NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,807
نقاط
18,690
الجزء الاول
من اول يوم استلمت شغلي وشوفتها وانا قررت اني لازم انام معاها .
هي مدام سنها 27سنه تقريبا خمريه طولها 165 واعتقد ان وزنها ميكملش 70* كيلو لان جسمها متناسق جدا مع بزاز مرفوعه ومدببه وطياز مدوره ومرسومه .

لبسها كان متنوع بين لبس ضيق محدد كافة تفاصيل جسمها ولبس واسع فضفاض .
بيقولوا عليا هادي وبالي طويل وانا بعتبر نفسي شيطان مستخبي ورا وجه ملائكي لا يمكن تتخيل كمية المكر والتفكير الشيطاني اللي داير في دماغه.
كان طبيعي نعد العده ونجهز خطة بعيدة المدي خصوصا انها متجوزة وشوفت جوزها شاب وسيم وشيك .
نيجي ليا انا بقي .... انا مبدئ اديها ميه تديك طراوة عايش حياتي طول وعرض وعايش لوحدي بعيد عن اهلي اللي بزورهم كل اسبوعين .
ناجح جدا في شغلي ومدير قسم المبيعات في الشركة وبحقق اعلي التارجت وكل شهر شغلنا في الطالع فالبالتالي مرتاح في شغلي جدا وباخد مرتب كبير .
طولي 175 ابيضاني وزني76 كيلو .وشعر بني اما سني فهو 35 سنه .
نرجع بقي لهدير نسيت اقولك ان اسمها هدير . المهم انها مهندسه لكن مضطرة تشتغل سكرتيرة لانها حديثة التخرج ومعهاش اي خبرة .

في البدايه كان كل اللي بينا مجرد صباح الخير وانا داخل مكتبي مع اسئلة عن حاجات محدده في الشغل بدون اي احاديث جانبيه .
في اخر يوم في اول اسبوع ليها خارج من مكتبي مروح شوفت شاب وسيم ااقصر مني شويه واقف مع هدير .
مجرد ما شافتني وجهت ليا الكلام وقالت استاذ ادم اعرفك بجوزي دكتور ياسر .
اهلا وسهلا تشرفنا
اعرفك يا ياسر بمستر ادم مدير مبيعاات الشركة .
اهلا وسهلا يا فندم
فقلت فرصه سعيده .... انتوا ممشتوش ليه
فقالت هدير لسه الساعه اربعه الا خمسه فقلتلها مش هتيجي من خمس دقايق يلا توكلوا علي **** .
تحبوا اوصلكم معايا ؟
ردت هدير متشكره هناخد تاكسي .
انتوا رايحين فين .
رد ياسر رايحين المنيل
طيب تمام انا رايح القصر العيني طريقنا واحد وهوصلكم .
ياسر بدون تردد تبقي خدمتنا خدمة عظيمة .
يا راجل لا عظيمه ولا حاجه يلا بينا
وفي العربيه عرفت انه جراح تجميل وعنده عياده وانه وافق علي شغل هدير لانها زهقانه من قعدت البيت وخصوصا ان **** لسه مرزهقمش باطفال .
وكلام عن الحياة والعيشه وكان حديث لطيف لكن هدير تقريبا مشاركتش فيه .
وصلتهم ونزلوا وابتديت افكر اد ايه المنافسه هتكون صعبه واد ايه ياسر شبه متكامل شاب وسيم ودكتور ومرتاح ماديا ....
بالنسبه ليا ده تحدي اكتر من اي حاجه وكل ما زادت الصعوبه زادت المتعه .
وابتدا كلامي مع هدير يزيد مع الوقت خاصة اني اصبحت خلال شهر الصديق المقرب لياسر وبنخرج نقعد عالقهوه ممكن مرتين في الاسبوع عرفت من خلال كلامي معاه انهم مش سعدا في حياتهم وان موضوع عدم الخلفه ده ماثر علي علاقتهم جامد وصرفوا فلوس كتير علحقن المجهري اللي كان بيفشل فقرووا يصبروا شويه ويحاولوا تاني .
هنا ابتديت اشوف بصيص نور وطاقة امل اتفتحت ليا ... مش سعدا في حياتهم يعني مفيش جنس تقريبا وان كان فيه هيبقي روتيني خالي من ****فه والحميمه .
دخلت مكتبي ورفعت سماعة التليفون واتصلت بيها تجيلي .
- ازيك يا هدير عامله ايه .
- الحمد لله تمام
- هدير كنت عايز اكلمك في موضوع بس الكلام يبقي بيني وبينك . ممكن ؟
-اه طبعا اتفضل
- انا اسف لو اعتبرتي كلامي تدخل في حياتكم لكن ياسر متغير الايام اللي فاتت سرحان ومهموم ومش عايز يقولي ماله . فيه اي مشاكل ماديه عندكم ؟
- لا نهائيا مستورة والحمد لله ومفيش اي مشاكل .
- امال ماله فيه ايه ؟
- ابدا مشاكل البيت العاديه بس هو عصبي بزياده وبيتخانق علي اتفه الاشياء وانا نفسي مستغرباه ومش عارفه ماله .
- طيب هكلمه النهارده نخرج شويه واحاول افهم منه فيه ايه ؟
وبالفعل اتصلت بياسر واتفقنا نتقابل علي القهوه بعد العشاء
- تشرب ايه
-قهوه ساده
-هات يا عم مرعي اتنين قهوه واحده ساده وواحده مظبوط .
- ايه يا ابني مالك
- مفيش
- لا فيه هو انا مش عارفك يمكن اعرفك من فترة قصيرة بس اقدر اقولك انك مش طبيعي ومش في المود .
- ايه رايك في هدير ؟
- بتسالني عن رايي في مراتك ليه ؟
- جاوب بس
- انسانه محترمه وبنت حلال وادب واخلاق وجمال
- طب دلوقت انا مش بحبها .
- ليه ياعم بس فيه ايه ؟
- صدقني انا كنت فاكر اني بحبها لحد ما قابلت هند ؟
- هي الحكايه فيها هند ؟ مين هند دي ؟
- سكرتيرة شغاله معايا في العياده من ست شهور وحبتها وشاغله دماغي طول الوقت .
- طب وهي بتحبك ؟
- ايوه طبعا بتحبني وعايزين نتجوز .
- تتجوز خبط لزق طب والغلبانه التانيه دي ؟
- ماهو ده اللي تاعبني ومش قادر اقول لامي وابويا اني عايز اتجوز وهيقعدوا يقولوا انت بتخرب بيتك هدير دي بنت حلال وبنت ناس وهسمع كلام انا مش عايز اسمعه .
- طب وهدير ؟
.....................
الناس المستعجله عالنيك نتقل شويه الاجزاء اللي جايه فيها مدعكه مستني ارائكم وهل النوع ده من القصص ممكن يكون ناجح ؟؟

الجزء الثاني

- مالها هدير ؟
- هتقولها ايه ؟
- لسه مش عارف الموضوع صعب اصلا
- طب وانت ايه اللي مغيرك اليومين اللي فاتوا
- جوايا صراع ابن لذينه هدير بنت حلال ومتستاهلش الخيانة
- خيانه ليه ياعم مش بتقول هتتجوز هندي دي ماهو في الحلال اهو
- دا المستقبل يا ادم لكن انا سبق ونمت مع هند كذا مرة
- كام مرة يعني ؟
- مش هتفرق مرة زي عشرة
- ايوه كام مرة وامتا وفين ما تقول ياعم
- في العياده تقريبا كل يوم بعد الكشوفات ما تخلص بنقفل علي نفسنا ونعيش .
- طب انت شايف انك تسيب مراتك بنت الحلال وتروح لواحده نامت معاك وبايعه نفسها .
- يوووه الحب ميعرفش المسميات دي هتفرق في ايه يعني ؟
- احا طبعا هتفرق انت بتهرج امال احنا ايه اللي يفرق بينا وبين الناس اللي لا عندها مبدا
- مبدا مين يا ادم احا انت اخر واحد ممكن يتكلم عن الادب والاخلاق والحاجات دي انت كل يوم مقضيها مع واحده شكل .
- بص يا صاحبي انا مقضيها نسوان ماشي بس مبعلقش نفسي بواحده ومبطلبش من حد يتعلق بيا وكمان انا عن نفسي عارف ان اللي بعمله غلط وحرام لكن اللذه سحباني معاها ومسيري افوق لكن انت بتحلل الحرام وبتغير المبادئ
- يعني عشان رضيت تنام معايا بدون جواز تبقي شرموطه ؟
- انا مقولتش كده
- امال ايه هتسيب بنت الناس وتاخد واحده نمت معاها ؟ تعرف ايه انت عن هدير مش يمكن بتخوني برضه وبتكلم غيري وبتعرف غيري ؟؟
- ليه بتقول كده انا مش شايف غير انها محترمه واما حد بيكلمها بتتكلم وهي حاطه عينيها في الارض .
- ياما تحت السواهي دواهي
- فوق بس يا ياسر عشان انت بتتكلم عن مراتك
- بتكلم عن ......... يعني متبالغش يا ادم .

رن تليفوني والمتصل نانسي

- ليلتنا عنب ولا ايه
- ههههههه ايوه يا بتاع المبادئ والشرف مع اول رنه من مومس من بتوعك هتبيع كل المبادئ والقيم
- يا ابني مبادئ ايه وقيم ايه انا مش متجوز فعادي يعني ثانيا انا مبعرفش مومس يا برو كلهم اصدقاء والنيك من اجل النيك مش من اجل الفلوس وانا يا صاحبي مبصرفش علي زبي المفروض هو اللي يصرف عليا
- ههههههههه انت كسم الدماغ بنت اللذينه .... هتقوم ولا ايه
- اه طبعا بص يا ياسر يا اخويا هو صحيح وقفت الراجل بمية ست بس ان حضرت الست يغور الراجل .
- طب اشطا هشوفك بكره
- اه مفيش مشكله فاضي انا بعد الشغل واعدل نفسك مع مراتك وخليك لعيب وعك زي ما انت عايز بس متجيبش العك معاك للبيت
- يا سلام عليك يا ترعة المفوهمية يا بحر الخبرة يا بلاص المعرفة
- يلا ياعم انا ماشي سلام .

سبت ياسر ومشيت وانا هموت واعرف ايه اللي داير في دماغه وبيتكلم عن مراته كده ليه ؟؟ الموضوع كل شويه بيتطور وكل شويه بتتسهل اكتر واكتر بس لسه المشوار طويل .

- الو ايوه يا موزتي انتي فين
- قدام العماره يا روحي في عربيتي مستنياك
- طيب عسل انا خلاص داخل عليكي اهو هتشوفيني بركن واطلع وابقي اطلعي ورايا
- والبواب الغلس بتاعكم
- عادي زي كل مرة قوليله طلعه لمدام مها مصممة الازياء
- اشطا استعدلي
- سلام
- سلام
يادوبك فتحت باب الشقه ولسه بتدير اقفل لاقيت نانسي في وشي ..... نانسي دي بقي حتة بسكوته عيله عسليه كدا ومن الاخر ..... طولها 170 ووزنها 85 ملفايه شويه وتقيله وبيضا بياض التلج .
بزاز ضخمه وطيز مرسومه زي القلب ....... وشعرها اصفر وحاجه كده حكاية وروايه .
اتعرفت بيها من ديسكو كنت سهران فيه في شرم الشيخ وللحظ السعيد تطلع من القاهرة وقاعده في جاردن سيتي يعني جيران يا حاج وطالما فيها نانسي يبقي فيها رقص وخمرة وشيشه ومليطه للصبح .

- خشي بسرعه حد يشوفك
- طيب ياعم دخلت اهو ايه جو الرعب ده
- لا رعب ولا حاجه مش عايز حد يقول كلمه
- خلاص اتجوزني
- جواز ايه يا بت العبيطه احنا اللي بينا اكبر من جواز تخيلي نتجوز وتحملي وتخلفي وعيال وبتاع والنار اللي بينا هنتطفي زي كل المتجوزين .
- مش كل المتجوزين نارهم بتنطفي بعد الجواز
- اه طبعا مش كلهم لكل قاعده شواذ ..... هدخل اخد شاور علي السريع كده
- تمام طلبتنا عشا ؟؟
- اطلبي اللي انتي عايزاه علي ما اخد دوش

خرجت من الحمام وكالعاده فوجئت بفرس شارد وبزاز وطياز وحاجه كده خيال مفيش ثواني وكان زبي واقف زي الحديده
لبسه قميص نوم كحلي مفتوح من علي بزازها مع برا مفتوحه ورافعه بزازها لفوق ونازل من قميص النوم شراشيب خفيفه علي كسها وطيزها وباين منه الاندر الفتله اللي غاطس بين فلقتين طيازها الكبار ..... المنظر جبار ومهما اجتهدت في وصفه او شرحه مش هقدر انقلكم المنظر زي ما شوفته .

قربت منها وخدتها في حضني حضن طويل وهمست في ودنها وحشتيني ..... سحب ايديها من علي وسطي ومسكت خدودي وباستني بوسه من شفايفي تدوب الحجر وشويه وسخنا والبوسه بقت دقايق بدل ثواني ولساني بيحضن لسانها ويلعب في شفايفها وبدات تتاوه وتمد ايديها تمسك زبي
- تك تك تك
الباب بيخبط فناديت
- مين علي الباب
- الدليفري يا فندم
فتحت الباب وانا بالبرونس وسالته حسابك كام ؟
- 550 جنيه يا فندم
- ليه انت جايب ايه
- سي فود يا فندم
- طيب ثواني اجيبلك الحساب
وحاسبته ومشي

- ايه يا نانسي انتي شاريه المنيو كله ولا ايه
- ابدا يا بيبي دا نص كيلو جمبري وشوربة جمبري وسبيط وسمك دينيس وشوية رز بالجمبري
- بس كده انت ناويه علي ايه يا مرة انتي
- ناويه اني اتفشخ واتناك للصبح فيها حاجه دي
- لا يا قلبي مفيهاش ناكل ونعيش
- لا ناكل ايه انتي ولعت فيا وعايز تسيبني انا عايزة اتناك قبل وبعد العشا
قربت منها واحنا قاعدين علي كنبة الانتريه وبكل هدوء قربت شفايفها من شفايفي وبوستها بوسه عميقة ساخنة ملتهبه من شدة البوس حسيت للحطة اني مبقتش عارف لساني من لسانها .

مديت ايدي فكيت البورنص وهي مضيعتش وقت مديت ايديها ومسكت زبي وبدات تدعك فيه بالراحه وشويه وتمسك بضاني تدعك فيهم وترجع تمسك زبي من تاني .
وانا مش مضيع وقت بين لساني شغال لحس في رقبتها واحلمت بزها بين صوابعي بدعك فيها بالراحه وشويه ونزلت علي حلمت بزها بلساني وابتديت ارضع والاعب الحلمه بساني وسناني بعضات خفيفه كانت مع العضات تتتاوه وصوتها يعلا وتقولي اووي اووي وفي نفس الوقت ايدي ابتدت تدعك في كسها من فوق الاندر .
مدت ايديها وشالت الاندر عشان ادعك في كسها مباشرة . وما كان مني غير اني نزلت بلساني بين رجليها وابتديت ابوس في كسها من فوق ونا نازل علي تحت لحد ما لاقيت كسها في بوقي وابتديت الحس بلساني واحرك لساني متجولا في كسها مع صابعي اللي بدخله في كسها وانا بلحسه في نفس الوقت وهي عماله تتاوه وتصرخ كمان ااااه كمان ... الحس اووي كماااان .
ابتديت اكتفي بلساني اللي ماسك في الزنبور وشغال لحس وابتديت ادعك في خرم طيزها وابل صابعي من كسها المبلول وادعك في خرم طيزها لحد ما هي قالت دخله دخله .
دخلت صباع في طيزها ومازال لساني بيلحس في زنبورها مع ارتفاع صوت الانين والمحن مع الاهات وفجاة ارتعشت وحسيت بعسلها بيزيد فهديت في الللحس لحد ما خدت نفسها وهديت وسحبت صباعي من طيزها وقمت من علي الارض قعدت جنبها من تاني وحضنتها وباستني بوسه ااقل ما يقال عنها جباره .
مديت ايدي وقلتلها تعالي السرير الكنبه مش مريحه .
ودخلنا السرير نامت علي جنبها فحضنتها من دهرها فوسعت بين رجليها وخدت زبري بين فلقتين طيزها .
مديت ايدي من تحتها ومسكت بزها وابتديت ادعك في الحلمه بالراحه وابتدت هي تتاوره وترجع لورا عليا وتباعد بين فلقتين طيزها وكانها بتحاول تمهد السكه لزبي عشان يوصل لخرم طيزها .

منكتهاش قبل كده في طيزها وحاولنا مرة ووجعها جامد وعيطت فقلنا بلاش منه خالص لكن المرة دي هي اللي عايزة وهي اللي بتمهد لده .
ابتديت احرك زبي وكاني بحاول ادخله في طيزها وبعدين رفعت رجليها ومسكت زبي مسحت بيه كسها من تحت ووجهت راس زبي علي خرم طيزها وهي بتتغنج ومستمتعه .
بريقي بليت راس زبي وبليت خرم طيزها اللي كان متوسع وكانه مستعد لبلع زبري وابتديت واحده واحده ادخله مع اللحس في رقبتها ودعك حلماتها لحد ما صرخت اااااااه دخل دخل
ابتديت احركه بالراحه وحطيت ايدي لاقيت تقريبا الراس هي اللي دخلت بس فسالتها
- واجعك اخرجه
- واجعني بس انا عايزة اتناك في طيزي بس بالراحه عليا
ابتديت اسحب زبي من خرمها بالراحه ودخلته تاني بس المرة دي دخلت نصه تقريبا وثبتنا شويه علي ما خرم طيزها يتاقلم علي الوضع وابتديت اتحرك بالراحه وواحده واحده لحد ما دخل كله .
ابتديت من تاني اخرجه بالراحه وسالتها لاخر مرة نكمل ولا واجعك ؟
- قالت بكل شرمطه نيكني في طيزي نيكني جامد .
عدلتها علي ركبتها وجيت من وراها دخلت راس زبي في طيزها وابتديت اتحرك بالراحه وهي بتتاوه وتقولي اه بيوجع بس حلو حلو اووي نيكني ... نيكني في طيزي نيكني وافشخني نيكني جامد
وابتديت انيك بكل قوتي داخل طالع وصوت بيوضي اللي عمال يخبط في فلقتين طيزها صوته بيعلا حبه وصرخت ااااااااااه وارتعشت .
هديت شويه عشان اديها نفسها وابتديت انيك تاني بقوة وبسرعه داخل خارج وابتديت احس اني قربت اجيب وابتديت اسرع اكتر واخيرا اااااااه وصلت ونطرت كل اللبن في طيزها ورقدت ومددت جنبها


نهاية الجزء الثاني

اظن كده انا في الجزء ده رضيت الكل استونا باقي الاجزاء لانها هتبقي من اطول متسلسلات نسوانجي

الجزء الثالث

- طيزي تعبتك ؟
- متعه يا بت يا نانسي اول مرة احس الاحساس ده .
- عايز تفهمني انك اول مرة تنيك من ورا
- انتي عارفاني بخاف من الامراض وكده ومبحبش شغل الكندم فعشان كده مجربتش بس معاكي مستعد اعمل اي حاجه .
- بكاش طول عمرك ..... تعرف اوقات بحس اني بحبك ومقدرش استغنا عنك وعايزاك في حياتي طول الوقت .
- نانسي لو ناويه تقلبيها دراما من اول الليل قولي .
- يلا يا بيبي انا بس بفضفض معاك بلاش يعني ؟
- ماهو انتي داخله علي مرحلة عايزاك معايا طول الوقت وعايزة اخلف منك وعايزة اتجوزك وانتي عارفه ردي وانا من اول مرة نمت فيها معاكي وفهمتك القصه وما فيها وقلتلك الوقت اللي هحس اني اتعلقت بيكي فيه هتلاقيني بعدت وانتي لازم تعملي كده .
- ايه ده فيه ايه انت اتعصبت ليه كده .
- قومي البسي هروحك وهقولك ليه .
- اروح ليه بس هبات معاك ونلعب احيه تاني .
- خلاص يا نانسي هي قفشت ومعنديش استعداد لاي حاجه ممكن بعد اذنك تلبسي .
- اهدا بس ونتكلم .
- خلص الكلام يلا البسي

في العربيه
- ممكن تقولي بقي انت سودت الدنيا وقلبت ليلتنا غم ليه ؟
- هقولك بس لازم تفهمي اننا مش هنشوف بعض تاني
- ياااه ليه كل كده انا عملت ايه
- بصي انتي دلوقت ابتديتي تروحي بعلاقتنا في سكة تانيه . انتي فاضل شويه وتقوليلي بحبك .
- وافرض يعني ايه المشكله ؟
- اعيد عليكي كلامي مكانش ده اتفاقنا مكانش ده كلامنا قلنا اصحاب ونخرج سوا ونسهر وننبسط سوا ... ننبسط مش ناسس حياه سوا
- انت شايفني ساقطه اووي للدرجه دي ؟
- بالعكس انا شايفك حد جميل وقلبه طيب وااقل شئ يفرحه ودمك شربات .
- وناقص ايه عشان تحبني ؟
- ناقص انا يا نانسي ناقص ادم .... بصي انا اكتر شئ ضايقني انك اتعلقتي بيا زياده عن اللازم يمكن بدون قصد خليتك تحبيني ولا انتي اللي فهمتي الدلع والحنيه علي انهم حب مش عارف لكن انا مفكرتش فيكي اكتر من صديقه ومش متخيلك اكتر من كده ولانك جميله وحبوبه وموزة وكل حاجه حلوه الا اني مش قادر اشوفك غير كده وده مضايقني ولما حسيت انك متعلقه بيا وبتتكلمي عن حب وافرض فخلاص كده انا مش هبادلك نفس الشعور ولو استمريت يبقي بعلقك علي الفاضي وانا مش بعمل ده ولا هعمله انا من البداية وكنت واضح .
-يااااااه كل ده انت ايه حجر
- لا مش بتاع جواز دي كل الحكايه
- وصلنا ووصل كلامنا لاخره سلام يا ادم .
نزلت من العربيه ومشيت ....كسم الدراما علي كسم الحب علي كسم الجواز اهي طارت اجمد فرسه واحن قلب واكتر واحده بحب اتكلم معاها .... كل حاجه معاها متعه حتي قعادي معاها كدهوه بس متعه..... بالنسبة ليا . وجودها معايا بيخلق جو من السعاده اللي مش عارف بيبدا فين وينتهي فين .

احا لما انا حاسس كده امال المفروض اما احب احس بايه ؟ابتديت ابقي مش فاهم انا عايز ايه شخصيا .

موبايلي رن .

- ايوه يا ياسر ايه يا ابني فيه حاجه ولا ايه
- انت لوحدك ولا معاك حد .
- لوحدي اشمعنا ؟
- طب هاجي ابيت معاك
- ليه يا عم فيه ايه ؟
- اما اجي احكيلك
- ماشي مستنيك
وصلت قبله طبعا وطلعت الشقه وقفت في البلكونه مستنيه عشان اشاوله اول مرة يجيلي . اكيد اتخانق معاها وسابلها البيت .... اهو المثل الفاشل للجواز اهو ... معاه فرسه زي الفل ورغم كده بص لغيرها وراحلها . يبقي العيب مش فيا اهو واحد زيي اهو معاه واحده حلوه وجميله بس مش مشدود لها مش بيحبها هو ده بقي ذنب ولا ايه .؟؟
وصل ياسر وشاورتله اطلع يا ياسر وطلع وفتحتله ودخل الشقه .
- ايه يا عم الكبسات دي
- انا اسف يا صديقي لو قاطعت حاجه بس مكونتش عارف اروح فين دلوقت فقلت اكلمك
- ايه اللي حصل قولي ؟
- ابدا قلتلها اني ناوي اتجوز
- يخرب بيت عقلك قلت ايه ؟
- ايوه قلتلها وبكل هدوء قالتلي الوقت متاخر مش هينفع انزل دلوقت بس انت ممكن تنزل لاننا مش هننام تحت سقف واحد خدت بعضي ونزلت وكلمتك .
- انت ايه يا ابني اللي انت عملته ده انت كده استعجلت
- لا مستعجلتش بالغكس انا متاكد وواثق من اللي بعمله
- طيب فهمني هتعمل ايه ؟
- هي طلبت الطلاق وانا هطلقها
- ا بسهوله كده ؟؟
- ايوه يا عم انت معقد الامور ليه هو طلاقي ولا طلاقك
- طيب اشطا براحتك تعالا فيه اكل لو عايز
- لا انا عايز انام
- طيب تعالا خش دي اوضة نورم ليك عيش حياتك ولو جوعت فيه اكل في التلاجه
- تصبح علي خير
................................... ................

صحيت الصبح ونزلت رايح الشغل وسبت ياسر نايم
بفتح باب العربية لاقيت واقف قصادي الناحية التانيه ايمان
- دا ايه الصباح العسل ده
- بكاش
- ازيك يا مون ؟
- كله تمام وانت ايه الكلام ؟
- كله بونو رايحه فين
- رايحه بنك مصر خدني معاك في طريقك
- اتفضلي اركبي .
- امال انتي فين يا بنتي انا مبرضاش ابعتلك واتس اب لجوزك يشوفها ولا نيله
- يشوف ايه يا ادم هو بيفوق عشان يشوف قدامه
- **** يهديه
- معتقدش اللي زي ده فيه امل منه دا بيدور علي الحاجات الغلط ويروح يعملها
- يا ستي كلكم فاسدون ولا استثني منكم احدا .. عادي يعني مين فينا مبيغلطش
- ياااه داهيه لا تكلمني علي الحرام والحلال
- لا انا مبحبش الفتي ... ايه مش هشوفك قريب ولا ايه
- متشوفش وحش يا حنين
- لا بجد مهفكيش الغرام تيجي تسهري مع دومه بزمتك موحشتكيش ؟
- لا واحشني طبعا مفيهاش كلام بس العيال في اجازة من المدارس وبيسهروا واللي ما يبقا يتسما بيجي عالفجر يادوبك يكونوا هما لسه نايمين .. اجيلك امتا بقي وبالنهار انت في الشغل .؟
- اخدلك اجازة يا قمر مخصوص
- ههههههههههههه تسلم يا بكاش نزلني هنا البنك اهو ...... واحتمال يعني مش اكيد ممكن اعدي عليك باليل .
- تمام سلام يا قمر

ايمان دي تبقي حتة ملبن يمكن مليانه شويه بس مربربه وحاجه كده عينيك تنيكها قبل زبك سنها 39 سنه يمكن اكبر مني لكن لسه هتعرف اني مبقولش للنيك لا...... وبعتبره حاجه صحيه واساسيه لاستمرار الحياة يمكن مش بشكل يومي لكن بشكل مستمر ....
ايمان بقي جوزها عيل ملوش اي ستين لازمة وارث هبره كبيرة عن ابوه وعمال يبعزق في الفلوس وكل يوم سهر وخمرا ونسوان وبودرة والدنيا خربانه معاه علي الاخر ...... ساكنين معايا في نفس الدور ومسقط النور واحد فاوقات كتير وانا واقف في المطبخ ابقي سامع طراطيش كلام وخناقات ..... كنت في المطبخ مرة وببص ناحية شباكهم لاقيتها قدامي وابتسمت ابتسامه خفيفه فابتسمت وشاورتلها .

بعدها بكام يوم بركب الاسانسير لاقيتها قدامي وسلمت عليا وكده واتعرفنا ببعض واما عرفت ان انا شغال في شركة كمبيوتر وتكنواوجيا قالتلي ان اللاب بتاعها فيه مشكله وعايزة حد يبص عليه ومش هينفع توديه لحد لان علي داتا شخصيه وعايزة اللاب يتعمل قدامها وسالت امتا تقدر تجيلي البيت والمدام بتكون في البيت امتا ؟
- لا انا مش متجوز اصلا
- يااه ليه بقي المفروض انك ما شاء **** يعني ايه اللي ماخرك ؟

سكت شويه كده وبقول في بالي ايه ده انا لسه مقابلها في الاسانسير من دقيقتين وموقفاني في مدخل العمارة وبتساليني ليه مش متجوز لدلوقت ؟؟ احيه هو احنا اتصاحبنا امتا ؟

- لا عادي انا بس اللي مش شاغل بالي بالموضوع دلوقت .... انا باجي من الشغل الساعه 6 شوفي لو ممكن اجيلك في وجود جوزك يبقي تمام
- لا لا مفيش مشكله انا هجيلك ونقعد في الصاله قدام الباب
- مفيش مشكله دي فكرة طيبه
- طب هات رقمك بقي ارن عليك وكلمني اما تيجي .
اديتها رقمي وسجلت رقمها ونزلت الشغل وطول الطريق بقول احا عالجرائه دي عايزة تتناك وقتي مفيش كلام .... خلصت شغل ورجعت علي الشقه ملهوف ومستني بشوق اللقاء العالمي ده ... ورنيت عليها قالت افتح الباب جايلاك حالا
- نورتي
- بنورك
- تحبي تشربي ايه ؟
- لا ولا اي حاجه تعالا بس شوف اللاب ايه مشكلته وبعد كده نشوف المشاريب .
- اللاب ده محتاج نسخه
- طيب ايه هتعملهاله
- اه عملهاله بس هتاخد يمكن نص ساعه عشان في برامج هتنزل بعد النسخه
- طيب تمام ولازم طول الوقت تبقي قاعد قدام اللاب
- لا فيه حاجات بتاخد وقت بديله الامر وهو ممكن ياخدله ربع ساعه علي ما يحتاج تدخل مني
- طيب اشطا ابدا فيها وفي الربع ساعه دي تعملنا شاي
- ابتدت النسخه تنزل وانا قمت اعمل الشاي
شويه ولاقيتها داخله المطبخ
- بقولك ايه هو حمامك فين
- في اخر الطرقه هناك
- طيب ممكن ادخله ؟
- اه طبعا اتفضلي

وخدت الشاي ورحت تاني قعدت قدام الباب ودماغي بقي عماله تودي وتجيب وهتيجي لابسه ايه وطلبت تخش الحمام ليه ما كانت تروح حمامها ماهو جنبنا اهو .... وشويه وجات قعدت عادي وكل خيالاتي ذهبت ادراج الرياح .

- لسه قدامه كتير ؟
- لا ممكن يادوبك تشربي الشاي يكون خلص
- مقولتليش مش متجوز ليه لدلوقت عندك شقه ومفروشه وجميله مش ناقصها غير عروسه ؟
- ابدا يعني انا حابب اعيش شويه كده بدماغي لكن الجواز جاي جاي بس شويه لسه
- انتي شكلك شقي ومش عايز تسيب حياة الشقاوة وتستقيم
- هههههههههه لا ابدا خالص
- عموما باين عليك انك انسان كويس عشان كده انا وافقت اجيلك هنا
- ههههههه كده كده الباب مفتوح يعني متقلقيش
- لا انت اللي متقلقش انا ميخافش عليا لو ست مية راجل
- ماهو الخوف مببيقاش من مية راجل الخوف بيبقي من راجل واحد بس هو اللي هيلف دماغك
- ايه ده فيلسوف كمان ؟
- لا ابدا لا فلسلفه ولا حاجه

وبعد نص ساعه تقريبا من الكلام الفارغ عن حياتها وتعليمها وجوزها الخايب الامل وحياتها اللي اتدمرت ومش عارفه تعيشها خلص اللاب .

- خلاص كده الجهاز تمام وكل حاجه شغاله
- تسلم ايدك
- تامريني
- حسابنا كام ؟
- انتي جايه تشتميني في بيتي اتفضلي يلا يا يت علي بيتك وقتك خلص
- ههههههههههه ماشي متشكرة جدا وشكرا ليك علي ذوقك وادبك
- تامريني البيت بيتك في اي وقت

دي كانت اول مرة اقعد معاها ونتكلم والحقيقة اني كنت متخيل اني هقدر انام معاها في اليوم ده الا اني كل احلامي وطموحاتي بائت بالفشل المذري .
بعدها بكام يوم كلمتني علي الواتس اب بتسالني عن برنامج تحميل للافلام وطلبت منها تجيب اللاب وتيجي خمس دقايق نعمله وفعلا جابته وجات .

- ايه النور ده
- ده نورك طبعا
- اتفضلي
- ممكن تقفل الباب
- ليه بقي خليه مفتوح لو حد شافك وانتي داخله تبقي حكايه
- لا متقلقش بس عشان جوزي دماغه عاليه دلوقت ولو خرج وشافني معرفش دماغه ممكن توديه فين

قفلت الباب وقعدنا وهي قاعده جنبي وانا المرة دي بقي متاكد اني هركب يعني هركب

- ايه مالك يا ادم
- عادي مفيش
- مش بتتكلم
- هههههههههه علي اساس اني راديو
- لا مش قصدي بس مش بتتكلم معايا يعني
- لا ازاي مقدرش تحبي نتكلم في ايه ؟
- احكيلي عنك مغامراتك وحياة الحرية اللي انت عايشها
- لا مغامرات ايه انا غلبان وماشي جنب الحيط
- يا راجل امال البنات اللي بتجيلك هنا بيجوا ليه جايين تذاكرلهم مثلا ؟
- بنات هو الموضوع معروف كده
- لا يا فالح انا باخد بالي عشان انا عندي كاميرا علي باب الشقه بتجيب رجل اللي واقف قدام شقتك
- **** طيب وبتعرفي منين انهم بنات ؟
- ههههههههههههه اكيد بعرفهم مفيش راجل بيلبس فيزون ولا شرابات حريمي وكوتشيات حريمي
- طب خلاص انا قفشاني اهو مطلوب مني اقول ايه تاني ؟
- هههههههههههه متقولش خلصت اللاب
- اه خلصته
- طيب هاته ويلا افتحلي الباب
- تعالي اتفضلي
- متشكرة
- العفو

احا بقي انا مش فاهم هي عايزة ايه مني ولا بتسويني علي نار هاديه ولا ايه ..... الشغل ده شغلي انا اللي بعمل كده ........انا اللي بقول التقل صنعه ..... طب اشطا كنوع من انواع التجديد فضلت معاها حوالي 6 شهور مكالمات فون وواتس واغلبها مكالمات عاديه جدا جدا ان لم تكن تقليديه لحد ما بدات اسحبها في الكلام لسكة ان انا محروم فبدور علي الطرقة اللي البي بيها الحرمان ده..... واللي يمكن غلط من وجهة نظر المجتمع الشرقي اللي احنا عايشين فيه لكن بالنسبه ليا فهي حل فعال وبنفذه .

في البدايه كانت معترضه وشيفاني مجرد شهواني بيجري ورا بتاعه وبس وان كنت فيا جانب كده فعلا بس انا مش كده كليا وبحب دايما يكون في علاقه اجتماعيه قبل ما يكون فيه علاقه جنسيه .
بعد كام شهر كمان ابتدينا نتكلم في االسكس والمتعه وازاي بمتع اللي معايا وابتدت المكالمات تبقي ساخنه .

- الو
- الو ايوه يا موني
- ايه يا روح موني عامل ايه
- ما تيجي يا بنتي تقعدي معايا شويه
- هتقعد بادبك ؟
- بزمتك تعرفي عني كده
- ماهو ده اللي مش هيخليني اجيلك ابدا
- طب بس تعالي نشرب شاي سوا
- الشاي بتاع عادل امام ونورا يا لئيم
- يووووه خلاص متجيش براحتك
- ماهو يا ابني لو جيتلك هنقع في الغلط
- وبتقاطعي ليه ما يمكن نقع برضه
- وانت عايزنا نقع
- طبعا عايز اقع مفيش كلام
- بحد عايز تنام معايا ؟
- ايوه يا بنتي احا مبتبصيش في مرايا ولا ايه مبتشوفيش نفسك ؟
- لا قولي انت شايف ايه ؟
- انا شايف حوريه جمال يخطف من اول نظرة عينين تدبح شفايف تهوس خدود ايه ده يا بووووي يتوه الكلام في
وصف جمال حضرتك
- يا لاهووووووي عليك وعلي كلامك نادي علي العرص يجي يسمع
- ايه القريفه دي بقي مين جاب سيرة الزفت ده دلوقت .
- طب قولي ايه اللي عاجبك فيا
- لا السؤال مش كده السؤال يبقي ايه اللي مش عاجبني فيكي
- جسمي بيعجبك ؟
- ومين مبيحبش الملبن ؟
- طب لو انا معاك دلوقت هتعمل معايا ايه
- هعمل معاكي كل خير وليه اقول تعالي واحنا نعمل عالطول خليها مفاجاة
- طيب شويه وهكلمك
- هتيجي يعني ؟
- لا هاجي فين مينفعش
- علي راحتك يلا سلام
- سلام

قفلت معاها والباب خبطت فتحت الباب لاقيتها واقفه قدامي بالرووب تنحت وسكت فزقتني ودخلت وقفلت الباب

- ايه يا جدع انت سايبني واقفه قدام الباب ليه حد يشوفني
- مش قلتي مش جايه
- مين اللي قال ؟
- انتي قلتي مش جايه
- عايزني امشي ؟
- لا طبعا تمشي فين انا ما صدقت انك جيتي ومضيعتش وقت وقربت عليها وبوستها في شفايفها بوسه طويله .
- ادم هو اخر اللي بنعمله ده ايه ؟
- سؤال في محله وفي ميعاده مبدائيا احنا معملناش حاجه لسه واللي هنعمله دي حاجه كده فيها فايده للطرفين انتي تفكي عن نفسك وتهربي من الجحيم اللي عايشه فيه وانا افك معاكي وانبسط بيكي .
- يعني مش هتقولي اطلقي من جوزك وبحبك وبتاع ؟
- طبعا لا انا هقولك اطلقي عشان اتجوزك مثلا ؟؟ ده قصدك ؟
- اها
- انا مش بتاع جواز ما انتي عارفه اللي فيها
- خلاص يعني احنا اصحاب
- ايوه اصحاب نتقابل ونسهر وننبسط وبس
- اتفقنا

وقربت مني وباستني في خدي وبعدين حطت شفايفها علي رقبتي ودتني في دنيا غير الدنيا .... خدتها من ايديها ودخلنا اوضة النوم وفكت الرووب بتاعها وطلع من جواه جسم ملبن بالقشطه بياض ايه وحلاوة ايه وبزاز كبيرة وحلمات وردي وسوه عاليه وكس ابيض نضيف بشفرتين حمر حاضنين الاندر في نصهم .
طلعنا علي السرير ونمت علي دهري ونامت علي صدري وقالت :

- تعرف يا ادم الحرمان الجنسي مش عاملي مشكله اد ما الحرمان العاطفي هو اللي تاعبني
- طب ايه رايك نشبع حرمانك الجنسي وبعدين نتكلم علي الحرمان العاطفي
- مدت ايدها مسكت زبي وقالت يا نهار دا متخشب ....
- لا مش متخشب ده متصلب ماهو معزرو هيشوف جسم قشطه وجامد كده وينام وهيجيله منين النوم ؟

وبدات ابوس في شفايفها واعصرهم عصر والف لساني بلسانها .... انا من عشاق البوس عموما ودايما احب كل حاجه علي الهادي .. ومديت ايدي المس كسها وادعكه وفجاة وانتفضت وقالت :

- انا مش عايزة اعمل كده
- كده اللي هو ايه
- انا مش عايزة اغلط الغلطه دي
- قلتلها لا بقولك ايه جنان مش عايز مش بعد مجيتي لحد هنا وقلعتك تقوليلي مش عايزة انتي بس خايفه جمدي قلبك

- لا يا ادم سبني امشي

كنت حاسس في كلامها بالتردد وكنت عارف انها مشتاقه وعايزة تتناك بس عشان هي بنت ناس ومحترمه ضميرها عمال يشكها ومش موافق علي اللي هي بتعمله وكان لازم ادخل زبي في كسها عشان نسكن وجع ضميرها فقررت اني مش هسيبها .

اتنفضت وقامت من علي السرير وبتمد ايدها تمسك الروب بتاعها فشديته من ايديها وقمت واخدها حضن ببوسه طويله حسيت انها هديت وسكتت وابتدت تندمج مجرد ما سبت شفايفها عايزة تهرب مني وتجري .
مسكتها ورميتها علي السرير وقلعتها الاندر وهي لسه بتقاوم وبتزقني بعيد وبتقولي ادم بلاش كده ... قلتلها لا هو مفيش غير كده ورحت مدخل زبي في كسها اللي كان مبلول بالفعل ودخل بسهوله بس حسيت بحاجه جميله وسخونيه صادره من جواها .

هي لسه بتقاوم بس بعد ثواني هديت وابتدت تتغنج وتتاوه .... ااااااه حلو يا ادم ااااااااه حلو اووووي اديني اوووي يا ادم مشتقالك اديني اوووي هديت عليها وسحبت زبي من كسها ومسكت بزازها اعصر فيهم وخدت الحلمة في ايدي والحلمه التانيه بين شفايفي وماسكها مص ورضاعه وهي دايبه وعماله تتاوه .

عكسنا الوضع خليناه 69 ومسكت كسها لحس ومص وادخل صابع والحس وهي هايجه علي الاخر ومسكت ايدي حطتها علي طيزها وقالت اضربني ...... اضربني اووي نيكني اووي قطعني
وكل ما اضرب وازيد اللحس احس انها هتاكل زبري بسنانها وضغطها يزيد عليه ..... من زمان منمتش انا مع واحده سخنه وهايجيه اووي كده .

غيرنا الوضع وقالت انا عايزة ابقي علي ركبي وانت تدخله من ورا وتضرب طيازي جامد وانت بتنيكي ومكدبتش خبر وخدنا وضع الدوجي ودخلت زبي وشغال داخل طالع وايد ماسكه وسطها والايد التانيه بتلسوع طيازها وهي عماله تزيد وصوتها يعلا وابتدت تصوت وانا ابتديت اسرع وفجاة ارتعشت رعشه اول مرة اشوفها. رعشه كده زي ما يكون واحده اوي مرة تحس حلاوة النيك وتتمتع بيه .

سحبت زبي من كسها وهي لسه بترتعش ونمت جنبها وحضنتها من درهرها ومسحت بايدي علي شعرها لحد ما جسمها هدي واديرت ليا بساستني علي خدي وقالت انا مبسوطه اوووي ومدت ايدها مسكت زبي وقالت عايزاه هنا بين فلقتين بزي .

وقمت وحطيته بين فلقتين بزها واشتغلت نيك في بزازها وهي بلسانها كل ما زبي يخرج من بين بزازها تحاول تلحسه لحد ما حسيت اني خلاص قربت اوصل وابتديت اسرع فراحت سايبه بزازها وخدته في بوقها وفضلت ترضع لحد ما جبتهم في بوقها .
مددت جنبها من التعب

- ايه ده اللي قبل كده مكانش نيك ولا ايه
- ليه يعني امال خلفتي ازاي
- انا اول مرة اوصل بالسرعه دي واترعشت جامد
- اه حسيت بيكي بس المهم انك اتبسطي
- الا اتبسطت دا انا اتبسطت واتبسطت
- كنتي عايزة تهربي ؟
- كنت عارفه انك مش هتسيبني بس قلت اعمل اللي عليا وابقي قاومت
- لا كانت مقاومة عظيمة وقدرنا ندكها في خلال ثواني
- انا هقوم بقي
- ايه ده مش هتقعدي شويه
- لا انا هروح يا دوبك اخش الحمام واخد دش واعمل نفسي نايمه قبل ما المنيل ده يجي
- هشوفك تاني امتا ؟
- احنا جنب بعض اهو خليها بظروفها مش محتاجه ترتيب
- طيب اشطا

ولبست الاندر بتاعها وعليه الرووب وخرجت بعد ما امنت انا علي السلم والشقق.... ودي كانت اول مرة انام مع ايمان ومن يومها وبقينا اصحاب فوق الخيال وبنتقابل مره علي الاقل كل اسبوع او اتنين وايام نتقابل مرتين ورا بعض حسب الظروف يعني وزي ما هي قالت احنا جنب بعض ومش محتاجه ترتيب .

طب دلوقت ايمان ممكن تيجي وياسر موجود عايزين نتخلص من ياسر طب هي مش مضمون تيجي الساعه كام او ممكن متجيش .... يبقي اامن نفسي ونوزع ياسر
هنوزعه فين وازاي ده اللي هنشوفه


انتظروا الجزء الرابع في اقرب وقت



الجزء الرابع

رجعت من الشغل وكل تفكيري هطير ياسر ازاي من البيت ومش عارف هقوله ايه ...... يا سلام هقوله يروح يشوف حته يبات فيها انا جايلي موزة وعايز انبسط مفيهاش حاجه يعني

روحت البيت بعد الشغل اتغديت ونزلت لرحت لياسر العياده وهناك قلتله

- شوف يا صاحبي انت حبيبي وصاحبي وكفاة
- ايه يا ادم عايز تقول ايه ؟
- عايز اقول اني جايلي موزة النهارده وغالبا هتبات معايا
- طب ايه المشكله ؟
- ابدا المشكله يا دكتور انك هتبات معايا
- طب وايه يعني يا ابني انا في اوضه وانت في اوضه وعارفني مبخرجش من اوضتي
- لا يا عم انا بحب اخد راحتي
- خلاص يا سيدي هبات هنا في العياده .... اشطا ؟؟
- جدع وابن حلال من يومك يلاه طير انا استعدادا للسهرة
- استمتع يا حبيب اخوك

خرجت من عند ياسر وانا داخل مركزتش مع السكرتيرة وقولتلها قولي لياسر ادم بره ... لكن وانا خارج لاقيتها مطاطيه علي المكتب بتجيب حاجه من الارض وظهرت طيازها حاجه كده جباره مدورة والبنطلون مجسمها ومقسمها وحاجه كده تستدعي الانتصاب اللحظي لزبي وسرحت انا وواقف ببص عليها . رفعت راسها وخدت بالها اني كنت ببص عليها فابتسمت ابتسامه تنم عم شرمطه واحساس بالسعاده اني بتفرج عليها .

لا شعوريا قربت منها وقلتلها عنده حق
- مين اللي عنده حق
- ياسر
- قصدك دكتور ياسر
- اي نعم
- ماله بقي .؟
- ابدا كان بيتكلم عنك وقالي انك تهوسي بس بصراحه طلع كداب

اترسم علي وشها نظرة غضب وقالت

- قصدك ايه ؟
- لا مش تفهميني غلط هو قال انك تهوسي بس مقالش انك تطيري العقل من النفوخ
من تاني ضحكت وفرحانه بكلامي فسالتها

- هو انتي مرتبطه ؟
- لا خالص ليه ؟
- هو ايه اللي ليه لما انتي مش مرتبطه امال مين اللي المفروض تكون مرتبطه ؟
- شكلك بكاش وهتتعبني معاك
- انا ابدا خالص بالعكس انا بقول الحقيقة واللي في قلبي علي لساني ومن الاخر حلوة وعجباني
- يا نهار اسود انت مبتضيعش وقت خالص
- لا انا راجل عملي واحب الانجاز وخير البر عاجله
- طب ايه متعرفش اللي بيني وبين ياسر ؟
- عارف
- امال ايه هتخون صاحبك ؟
- خيانة ايه يا شيخه استغفري في قلبك
- طب ايه عايز ايه ؟
- عايز رقم موبايلك مثلا او اعزمك علي العشا ونختصر
- دا امتا ؟
- النهارده لو تحبي
- تمام هخلص شغل علي 11 ايه رايك تعدي عليا بس خليك بعيد عن العياده مش عايزة ياسر يشوفني
- تمام متقلقيش هو هيبات في العياده لاني قلتله ان جايلي ضيوف البيت .
- ايه ده هو العشا هيكون في البيت؟

انا مكونتش مرتب الموضوع يبقي كده خالص ولا بالسرعه دي احااا دي هتبقي اسرع نيكه واسرع علاقه

- اه عندك مشكله ؟ اهو نبقي براحتنا ولا حد يشوفنا ولا حد يعرفنا وخلينا في المضمون .
- طيب تمام انا مش مطمنالك بس عاجبني
- وانتي طالعه من عيني ومحتاج اقعد معاكي.
- خد رقم موبايلي ورن عليا وهكلمك باليل .
- اشطا تمام

اخدت رقم الموبايل ورنيت عليها ونزلت علي السلم ولسه بحط الموبايل في جيبي لاقيته بيرن وياسر اللي بيتصل

- الو ايوه يا ياسر
- ايوه يا ادم انت كنت كل ده واقف معاها بتقول ايه ؟
- هي مين دي ؟
- هند يا باشا وخدت رقم تليفونها
- احا وانت عرفت منين
- يا عم المهندس فيه كاميرات في العياده
- طب اشطا يا صاحبي انت سايب بنت الاصول وعايز تطلقها عشان بنت الشرموطه فقلت اكشفهالك يمكن تعقل .
- مش محتاج تكشفها انا عارف عنها كل حاجه
- وعارف انها هتجيلي البيت باليل ؟؟
- عارف يا صاحبي وانا اللي حاكيلها عنك
- طيب ايه مش غيران مش دي يا ابني اللي هطلق مراتك عشانها
- وايه المشكله هي عايزة تنبسط وانت صاحبي
- يا راجل طب ايه انت متاكد من كلامك ده ؟
- يا ادم دي لو مراتي مش هعزها عنك طالما هي عيزاك
- يا سلام علي الصحاب هو ده
- ههههههههه ماشي يا معلم استمتع
- سلام
- سلام

نهار اسود وماندل .... احا هو اللي سمعته في التليفون ده صح ؟ الواد ده بيتعاطي حاجه ؟؟ دا بيقولي لو مراتي مش هعزها عنك لو هي عايزاك ..... كنت فاكر ان التعريص والحاجات دي نقراها في قصص بس انا لا عمري قابلت حد كده ولا تخيلت ان فيه راجل بجد يقبل علي نفسه كدا ..... بس ومالوا هو حر ويقبل اللي هو عايزو دي رغبته ودي دماغه طالما مفيش ضرر ليا يبقي اشطا ....

احا تاني طب ماهو كده موضوع نيك هدير بقي في المتناول ....... القصه اتسهلت خالص وبقت قريبه اووي .... مش عارف ايه اللي بيحصل في الدنيا هدير دي لو مراتي هغير عليها من الهوا الطاير .
روحت قعدت علي القهوه شويه

- اهلا يا فنان اجيبلك الشيشه
- ايوه يا عم عبده وهاتلي معاك قهوة مظبوط
- من عنايا حاضر

عم عبده راجل في الخمسينات من الناس اللي تحس انها طلعان ديك ابوهم في الشغل والمرمطه اعرفه من سنين ومن عشاق الفياجرا ومشتقاتها واما كان بيجيلي هدايا منشطات جنسيه او اجرب صنف ميعجبنيش كنت علي طول اهاديه بيه وتاني يوم الاقيه بيضربلي تعظيم سلام اول ما ادخل القهوه . غلبان يمكن النيكه هي المتعه اللي في حياته .
- الحجر يا فنان
- تسلم يا عوبد
- مفيش حاجه حلوه يا فنان ؟
- مش لسه مديك حبايتين من يومين يا عبده ؟
- تمام يا فنان انا المصلحه عندي بتقف كويس من غير حاجه بس البرشام ده بيخليها حديد .
- طيب تمام خلصت الحبايتين ؟
- لا لسه فيه واحده بس انا نفسي اخد وقتي
- ليه انت بتقعد اد ايه ؟
- مش عارف مش بحسبها بس اوقات الولية بتذمجر كده ومش عاجبها وببقي حاسس اني لخصت وخلصت بسرعه
- طب دي مشكله سهله هجيبلك حاجه تطول الوقت طالما مشكلتك مش انه يقف
- لا بيقف يا فنان انا عجوز بس اعجبك.
- وتعجبني ليه يا عبده اعجب حريمك
- لا مش قصدي يا نجم انا اقصد اني بخير يعني واموري طيبه محتاجين نطول الوقت بس
- حاضر هظبطلك حاجه باليل

تصدق فكرتني هند جايه وعايز برضه اطول معاها دي اول مرة ولازم اعمل الصح معاها ونزلت وسط البلد دخلت الصيدليه وجبت علبة فيها 3 حبايات مفعولها خطير هي مش للانتصاب بس هي لتطويل الوقت قلت حبايه ليا الليله وهعدي علي عبده اديله حبايتين مش خسارة فيه . ورجعت علي البيت الساعه 9 ونص يادوبك البس ورن الموبايل .

- الو ايوه يا هند
- ايوه يا ادم انت فين
- انا في البيت اشمعنا ؟
- انا خلصت شغل
- مش قلتي 11 ؟
- لا ياسر مشاني بدري معندناش شغل قالي روحي انتي
- طب اشطا انت فين دلوقت ؟
- انا تحت العمارة اللي فيها العياده ماشيه رايحه ناحية البنزينة اللي قدام في الشارع
- طب اشطا استنيني عشر دقايق وهكون عند البنزينه .

ونزل زي الطيارة ركبت العربيه دورت ورحتلها .

- اركب يا جمل
- هههههههه عربيتك جميله
- لا الجميل هو انتي
- بكااااش
- ابدا و**** ابقي بس بصي في مرايه هتلاقي كلامي صح مش عارف اقولك ايه ولا اوصفك ازاي لساني بيتشل
كده اما يحاول يوصف جمالك وحلاوتك .
- يا لاهوي عليك هموت منك كده
- لا لا بعد الشر انا عايزك تدوبي مش تموتي
- ادوب .... انا فوق الدوب بشويه
- طب اشطا يلا بينا نروح البيت بس نعدي نجيب عشا الاول تتعشي ايه
- انت
- مالي انا بسالك انتي هتتعشي ايه
- ايوه انت
- انت ايه هو انا اكل ؟
- ايوه هاكلك انت
- لا يا بنتي بقولك ايه انا قلبي رهيف وقلبي الصغير لا يتحمل
- ايه مش عاوزني اكلك
- لا طبعا ازاي اتفضلي بالهنا والشفا
- طيب يلا بينا علي سريرك
- هو انا ليه حاسس اني مخطوف
- ايه المشكله انا خطفاك وهعمل عليك حفلة اغتصاب
- وانا اصلا نفسي قمر زيك يغتصبني
- هتعذبني ؟
- اعزبك ازاي ؟
- هتضربني ؟
- بتحبي العنف
- اوووي
- اشطا هبسطك علي الاخر
- هتديهوني من ورا
- هديهولك في كل فتحه في جسمك
- طيب هتمص كسي
- كسك بس كسك وبزازك وطبازك كلك علي بعضك
- هتخليني اصرخ
- بس بقي يا بنتي احنا لسه في الشارع متخلنيش اركن العربيه واعمل معاكي الغلط
- معندكش قلب
- لا طيعا معنديش انا مش فاجر اووي كده
- طيب ايه ؟
- اهدي يا بنتي احنا وصلنا البيت شوفي انا هنزل وهطلع الشقه الدور التاني علوي شقه 6
- ليه مش هطلع معاك ؟
- عشان انا عازب ومينفعش ااقابل حد من سكان العمارة وانتي معايا .

ونزلت وسبتها وطالع علي السلم عمال افكر واقول يعني انا اللي نسونجي وخبرة والمفروض اني تقيل البت دي هيجتني كده ازاي ..... طبيعي ياسر عايز يطلق مراته عشان صاروخ النار ده ..... احا انا كنت هجيبهم من كلامها بس .

- مساء الخير يا استاذ ادم
- اهلا وسهلا ازيك يا محترم
- **** يعزم مالك يا عم سرحان في ايه خير
- ابدا الشغل وقرفه
- انت هتقولي هو انا كل يوم في البار من شويه .... مشاكل الشغل علي مشاكل العيال علي مشاكل البيت
- يا سيدي كلنا هذا الرجل
- تامر باي خدمات
- **** يعزك متشكر جداا

ده جوز ايمان من النوادر اني اشوفه لا وفايق كمان ايه اليوم العجيب ده .

طلعت الشقه ومفيش دقيقه لاقيت الجرس بين

- ادخلي ادخلي
- بالراحه فيه ايه
- يا بنتي حد يشوفك انا مش عاوز دوشه في العماره
- كسم العماره
- الف مرة يا ستي بس انا مظهري قدام الناس اللي كسمهم ددول مهم بالنسبه ليا .

انا ملحقتش اكمل كلام ورمت شنطتها علي الارض واعلقت برقبتي وبوسه اشبه بالخناق هتاكل شفايفي وسلاني وابتدت تتتاوه وتتغنج وانا مضيعتش وقت وجاوبت النار اللي طالعه منها وابتديت ابوس جامد وااقفش في طيزها واضغط عليها وهي مدت ايديها تلعب في زبي من بره البنطلون وبتمد ايديها تمسك الحزام عشان تفتح البنطلون مديت ايدي فتحت الحزام وسقطت البنطلون وكل ده وانا شفايفي حاضنه شفايفها وواقفين ورا باب الشقه . ومدت ايدها جوه الاندر ومسكت زبي بايديها الناعمه الطريه وابتدت تدعك فيه باحتراف وفجاة سابت شفايفي ونزلت علي الارض بركبها وخدت زبي في بوقها وهات يا رضاعه وانا ماسك راسها مستمتع بكمية المص الرهيبه دي ولسانها بيلعب في راس زبي وايدها بتداعب بضاني مع نفسها مع سخونة رهيبه خارجه من بوقها وما كان مني الا اني خلاص مش قادر وكده هجيبهم واحنا لسه معملناش حاجه ... البت سخنه ومثيرة بطريقه بنت كلب رهيبه انا مش فاكر اخر مرة نمت مع واحده هايجه عليا بالشكل ده كان امتا .

قومتها وابتديت امص في شفايها تاني ومديت ايدي ناحية كسها ففكت البنطولن ونزلته ..... الوضع مش مريح كده ومش طايل كسها كويس فمدت ايديها علي طيزي وقربتني منها وخلت جسمي لازق في جسمها وزبي بين وراكها من قدام ومسكت ايدي حطتها علي طيزها اللي من شدة اثارتي رزعتها قلم علي طيزها فصرخت وقالت
- ايي .

- ايه وجعتك
- ياريت توجعني كمان

وابتديت اضرب علي طيزها هنا شويه وهنا شويه وكل ده وشفايفي حاضنه شفايفها ولسانها بيجري ورا لساني ما بين سناني وعماله تتحرك تحك زبي بين وراكها وشفرات كسها .

- يلا دخله
- ادخله ليه ما احنا بنلعب شويه
- لا مش قادره يلا دخله ونكني
- يا بنتي اصبري شويه
- لا مش هصبر نيكني والا هصوت والم الناس عليك

وراحت علي كنبة الانتريه وخدت وضع الدوجي وقربت منها دعكت زبي بين شفرات كسها ودخلته .... احححح نار مؤيده طالعه من كسها سخه سخنه ....ايه الكس ده ولا ارادايا ابتديت ارزع بكل ما فيا علي طيزها واضربها بالاقلام وهي عماله تان وتصرخ واحلي ما فيها كلامها .

اه نيكني اووي دخله اووي نيكني نيكني انا بتاعتك شرموطتك نكني وكلام كلام وانا في دنيا غير الدنيا من زمااان انا محستش بالمتعه دي من زمان منكتش فرس زي دي .....
بعد دقيقتين اهتزت وصرخت ااااه اااه ااااه واترعشت هديت عليها وهديت من سرعتي وشبه سكت ابتدت تتهز هيا وكانها بتقولي كمل وقفت ليه واستانفت النيك بسرعه وبضرب ومغيرناش الوضع وابتدا صوتها يعلا من تاني وفي ثواني اترعشت تاني والمره دي مهدتش عليها انا زودت سرعتي وعمال ااقفش في طيزها اللي قدامي وحاسس بزبي اللي واقف زي الحديد وناشف بشكل مشوفتوش من زمان شويه وابتديت احس اني قربت فزودت سرعتي وجبتهم بحاول اسحب زبي قالت لا هات جوه .

نزلتهم واترميت علي الكنبه جنبها دقيقتين اخد نفسي كده لاقيتها قامت وبتلبس الاندر بتاعها .

- ايه ده رايحه فين
- همشي
- تمشي ليه احا احنا لسه بنبتدي
- انا مينفعش اتاخر بره البيت اخويا يعملي مصيبه
- طب ما انتي نازله من الشغل بدري وكنتي هتيجي بعد الشغل
- اه كنت هجيلك نفس النص ساعه برضه وامشي
- الظاهر اني مش كيفتك
- بالعكس مين قالك كده انت عرفت تهيجني في ثواني وخلتني عايزاك تدخله من اول بوسه
- طب اقعدي شويه طيب مش لازم نيك اقعدي معايا
- لا لو قعدت هتنيكني تاني
- وتالت لو تحبي اشطا بس خد بالك من الوقت انا ساعه ولازم امشي وهتيجي توصلني عشان متاخرش
- طبعا مفيش مشكله

قربت منها وبوستها بوسه علي شفايفها خفيفه كده وسبتها ودخلت الحمام اتشطف واغير وطلعت من الحمام لاقيتها تقريبا قالعه ملط وقاعده علي الكنبه رافعه رجل فوق ورجل علي الارض وكسها مرسوم بادق تفاصيله ولانها كانت بيضا زي الشمع وكيرفي شويه وبزازها كبار كان المنظر خرافي خصوصا مع بطنها اللي عاليه حاجه بسيطه مع سوتها اللي عامله زي المطب الصناعي ..... ويقطع كل النعيم ده جرس الباب .
طب ايه احا انا بالبوكسر بس .... فتحت الباب ربع فتحه وسالت مين

- انا ايمان يا ادم افتح
- ثواني يا ايمان عشان انا مش لابس
- احا وانت هتوقفني علي الباب علي اساس انك بتتكسف مني .
- معايا ناس يا ايمان
- عارفه افتح يا ابني حد يشوفني

فتفحت ودخلتها ومجرد ما دخلت خدتها في الطرقه اللي بتودي علي اوضة النوم عشان متشوفش هند اللي راقده عريانه وفاتحه رجليها زي اللي بتعمل اعلان لكسها وجماله .

- ايه يا ابني فيه ايه ؟
- يا بنتي قلتلك معايا ناس
- اه الصاروخ اللي دخلت عندك من شويه ؟
- ايوه هي احا لما انتي عارفه بتسالي ليه ؟
- يا ابني انا المفروض فيه بينا ميعاد
- طيب يا موني عارف وهي ساعه وهتنزل متطيرهاش مني بقي
- لا مش هطيرها انا كنت عايزة اطلب طلب
- قولي يا ستي عنايا
- عايزة اتناك معاها
- ههههههههه يا بنتي ما انا هسهر معاكي وبراحتنا
- لا انا عايزة اتناك مع واحده تانيه عايزة اجرب الاحساس ده
- عايزاها تلعب فيا والعب فيها عازه الحس بزازها

احاااا هو فيه ايه يا جدعان انا مش متعود علي كده انا كده رسميا عايش في فيلم سكس ..... اغلب الظن بحلم صح حد يقولي اني بحلم
- طيب اسالها معرفش رد فعلها هيبقي ايه
- طيب يلا روح اسالها
- ماشي

وخرجت لهند اللي لاقيتها قاعده متربصه وتقريبا لبست كل هدومها وبتعدل التحجيبه

- ايه يا بنتي لبستي ليه تاني
- همشي انا شايفه حد جالك ودخلته جوه
- اه دي ايمان جارتي
- طب ودخلتها جوه ليه
- ابدا المفروض اني هقعد معاها شويه
- طيب اقعد براحتك انا همشي
- بتغيري ولا ايه ؟
- لا يابابا براحتك مفيش مشكله انا مش بتناك منك بس عشان اطلب منك تنيكني انا بس انت حر
- طب بقولك هي جات دلوقتي عايزة تتعرف بيكي
- ومالوا يا رايح كتر من الفضايح
- تعالي يا ايمان ....
- اعرفك بهند ....هند ايمان
- اهلا بيكي يا حبيبتي
- اهلا وسهلا شرفتيني
- معلش لو كنت قطعت عليكم ليلتكم الجميله انا كنت في مشوار بره ومعديه من علي باب الشقه سمعتكم
- سمعتي ايه ؟
- خلاص بقي يا ادم سمعت اللي سمعته
- طيب بصي يا هند ايمان كانت عايزة نتشارك احنا التلاته سوا
- دا بجد
- اه بجد بس براحتك ليكي شوق لكده ماشي ملكيش انتي حرة
- انت مجنون يا ابني طبعا موافقه .

هي قالت موافقه والاتنين ابتدوا يقلعوا هدومهم في نفس الوقت وانا واقف اتفرج وخلصوا قله هدوم وقربوا من بعض وكل وحده بتمد ايدها تتفحس حلمات التانيه وفجاة قربوا من بعض وابتدوا يبوسوا في بعض وانا واقف اتفرج وهيجان وسرحان ومتلخبط ومبسوط وفرحان ومش عارف ايه اللي انا فيه ده ..... اتاري انا لسه اصلا غلبان وخام ولسه فيه بلاوي معملتهاش لكن هعملها ..... ريهام تبقي معاهم تبقي عنب العنب .

- يا ستي الكتكوت هانتي وهي تعالوا نخش اوضة النوم

ودخلنا اوضة النوم وابتدات اليلة الاكثر اثارة علي الاطلاق بس دي هتعرفوها تفاصيلها في الجزء الجاي
 
  • عجبني
التفاعلات: loloaf و ابن ابليس
من اروع القصص الي قريتها بس يا خسارة وقفت عند الجزء الرابع
بتمنى لو فيه كاتب مبدع يمسكها ويكملها للنهايه
 
  • عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%