقت وكدا من الي حصل قلتلي بلعكس انها مش مص،قه نفسها وانها مبسوطه اوي وانها بتحب تكون مع حد مسيطر عليها زي ما عملت وكدا وفضلنا علي النظام دا حوالي ٦ شهور لغيه ما جتلي السنتر الي انا كنت ماسكه وشافت عندي سالب بس كان متناك اوي وانا قولت ليها دا صاحبي ع اساس انها مش هتاخود بالها انه متناك المهم بعد ما مشي قلتلي انها حاسه ان الشخص دا فيه حاجه غلط المهم طمنتها ولحظت مع الوقت انها بدات تسالني عنه انت بتقابله ولو قولت ليها قبلته تقولي ليه وحسيت انها بتغير منه المهم حبيت اصريها وعشان برضو اكون براحتي وقولت لو هيا فعلا تحت طوعي وامري في اي حاجه مش هتقول اي كلمه وفعلا قولت ليها في البدايه قالت كلام مش مترتب وطلبت تقفل السكه وبعد حوالي دقيقه اتصلت وقلتلي انها متقدرش تعترض وانها تحت امري ب هيا عندها رجاء قولت ليها قولي قلتلي لما تعمل حاجه تكون في وجودي عشان مش عايزه حد يخدك مني قولت ليها حاضر ووفقت لو عايزسن تعرفو الباقي عرفوني وهنزل جزء تاني
ومتنسوش رايكم في زبري




الجزء الثانى​

عاملين اي

انا ميدو وزي معرفتكم بنفسي في الجزء الاول ٢٧ سنه وصوره البروفايل صورتي المهم بعد قولت لصحبتي الي بميل ليه لقيتها كانت متردده في البدايه وفضلنا زي ما احنا فتره بس كانت الي حد ما متغيره او مش متاقلمه ع الوضع وكتر من مره كانت بتحضر معايا سكس وانا بنيك سالب وكدا لغيه ما لقيتها بعد حوالي شهر تقريبا من معرفتها لميولي بدات تشاركني في السكس يعني تمصلي مع السالب واستغربت لما لقيتها مع الوقت كانت بتحب تضربه هيا كمان بس طبعا باذني الاول بس برضو كنت حاسس انها فيها غلط لدرجه اني حسيت انها بتعمل كدا عشان تداري ع احساسها ب انها مش مبسوطه
لغيه ما جه ميعاد سفرها وسافرت وبعد ٥ شهور رجعت تاني بس لما رجعت اكتشفت انها هايجه فشخ المهم اتقبلنا في بتها وبدون مقدمات فتحت بنطلوني وفضلت تمص وكانعا بقلها قرن متناكتش مع ان ع فكره العلاقه الي بنا فري احنا صحاب وعادي لو اتناكت وهيا مسافره انا ممنعتهاش من حاجه زي دي المهم فضلت تمص وبعد شويه بدانا نبوس بعض لغيه ما عملت حركه بجد وقتها هيجتني فشخ لما لقيتها بتمسك ايدي وتجيبها عن طيزها اول مره فكرتها عايزاني احسس عليها وانا ببوسها لاكن بعد شويه لقيتها مسكت ايدي وبعدتها عن طيزها ورجعت قربتها بسرعه سعتها فهمت انها عايزاني اضربها بلقلام ع طيزها
سعتها هيجت اوي وبدات اضربها وهيا ماسكه شفه من شفايفي ومش سيبها ونازله فيها مص وفي نفس الوقت ايدياها بتعصر زبري


HXuBGKg.md.jpg

المهم بعدها طلبت مني انها تتناك وعشان احنا في البيت عندها والوضع مش امان اوي نكتها بس وهيا منزله البنطلون ولابسه باقي الهدوم مع ضرب طبعا بس ع الهادي لاننا في بيتها برضو لغيه ما لقيت نفسي هجيب جيت مطلعه من كسها وحطه في طيزها وفضلت انيك فيها لغيه ما جبتهم في طيزها وفضلنا شويه قعدين وخدتني ع الحمام لااني معودها ع كدا فضلت تمص زبري شويه بعدين غسلته وهيا رفضت تغسل وقلتلي عايزه تفضل بلبني في طيزها شويه وكملنا اليوم وهيا كدا واتعشينا انا وهيا وولدتها ومشيت
بعد ما مشيت بشويه اتصل بيا سالب من اسكندريه وبصراحه كان عجبني اوي خصوصا انه كان ديوث وجاد بس مكنش مصدق علاقتي بصحبتي وكنت معرفه وقت نزولها وكانت هيا اتاخرت كمان عن ميعاد نزولها مصر ودا عقد الامور اكتر لاكن انا قولت ليه انا وهيا الي هنجيلك ودا لااني بحب اقدر الناس انا اه مستر وبهين الي تحتي بس دا لما بنكون لوحدنا اما في الحياه العامه بديه حقه واحترامه وفعلا وافق بصعوبه وختها وروحنا الواد فعلا مكنش مصدق نفسه وفضلنا نتكلم شويه بعدين اتمشينا في منطقه محطه الرمل والكلام خدنا لقينا نفسنا في المنشيه ومن هناك ركبنا وروحنا محل بتاعه وانا مش عارف احنا رايحين ليه بس انا شايفه شخصيه محترمه ف وفقته المهم وصلنا للمحل بتاعه ولقيته بيعرفنا ع ست بصراحه من لبسها وشكلها محترمه فشخ وانا مش عارف هيا مين اصلا المهم قلها دا صاحبي ......ومراته...... وفضلنا نتكلم لغيه ما خته ع جنب وسالته مين دي قلي دي مراتي انا سعتها زبري وقف😂
المهم قعدنا شويه وقولت ليه انا لازم امشي وكدا خصوصا ان عربيه صحبتي في محطه الرمل لسا هنروح وكدا لقيته وفقني قدام مراته وقلها هروح اوصلهم لاكن واحنا ومشين لقيته بيطلب مني انه لازم يكون كلبي من النهارده ولازم يتناك مني ف الاول رفضت لااني مش عامل حسابي وصحبتي مش عامله حسابها ومش عارفين هنروح فين المهم لقيته قلي حاجه بجد عجبتني اوي قلي انه بيحب يكون تحت رجل الراجل قبل الست انا اه بحب الست تكون موجوده بس دا مش معناه اني جاي عشانها او اكون تحت رجلها هيا انا بكون جاي عشان اكون تحت رجلك انت لاانك انت زي ما بتخليني خاضع ليك بتخلي كمان الست خاضعه ليك وتحت امرك
المهم وفقته ووصلت صحبتي وروحت معاه البيت واحا ع الي عمله الواد اصلا ناعم وبنوتي ولقيته لبسمن لبس مرته ولقيته جايب معاه تابلت لقيته بيقولي اتفرج انت ع دا وقولي زوقك وسيبلي انا دا اعرفه بنفسي ومسك زبري حرفه ابن المتناكه عامل مكتبه لمراته واخته مش مصورهم فيديوهات كتير ليهم هما لتنين وليه هو ومراته وهو بينيكها وحرفها مع مصه انا كنت في دنيا تانيه احساس ملهوش وصف انه يمصلي وفي نفس الوقت انا شايف جسم مراته الي كانت قمه في الاحترام وهيا في المحل وهيا بتتلبون تحته دا غير كلمها زي نكني وكسي وجعني دا حتا في الايام الي مكنش بيعرف يصورها من ضهرها وبينيها كان بيسجل صوت ابن الفاجره المهم بعد ما اتفرجت ويه ختو ع السرير لااننا كنا في الانتريه وقلته اندر مراته وهاتك يا بوس وضرب ع الجسم والوش وكلو لغبه ما قررت انيكه
نيمته ع بطنه وقولت ادخل زبري مره واحده وفعلا عملت كدا لقيته صوت انا متهيقلي الصوت وصل للشارع وبصراحه كان خرمه ضيق شويه حتا اكتشفت انه نزل شويه ددمم ولا كانه لسا مفتوح بس الي عرفته بعد كدا انه واسع وزبري هو الي تخين بس 😂 المهم فضلت انيك فيه شويه وهو نايم علي بطنه بعدين طلب مني ينام ع ضهره بس امرته انه ميحطش رجله ع كتفي ودا عشان لما هو يمسك رجله بنفسه بعد شويه هيكون في حمل اكتر ع اعصابه ودا هيخليه تلقائي يقفل خرمه شويه ومع ناس كتير الحركه بتكون فيها متعه اكتر المعم فضلت معاه ع الوضع دا شويه لغيه ما قررت اني اجيب عشان متاخرش اكتر من كدا وامرته ينزل ع ركبه وخليته يمص زبري لغيه ما جبت في بوئه وبعد ما جبت لقيته بيعمل صوت ولبني في بوئه وبيشورلي ب ايده يعمل اي في لبني جيت قولته هتشربه طبعا ياكسمك وبعد ما شربه ضربه قلم لدرجه ان صولبعي فضلت معلمه ع خده ربع ساعه تقريبا وقولته دا عشان متنساش بعد كدا لما اجيب لبني في بوئك تعمل فيه اي وبعد كدا مشيت ونزل معايا لغيه اول الشارع بعدها قولت ليه يرجع عشان يلحق يظبط الشقه قبل مارته ما تقفل المحل وتيجي
لو عحبتكم القصه عرفوني اكمل ومتنسوش تقولو راكم في زبري واديني حاتط صوره ليه اهو عشان تفتكرو💋❤💪
نفسي تنيكني مع مراتي
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر
ازيكو عاملين اي
معلش بقا حصل ظرف خلاني اغيب شويه عن الموقع بس اديني رجعت من تاني اهلا بيكم
النهارده جه في بالي اني احكي تجربه حصلت ومازالت مستمره الي الان
الاول اعرفكم بنفسي للي ميعرفنيش انا ميدو ٢٧ سنه وجسمي الي في صوره البروفايل
المهم الحكايه بتبدا اول ما اتخرجت وكنت في مرحله التدريب روحت سنتر معين واتدربت فيه وكان صاحب السنتر معرفه المهم في يوم من ايام الشغل جت واحده في سن ال٢٨ سنه تسال في امكانيه لي انها تعمل تدريب معين ع جهاز معين ف قولت ليها اسالي السكرتيره ولما سالتها السكرتيره قالت ليها مش هينفع واصلا صاحب السنتر مانع اي تدريب المهم ردت ليا شكرتني وبلغتني رد السكرتيره ف انا قولت ليها ولا يهمك وقولت ليها اني هحاول برضو ويمكن اوصل لنتيجه اجابيه المهم طلبت رقمي وفعلا انا حولت مع صاحب السنتر ونزلت تدريب معايا وبحكم اني سبقتها في التدريب ف انا بقيت سبقها في حاجات فبقت تسالني ونتكلم جوا الشغل وبرا واتصاحبنا ع بعض
لغيه هنا كانت كل حاجه عاديه خالص وعرفت انها متزوجه وان ولدها سعودي وولدتها مصريه وانها متنقله مابين مصر والسعوديه لغيه ما جت في فتره لقيتها ديما زعلانه ومخنوقه ف مع الوقت قلتلي انها اطلقت وانا حولت اواسيها عادي خالص بس لحظت مع الوقت انها بدات تهتم بيا وتسال اكتر وفي هزار بدا يتطور وبقينا بنخرج اكتر من الاول لغيه ما اتصدمت من طلبها في مره وهو انها عايزاني اكون جنبها وانها محتجاني وكدا انا مفهمتش اي قصدها بظبط بس بدلتها نفس الشعور والكلام ومن هنا بدات مع الوقت احس ان في غيره منها عليا لغيه ما قلتلي انها بتحبني وانا برضو بدلتها نفس الشعور منكرش سعتها اني مكنتش متعلق بيها بس موصلتش لحد الحب لااني بفضل الشباب واني انيك شاب وكدا المهم مع الوقت بدا يبقا في مسكه ايد واحنا في الشارع وواحنا في الشغر وفضلنا ع كدا حوالي سنه لغيه التدريب ما انتها وبر١و كنا مع بعض فون ومقبلات لغيه ما لحظه عليا في مره ان زبري واقف وانا بصراحه اتحرجت سعتها لااني اول مره اوصل مع بنت لحاجه زي دي ف مبقتش عارف دي حاجه حلوه ولا وحشه
لغيه هيا ما قالت كلمه وفرت عليا كل التفكير والاحتمالات دي المهم لما لحظه ان زبري واقف فضلت تتكلم عادي وخلصنا الخروجه وروحنا وبليل واحنا بنتكلم قلتلي انها لاحظه ان عضوي دي فعلا كانت كلمتها انا سكت شويه وقولت ليها عادي منا بمسك ايدك وكدا ف طبيعي زبري يقف ف قلتلي انت فكرني زعلانه بلعكس انا مبسوطه بس بصراحه خايفه اكرر نفس الغلط الي غلطه قبل كدا ونتجوز وتروح مني قولت ليها امال انت عايزه اي قلتلي مش عارفه بس انا مش عايزه نتفارق انا الي اقدر اعمله وواثقه ان دا الصح اني هسلم ليك نفسي انا مرتاحه ليك وواثقه فيك قولت ليها تسلملي نفسك ازاي مش فاهم قلتلي بنفس الف هكون مراتك بس من غير ورق وانا واثقه انك هتحافظ عليا المهم قولت ليها هفكر وبعد يوم وفقت
واتقبلنا اكتر من مره وفي يوم قلتلي اني لو عايز اجي البيت عندها كا عزومه يعني مفيش مانع المهم قبلتها في البيت عرفتني ع ولدتها واتغدينا وبعدها لقيت ولدتها بتقول ليها انها هتنزل لجلرتهم وكدا وبقينا لوحدنا ف الاول عملت نفسي بتعامل عادي لغيه ما حسيت ان صوتها بقا ناعم اكتر ف فهمت انها عيزاني اقرب منها بدات امسك درعها بعدين محستش بنفسي الا وانا حضنها بصراحه بزاز الحرين لما تكون لامسه صدر الراجل بيكون احساس جامد فشخ المهم فضلنا ع الوضع دا شويه بعدين بدات ابوس دمغها بعدين خدودها بعدين شفيفها واول ما لمست شفيفها لقيت ايدها ع زبري بتمسكه فضلنا كدا شويه بعدين قولت ليها زبري بينده عليكي قلتلي مش فاهمه قولت ليها مصيه يعني انا بصراحه كنت متوقع انها هترفض بس لقيتها سمعت الكلام وفضلت تمصه
واكتشفت انها مش بتعرف تمص وباين دي اول مره تعملعا لاانها كانت ع طول سننها تخبط في زبري ومبتعرفش تدخل جزء كبير منه وكانت بتشرق وكدا المهم قولت لقيها لما لقيتها مش عارفه تمص تعالي ندخل اي اوضه ودخلنا وقلت ليها اقلعي وبدون اي اعتراض قلعت وشوفت احلا جسم وكانه مرسوم طيز مدوره وبزاز مدلدله وحلمتها وردي حاجه كدا زي الافلام بظبط المهم ختها ع السرير وبصرحه مكنتش قادر نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها ع الوضع دا بس حوالي تلت ساعه وبعد كدا جبتهم ب ايدي عشان انجز لااني كنت خايف من طلوع امها مع انها اكددت عليها ان امها هتغيب وكدا بس انا مكنتش مرتاح المهم جبت لبني ع بطنها وقلت ليها دخليني الحمام لقيتها قالت حاضر بصراحه حسيت انها فيها حاجه مختلفه وانها بتحب تكون مطيعه المهم دا هيجني تاني وقولت لازم اتاكد دخلت الحمام قولت ليها قلعيني قلعتني حتا الشراب وقولت ليها ادخلي معايا قلتلي حاضر المهم وهيا بتسغل زبري طبعا كان واقف قولت ليها مصي جت مصت بس برضو زي اول مره وانا بصراحه من جمالها وطعتها ليا هيجت اكتر ف بقيت اقولها ابعدي سنانك وانيك بوقها وهيا تتوجع بس بتنفذ الي اقوله وبعد شويه حسيت ان زبري اتجرح او اتخربش من سننها جيت بطلت وخلصت الحمام وطلعت قولت ليها نشفي جسمي ف ثانيه جابت بشكير ونشفتني
وطلعت بعد كدا لبست هدومي وقعدنا شويه نتكلم عادي وجيت نزلت ولما اتكلمنا ع الفون بليل سالتها انها اضيقت وكدا من الي حصل قلتلي بلعكس انها مش مص،قه نفسها وانها مبسوطه اوي وانها بتحب تكون مع حد مسيطر عليها زي ما عملت وكدا وفضلنا علي النظام دا حوالي ٦ شهور لغيه ما جتلي السنتر الي انا كنت ماسكه وشافت عندي سالب بس كان متناك اوي وانا قولت ليها دا صاحبي ع اساس انها مش هتاخود بالها انه متناك المهم بعد ما مشي قلتلي انها حاسه ان الشخص دا فيه حاجه غلط المهم طمنتها ولحظت مع الوقت انها بدات تسالني عنه انت بتقابله ولو قولت ليها قبلته تقولي ليه وحسيت انها بتغير منه المهم حبيت اصريها وعشان برضو اكون براحتي وقولت لو هيا فعلا تحت طوعي وامري في اي حاجه مش هتقول اي كلمه وفعلا قولت ليها في البدايه قالت كلام مش مترتب وطلبت تقفل السكه وبعد حوالي دقيقه اتصلت وقلتلي انها متقدرش تعترض وانها تحت امري ب هيا عندها رجاء قولت ليها قولي قلتلي لما تعمل حاجه تكون في وجودي عشان مش عايزه حد يخدك مني قولت ليها حاضر ووفقت لو عايزسن تعرفو الباقي عرفوني وهنزل جزء تاني
ومتنسوش رايكم في زبري




الجزء الثانى​

عاملين اي

انا ميدو وزي معرفتكم بنفسي في الجزء الاول ٢٧ سنه وصوره البروفايل صورتي المهم بعد قولت لصحبتي الي بميل ليه لقيتها كانت متردده في البدايه وفضلنا زي ما احنا فتره بس كانت الي حد ما متغيره او مش متاقلمه ع الوضع وكتر من مره كانت بتحضر معايا سكس وانا بنيك سالب وكدا لغيه ما لقيتها بعد حوالي شهر تقريبا من معرفتها لميولي بدات تشاركني في السكس يعني تمصلي مع السالب واستغربت لما لقيتها مع الوقت كانت بتحب تضربه هيا كمان بس طبعا باذني الاول بس برضو كنت حاسس انها فيها غلط لدرجه اني حسيت انها بتعمل كدا عشان تداري ع احساسها ب انها مش مبسوطه
لغيه ما جه ميعاد سفرها وسافرت وبعد ٥ شهور رجعت تاني بس لما رجعت اكتشفت انها هايجه فشخ المهم اتقبلنا في بتها وبدون مقدمات فتحت بنطلوني وفضلت تمص وكانعا بقلها قرن متناكتش مع ان ع فكره العلاقه الي بنا فري احنا صحاب وعادي لو اتناكت وهيا مسافره انا ممنعتهاش من حاجه زي دي المهم فضلت تمص وبعد شويه بدانا نبوس بعض لغيه ما عملت حركه بجد وقتها هيجتني فشخ لما لقيتها بتمسك ايدي وتجيبها عن طيزها اول مره فكرتها عايزاني احسس عليها وانا ببوسها لاكن بعد شويه لقيتها مسكت ايدي وبعدتها عن طيزها ورجعت قربتها بسرعه سعتها فهمت انها عايزاني اضربها بلقلام ع طيزها
سعتها هيجت اوي وبدات اضربها وهيا ماسكه شفه من شفايفي ومش سيبها ونازله فيها مص وفي نفس الوقت ايدياها بتعصر زبري


HXuBGKg.md.jpg

المهم بعدها طلبت مني انها تتناك وعشان احنا في البيت عندها والوضع مش امان اوي نكتها بس وهيا منزله البنطلون ولابسه باقي الهدوم مع ضرب طبعا بس ع الهادي لاننا في بيتها برضو لغيه ما لقيت نفسي هجيب جيت مطلعه من كسها وحطه في طيزها وفضلت انيك فيها لغيه ما جبتهم في طيزها وفضلنا شويه قعدين وخدتني ع الحمام لااني معودها ع كدا فضلت تمص زبري شويه بعدين غسلته وهيا رفضت تغسل وقلتلي عايزه تفضل بلبني في طيزها شويه وكملنا اليوم وهيا كدا واتعشينا انا وهيا وولدتها ومشيت
بعد ما مشيت بشويه اتصل بيا سالب من اسكندريه وبصراحه كان عجبني اوي خصوصا انه كان ديوث وجاد بس مكنش مصدق علاقتي بصحبتي وكنت معرفه وقت نزولها وكانت هيا اتاخرت كمان عن ميعاد نزولها مصر ودا عقد الامور اكتر لاكن انا قولت ليه انا وهيا الي هنجيلك ودا لااني بحب اقدر الناس انا اه مستر وبهين الي تحتي بس دا لما بنكون لوحدنا اما في الحياه العامه بديه حقه واحترامه وفعلا وافق بصعوبه وختها وروحنا الواد فعلا مكنش مصدق نفسه وفضلنا نتكلم شويه بعدين اتمشينا في منطقه محطه الرمل والكلام خدنا لقينا نفسنا في المنشيه ومن هناك ركبنا وروحنا محل بتاعه وانا مش عارف احنا رايحين ليه بس انا شايفه شخصيه محترمه ف وفقته المهم وصلنا للمحل بتاعه ولقيته بيعرفنا ع ست بصراحه من لبسها وشكلها محترمه فشخ وانا مش عارف هيا مين اصلا المهم قلها دا صاحبي ......ومراته...... وفضلنا نتكلم لغيه ما خته ع جنب وسالته مين دي قلي دي مراتي انا سعتها زبري وقف😂
المهم قعدنا شويه وقولت ليه انا لازم امشي وكدا خصوصا ان عربيه صحبتي في محطه الرمل لسا هنروح وكدا لقيته وفقني قدام مراته وقلها هروح اوصلهم لاكن واحنا ومشين لقيته بيطلب مني انه لازم يكون كلبي من النهارده ولازم يتناك مني ف الاول رفضت لااني مش عامل حسابي وصحبتي مش عامله حسابها ومش عارفين هنروح فين المهم لقيته قلي حاجه بجد عجبتني اوي قلي انه بيحب يكون تحت رجل الراجل قبل الست انا اه بحب الست تكون موجوده بس دا مش معناه اني جاي عشانها او اكون تحت رجلها هيا انا بكون جاي عشان اكون تحت رجلك انت لاانك انت زي ما بتخليني خاضع ليك بتخلي كمان الست خاضعه ليك وتحت امرك
المهم وفقته ووصلت صحبتي وروحت معاه البيت واحا ع الي عمله الواد اصلا ناعم وبنوتي ولقيته لبسمن لبس مرته ولقيته جايب معاه تابلت لقيته بيقولي اتفرج انت ع دا وقولي زوقك وسيبلي انا دا اعرفه بنفسي ومسك زبري حرفه ابن المتناكه عامل مكتبه لمراته واخته مش مصورهم فيديوهات كتير ليهم هما لتنين وليه هو ومراته وهو بينيكها وحرفها مع مصه انا كنت في دنيا تانيه احساس ملهوش وصف انه يمصلي وفي نفس الوقت انا شايف جسم مراته الي كانت قمه في الاحترام وهيا في المحل وهيا بتتلبون تحته دا غير كلمها زي نكني وكسي وجعني دا حتا في الايام الي مكنش بيعرف يصورها من ضهرها وبينيها كان بيسجل صوت ابن الفاجره المهم بعد ما اتفرجت ويه ختو ع السرير لااننا كنا في الانتريه وقلته اندر مراته وهاتك يا بوس وضرب ع الجسم والوش وكلو لغبه ما قررت انيكه
نيمته ع بطنه وقولت ادخل زبري مره واحده وفعلا عملت كدا لقيته صوت انا متهيقلي الصوت وصل للشارع وبصراحه كان خرمه ضيق شويه حتا اكتشفت انه نزل شويه ددمم ولا كانه لسا مفتوح بس الي عرفته بعد كدا انه واسع وزبري هو الي تخين بس 😂 المهم فضلت انيك فيه شويه وهو نايم علي بطنه بعدين طلب مني ينام ع ضهره بس امرته انه ميحطش رجله ع كتفي ودا عشان لما هو يمسك رجله بنفسه بعد شويه هيكون في حمل اكتر ع اعصابه ودا هيخليه تلقائي يقفل خرمه شويه ومع ناس كتير الحركه بتكون فيها متعه اكتر المعم فضلت معاه ع الوضع دا شويه لغيه ما قررت اني اجيب عشان متاخرش اكتر من كدا وامرته ينزل ع ركبه وخليته يمص زبري لغيه ما جبت في بوئه وبعد ما جبت لقيته بيعمل صوت ولبني في بوئه وبيشورلي ب ايده يعمل اي في لبني جيت قولته هتشربه طبعا ياكسمك وبعد ما شربه ضربه قلم لدرجه ان صولبعي فضلت معلمه ع خده ربع ساعه تقريبا وقولته دا عشان متنساش بعد كدا لما اجيب لبني في بوئك تعمل فيه اي وبعد كدا مشيت ونزل معايا لغيه اول الشارع بعدها قولت ليه يرجع عشان يلحق يظبط الشقه قبل مارته ما تقفل المحل وتيجي
لو عحبتكم القصه عرفوني اكمل ومتنسوش تقولو راكم في زبري واديني حاتط صوره ليه اهو عشان تفتكرو💋❤💪
روعه بدي متله
 
  • ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%