NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M

Mo_ibrahim3000

ضيف
كنت بحب واحده و هيا بتحبني روحنا حفله انا و هي قربت مني اوي و بتاعي وقف و بدات المسها و هيا تلمسني و قربنا من بعض فشخ بدات ابوسها و احضنها و هيا كمان بدات تتجواب معايا بعدها بقتينا ننام سوا في الموبيل و نجيب سوا مكلمات و ڤيديو و كل حاجه و بعدها بقت عاوزه ننام سوا في الحقيقه و انا مقدرتش بس قفشت و بوست و حضنت هل هيا دلوقتي شمال و لا كانت بتحبني بجد و نفسها فيا ؟

• عجبني
التفاعلات: ابو سامي و Y0uSèf
مفيش حاجة اكيدة مبة فالمية محدش يقدر يعرف هي شمال ولا هو دا نظامها فالعادي

شمال الشمال يا معلم اخلع في أسرع وقت قبل ما تحبها وتتعلق بيها اكتر اسأل مجرب

• عجبني
التفاعلات: 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼 و الزبير الأول
كنت بحب واحده و هيا بتحبني روحنا حفله انا و هي قربت مني اوي و بتاعي وقف و بدات المسها و هيا تلمسني و قربنا من بعض فشخ بدات ابوسها و احضنها و هيا كمان بدات تتجواب معايا بعدها بقتينا ننام سوا في الموبيل و نجيب سوا مكلمات و ڤيديو و كل حاجه و بعدها بقت عاوزه ننام سوا في الحقيقه و انا مقدرتش بس قفشت و بوست و حضنت هل هيا دلوقتي شمال و لا كانت بتحبني بجد و نفسها فيا ؟
انت الي تقدر تحدد يمكن بتعمل كده عشان خاطرك ويمكن مع الكل فلازم انت الي تعرف شخصيتها هل هي معاك كده بس ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
بص اللي يقدر يحدد شمال ولالا يبقي كداب جداا و من بتوع اي واحده شمال و خلاص
و لكن اللي هقولهولك ان اهم حاجه اوعي صور او فيديوهات او اي حاجه بتاعتها معاك تطلع برا
بس كده

• عجبني
التفاعلات: 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼 و Hades666
صراحة انا حصل معي نفس الشي و لا مرة مارسنا بس عرفت من بعد ما بستها و لمسنا بعد من فوق الملابس و صرنا نحكي فيديو و نعمل سكس فون و نتهيج على بعض بعدها عرفت عن طريق الصدفة انها بتشاهد افلام سكس و بتبحث غوغل عن اجسام شباب و ازبارهم و صارت تحكي شباب هون تركتها

باصيهالى واخلع انت

شمال ومتفتحهاش عشان هتحاسب على المشاريب كلها

اخلع يا برنس

اي بنت لو مش شمال في الاول هيبقا فيه كسوف حتي لو هيا عايزه لاكن هيا تطلب كدة بلطريقة دي وتتفاعل كمان متكملش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%