NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

@Alfâ7d
جري بالعربية هواية و رياضة حلوة و ممتعة ..بس ماعدش في طريق يستحمل ..و بقت خطر جدا
حاول كدا تستمتع بالكروزة بالعربية كدا هتلاقيها جامدة اكتر .
اهو عصام صاصا راح في الكلوب بسبب الجري و السرعة ...بعد الشر عنك
انا مش عصام صاصا يكبير انا صاحبي محمد حمدي يعني سواق فورملا وان يعني عربيات الغريبة بس انا بحب الريسك بس مبجريش في غير علي الدائري أو طريق الساحل

• عجبني
التفاعلات: sexypump
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روايات قديمه على جديده
علوم او تاريخ
روايات قديمة تاريخية ارشح ليكي ثلاثية نجيب محفوظ
رادوبيس ... عبث الاقدار ... كفاح طيبة

معروفه يعنى لما بتبقا جعان جنسيا بتدور على اى حاجه متاحه علشان تشبع جوعك
مزه تنيكها او فيلم تتفرج عليه او قصه تقراها
لكن السوال المره دى بتعمل ايه لما بتبقا شبعان جنسيا غير الشغل لان دا حاجه اجباريه على الجميع
انا عن نفسى بما انى معاش هوايتى التانيه دلوقتى بعد الجنس ونسواجى هيا القرايه وفتحت فيها على البحرى فى فروع كتير
مش لاقى حاجه

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
روايات قديمة تاريخية ارشح ليكي ثلاثية نجيب محفوظ
رادوبيس ... عبث الاقدار ... كفاح طيبة
قريتهم زمان مع الحرافيش وقشتمر وحديث الصباح والمساء وحضرت المحترم

قريتهم زمان مع الحرافيش وقشتمر وحديث الصباح والمساء وحضرت المحترم
ده واضح انها هواية قديمة بقي
طيب اي رائيك في الروايات الجديدة زي روايات احمد خالد توفيق مثلا حظك اليوم ويوتوبيا و شابيب

• عجبني
ده واضح انها هواية قديمة بقي
طيب اي رائيك في الروايات الجديدة زي روايات احمد خالد توفيق مثلا حظك اليوم ويوتوبيا و شابيب
صدق او لا تصدق بدات فى سلسلة ماوراء الطبيعه

صدق او لا تصدق بدات فى سلسلة ماوراء الطبيعه
يااه دي عاوزة روح طويلة اووي دي خصوصا لو عندك اصرار انك تكملي السلسلة كاملة

يااه دي عاوزة روح طويلة اووي دي خصوصا لو عندك اصرار انك تكملي السلسلة كاملة
عجبتنى اوى شخصيه الظريف رفعت اسماعيل وعندى فضول اعيش معاه شويه

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
عندك برضو روايات د. نبيل فاروق الرجل المستحيل وملف المستقبل

عجبتنى اوى شخصيه الظريف رفعت اسماعيل وعندى فضول اعيش معاه شويه
تعرفي ان شخصي رفعت اسماعيل كل واحد ممكن يشوفها ويتخيلها بشكل مختلف بس ببعض الثوابت يعني مثلا اتكررت الشخصية اربع او خمس مرات في مسلسلات وافلام مصرية كتير بس بصراحة افضل نسخة اللي قدمها احمد امين

حاليا منحاز للجيم وحساب سعرات وبلا بلا
وشويه جري الصبح وفل اوي

• جامد
التفاعلات: Cuckold hubby
عندك برضو روايات د. نبيل فاروق الرجل المستحيل وملف المستقبل
مبحبش د نبيل فاروق بسبب اراؤ السياسيه
قريتلو الجزء الاول من ارزاق ومكملتهاش بسبب تحيزو الشديد الغير عادل

مبحبش د نبيل فاروق بسبب اراؤ السياسيه
قريتلو الجزء الاول من ارزاق ومكملتهاش بسبب تحيزو الشديد الغير عادل
من الحاجات المهمه في السياسة انك تفهم كل الارائ بتفكر ازاي وخصوا لو كاتب روائي كبير هيقدر يوصل رائيه بشكل شيك بس برضو مهما حصل محدش يقدر يختلف علي جمال وحلاوة ملف المستقبل و الرجل المستحيل

• عجبني
عندك برضو روايات جديدة حلوة لكاتب جديد اسمه احمد مراد
ارض الاله ... الفيل الازرق ... 1919 ... تراب الماس ..بير الوطاويط

اني اخرج او اتسحل في الشغل او المذاكرة

لكن السوال المره دى بتعمل ايه لما بتبقا شبعان جنسيا غير الشغل لان دا حاجه اجباريه على الجميع
انا عن نفسى بما انى معاش هوايتى التانيه دلوقتى بعد الجنس ونسواجى هيا القرايه وفتحت فيها على البحرى فى فروع كتير
القراءة هوايه جميله عمل زي نهر العسل مهما شربت منه مش بشبع للاسف مع ضيق الوقت والشغل معنتش بقرأ بس بشوف فديوهات علي اليوتيوب لكل المجالات

الترمين او قراءة الروايات

لسه موصلت لمرحلة الشبع الجنسى لأن علاقاتى الىل دخلتها دخلتها فى وقت قريب فمكانتش كتيرة بس فى الوقت الىل مش مرتبط فيه طبعا زى ماقولتلى الشغل اساسى وغير الشغل لازم اطور من نفسى فى مجالى عشان المنافسة فيه عالية او فاصلام اجنبى او مسسلسلات اجنبيه الل هى ليها اجزاء كتيرة وشوية قراية

القراءة هي هوايتي الأولي ، لذلك فإن عدد مشاركاتي في المنتدي قليلة نسبة الي تاريخ التسجيل ولم يتجاوز عدد مشاركاتي رقم الألف مشاركة .

القراءة بتوسع مدارك الإنسان وبتحسن مخارج ألفاظه وبتوسع صدره لقبول الخلاف في الرأي تحت قاعدة أن ( الجهل يولد ثقة أكثر مما تفعله المعرفة ) فكلما زادت المعرفة زاد الشك .

التلفزيون والسوشيال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%