NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خلاص احنا نجيب جنس تالت محايد يعمل التجربه 🤣
لا هو فيه طرق فالتجارب العلمية بيتم بيها تحييد الناس عن طريق تغيير طريقة السؤال وحبة حاجات كده فالتجربة بس احنا فمنتدى نسوانجى مش بنعمل دراسة بجد فخدى راحتك يا اوختشى 😂😂

خلاص احنا نجيب جنس تالت محايد يعمل التجربه 🤣
تخيلى لو جبنا الاسود مثلا يحكموا التجربة هيزأرولنا تلاقى الاسد بيقول للراجل يعم هو انت مسمى ده نيك!!.... واللبوة تقول للمرة انتى فاكرك نفسك بتعرفى تتناكى بجد ولا اى!! 😂

معتقدتش ..الراجل بيعرف ازاي يزود شهوة الست لو فهمها صح لكن شغل انه عايز يجيبهم ويخلص ده مش هيأثر معاها

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و فحل هايجان
اكيد طبعا فيه اكيد ستتات كتير بتكتفي بمرة وشكرا وتفصل حتى لو خبرة لان بتكون خدت كفايتها من المرة الواحده ديه
مش ح ارد عليك ...عشان ما تزعلش مني

• أتفق
التفاعلات: نزيه الخاطر
معتقدتش ..الراجل بيعرف ازاي يزود شهوة الست لو فهمها صح لكن شغل انه عايز يجيبهم ويخلص ده مش هيأثر معاها
طب ثواني .الراجل الدراس الفاهم الخبره النسوانجي .ولا الخام 😂😂😂..اختيارين واختارتي واحد انتي واي واحده هتقرا الكومنت بتاعي

طب ثواني .الراجل الدراس الفاهم الخبره النسوانجي .ولا الخام 😂😂😂..اختيارين واختارتي واحد انتي واي واحده هتقرا الكومنت بتاعي
الخبره اكيد ..الخام عايزله واحده مش خام🤣

• بيضحكني
التفاعلات: الغامض الفاجر
لو ست شهوتها على ادها واخرها تجيبهم مره وتنام
هل ممكن شهوتها تزيد وتتعلق بالجنس اكتر
لو لاقت الشريك المناسب الى يفهمها ؟
ولا الموضوع دا فسيولوجى ومالوش علاقه بالخبره او التعامل فى الجنس ؟؟
مستنيه ارأكم علشان نتناقش

ملحوظه ياريت الى يهبد يهبد براحه علشان جوزى نايم دلوقتى ولو صحى هتبقا مشكله
فيه ستات كده كتير و أعتقد أن الأساس في نقطة برودها اول حاجه أنها ممكن تكون متختنه و اهم حاجه أنها مش فاهمه فسيولوجية العلاقة نفسها و لما بتفهم الشهوه بتزيد و بتقدر تتفاعل اكتر مع الطرف التاني و ده كله بعيداً عن أن اللي معاها عارف يزيد شهوتها أو لا ... اه و نوم العوافي يا مدام اكيد مهدود بعد الواحد المتين اللي بيعمل بعد الصلاة لما العيال تتوزع 🤣

الخبره اكيد ..الخام عايزله واحده مش خام🤣
مهو انا عارف انك بتقولي كدا.اونال بتزعلو ليه لما تلاقي الراحل نسوانجي وحريمه كتير 😂😂🤦🤦مهو علشان يبسطكو😂

مهو انا عارف انك بتقولي كدا.اونال بتزعلو ليه لما تلاقي الراحل نسوانجي وحريمه كتير 😂😂🤦🤦مهو علشان يبسطكو😂
طب وانتو بتزعلو ليه تلاقي بنت مجربه قبل منك🤣🤣🤣 ولا لازم شغل قطه مغمضه وانا افتح عنيها علي الدنيا

طب وانتو بتزعلو ليه تلاقي بنت مجربه قبل منك🤣🤣🤣 ولا لازم شغل قطه مغمضه وانا افتح عنيها علي الدنيا
لا تعيرني ولا اعايرك الهم طايلني وطايلك😂😂

الطبيعى فى شهوة الست حسب نوعها او حسب المحفز اللى بيخرج منها والدليل على كده ممكن تلاقى بنت لحد سن 25 مثلا او اكبر وبتحافظ على نفسها الى سن الزواج
لكن عند اللمارسة فعلا الزوجة مرة وتتعب تعب طفيف وتحتاج للنوم
اما صاحبة الشهوة نتيجة اللمارسات الجنسية خارج اطار الزواج تبحث عن المتعة المتعددة
والاهم فى شهوة الست المحافظة على الحياء والا تتحول الى سلعة رخيصة وتركيبات المخ والفكر فى هذا الموضوع لها اسباب من الحرام والحلا لكن عامة شهوة الست تخبو بعد الجماع تماما مع الزوج لان كافة اعضاء الجسم ترتاح فعليا ولموعاودة النشاط سواء للست او الزوج يحتاج الى نظافة مرة اخرى واعادة اللمارسة مرة اخرى او مرات لان المجهود كاملا مترتب على عصلة القلب
ولذلك فى حالات الزنا او الحرام اغلب اللمارسين له فى الحرام بعد سن معين يصاب بامراض القلب المنتشرة حاليا لان العامل النفسى يكون اضعاف اللمارسة الطبيعية فى الحلال لانة يكون مشوب بالخوف من المجتمع مثلا او يتقفش مثلا واعلاهم موت الفجئة
الموضوع شرحة يطول

• عجبني
التفاعلات: Alex joe
لا تعيرني ولا اعايرك الهم طايلني وطايلك😂😂
احلي حاجه الرجاله بتحب يتحور عليها والبنات بتحب الرجاله تحور عليها وف الاخر كله مجرب اصلا🤣🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
احلي حاجه الرجاله بتحب يتحور عليها والبنات بتحب الرجاله تحور عليها وف الاخر كله مجرب اصلا🤣🤣🤣
بس هو الاحسن من دا كله أن الراجل يكون قارئ اي اللي بيخليالست تهيج ويلعب عالنقط دي.والست العكس ..ومش لازم هو ينيك وهي تتناك علشان ينقلو الخبره يعني😂😂😂😂😂😂😂😂😂

طيب المفروض انك بتكلمي علي علاقة طبيعية بين زوج وزوجتة
انا هنا بتكلم عن رأي الشخصي وبناء علي خبرتي
الجنس عبارة عن ثلاث مراحل
رغبة
تخيل
ممارسة
والمرحلة الاخيرة او الرابعة الملاطفة بعد الانتهاء
في مرحلة الرغبة يبتدي التلميح والطلب كلا من الطرفين علي حسب هما مظبطين حياتهم ازاي مع بعض
ومرحلة التخيل
اللي غالبا في اغلب الحالات كلا من الطرفين مش بيفصح عنه لشريكة
مرحلة الممارسة
علي قدر ما تقدر تنفذ من التخيل لكلا من الطرفين تكون المتعة
لذلك مصارحة الطرفين بالميول او الرغبات او الاوهام اللي عايز تنفذها بيزيد من حالة الرضا في نهاية العلاقة ايا كانت عدد مرات الشهوة
لان في هذه الحالة يحصل ما يسمي بالشبع الجنسي بعد علاقة ناجحة

بس هو الاحسن من دا كله أن الراجل يكون قارئ اي اللي بيخليالست تهيج ويلعب عالنقط دي.والست العكس ..ومش لازم هو ينيك وهي تتناك علشان ينقلو الخبره يعني😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ماشي 😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الغامض الفاجر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

من وجهة نظري الجزء الأكبر من الشهوة نفسي أكتر من الفسيولوجي ف الست اللي شهوتها قليلة هي لسه ملقتش متعة ميولها بجد اللي تطلع فيها شهوتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%