NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ا

ما و عفاف مراتي حنرضع بزازها تم بنلحس كسها سوى بعدين انيكها فوق عفاف و نزل في كسها😘😘😘
يشرفني انك انت و مراتك تتمعتوا بيها

عايز كل واحد يقلي حيعمل فيها ايه
ديه تدلع الأول بهدوء وبراحه تسييح تقفيش بوس لغايه لما تبقي ملط

ديه تدلع الأول بهدوء وبراحه تسييح تقفيش بوس لغايه لما تبقي ملط
طب حتسيبني اتفرج وهي بتتشرمطلك؟

ملبن فشخ😍 مش هبطل نيك فيها وهاكل شفايفها اكل😍 وهفشخ بزازها🔥

بص يا صديقي الاول همسك شفايفها دي تقطيع بوس وبعد كده لساني لازما يدوق الرقبه دي وبعد كده انزل علي فردة بزها الشمال الف بلساني حوالين الحلمه وبعد كده ترضع منها كفل صغير جعان وكذلك فردة البز اليمين وبعد أنزل علي السوه دي لازم لساني يدخل جواها ويلعب فيهاوبعد كده لازم انزل ادوق الفخاد دي لساني لازم يدوق طعمها وبعد لازم شفايفي تتقابل مع شفايف كسها وبعد لازم لساني يداعب بظرها ويدوق عسل كسها وبعد كده لازم احرر المارد من سجنه واحب وانا يدخله اول مره اكون باصص في عينها وأشوف تعبيرات وشها ايه والباقي بقا حوار احب وضع الدوجي واروع لما اشبع احب وضع الفارسه واسيبها تتحرك براحتها واخر وضع وهيا نايمه علي السرير وانا رجلي علي الارض وأشوف نظره عنيها وانا لبني بينزل في كسها

طب الواحد يعمل اى لزبووو الى وقف على الصبح اى الجمال والدلع ده

بص يا صديقي الاول همسك شفايفها دي تقطيع بوس وبعد كده لساني لازما يدوق الرقبه دي وبعد كده انزل علي فردة بزها الشمال الف بلساني حوالين الحلمه وبعد كده ترضع منها كفل صغير جعان وكذلك فردة البز اليمين وبعد أنزل علي السوه دي لازم لساني يدخل جواها ويلعب فيهاوبعد كده لازم انزل ادوق الفخاد دي لساني لازم يدوق طعمها وبعد لازم شفايفي تتقابل مع شفايف كسها وبعد لازم لساني يداعب بظرها ويدوق عسل كسها وبعد كده لازم احرر المارد من سجنه واحب وانا يدخله اول مره اكون باصص في عينها وأشوف تعبيرات وشها ايه والباقي بقا حوار احب وضع الدوجي واروع لما اشبع احب وضع الفارسه واسيبها تتحرك براحتها واخر وضع وهيا نايمه علي السرير وانا رجلي علي الارض وأشوف نظره عنيها وانا لبني بينزل في كسها
انت فنان بجد دا احلي كومنت جالي

• عجبني
التفاعلات: ELsaahir
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هقدر جسمهااا الجاامد ده والاكتر بزازهاا وهمتعهاا متعه اكتر من العاادي بكتييير لو تحب تجربهااا ياريت

• بيضحكني
التفاعلات: خالد العنيف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%