NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة شغلي راجع من تاني بس طريق اوحش بكتيير

صباح الخير او مساء الخير حسب ما تقرأ الموضوع
في منكم الي عارفني وفي لا انا الجوكر صاحب قصه اضطرابات في حياه طلاب
الفتره دي انا بمر بمشكله كبيره ومحتاج اخد رأيكم
انا كنت شغال فتره كبيره في مطعم alcohol(خمور)في البار وبعدين سيبته وقلت كفايه كده عايز اشتغل حاجه نضيفه وبعدين اشتغلت في كذا حاجه سوبر ماركت صيدليه الخ بس الفلوس مش احسن حاجه والي جي يدوبك يقضي الي رايح وانا دلوقتي محتاج فعلا كل قرش في حين اني مش عايز برضو امشي تاني في موضوع الهاكر عشان نفس الموضوع بردو
بس دلوقتي انا معروض عليا شغل في كازينو وبرضو هنزل يا bartender (في البار برضو) او ديلو على الطرابيزه فلوسها كتير اوي في الشهر غير التيبس برضو فا دلوقتي انا محتار اوي اوي اوي اعمل اي
يريت تفيدوني عشان عقلي مبقاش قادر يفكر ليها وملقتش غير اني احكي هنا
من ترك شيئا لله اوضه بافضل منه
مفيش الجملة دي كلام تاني يتقال.

• عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
اجاباتنا مش فارقة معاك في حاجة انت بتدور علي طريقة تبرر بيها لنفسك شغل البار
روح اشتغل اللي انت مقتنع بيه

• عجبني
لو ليك ف الكمبيوتر وكدا الموضوع سهل جدا وهتبقي حر نفسك المهم انك بتفهم ف النت
ايوه بفهم في النت

صباح الخير او مساء الخير حسب ما تقرأ الموضوع
في منكم الي عارفني وفي لا انا الجوكر صاحب قصه اضطرابات في حياه طلاب
الفتره دي انا بمر بمشكله كبيره ومحتاج اخد رأيكم
انا كنت شغال فتره كبيره في مطعم alcohol(خمور)في البار وبعدين سيبته وقلت كفايه كده عايز اشتغل حاجه نضيفه وبعدين اشتغلت في كذا حاجه سوبر ماركت صيدليه الخ بس الفلوس مش احسن حاجه والي جي يدوبك يقضي الي رايح وانا دلوقتي محتاج فعلا كل قرش في حين اني مش عايز برضو امشي تاني في موضوع الهاكر عشان نفس الموضوع بردو
بس دلوقتي انا معروض عليا شغل في كازينو وبرضو هنزل يا bartender (في البار برضو) او ديلو على الطرابيزه فلوسها كتير اوي في الشهر غير التيبس برضو فا دلوقتي انا محتار اوي اوي اوي اعمل اي
يريت تفيدوني عشان عقلي مبقاش قادر يفكر ليها وملقتش غير اني احكي هنا
ابعد عن كل قرش جاي من الطريق دا اسمع مني بيروح في الهواء و ممكن يجي عليك بالخراب مش ب النفع كل لقمة عيش صح و حلال هتلاقي ابواب الرزق بتتفتحلك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%