NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال شخص بيمارس سكس فون مع واحده مخطوبه ؟

حصل ايه
نفس اللي حصل معايا واللي كان سبب ان الموضوع يبوظ بعد 3 سنين خطوبة وللعلم كانت بنت عمي

احا انت بتسأل؟

اكتشفت انها على علاقة بواحد تاني بقالهم فترة كبيرة وبينهم سكس فون وسكس شات ونودز ومقابلات لدرجه كان بيتحكم في علاقتنا

• أتفق
التفاعلات: asaad2024
عاوز اعرف رأي الناس في واحده مخطوبه وبتمارس سكس فون وشات قوي جدا مع واحد تاني بدافع انها بتحبه
هل نظرتك للبنت دي ايه مع العلم انها من بيت محترم لكنها عملت كده مع الشخص ده كتير ؟

قولي نظرتك وهل تستحق خطيبها ولا لأ ؟ ولو كملت معاه واتحوزته هل ده هيبوظ علاقتها مع خطيبها ؟
قحبه ب اختصار

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
عاوز اعرف رأي الناس في واحده مخطوبه وبتمارس سكس فون وشات قوي جدا مع واحد تاني بدافع انها بتحبه
هل نظرتك للبنت دي ايه مع العلم انها من بيت محترم لكنها عملت كده مع الشخص ده كتير ؟

قولي نظرتك وهل تستحق خطيبها ولا لأ ؟ ولو كملت معاه واتحوزته هل ده هيبوظ علاقتها مع خطيبها ؟
مشيه بمبدا كل وقت وليه واحد
وده مش حينفع مع خطيبها ومش وقته

شرموطة بنت قحبة

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
اكتشفت انها على علاقة بواحد تاني بقالهم فترة كبيرة وبينهم سكس فون وسكس شات ونودز ومقابلات لدرجه كان بيتحكم في علاقتنا
في وقت كنت اعرف واحدة واتخطبت. وانا بكلمها كنت بخليها تصالح خطيبها وتتكلم معاه فعلااا اوقات بتبقي مسيطر ع كل تفكيرها

هي محتاجه ده دلوقتي متقدرش مع خطيبها أول ما نتجوز هتبطل

• معجبنيش
التفاعلات: asaad2024
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الحلمه

بص اولا دي خيانه والبنت دي مهما كانت من بيت محترم هي اصلا كدا مش محترمه واللي تعمل كدا وقت الخطوبه هتخون وتعمل علاقات كتير بعد الجواز لانه الموضوع بقي اسهل بالذات لو زوجها ما كانش كفايه ليها
ثانيا هي لسه تظلم راجل محترم زي خطيبها عاوزه تعيش الجو ده تفسخ الخطوبه وتتمتع بحياه البغاء بس هترجع هي تندم ف الآخر

في وقت كنت اعرف واحدة واتخطبت. وانا بكلمها كنت بخليها تصالح خطيبها وتتكلم معاه فعلااا اوقات بتبقي مسيطر ع كل تفكيرها
ايوة هو كان واصل لمرحلة تقابلني امتى وتكلمني امتى وقولتيله بحبك ولا لأ ولما اروحلها يقولها خليه يمشي علشان يتكلمو وحاجات زي دي كتير

بص هو طبعا غلط بس هوضحلك وجهة نظرى اه انا لو مخطوبة وبحب خطيبي ممكن اعمل علاقة فون مع غيره مش خيانة بس احنا جوانا شهوة لازم تخرج مقدرش اعمل كده مع خطيبي ولو هموت عليه ع الاقل الشخص التانى معرفهوش ولا يعرفنى لكن خطيبي ايه هيكون نظرته ليا لو ضعفت معاه ولو نظرته متغيرتش ايه يضمنلى ان لو حصل مشكلة بعدين ميقوليش انتى لبوة وعملت معاكى كذه كذه
اتفق

بص اولا دي خيانه والبنت دي مهما كانت من بيت محترم هي اصلا كدا مش محترمه واللي تعمل كدا وقت الخطوبه هتخون وتعمل علاقات كتير بعد الجواز لانه الموضوع بقي اسهل بالذات لو زوجها ما كانش كفايه ليها
ثانيا هي لسه تظلم راجل محترم زي خطيبها عاوزه تعيش الجو ده تفسخ الخطوبه وتتمتع بحياه البغاء بس هترجع هي تندم ف الآخر
عندك حق في كل كلمة

• عجبني
التفاعلات: Pourquoipas
بص هو طبعا غلط بس هوضحلك وجهة نظرى اه انا لو مخطوبة وبحب خطيبي ممكن اعمل علاقة فون مع غيره مش خيانة بس احنا جوانا شهوة لازم تخرج مقدرش اعمل كده مع خطيبي ولو هموت عليه ع الاقل الشخص التانى معرفهوش ولا يعرفنى لكن خطيبي ايه هيكون نظرته ليا لو ضعفت معاه ولو نظرته متغيرتش ايه يضمنلى ان لو حصل مشكلة بعدين ميقوليش انتى لبوة وعملت معاكى كذه كذه
لان طبيعتكم بتشوفوا نفسكم اقل
لو خطيبك عمل معاكي سكس فون وبعدها قالك لبوة يبقى هو كمان عرص ومش راجل لانه خان الامانة اللي اهلك ادوهاله فيكي ومصانش نفسه
بطلوا تحطوا اللوم على طرف واحد
+
البنت لو عملت كدا تبقى فعلا لبوة بس عايزة تنافق انها مش لبوة عشان كدا بتشوف حد غريب لانه مش حيفتكرها ولا حتقابله فحياتها
زي اللي بيقلك باخد كاوتش اسود عشان يتحمل الوسخ هو الاسود لا بيتحمل ولا فيه نظافة زيادة كل الموضوع ان الوسخ مبينشافش عليه
زي البنت اللي مش عايزة تعمل كدا مع خطيبها تحججا انها مش لبوة لكن مع الغريب عادي لانه مش حيشوفها شخصيا

سؤال قوى وجميل . . طبعا اجابته غلط .. وعشان يحصل اللي بتقول عليه ده كان لازم نسأل الاول
وايه للي يخلى بنت مخطوبة تروح تكلم غيره سواء فى سكس او بدون ؟ ممكن هى ملقتش كل الاجابات او مش قادرة تلاقى كل الاجابات فى خطيبها .. او عشان خطيبها ملوش فى سكة السكس قبل الجواز .. طيب هى عرفت منين سكة السكس قبل الجواز اساسا وتشوفلها تبرايرات .. الموضوع اعمق من فكرة انها بتكلمه سكس فون زى ما قال حد ممكن بعد الجواز تقلب علاقة كاملة لان الخيانة بقت سلوك طبع فيها ،، كانت ممكن تبعد عن المثيرات للي بتسخنها وتخليها تكلم الشخص بدون تفكير ، وحتى لو سخنت فيه بدايل وقائية زي التعرض لمقاطع فيديو تريح شهوتها بدون مغامرات غلط ، فى النهاية هي بتفرط فى الشريك المضمون من اجل متعة غير محسوسة وده قمة الهبل

اما سؤال غريب بصحيح. طبعا دي غلطانة على طول ومش باين عليها محترمة.. الصواب، أن تصارح الخطيب بكونها بتحب شخص تاني، أو تبطل اي علاقة تانية وتركز على الخطيب.. يعني تختار واحد من الاثنين بس، وتتحمل معاه المسؤولية
ياباشا لما تروح تقول لخطيبها انها لبوة وبتحب السكس فون وخطيبها سامحها غالبا هيدى لنفسه الحق انه يمتع نفسه بيها قبل الجواز ، الحل هى انها تقطع تماما وبعدين تبعد عن المثيرات او الفراغ للي بتخليها تلجأ للسكس ، وخطيبها مفروض تهتم بيه وتشجعه انه يهتم بيها وتملي وقتها معاه وكل تفكيرها للمرحلة الجايه من عمرها ويوفرلها الامان .. فيه بنات هابلة بتعمل حوارات زي دي صياعة بروفة للجواز

طيب لو مشيت معاكى فيه حاجتين الاولي هو الشهوة مينفعش تطلع غير بالخيانة مع طرف تاني ، والثانية وهل الشخص اللي بتعمل معاه سكس فون ده موثوق اوي مش هيبتزها وتفضل هى في دماغه خصوصا بعد الجواز لان السكة هتبقى مفتوحة بالنسباله لعلاقة كاملة بدون ما حد يشك ، وكمان هيعرف ازاي ياكل دماغها اذا كان عرف يشتري دماغها قبل الجواز ويرغبها فى النيك بالكامل خصوصا انها هتكون جربته مع جوزها وعندها شبق وشغف فى انها تجربه مع عشيقها لان الموضوع هي حبته اشبه بالمقارنة ودى كده دمرت العلاقة اساسا الزوجية للي مفروض مفيهاش شريك ودمرت السلوك الطبيعي للي مفروض تحسه اي ست متجوزة ، الجواز فى الحالة دى مبقاش مناسب ليها ولا هو للي هيملي رغباتها ،، انا كنت ممكن اقتنع لو كانت هي بتعمل سكس فون مع شاب عشان موافقة تعمل معاه اى حاجة ولو تكون شرموطته عشان بتحبه ومقتنعه انه هيخطبها ، لكن انها تكون مخطوبة وتبقى عاوزه تعمل سكس فون مع غيره لازم تكونى واثقة انها شهوانية بطريقة غلط ويمكن يكون ليها تجارب اصلا من قبل الشخص بتاع الفون

• عجبني
التفاعلات: Mmhviking
انا كنت بعمل سكس سطحي مع خطيبتي لدرجه انها قعتلي الكلوت بتعها وقالعتني البوكسر انا الي مردتش انيك كسها ومنعت نفسي وكنا بنحب بعض جدا وبالرغم من انها كانت هايجه طول الوقت الا اني مشكتش فيها لحظه وكان جوزنا قريب لحد ما حصلت مشكله انفصلنا فيها وحاولت ارجعها علشان الي بينا كتير واني اتجوزها ونبقي في السليم وانا بحبها وبحب حضنها ومص بزها الا انها رافضه تماما

• عجبني
التفاعلات: عاشق الحلمه، الجنتل حوده و Mmhviking

لو كان خطيبها مكفيها مش هتعمل كده مع حد تاني لو الواحد مش قادر يكفي الست اللي معاه ميزعلش لو شافت حد بره والعكس برده

لو كان خطيبها مكفيها مش هتعمل كده مع حد تاني لو الواحد مش قادر يكفي الست اللي معاه ميزعلش لو شافت حد بره والعكس برده
ممكن جدا يكون الشخص خطيبها نضيف وملوش في الكلام ده وهى وسخة وعاوزه تتكيف باستمرار ، وده ملهاش علاقة بقصة انه عطلان انما سوء الاختيار وزي ما قولت وارد جدا لما تتجوزه تتناك من كذا حد غيره وتفضل تدور علي حاجة فى كل واحد هى مش لاقياها ومش هتلاقيها للي هي القناعة ،، الطمع بيرخص الواحد للدرجة دى انه يخسر اهم حاجة واهم نعمة . الاحساس بالنعمة ،، ودى عيشة الشراميط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%