NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على وضعك يا معلم

• عجبني
التفاعلات: LoRiN mohamed
احسنتي الكلام
و اوجزتي فأنجزتي

• عجبني
يستي بقولك بتاعي طول العماره تعال انكحك فيها اي 😂😂😂😂

الصراحه الكومنتات بتاعت جماعه انا بتاعي كبير وتعالي اريحك فعلا بنت سخفه الناس كلها ماشيه بتاعها علي كتفها

• عجبني
كلامك حلو بس انا هاقولك علي حاجه مش كل اللي داخلين هنا داخلين علشان يتعلموا ويكسبوا خبرات من بعض انما معظمهم داخلين يضربوا عشره وسبعه ونص وطبيعي جدا لما تكون بتكلم واحده علي موقع جنس دا هايبقا اول حاجه تيجي ف الدماغ فا حاولي توصلي فكررتك بدون الترقيه علي الناس هما ناقصهم بس يعرفوا أنه موقع دردشه بس ب حريه مش اكتر وبالتوفيق للجميع

حاجه تانيه بقا بالنسبه للمعلمين اللي معظمهم عاملين يطلبوا ف الكومنتات بلاش تطبيل يا معلم تحب اجيبلك كام كومنت انت شايل زوبرك علي كيفك فيه واجيبلك كام كومنت انت داخل تشقط فيه ف بلاش تطبيل علشان تتعرف عليها كدا كدا كلنا هانعرف بعض مع الوقت فينا اللي هانكمل معاه وفينا اللي هانديله الصابونه

صباح الخير على اجمل شباب
اولا انا مش بدافع عن حد معين ولا انا بدخل خاص لأى حد مع العلم انى فى هنا ستات او بنات مش عارف يعنى هموت حرفيا واتكلم معاهم واقبلهم لكن عارف انى كدا مش هجيب نتيجه وبكتفى بس بمتابعتهم لكن لورين حببتى لا تسكنى بجوار القمامه وتشتكى ان كل جرانك من الفأران والصراصير يعنى دا موقع سكس فى ناس بتشارك تجاربها وناس تانيه مش عارفه تعمل تجربه واحده فا دخلو هنا علشان يتعلمه والى دخلك ده لو فاهم انك كدا هتزعلى مش هيدخل لان هدفه الاساسى من احراج كدا يعنى انه عاوز ينيكك ودا هدفه الاساسى لكن هو بس قليل الخبره طبعا اكيد انتى مش مجبره انك تستحملى ده طبعا لكن هو ده المكان إلى انتى سكنتى فيه ودول هما جرانك وعليكى انك تتقبلى ده او تبيعى الشقه وتسكنى فى مكان تانى انا بجد مش قصدى اتحامل عليكى او اطلعك غلطانه( بس انا زى ما قلت قبل كدا فى منشور تانى ده عالم افتراضى احنا عملناه علشان نقول فيه إلى منعرفش نقوله فى العالم الواقعى إلى هو يعنى تبقى انت لسه نايك واحده وتخرج للناس تعمل فيها شيخ ) يعنى هنا الحريه إلى ما تنفعش فى مكان تانى
اسف على الاطاله
بص انا عارفه انا فين وعارفه بتعامل مع مين
ولعلمك انا لما بلاقي حد داخل بالاسلوب ال انا قلته مش برد عليه او بتاخر عليه في الرد او غيره بتعامل مع الوضع

تاني حاجه انت قلت ان دا عالم افتراضي علشان نعيش فيه المش بنعيشه في الحياه الواقعيه
فا زي ما انت وهو والناس البتضايق ليهم حق يسكنوا في العلم دا
انا كمان ليا حقوقي فيه من حقي اتضايق ومن حقي اشتكي
هل كان في مكان زي دا في نظام اكتر وانا مروحتش فيه ؟

فا انا ليا حق اعبر واشتكي واتكلم عن حاجه زي علي امل ان الناس المعندهاش خبره دول يعرفوا ان البيعملوه دا غلط وان دا اكبر من مجرد مكان للبورنو

ومثال يعني
الشخص البيبقي داخل يرخص فينا ويقولي تعالي امتعك ومستني اقول له يلا
هيرضي ان جاي يدخل يقول له تعالي اريحك اعتقد هيشفطه شتايم لو هو استريت مش جاي
وكذلك لو انا ميستريس وداخله له بقول له تعالي خليك كلبي هيشفطني بردو

انا اقدر اشفطه بردو واشتم بس انا ارقي من كدا وانا عايزه المجتمع يتحضر اكتر وشكرا

• عجبني
التفاعلات: افندينا123, Lomaaa, hamona75 و 2 آخرين
كلامك صح جداااااا و**** أحسنتي الكلام

• عجبني
التفاعلات: الكنج واحد بس
بص انا عارفه انا فين وعارفه بتعامل مع مين
ولعلمك انا لما بلاقي حد داخل بالاسلوب ال انا قلته مش برد عليه او بتاخر عليه في الرد او غيره بتعامل مع الوضع

تاني حاجه انت قلت ان دا عالم افتراضي علشان نعيش فيه المش بنعيشه في الحياه الواقعيه
فا زي ما انت وهو والناس البتضايق ليهم حق يسكنوا في العلم دا
انا كمان ليا حقوقي فيه من حقي اتضايق ومن حقي اشتكي
هل كان في مكان زي دا في نظام اكتر وانا مروحتش فيه ؟

فا انا ليا حق اعبر واشتكي واتكلم عن حاجه زي علي امل ان الناس المعندهاش خبره دول يعرفوا ان البيعملوه دا غلط وان دا اكبر من مجرد مكان للبورنو

ومثال يعني
الشخص البيبقي داخل يرخص فينا ويقولي تعالي امتعك ومستني اقول له يلا
هيرضي ان جاي يدخل يقول له تعالي اريحك اعتقد هيشفطه شتايم لو هو استريت مش جاي
وكذلك لو انا ميستريس وداخله له بقول له تعالي خليك كلبي هيشفطني بردو

انا اقدر اشفطه بردو واشتم بس انا ارقي من كدا وانا عايزه المجتمع يتحضر اكتر وشكرا
❤👍🤝👏🙏

• عجبني
انا شايف أن الشخص اللي بيعمل كدا ما هو إلا شخص ضعيف ومعندوش شخصيه وبيخاف يواجه اي واحده ف الحقيقه أو متخلف وهمه على بتاعه وبهيم مش بيفكر وبعدين يعني انت اللي مفيش منك اتنين ما الناس كلها عندها يبني الأمور مش بتتاخد كدا وانا بصراحه بستحقر الناس دي اوي وبعدين العلاقات مش جنس بس ي جماعه

كلامك حلو بس انا هاقولك علي حاجه مش كل اللي داخلين هنا داخلين علشان يتعلموا ويكسبوا خبرات من بعض انما معظمهم داخلين يضربوا عشره وسبعه ونص وطبيعي جدا لما تكون بتكلم واحده علي موقع جنس دا هايبقا اول حاجه تيجي ف الدماغ فا حاولي توصلي فكررتك بدون الترقيه علي الناس هما ناقصهم بس يعرفوا أنه موقع دردشه بس ب حريه مش اكتر وبالتوفيق للجميع
انا مخصصتش حد كل واحد عارف نفسه
ومتريقتش علي حد بعينه
انا انتقدت فعل مش عاجبني لاني عايزه اصلحه

• عجبني
التفاعلات: الكنج واحد بس
انا مخصصتش حد كل واحد عارف نفسه
ومتريقتش علي حد بعينه
انا انتقدت فعل مش عاجبني لاني عايزه اصلحه
وديه حاجه كويسه وبالتوفيق وانا جاهز للمشاركة في أي وقت

حاجه تانيه بقا بالنسبه للمعلمين اللي معظمهم عاملين يطلبوا ف الكومنتات بلاش تطبيل يا معلم تحب اجيبلك كام كومنت انت شايل زوبرك علي كيفك فيه واجيبلك كام كومنت انت داخل تشقط فيه ف بلاش تطبيل علشان تتعرف عليها كدا كدا كلنا هانعرف بعض مع الوقت فينا اللي هانكمل معاه وفينا اللي هانديله الصابونه
لعلمك مش معني ان الناس متفقه معايا ان دا تطبيل في ناس كتيره بتعمل لي كومنتات ومش بيدخلوا لي شات عادي يعني

ولو كان حد منهم كان عمل كدا قبل كدا فا وابه يعني؟
ما معني انه اتفق معايا او رسالتي وصلت له انه فهم وهيصلح من نفسه واسلوبه

وانا عمري ما هستغل اني بنت في اني الم شويه كمنتات
لو عايزه الم كمنتات هنزل صور ليا وشكرا

• عجبني
التفاعلات: افندينا123 و الكنج واحد بس
لعلمك مش معني ان الناس متفقه معايا ان دا تطبيل في ناس كتيره بتعمل لي كومنتات ومش بيدخلوا لي شات عادي يعني

ولو كان حد منهم كان عمل كدا قبل كدا فا وابه يعني؟
ما معني انه اتفق معايا او رسالتي وصلت له انه فهم وهيصلح من نفسه واسلوبه

وانا عمري ما هستغل اني بنت في اني الم شويه كمنتات
لو عايزه الم كمنتات هنزل صور ليا وشكرا
فهمتي غلط علي فكره انا مش قصدك انتي انا اقصد المنافقين بمعني اللي كل شويه مع الظيطه فهمتي

فكك منهم ولاد ****
المهم انت صحتك عاملة اية ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولما نغلط في حد احنا ساعته الي وحشين
مشاهدة المرفق 141396
التجاهل افضل وسيله علشان انتى مش بتستغلى البيغلط فيكى وتعملى بلاغ عنه
اى حد يشتمك بلغى عنه واعملى بلوك وريحى دماغك وانا الكنت عايز اتكلم معاكى فى موضوع مهم طلعتى بتتعصبى و مش بتحكمى تصرفك يانهار اسود 😅 😅

ناس كتير داخله هنا فاكره انها هتدخل تشقط واحدهو تمشي ده علشان ملهاش تجارب فى التعامل كتير
وبرضه فى ناس بتدخل تكلم بحترام وبتبقى عايزه تتعرف بجد مش كل هما الجنس و برده مش بيترد عليها او بيترد عليها مره وخلاص برده ده بيدايق و بيخالى المحترم ميبقاش عارف يتعامل بحترام ولا بهمجيه علشان يتعرف بحد
مع ان فى حاجه احسن بغض النظر البيكلمك هامجى او محترم ممكن من الاول تقولى انك مش حبه الكلام وخلاص من اول المحادثه علشان قله التقدير بتدايق جدا

ياريت الناس تبطل شغل الشقط البجنيه دا سواء هنا او في الحياه الواقعيه

اصل مش لما تدخل تقولي تعالي هريحك او تبعتلي صور لاشيائك هفتح لك رجلي واديك رقمي وشغل عالم سمسم
لا يا حبيبي خلي اشيائك لنفسك
انت بالبتعمله دا بتوصلي اني رخيصه الهو تعالي هقول لك يلا
فا لو عندي او عند غيري نيه اننا نتعرف بجديه وندخل علاقه من طريقتكم الهمجيه دي هنتقفل منكم
انت ممكن تتكلم عادي في اي حوار تشدني في كلام تسحبني في الحوارات
انما شغل التيران دا وتبقي داخل الشات بتتاعك
او بتوقفنا في الشارع وبتاعك في ايدك وبتقولي ما تجيبي رقمك او ممكن نتعرف
انا لو عايزه اتعرف عليك هتقل عليك واقول لا او مبصش لك او غيره

فا ياريت ما لقيش بقا عنتيل الحريم او فاشخ الرجول او ابو زب حديد جاي يدخل يقولي هاتي رقمك او ممكن نتكلم في مكان تاني
الهو اصلا ايه الاسامي دي يا جدو انت لو بتشقط تيتا بالصور والاسامي دي هتكرفك

ياريت الناس تنضج شويه
احنا جايين نستمتع مش جايين نرخص نفسنا
اتفق معك قوي يا عسل هابعت لك اشئايئ وهتعجبك هههههههههههه يهزر بس فعلا الكل داخل عايز ينيك وخلاص معندوش وقتة يعمل حورات وبتاع

خلاص اعملي بلوك وخلاص واشتمي في سرك 😂😂😂
ريحى دماغك وغيرى اعدادات الخصوصية فى الاكونت بتاعك

كلامك صحيح لازم البنت او الست تحس بانوثتها مش انها رخيصه العمليه مو عملية علاقه فقط علاقه من غير حب و تفاهم لا تسمي علاقه بالعكس بتكون تادية واجب و خلاص مافيهاش استمتاع لكن لما تكون عن حب و تراضي بين الطرفين بتكون حاجه حلوه و فيها استمتاع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الكنج واحد بس، ميكانيكى للستات و Fahl asmr

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%