NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

shiref malek

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا م عندي 24 سنه وماشي ف ال25 انا من ايام ثانوي بشوف سكس وبقرا قصص محارم وكان الموضوع عادي اهدي شهوتي وارتاح
بس اللي بيحصل معايا دا غريب
امي عندها 43 سنه وابويا 62 تعبان وصحته مش زي الاول خالص انا اكبر واحد ف الشباب امي لحظت عليها حاجات غريبه معايا دايمأ بتتعمد توريني جسمها دايمأ لابسه عبايه كاشفه كل جسمها ومش بتلبس برا خالص وانا قاعد معاها بتخبط فيا اكتر من مرا وانا جمبها دايمأ بتراقبي من ورا الباب وماخدتش بالي من دا غير مز قريب دايمأ تيجي قدامي وتفقس دايمأ تفقس وتوريني بزازها
امبارح كنت جاي من السفر كانت لابسه عادي اول ما جيت لبسه عبايه خفيفه وبعديها بشويه راحت خلعت البرا وجت جمبي كل شويه تميل عليا وتبص علي بتاعي كتير وانا عشان امي مش ببقي عايز ابصلها بس مش عارف امنع نفسي بسبب حلاوتها

• عجبني
التفاعلات: Mostafaelshazly، مودي ال و الزبر الاسمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا م عندي 24 سنه وماشي ف ال25 انا من ايام ثانوي بشوف سكس وبقرا قصص محاارم وكان الموضوع عادي اهدي شهوتي وارتاح
امي عندها 43 سنه وابويا 62 تعبان وصحته مش زي الاول خالص انا اكبر واحد ف الشباب امي لحظت عليها حاجات غريبه معايا دايمأ بتتعمد توريني جسمها دايمأ لابسه عبايه كاشفه كل جسمها ومش بتلبس برا خالص وانا قاعد معاها بتخبط فيا اكتر من مرا وانا جمبها دايمأ بتراقبي من ورا الباب وماخدتش بالي من دا غير مز قريب دايمأ تيجي قدامي وتفقس دايمأ تفقس وتوريني بزازها
امبارح كنت جاي من السفر كانت لابسه عادي اول ما جيت لبسه عبايه خفيفه وبعديها بشويه راحت خلعت البرا وجت جمبي كل شويه تميل عليا وتبص علي بتاعي كتير وانا عشان امي مش ببقي عايز ابصلها بس مش عارف امنع نفسي بسبب حلاوتها
بيتهيألك من كتر الفرجة علي السكس وقرائة القصص

• عجبني
التفاعلات: مودي ال
انا م عندي 24 سنه وماشي ف ال25 انا من ايام ثانوي بشوف سكس وبقرا قصص محاارم وكان الموضوع عادي اهدي شهوتي وارتاح
اتعمد تنام وانت ملط وتبقى فايق لو جت جنبك يبقى زى ما بتفكر وإلا على بتعاملك على انك طفلها وأنسى كل الكلام دة ...دة رأى

• عجبني
التفاعلات: ندي بنوتي اليكس، مودي ال و yousef a
15908360099989023

• عجبني
التفاعلات: مودي ال و Ahmed samo
تفتكر انت اختلط عليك الأمر بين الواقع ف أنها بتتعامل بتلقائيه قدامك وأنك ابنها
وبين الخيال ال بتقراه ف القصص من تفاصيل مشابهه؟

• عجبني
التفاعلات: مودي ال
ينقل الموضوع للقسم المناسب للمحتوى
رجاء فى المشاركات القادمه مراعاه عدم انشاء موضوعات للميول أو التحرر فى قسم الفضفضه
تقبل تحياتى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%