NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يعني مراتك عادي كسها يكون مشعر وتلحسه
اه لانه مش تقيل و بيتعمل بالسويت فبيطلع خفيف و شكله بيبقى مثير .. وشكله حلو فى الحالتين

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
لو ما يصبح الكسكوس مثل كسكوس البنوتة الصغيورة ما بيمشي الحال

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sosoz
  • عجبني
التفاعلات: thomas_12320
اه لانه مش تقيل و بيتعمل بالسويت فبيطلع خفيف و شكله بيبقى مثير .. وشكله حلو فى الحالتين
شوقتني للمدام كده هاجي اركب معاك 😂😂

عايز اسال بخصوص شعر العانه للستات ب الذات ب النسبه للرجاله في مشكله ب النسبالك منه وممكن يخليك تقرف تلحس للبنات لو انسه بتحلقيه ولا سيباه لقبل الجواز والستات بتحلقوه كل اد ايه وهل لو راجل شعر زبو كبير عادي ولا هتقرفو
انا مابحب الشعر وانا شايل شعر العانه باليزر

عايز اسال بخصوص شعر العانه للستات ب الذات ب النسبه للرجاله في مشكله ب النسبالك منه وممكن يخليك تقرف تلحس للبنات لو انسه بتحلقيه ولا سيباه لقبل الجواز والستات بتحلقوه كل اد ايه وهل لو راجل شعر زبو كبير عادي ولا هتقرفو
أنا ما بحب الشعر على جسم البنت بأي مكان غير راسها.. وبالنسبة الي بنضف عانتي كل اسبوعين

بهتم بنضافتى حتى لو مش هيلحس ومبحبش شعر العانة للراجل بقرف منه

• عجبني
التفاعلات: f*f****y و عاشق للاناث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا ما بحب الشعر على جسم البنت بأي مكان غير راسها.. وبالنسبة الي بنضف عانتي كل اسبوعين
طب فيها ايه لو شعر خفيف علي الكوكو

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و Horny Dragon
بهتم بنضافتى حتى لو مش هيلحس ومبحبش شعر العانة للراجل بقرف منه
بس اللحس جزء مهم واكيد انتي كست تحبي الراجل اللي يلحس اكتر من اللي يدخل علي طول

• عجبني
طب فيها ايه لو شعر خفيف علي الكوكو
قلتلك بحب ما يكون في شعر.. بس اذا فيه وهيي ما عندا مشكلة ما بعارض..بحب المداعبة كتير

النظافة وازالة الشعر احلى واضمن للجنس الفموي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%