NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في عالم خاص

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 سبتمبر 2022
المشاركات
398
مستوى التفاعل
176
نقاط
437
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير دي قصة جديدة من تأليفي ومتاخدة من احداث حقيقية حصلت لبنت على لسان اللي ناكها وطبعا غيرت اسم الولد ده ولكن نسبت القصة للبنت نفسها كانها هي اللي بتحكي وطبعا كان المفروض هو يكون بطل القصة لكن قولت اغير المرة دي واخلي بطلة القصة بنت ولانه كان بيحكي بالتفصيل علاقتة بيها ومواصفات البنت وطباعها وكان تقريباً بيقول كل حاجة عنها كان ناقص يقول اسمها وعنوانها الفاجر 😂
وطبعا مش ده اسمها الحقيقي لاني مش فاكر اسمها اصلا وقت حكي القصة مركزتش الا بالتفاصيل دي
وده كان من خلال جروب سكس على الفيس بوك من فترة كبيرة ولكن للاسف اتمسح من فترة فانا افتكرتها وحاولت اسردها بالشكل ده بعد ما نظمتها ونظمت احداثها

وطبعاً القصة فيها بعض التأليف علشان الاحداث تتنسق ويبقى فيها دراما وساسبنس 😂

خليني ابدأ معاكم بالقصة المتينة اللي متأكد انها هتعجبكم واحد واحد

خلينا نبتدي


×××××××××××××××××××××××

مش عارفة ابدأ منين ولا ازاي بس اللي اعرفة اني مش عارفة بقيت حاسة اني علشان حلوة الكل بيرغب فيا لجسمي وبس محدش بيفكر في عقلي في نفسيتي في اني بكره او بحب ايه كله شايف جسمي وبس ومحدش نهتم باكتر من كدة

منكرش اني بحب السكس بس يكون بمزاجي وطبعا انا لحد دلوقتي لسه متجوزتش عديت ال26 سنة واهلي هيموتو ويجوزوني مرة في عريس ابن خالتك ومرة ابن عمي وكل شباب العيلة نفسهم فيا اصل انا جسمي ابيض ومربرب لا تخينة اوي ولا رفيعة اوي متوسطة وطويلة وطولي يبهر العيون ولما بلبس فستان في اي فرح بروحله من فرح صاحباتي العيون كلها بتبقى عليا وانا بصراحة بتعمد البس فستان ضيق يبين تفاصيل جسمي لاني انثى وعاوزة احس بانوثتي واني ابقى مرغوبة بالشكل ده من عيون الناس الكبير والصغير والحلو والوحش

انا شغالة في شركة وطبعا ده بعد لما بابية شغلني فيها شركة بترول وماسكة حسابات وحاجات بسيطة كدة صاحب الشغل يعرف بابا ووصى عليا والمدير اللي شغالة معاه مش عاوزة اقولكم اول لما شافني ريل عليا وحسيت انه لما صدق شاف واحدة زيي هو كبير مش صغير يعني في الخمسين من عمره

من اول يوم بالشغل بيرحب بيا وكل يوم يسال عني جيت ولا لا وزمايلي الشباب كتير في الشركة لاننا اكتر من قسم وطبعا في بنات كتير شغالين معانا انا في البداية مكنتش حاباهم لكن بعدين طلعو شباب لطيف طبعا انا اكتر من واحد بكراش عليه يعني معجبة بيه ولكن اللي بعجب بيه اكتر ده حسام في قسم ادارة العاملين وده شاب كويس ومحترم جدا طويل وحلو وعنده عضلات واد ابن ناس اوي يشبه كدة عمر الشريف

انا بحكم اني جامدة ومبشكرش في نفسي ولا حاجة كلهم عاوزين يقربو مني وطبعا حسام كان من ضمنهم بس كنت بعمل نفسي مش شايفاه وبتقل عليه وكانت عندي على الفيس بوك نص زمايلي بالشركة وكانو بيعلقو على بوست وعملولي مينشن من واحدة من صاحباتي ودخلت علقت عادي ولقيت حسام علق على نفس البوست عملتله رياكت ضحك وهو بعدها عملي مينشن والكلام جاب بعضه ودخلنا اتكلمنا بالشات انا كنت بتكلم معاه عادي بالشركة كزمايل ولكن مكناش بنتكلم اصلا برا خالص ونص زمايلي الشباب بنتكلم برضو جوا الشركة لان زي ما قولتلكم انا بتقل لاني جامدة والعيون كلها عليا وانا عارفة ان كلهم بيحكوها معايا علشان اي واحد فيهم يوصلي وطبعا بما فيهم حسام

اتكلمنا كتير اليوم ده وطبعا استاذنتة علشان الشغل الصبح ولما اتقابلنا قعدنا ندي لبعض نظرات كتير اوي ونظرات بضحك
واحدة من صاحباتي بالشغل لاحظت ده وسالتني اذا كان بيننا حاجة قولتلها اني معجبة بيه اه بس لازم اتقل وابينله اني مش واقعة عليه

وفي يوم واحدة من صاحباتي اتصلت بيا لاني كنت اليوم ده في اجازة وعزمتني على فرحها وكان تقريبا زمايل الشركة كلهم وصاحباتي كلهم رايحين الفرح ولما عرفت ان حسام رايح
طبعا فرحت وقولت دي فرصتي نتعرف اكتر ولبست احلى فستان عندي فستان يبين انوثتي بالمعنى الحرفي وزي ماقولت قبل كدة انا بحب في الافراح والمناسبات البس فساتين تجنن اللي موجودين علشان ابقى انا اللي واكله الجو من العروسة روحت الفرح وتقريبا كلهم كانو موجودين وناس كتير اوي بس اللي كنت مستنياه هو حسام ومجاش وقتها سالت البنت اللي سالتني واحنا في المكتب عن حسام لما قولت اني معجبة بيه ودي اسمها مريم

مريم : ايه يابنتي مالك ايه اللي شاغل بالك بالشكل ده ؟
شاهندة : معرفش هو باين عليا حاجة ؟
مريم : هههههه باين عليكي اوي يامزة
شاهندة : هههه ياخفة انتي بس علشان عارفة الموضوع

وفجاة لقيتة داخل من باب القاعة ودخل وسلم على صاحبتي نرمين وجوزها عادل وبعدين نزل وقعد يرقص معاهم شوية وانا كل ده ومتابعاه ولقيتة جاي عليا وبيقولي مش بترقصي ليه وضحك
وسالتة ايه اللي اخره كدة قال علشان العربية عملتها معاه وكاوتش منهم ضرب واضطر يرجع بيها يصلحها لان القاعة كانت تقريبا في صحرا ومكنش في حد حوالينا
قولتله كنت تركنها وتيجي مع اي حد من هنا كلهم موجودين
اعتذر وقال معلش اتاخرت عليكي ؟
انا مفهمتش ليه بيقولي كدة وقولت عليا ؟ لية يعني اشمعنى انا ؟
وطبعا من قلبي وجوايا كنت فرحانة بس مكنتش عاوزة اظهرله ده ولقيتة قعد يبص على فستاني ويعاكس وبيقول ايه الجمدان ده وطبعا كان عاجبني الموضوع اوي
بعد السهرة دي هو وصلني البيت بعربيتة ولقيته فجاة اداني بوسة بصراحة اتسغربت وهيجت في نفس الوقت
وبعدين طلعت ونمت وصحيت تاني يوم على شغلي
قابلت حسام وقعدنا اتكلمنا وقولله ايه اللي انت عاملتة امبارح ده ؟
حسام : بس ايه رايك مش كانت حلوة ؟
شاهندة : اه جامدة بصراحة وبقولها بكسوف
حسام : بس مش اجمد منك
حسام اسلوبة اتجرأ معايا اوي من بعد البوسة دي وبعدين خلصنا الشغل واتكلمنا كتير فون وبعدها لقيتة بيقولي ابعتيلي صورة ليكي
شاهندة : لية اشمعنى ؟
حسام : يعني صورة ليكي تكون حلوة كدة
شاهندة : طيب ما احنا بنشوف بعض كل يوم
حسام : يبنتي عاوز صورة نودز
شاهندة : انت اتجننت !!
حسام : وفيها ايه مش احنا بنحب بعض
بصراحة اتخضيت بعد طلبة ده ولكن مكنتش عارفة اعمل ايه حسام شاب وسيم وجميل وانا بصراحة مش هلاقي زيه تاني فكان لازم ارضية
اتاخرت شوية في الرد علشان كنت بتصور وقعد يبعتلي ويقولي اتاخرت ليه لحد لما بعتله صورة فيها وانا عريانة
حسام : انتي جامدة اوي ياشاهندة
وقعد يتغزل فيا لساعات وانا طبعا كبنت محبش اني اطلب منه زي ما طلب انا فهمته اني مش هبعت تاني غير لما يبعت صورة لزبة وبعت فعلا بعدها على طول
وانا بصراحة قفلت معاه وقتها الشات وهيجت ولكن بعدها بساعة لقيتة بيتصل على الموبايل
حسام : ايه ياشاهندة بتعملي ايه
شاهندة : مفيش ياحسام بقولك انا هيجانة اوي
حسام : وانا كمان
وعملنا سكس فون وقعدنا نقول كلام يهيجنا على بعض لحد لما قالي انا جيبتهم على صورتك يافاجرة وقعد يشتمني وبصراحة مكنتش عاوزة الشتيمة بس كنت مستمتعة بكدة
ولما خلصنا مكلمناش بعض لحد الشغل الصبح قابلتة ولكن متكلمناش واكتفيا بنظرات لبعض وانا كنت غضبانة ساعتها وقفني وسالني
حسام : مالك في ايه مش بتتكلمي معايا لية ؟
شاهندة : معلش مرهقة شوية من الشغل
حسام : انتي زعلانة من اللي عملناه امبارح صح ؟
شاهندة : بصراحة اه وبعدين انت شتمتني
حسام : ههههه معلش بقى كنا سخنانين على بعض بقولك ما تيجي انيكك هنا مفيش حد
كنا واقفين تقريبا في ريسيبشن المدير بيعمله لكبار ضيوفة بس مبيدخلوش حد الا قليل اوي والمدير منبه على العمال محدش يدخل هنا الا انا لاني زي ما قولتلكم المدير عينه مني وحسام لانه له وضع بالشركة
بصراحة انا هيجت معاه لما مسكني من بزازي وقعد يقفش فيا جامد ومكنتش عارفة اقاوم لحد لما طلع زوبرة وقالي اخيرا نزلني جامد بعنف وخلاني امص زوبرة شاورتلة وقولت بالراحة ياحسام
ضحك وقالي معلش وخلاني امص زوبرة اللي كان بيلمع بعنف وبعدين قومني وقلعني هدومي ومسك كسي وقعد يلحس فيه وبعدين دخل بتاعة وانا جيت اصرخ جامد قام حط ايده على بوقي وسدني اني مخرجش صوت
كل ده واحنا على مكتب المدير وقعد ينيك فيا وسالني هو انتي متناكتيش قبل كدة ؟ اصل كسك بينزل ددمم انتي بنت بنوت ينهار اسود ؟؟؟؟
قولتله نيك مش مشكلة متقلقش وكنت هايجة اوي وفهمته اني هعمل عملية عادي وارجع بنت بنوت من تاني بس طبعا ده لو انا وهو متجوزناش
قعد ينيك فيا جامد وبعدين غرقني بلبنة ومكنش بيرحمني وجابهم على البلوزة بتاعتي وبعدين قولتلة طيب لية ؟ اتصرف انا ازاي في البلوزة دلوقتي
ضحك وقالي معلش اغسليها وبعدين قام واداني منديل من على مكتب المدير قالي امسحي بوقك والمكياج بتاعك اتبهدل لو معاكي علبة الميك اب بتاعتك اعدلي الشلفطة دي هههههه وهو بيضحك
للاسف مكنش معايا شنطة المكياج لانها كنت في مكتبي وكمان مش عارفة هتصرف ازاي في لبنة اللي جابهم على البلوزة دي المهم سابني وخرج من الاوضة بعد لما قالي مستنيكي بس مش عاوزين نطلع مع بعض نطلع ورا بعض بفترة علشان محدش ياخد باله
وقعدت ادور على مية امسح بيها لبنة ولقيت في مكتب المدير مية رشتها على البلوزة وبعدين نضفتها ونضفت المكياج بتاعي ولكن بصيت على المراية حاولت اعدله وكان عدا حوالي ربع ساعة وقررت اطلع وكان كسي مولع نار واللي حصل ما بيني وبين حسام خلاني اهيج اكتر واعوز اكتر
خرجت من الاوضة وجريت على مكتبي لقيت صاحبتي نرمين في المكتب بتقولي ايه ده ايه المية اللي على البلوزة دي ؟
اتصدمت وبصتلها وفهمتها اني كنت بشرب والمية وقعت عليا قعدت تضحك وتقولي طفسة مش تخلي بالك ياطفسة ؟
قولتلها بضحك فعلا طفسة تصدقي هههههه
كل ده طبعا وانا عمالة افكر ازاي كان زبر حسام جامد اوي كدة وازاي وهو بينيك بعنف بالشكل ده
وكان يوم جامد اوي وفضلت انا وحسام على الوضع ده كتير لحد ما للاسف هو اتجوز كعادة النيك قبل الجواز وعنده ***** وانا كمان اتجوزت وعندي ***** ومراتة معرفتش طبعا حاجة وجوزي كمان معرفش اللي حصل واني اتناكت قبل كدة لاني عملت العملية والدكتور قالي لو جوزك خبرة هيعرف انك متناكة قبل كدة وان الغشاء ده فيك لو مش خبرة يبقى صعب انه يعرف وفعلا معرفش وكان عبيط ومنزلش ددمم من كسي ليلة الدخلة وفهمته ان ده بيحصل عادي لما العروسة بتخاف ميعرفش اني اتناكت قبل كدة من حسام الجامد اكتر من مرة وان كسي اتهرى منه ياحبيبي ياحسام لسه بحبه وبفكر اكلمه ونتكلم ونتقابل تاني وينيكني والمرة دي مش هعمل عملية ولا حاجة 😈
بفكر اعمل كدة ولا خلاص علشان انا دلوقتي ست متجوزة ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
قصة غير جنسية ازاي ما فيها نيك اهي في الاخر انت مقرتهاش كلها ياعم المشرف وجاي بتنقلها وخلاص ما تصحى ياعم كدة وفوق 😂
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%