NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اولا هي بتختلف من شخص ل اخر
بعد ما نزلت شغل و قبلت ناس كتير جدا و اتغيرت فكرة إن مراتي المستقبلية متشتغلش
اشمعنا مالها اللي مش بتشتغل يعني

• عجبني
التفاعلات: الباشا ممرض
انا شايف ان شغل الست الحقيقي فان هي تطلع جيل واعي وفاهم الا بقا الست الظروف حكمت عليها انها تشتغل فدي **** يكون في العون بس لو كل ست اهتمت بالكرير ونست دورها الاصلي الجيل الهيطلع هيبقا مفكك
ف ناس شاطره ف اتنين ده ف ستات بتشتغل وبتربي عيالها كويس ومش كلهم برضو

البنات وستات الي بتشتغل بالنسبالكو شغل حلو ولا انا مجربتش اني اشتغل قبل كدا بس بشوفه انه مرمطه وتعب وحد بيامر وف اخر مرتب يبقي مش كويس وهل الراجل يقبل انه يتجوز واحده بتشتغل وشاطره ف مهنتها ولا
أولا فيه ناس اتفرض عليها الشغل عشان ظروفها .
ثانيا مقبتش اتجوز واحده بتشتغل

البنات وستات الي بتشتغل بالنسبالكو شغل حلو ولا انا مجربتش اني اشتغل قبل كدا بس بشوفه انه مرمطه وتعب وحد بيامر وف اخر مرتب يبقي مش كويس وهل الراجل يقبل انه يتجوز واحده بتشتغل وشاطره ف مهنتها ولا
انا كراجل مش هخليها تشتغل اومال انا لازمتي اي فالبيت ..لو حابه تشتغل افتحلها مشروع خاص بيها لوحدها وتشتغل

• حبيته
التفاعلات: habiba hassan
عشان هغير علي مراتي من انها تتبهدل في الشغل و تتعامل مع رجاله غيري .
و أنا عاوز اريحها في البيت و أخليها ملكه و اعملها كل حاجه.
و تبقي دايما جاهزة ليا و عندها طاقه مش مستنزفه في الشغل .

عشان هغير علي مراتي من انها تتبهدل في الشغل و تتعامل مع رجاله غيري .
و أنا عاوز اريحها في البيت و أخليها ملكه و اعملها كل حاجه.
و تبقي دايما جاهزة ليا و عندها طاقه مش مستنزفه في الشغل .
معاك بس هتعرف تجيب كل اللي هي عاوزه

معاك بس هتعرف تجيب كل اللي هي عاوزه
بصي الإستهلاكيه الزائده عن الانسان عمرها ما هتتوقف لحد معين ( ميملاش عينه غير التراب) لكن انا لو اتفقت معاها اننا ننبسط بحياتنا و نجيب اللي نفسها فيه مع بعض و واحده واحده و م شلازم كله مرة واحده هقدر عادي و برضه لازم يبقي فيه بعض العقلانيه يعني اكيد منضيعش فلوس البيت كلها علي تفاهات مممكن نجيب اللي هي محتجاه بس ب العقل و بدون ما نضيع فلوسنا و نشحت.
كل واحد مننا يريح التاني ببساطه في طلباته و اكيد مقلا متطلبش مني خاتم سولتير ب ٥٠ألف و تقولي مش عارف توفي طلباتي؟!! لازم الطلبات تبقي في حدود المعقول ولو اقدر مش هتأخر لحظه واحده و لو طلبت عيني هديها ليها♥️

بصي الإستهلاكيه الزائده عن الانسان عمرها ما هتتوقف لحد معين ( ميملاش عينه غير التراب) لكن انا لو اتفقت معاها اننا ننبسط بحياتنا و نجيب اللي نفسها فيه مع بعض و واحده واحده و م شلازم كله مرة واحده هقدر عادي و برضه لازم يبقي فيه بعض العقلانيه يعني اكيد منضيعش فلوس البيت كلها علي تفاهات مممكن نجيب اللي هي محتجاه بس ب العقل و بدون ما نضيع فلوسنا و نشحت.
كل واحد مننا يريح التاني ببساطه في طلباته و اكيد مقلا متطلبش مني خاتم سولتير ب ٥٠ألف و تقولي مش عارف توفي طلباتي؟!! لازم الطلبات تبقي في حدود المعقول ولو اقدر مش هتأخر لحظه واحده و لو طلبت عيني هديها ليها♥️
صراحه كفايه اخر جمله دي لو قالي كدا مش هعوز حاجه خالص واللهي غيره😂🩶

• أتفق
التفاعلات: فحل جاد
صراحه كفايه اخر جمله دي لو قالي كدا مش هعوز حاجه خالص واللهي غيره😂🩶
تسلمي و يرزقكك بحد يبقي احن عليكي من نفسك، بس خدي بالك فيه ناس كلام بس بمهني يعملك البحر طحينه وهو شخص زباله و بعد الجواز تتفاجئ ب انه زباله وانك لازم تشتغلي.
المهم التأكد من الشخص و مشاعرة .
تحياتي♥️

تسلمي و يرزقكك بحد يبقي احن عليكي من نفسك، بس خدي بالك فيه ناس كلام بس بمهني يعملك البحر طحينه وهو شخص زباله و بعد الجواز تتفاجئ ب انه زباله وانك لازم تشتغلي.
المهم التأكد من الشخص و مشاعرة .
تحياتي♥️
انا سيبها ع **** وربنا مش بيعرف ف حد حاجه وحشه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سيبها ع **** وربنا مش بيعرف ف حد حاجه وحشه
اكيد ، و برضه عشان ابقب صريح انا ممكن افتح ليها مشروع خاص بيها هي تديرة .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%