NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Sosoz

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
لو انت اول الجواز اكتشفت ان شريكتك شكل جسمها مش هو اللي كنت بتحلم بيه بمعنى لقيت مثلا اسمرار في مناطق معينه او خطوط او اي حاجه قفلتك من شكل جسمها التصرف حيكون ازاي بفرض ان الجواز عن حب
نفس السؤال للبنات تصرفك حيكون ازاي
الموضوع مش هايف يا جماعه لأن اساس اي علاقه الرضا
تحياتي

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: ambiguous, مدام دعاء, سيب نفسك وقول خربانة و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما فيه حب اكيد هرضي عن جسمها وهحبها زي ماهي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍 و Sosoz
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
لو انت اول الجواز اكتشفت ان شريكتك شكل جسمها مش هو اللي كنت بتحلم بيه بمعنى لقيت مثلا اسمرار في مناطق معينه او خطوط او اي حاجه قفلتك من شكل جسمها التصرف حيكون ازاي بفرض ان الجواز عن حب
تحياتي
انا مش بيقرف معايا الجسم او الشكل اوي ... مادام فيه حب و تفاهم و احترام خلاص

• عجبني
التفاعلات: Sosoz
  • أتفق
التفاعلات: أحمد السويسي
  • عجبني
يطلق فورا لانه الشخص اللي مش راضي هيكون مريض نفسيا لاهتمامه بحاجات غير منطقيه. و يروح يدور علي شريك يكون الجسم مناسب لاحتياجه بس ينسي العقل و الشخصيه بقي

• عجبني
طالما فيه حب اكيد هرضي عن جسمها وهحبها زي ماهي
رايك هو الصح والى يقول غير كدا يهبد انت بتحب الشخص عشان روحو عشان كلامو معاك عشان بتحس بشعور جميل معاه مش عشان شكلو ليخ بنبص على العيوب دايما لى بنحاول نبوظ حب حياتنا عشان عيوب مفيش منها اى ضرر لا بصراحه انا لما بحب حد بحبو فكل حالاتو فرحو حزنو زعلو شكلو فاى حاجه مش هيفرق معايا هيفرق معايا المشاعر الحلوه الى بينا

• عجبني
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
تحياتي
بالنسبة للشكل فى الزواج مش مهم على قدر البيت اللى هتختار منه مراتك العبرة فى الاصل والتربية لكن موضوع الشكل فى الاختيار موضوع نسبى العبرة بالحب لان الجسد فانى ولا يدوم فى اللى بتكون جميلة وبعد الجواز بتتحول لاشكال تانىة خالص العبرة فى الدين والتربية لانى اللى هتختارها ام لاولادك مهم جدا تكون متربية كويس لان شكلها على العموم مش هيربى بنات او اولاد العبرة فى الاول والاخر مبنية على الراحة النفسية وفى بيوت بتخرب بسبب التنمر على الشكل ممكن تتحوز وحدة جميلة وتطلع مريضة هتستفاد ايه من الشكل وممكن تكون سمرا ولكن خلوقة وبنت ناس افضل من 1000 واحدة جميلة تصونك وتصون بيتك والعشرة
وكمان انت مش هتتفرج عليها فى الشارع للى رايح واللى جاى الا اذا كنت د ي و ث سورى على الكلمة الاخيرة

• عجبني
ما ينفعش انك تتقفل ديما خلي نفسك مفتوحة و حلوة ...و بعدين في علاج لكل حاجة دلوقتي
الاسمرار بيروح ب كريمات و كمان الخطوط

• عجبني
طالما حببها ومختارها بنفسي مش هيفرق معايا الحوار ده اصلا في حاجات اهم من الكلام ده كتير

• عجبني
دا شئ اساسى جدا انك تلاقى فى جسم شريك حاجات مش راضى عنها
الحاجات الى ينفع تتصلح حاول معاها
والى مالوش صرفه لازم تتعايش معاه
ياما تريح دماغك وتغير شريكك وتبدا من اول وجديد مع عيوب جديده

• عجبني
التفاعلات: Sosoz و ناقد بناء
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
تحياتي
مفيش انسان كامل .. بس ممكن العيوب دي تتصلح عادي .. ولو معرفتوش تصلحوها يبقي تحاولو تتقبلوها لو فيه حب

• عجبني
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
تحياتي
يعني هي اللي هتبقي متجوزة توم كروز و بعدين لو في حب خلاص اي حاجة شكليات، هو اللي بيعمل مشاكل بعد كده البرود

• عجبني
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
تحياتي
اكيد لازم كل طرف يكون صريح مع الاخر بأي شي موجود في شكل الجسم الداخلي اللي مش بالسهولة الطرف الثاني يعرف عنه الا بعد الدخلة
في حال تمت الزواج وكان الشكل الداخلي منفر كتير اعتقد رح يكون سبب مهم للطلاق

• عجبني
لا مش هتفرق معايا ، والخطوط بالنسبالي حاجة مش هقول حلوة بس معناه ان البت مدملكة وانا بحب دة 👌

• عجبني
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
تحياتي
لو الجواز عن حب فعلا و انت بتحبها مش هتركز في التفاصيل دي لان الحب اعمى زي ما بيقولو و انت خلاص قدام الامر الواقع و ده اللي قدامك و هتضمن منين لو سيبتها هتلاقي اللي محتاجه في غيرها

• عجبني
المفروض في الجواز انت بتتجوز عشان بتحب حاجات كتير آخرها الجسم. لما بقى تلاقي الحاجات التانية وتحبها
فالجسم مش هيفرق معاك

• عجبني
مساء الفل
السؤال للشباب و البنات
تحياتي
لو عن حب فما في شي يخليني ازعل منها طالما ده شكلها فده يميزها
علينا التوقف عن الاباحية حتى لا نقارن من نحب بعاهرات البورنو الي بإرادتهم يتعاملوا كالعبيد

• عجبني
ما ينفعش انك تتقفل ديما خلي نفسك مفتوحة و حلوة ...و بعدين في علاج لكل حاجة دلوقتي
الاسمرار بيروح ب كريمات و كمان الخطوط
على فكره انا شخصيا اتحطيت في الموقف ده و عديت الموقف و الدنيا بقت تمام بالعكس هي عرفت تظبط الشكل من غير ما اقول و مع الوقت بقت احسن من اللي انا عايزه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%