NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحبة أروع بزاز في المنتدي

• حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة

صعب أصدق انها بنت ناشره بزازها بنفسها اكيد الي عامل الحساب ده ولد وبيفصح البنت دي كمان ده ناشر عنوان وتفاصيل تؤكد انه عاوز يفضحها​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
الموضوع مش حكايه مقارنه احتا حابين نشوف صورك مع صورها وبتمنى توافقى مش ترفضى

بصراحه انا عن نفسي محبش اعمل مقارنه بين @دندوشه و @نفرتيتي اللبوة لان الاثنين لهم معزه عندي كبيره وان كان بطريقه مختلفه وعمري ما اعمل مقارنه بينهم​

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
لقد رأيت في هذا المنتدي بزاز كثيره علي الخاص والعام وستظل اكثر بزاز سحرتني واثارتني وتمنيت ان احصل عليها هي بزاز @نفرتيتي اللبوة التي قلما تجود علينا بنفحات من جمالها تحياتي لكي يا ساحرة
حقيقه مفيش اجمل من بزازة في المنتدة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و الصقر_الجارح
بزه جامده اوى بس فيه هنا دندوشه بردك بز فاجر
الطعم اللي يفرق بينهم بقا

@دندوشه مش اهم ميزه بزازها ده شخصيتها وخفة دمها وحطها في مقارنه مع @نفرتيتي اللبوة ظلم للاثنين لان نفرتيتي تتميز بجمال جسمها وخاصه بزازها وهيجانها ولبونتها كمان الموضوع ده معمول لنفرتيتي فقط ....انا هعمل موضوع مستقل @دندوشه اتكلم عنها وعن الجمال بها​

• عجبني
  • عجبني

@دندوشه مش اهم ميزه بزازها ده شخصيتها وخفة دمها وحطها في مقارنه مع @نفرتيتي اللبوة ظلم للاثنين لان نفرتيتي تتميز بجمال جسمها وخاصه بزازها وهيجانها ولبونتها كمان الموضوع ده معمول لنفرتيتي فقط ....انا هعمل موضوع مستقل @دندوشه اتكلم عنها وعن الجمال بها​

الاتنين ابطال

الاتنين ابطال

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%