NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النجس اوي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بس انا عارف انك تعبان وحريمك مبهدلين اعصابك بس اهدي كدا واركز وافهم انت بتعمل اي انت بتروح لاي واحد كدا وترمي لحمط تحته وترجع تقول مفيش متعة مفيش فحل عدل والكلام داه لاااا بص يابرو وافهم انت لازم تهدي وتبقا حويط وتختار فحل يمتعك متبقاش رخيص وسهل المنال انت اها ديوث بس مش اي واحد تديه لحمك
عااارف في ناس هتقول انت مكبر الموضوع ليه دا ديوث ومعندوش شرف واخره يتخيل ويجبهم وبس. ولكن
انا بحب ان الي يجيب شرفه تحتي يكون فاهم و واعي وعارف حقه وحقي انا كمان حتي لو اخرنا تخيل وشات بس ميبقاش اهبل ومرخص نفسه
الديوث الي بيجي بسهولة متعتة مش بتبقا حلوة لكن لو جيه بصعوبة هتتمتع اوي
وانت يابرو يافحل خليك فاهم حاجة بس زبرك مش الي هيخلي الديوث يجري عليك لا لانه هو عنده زبر زيك ويمكن اكبر منك ااها بجد
فلازم تكون شخص محترم وعندك ذوق ولماح عارف من اين تؤكل الكتف مش اي شتمية وقلة ادب وصور لزبرك هو لو اهبل وعبيط اخره متعة مرة ويعملك بلوك لانه سهل واي كلام لكن لو انت عايز واحد حلو كدا وبيفهم وبرنس وفاهم وعارف ازاي يمتعك ويتمتع يبقا هتتعب عشان تلاقيه ومش هيجيلك عشان صورة زبرك لا هيجيلك عشان انت انسان متفتح و واعي

واتمني اكون أفدتكم ودي صور دياثة كدا عشان الديوث يتكافئ ويمسك اعصابه احسن بقيتم تجيبوا بسرعة قبل ماحنا نجيب 🥵😂❤️
Images 3
Images 1
Images 2
Images

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: سوسو اللبوة خدام الزنوج, dayousOmy0, Ta3ban و 2 آخرين
هو ميول 🌺 مثل أي ميول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتا بتفهم

• عجبني
التفاعلات: Star55
معرص اختي شهد الوسخه الي مديثاني على لحمها المنجووووووس الي عايز يركب المنيوكه يكلمني تليجرام دلوقتي
.
.

FB-IMG-16683333655198023

• حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر
يسطا مهو برضوا الفحول اللي في المنتدي مفيش واحد في المنتدى عجبني مش اني رامشي شرفي تفرق

عندك حق صح

كلام سليم جداً … ما كنت اظن فيه ناس بهالعقلية مشكور 🙏🏽🙏🏽🙏🏽

كلامك صحيح ❤️👍👍

من وجهة نظري متعة الدياثة مش حتيجي غير بين ديوث و ديوث غير كده بلح

اخيرا حد فاهم بدل ما كلو يخش يبعت بتاعه فكرني هضعف قدامه

لو انت عاوز فحل ينيك كس مراتك و يجلخه و يكب و يغرقه لبن طبيعي بجد انا موجود و جاهز و تحت الامر و للعلم انا راجل سنجل في كامل فتوتي دكر فحل عنتيل موجب جامد جداً لو انت موافق و معندكش مانع اتصل على الخاص و نتفق على المكان و الوقت و نتقابل و انيك كسها و اعملها ال هي عاوزاه و بتحبه و نفسها فيه من الاوضاع و اجلخ كسها و اكب و اغرقه لبن و اطفي نارها و اريحها و ادلعها و امتعها و اكيفها و اكفيها و اشبعها و اظبطها و اروقها و اسعدها و ابسطها معايا اكتر و هتحبني اوي اوي و شكراً

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%