NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية شاطئ النخيل -حتى الجزء الثالث 19/9/2023

الدكتور النسوانجي

عشق ثلاثينيه يكفيني ملايين المراهقات
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
30 مارس 2022
المشاركات
6,832
مستوى التفاعل
4,479
الإقامة
عشـقيـﮯ سـآديـﮯ
نقاط
15,930
الجنس
ذكر
الدولة
عٌشُقُيَ سِآدٍيَ # عشقت فخضعت فأعطت كل ما تملك
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير
مساء الخير
حسب. الوقت اللي هتقراء الموضوع
ليا شاليه في النخيل من 2018 مروحتهوس وانا قاعد الخميس اللي فات قولت اخد اجازه من ضغط الشغل واروح اشوف اخبار الشاليه ايه وفعلا نزلت اخدت عربيتي وروحت لقيت الخفير بيقولي هو حضرتك مين قولتله انا صاحب الشاليه دكتور احمد انت مش واخد بالك قالي ياااه دا من زمان مجتش. يا دكتور وحضرتك هتبص وتمشي ولا هتقعد شويه قولتله هقعد كام يوم قالي طيب ومقولتليش ليه كنت جبت حد. ينضفه لحضرتك ع العموم هتصرف هات المفتاح وانا هتصرف قولتله هطلع البحر شويه ولما تخلص تعالي اندهلي روحت ع البحر وقعدت تحت الشمسية كانت الساعه 8الصبح ومسكت الموبيل وفتحت الفيس وعادي وشويه. لقيت وحده جت لوحدها سالتني حضرتك معاك حد هنا؟ قولتلها لا ليه قالت علشان انا عاوزه اسيب حجاتي. جنب حضرتك فلو معاك حد هسيبها ممعكش حد اشوف حد تاني قولتلها ممعيش حد قالت انت مش اسكندراني قولتلها ايوه م القاهره قالت اهلا وسهلا بيك نورت الاسكندريه وبداءنا نتكلم قولتلها منوره باهلها وشويه كلام قولتلها هاتي الكرسي بتاعك وتعالي معايا هنا قالت اسمك ايه قولتلها احمد قالت وانا الاء خلوني اوصفهالكم
بشرتها خمري وملامحها عاديه عودها كيرفي جدا وطريقه كلمها تدل علي انها وحده معندهاش حاجه يعني بالعربي كدا. حسيت انها مقضياها قالتلي استني ميل الشمسية وانا هخش جواها وهقلع البنطلوم دا. علشان ابن وسخه خانقني قولتلها لا هتبقي فضيحه والشط مليان ناس روحي الحمام. قالت ولاد وسخه. بيبصوا ع البنات لما بتقلع وفي عيال وسخه بتصور بموبيلات حطين كميرات مخفيه حسيت انها متمرسه وان الموضوع مش غريب عليها او. بمعني اصح مش سلكه قالت. بقولك ايه انت مراتك وعيالك هنا قولتلها لا مش متجوز ومفيش عيال. قالت ليه بس. كدا قولتلها كدا قالت. شكلي هحبك. يا اسمك ايه وضحكت ضحكه شرمطه الناس. كلها. بسط عليها في الوقت دا انا حسيت انهم هيشوفوا انها تبعي. وهيبقي. شكلي وحش قولتلها خدي. الكرسي. بتاعك وغوري من هنا مش ناقص ارف ع الصبح قالت احا ارف دا انا نص عبد القادر هتموت وتكلمني وانت. بتتشنك عليا وراحت. شخره ومشيت خطوتين وجت وقالت الا بالحق انت شغال ايه. شكلك حكومه قولتلها مسمعش. صوت كسمك قالت شكلك ظابط قولتلها لا دكتور يا وسخه وغوري من وشي قالت ايه دا انت من اللي. لما بيهيجوا بيشتموا قولتلها لا لما. بهيج بفشخ كسمك وغوري. من وشي قالت خلاص. بقي هتفرج الناس عليا قولتلها ميتفرجوا ولا تولعي انتي وهم قالت معلش. وراحت مسكه ايدي. وراحة بيساها وقالت انا اسفه بس هي ضحكتي كدا. شرموطه اعملها ايه قولتلها روحي الحمام غيري لو عيزه. قالت تعال معايا علشان محدش يبص عليا روحنا وفعلا اكتشفت انهم عملين كاميرا بيصوروا البنات والستات وهي. بتغير ووهي بتستحمي. بعد البحر غيرت لبست شورت وبادي وجت مسكت ايدها ورحت قعدت انا وهي قولتلها انتي مين قالت انا متجوزه من 10سنين جوزي. عاش معايا منهم شهر واحد وسافر وعرفت انه اتجوز هناك ومش. راجع والصراحه انا علي طول هيجانه وبموت علي نفسي وبقيت بطلع اي حد يقابلني اروح معاه قولتلها شرموطه يعني قالت يا عم حسن الفاظك قولتلها انا كدا مش عجبك قالت مجربتش ابقي مع واحد. بيشتم قولتلها وبضرب كمان قالت احا دا ازاي بقي قولتلها هتشوفي بنفسك قالت امتي قولتلها ينضف الشاليه وهنروح قالت احا انت بتشقطني قولتلها لا انا هنيكك وش قالت متجيب بوسه قولتلها ومالو وخدتها بوسه بس نزلت الشمسيه قولتلها يلا نتمشي شويه قالت هتتسرق الهدوم. قولتلها هنوديها العربيه قالت احا ومعاك عربيه وبتبوس ف الشمسيه قولتلها عادي قالت لا نروح ع طريق الساحل الدنيا هناك ريقه خالص قولتلها مبحبش انيك في العربيه قالت ليه قولتلها هتلاقي. مصر كلها بتتفرج علينا ضحكت وقالت انت بتنيك. بمزاج بقي قولتلها ايوه مزجنجي قالت هموت وانام تحتك قولتلها اصبر تاخد حاجه نضيفه
حطيت هدومها ف العربيه واتمشينا لحد مطعم وفطرنا ونزلنا نتمشي قولتلها احكيلي قصتك بقي قالت انا من الصعيد واتجوزت حد قريبي وجه هنا الاسكندريه وسافر وسبني انا والحطان وكلمته كتير قولتله ليا رغبات عوزه اخدها قالي مش هرجع وخديها من عندك قولتله هنزل اتناك من الرجاله قالي مش هيفرق بتقولي فهمت انه كان عاوزني فتره الاجازه بتعته شهر وان الشقه مفروش وطبعا مش هينفع واخويا فرح بكام الف وكل ما اكلمه يفولي متخربيش ع نفسك اتعرفت علي واحد كان شغال في صيدليه ولما عرف اني هموت واتناك بقيت اتناك منه كل يوم في الصيدليه وبقيت اخد منه فلوس ومشيت علي سنه وفي يوم عمل عليا حفله هو و 5 وقالي بتتناكي بالفلوس يبقي من حقي امتع صحابي واتنكت منهم كلهم بس اخر مره كنت اروح له تاني وهددني انه هينشر فديوهات كانت معاه فسجلتله وبعته لمراته وبقت فضيحه وخربت بيته 😂 قولتلها جبروت قالت هو اللي خول يستاهل قولتلها وبعدين قالت بقيت اقضيها مع اي حد بس لازم اثق فيه الاول وممنوع الموبيلات وحجات كدا قالت عاوزه امص زبك هموت وامصه قولتلها اهدي احنا في الشارع قالت الناس ع البحر طلع زبك ارضعه قولتلها تعالي ندخل العماره اللي هناك دي وهترضعي في الاسانسير قالت انت عملتها قبل كدا قولتلها ايوه قالت ماشي دخلنا العماره وطلبنا الاسانسير وضغط ع اخر دور واول ما دخلنا حطت ايدها ع زبي وقالت زبك هيجان عليا ونزلت ع ركبتها وطلعت زبي وراحت حشراه كله جوا زورها وطلعته قالت وصلنا فتحت باب الاسانسير وقولتلها كملي يا كسمك بقت ترضع جاااامد وتقولي بعشق رضاعة الزب بتخليني انزل وترضع جامد وانا بنيك بؤها وترضع وانا بنيك بؤها لحد ما نطرت لبني في بؤها ولحست زبي ونضفته من اللبن وقفلنا الباب ونزلنا ورجعنا عند العربيه
قالت هروح البيت واجيلك تاني قولتلها ليه قالت هجيب كام غيار علشان هقعد معاك كام يوم قولتلها العربيه اهي واوصلك اسرع قالت هتفضح اكتر خليني اروح واجي قولتلها براحتك قالت هجيلك مش هتاحر دخلت لقيت البواب جاب 3 معاه وخلو الشاليه ميه ميه حاسبته وقولتله في حد تبعي هيجي مترخمش عليه قال تبعك مين قولتله وحده قالي بمزاجك دا ملكك وانت حر قولتله ايوه شاطر خد هات شور وشامبو وسويه حجات في التلاجه قالي كام يوم يا دكتور قولتله معرفش بس مش اقل من3 قال ماشي ودخلت اخدت دش ودخلت ع السرير ومن تعب السفر نمت صحيت لقيتها نايمه جنبي عريانة قولتلها يخربيت سنينك جيتي امتي ونمتي لقتها لسه نايمه قلعت هدومي وحضنتها من ضهرها وحطيت زبي بين وركها ونمت صحيت لقتها بترضع زبي وبتقولي البواب ابن المتناكه اخد مني فلوس علشان يدخلني هو انت قولتله انا جايا اتناك قولتلها خليكي ف الرضاعه ياكسمك ولفيت شعرها ع ايدي وبقيت خانقها بزبي قالت هموت ارحم وفضلت اضغط اكتر عنيها بقت كلها دموع و تخبط ع رجليا سحبت زبي من زورها فضلت تكح قالت كنت هموت قولتلها ودا اللي بحبه قالت احمد انت سادي قولتلها ايوه قالت بجد قولتلها عندك شك قالت لا نفسي اجرب اكون معاك قولتلها خشي المطبخ هتلاقي في شنطه هتيها وتعالي قالت حاضر جابت الشنطه قولتلها افتحيها وطلعي اللي. فيها قالت ينهار اسود كرباج انت هتضربني. بيه بجد قولتلها اكيد قالت مش هستحمل خلينا نشوف حاجه اخف من الكرباج قولتلها افتحي الدولاب هتلاقي شمعات بلاستك هتيها وتعالي جت وهي جايا قولتلها انزلي ع ايدك ورجلك وامسكي الشماعه ببوك يا كلبه قالت اح دا حلو اوي جت علي اديها ورجليها زي الكلبه وجت عند رجلي وحطت وشها علي اخدت الشماعه من بؤها ومشيتها علي ضهرها وحطيت ايدي ع طيزها وهزيت طيزها جامد ورفعت ايدي ورحت نازل عليها. بالشماعه راحت صرخه قولتلها اثبتي يا كسمك وحطي رجلي ع راسها وانا بضرب طيزها جامد وعمامل اجلد فيها وهي تقولي ارحمني هموت منك ارحمني وتعيط بطلت اضربها قالت انا مش هستحمل انت. مفتري بلاش تبقي عنيف كدا هموت بجد فضلت تحاول تخليني ابقي حنين عليها وجت ومسكت زبي لحست وهي بتعيط وتقولي نفسي احس اني مش رخيصة حسسني اني مرغوب فيا ولاول مره في حياتي حسيت انها عندها حق حضنتها جامد اوى وقولتلها متزعليش بس انا في الجنس بكون كدا مبعرفش اكون حنين قالت لمره وحده نجرب وانا همتعك بجد قولتلها ماشي وحضنتها وبقيت ابوسهامن رقبتها والحسها وهي تقولي بحبك انا وانا ملكك ومحدش هيلمسني غيرك وانا بللعب في كسها وماسك زنبورها وهي هتموت من الشهوه قولتلها افتحي رجليكي وحطيت زبي ع كسها وهي بتقولي دخله هموت عليك يا احمد دخلت زبي لقتها وسعه جدا الصراحه معجبتنيش خالص طلعت زبي قالت معجبكش صح محبتش احرجها قولتلها لا بحب انيك طيزك قالت مش مفتوحه قولتلها هفتحها قالت تبقي ذكري حلوه منك قولتلها طيب. يلا وطي وافتحي طيزك. بايدك واناوهحشر زبي بشويش. في طيزك بلت راس زبي وبداءت اضغط علي خرم طيزها وهي بتترعش من الضغط ولحد ما دخلت. راس. زبي. قالت هموت طلعه هموت كسم كدا. ضغط اكتر وبداءت اضرب. بزبي في طزها. وهي. تصرخ وتقول ارحمني وانا بنيك بقوه وسرعه بنكها جامد. اوووي وانيك بقوه وكل ما تصرخ اكتر انيك اكتر وهي تقول كسم نيك الطيز. ابن وسخه طلع زبك هموت وانا. انيك اكتر واكتر واكتر واكتر بداءت تتفاعل معايا وتنسي الالم وتقول. متعني. نيك شررموطه زبك افشخني اكتر وانا بضرب طيزها وقولها اهوه. يا لبوه بنيكك. يا شرموطه وفضلت انكها وهي. تقولي. بحبكنيك طيزي جامده وفضلت انكها لحد محسيت اللبن جاي قولتلها هغرق خرم طيزك لبن وغرقتها وهي بقت تترعش مع نطرت لبني وبعدها اخدنا دش ونمنا وصحبت لقتها مشيت ومعرفش عنها حاجه حتي الان

الجزء الثاني
بعد ما اختفت لقت رقم بيرن عليا لما. رديت قالت اسفه مشيت من غير ما اقولك بس حصل ظرف خلاني امشي اخويا كلمني وقالي. انه هيجي فدا خلاني امشي بس هو هيروح واول ما يمشي هجيلك قولتلها انا في هنا كام يوم وهرجع القاهره قالت خلاص لو معرفتش اجيلك هنا هجيلك القاهره قالت احمد عارفه اني وسعه وكسي معجبكش بس انا عوزه افضل معاك اكتفي بيك ومش عوزاك تتجوزني. ولا حتي عرفي لاني مش من مقامك والفرقات كتيره وقفلت وانا نزلت اتمشيت ع البحر وصراحه كنت مخنوق من كلامها فضلت ماشي لحد ما لقيت حد. بيقولي. حاسب انت مش واخد بالك ولا ايه قولتله خير قالي هنا مفيش شط انت رايح فين قولتبه معلش. سرحت ورجعت نزلت البحر وانا في المياه لقيت بنت بتشاورلي بس دي طفله ايه جبها في الغريق كدا رحت عندها. قالت عموا عندي شد عضل ومش قدره اتحرك قولتلها متخفيش انا هطلعك وفعلا. سحبتها. لحد الشط وشلتها لحد الشمسيه بتعتها وانا بفك ليها العضله لقيت وحده بتقولي هو انت مين ببصلها لقتها اقل وصف ليها انها قمر 14حاجه كدا من اللي تخليك تبصلها ومتقدرش تبعد عينك عنها قولتلها انا احمد والبنت جالها شد عضل وهي ف البحر. وانا بفكلها العضله قالت ايوه بردوا انت مين يعني من لهجتها عرفت انها مش مصريه عرفت انها من سوريا. قولتلها انا دكتور احمد والبنت كانت بتغرق ركزي قالت مركزه بس انت مش هنا انت مركز مع البنت قولتلها هركز معاكي. بس اطمن عليها وهي بتقعد ع الكرسي كانت لبسه عبايه لف علي بكيني تحت منها لمحت انها مش لبسه حاجه غير اندر. وبرا قولتلها البنت كدا. بقت تمام ورحت بايس البنت من جبينها وجيت امشي قالتلي. شكرا. يا دكتور واسفه ع اسلوبي. بالحكي معك بس انا ام واب لهيك كنت معصبه ومرعوبه واسفه لو صار مني اشي زعلك قولتلها مش مشكله المهم البنت تمام هروح البحر اعوم قالت مع مين انت ووين قاعد قولتلها مع نفسي والشاليه تاني نمره من البحر في الشارع دا قالت يعني مو معك مرا قولتلها لا ولا متزوج مطلق قالت يعوضك قولتلها تسلمي اسمك ايه؟ قالت امينه من حلب
قولتلها مع مين هنا قالت مع بنتي وزوجي متوفي من 5سنين بالحرب قولتلها حد يسيب الجمال دا ويموت ضحكت وقالت هو قولتلها متيجي تنزلي البحر قالت ما بعرف اعوم اخاف اغرق قولتلها متخفيش هعلمك قالت جد قولتلها اكيد جد قالت بس لحظه اشلح ملابسي وانزل معك قلعت العبايه لقيت حاجه تجنن قولتلها لا البسي العبايه قالت شو قولتلها البسي الشعب كله هيغتصبك البسي يخربيت جمالك ضحكتك قالت ليش بس قولتلها اسكتي دا الاندر مش باين من طيزك وتقولي ليش قالت يعني شو بدك انزل البحر بعبايه قولتلها لا تعالي. معايا قالت وين قولتلها الشاليه اديكي ملابس تنزلي. بيها. قالت لا بحب هيك. قولتلها مش هنا هنا الاسكندريه مش الساحل قالت يعني ما فيني انزل هيك قولت لا. هتغتصبي قالت طيب يلا بينا ع الشاله. قولتلها. يلا. ورحت انا وهي وقولتلها ادي. تي شيرت وبنطلون من عندي البسي اشوف مناسبين او لا قالت ماشي دخلت الحمام وخرجت قولتلها احا بجد كدا هتهيجي الشعب كله قالت يعني اعمل ايه. قولتلها. بلاش بحر ضحكت وقالت انت. غيران عليا ولا شو انت. يا زلمه خليني انزل قولتلها هتنزلي هتغتصبي قالت بحب الاغتصاب قولتلها بجد قالت يعني انت مفكر اني ما بعرف انه هون هاد اللبس مو لبس الاسكندريه لبس شرم وغردقه قالت ولك انت 5سنين وكسي مسكر ما فات فيه اشي وانا بعمر 42سنه يعني. كسي مولع ومافي زب ينيك كسي قولتلها احا بتقولي كده بجد قالت اي من يوم مات مافي اير دخل جواه قولتلها انا. راح افشخك نيك في كل خرم فيكي
الجزء الثالث
بعد ما اخدت شور قولت انام شويه وفعلا نمت بس لما صحيت لقيت رنات كتير ع الموبيل ولقيت رساله انا الاء انت مش عايز تكلمني ليه مسكت الفون واتصلت عليها قالت اتصلت بيك كتير اوى انت كنت فين قولتلها كنت نايم قالت اها يبقي كان معاك وحده قولتلها مش كدا بس كنت نايم قالت مزنوقه في 500جنيه وهبقي ارجعهملك قولتلها احولهم كاش ولا هتيجي تخديهم قالت البواب ابن الوسخه بيقلبني تعالي انت قولتلها فين قالت عبد القادر قولتلها معرفهاش ضحكت قالت نسيت انك م القاهره قولتلها اركبي. تاكسي وانا هطلعلك. بره قالت ماشي. جت واول ما نزلت من التاكسي. راحت جايا عليا وانا. في العربيه وقالت انزل عاوزه احضنك قولتلها نروح الشاليه قالت لا مستعجله قولتلها ماشي نزلت اخدتها في حضني. وقالت هبقي اكلمك قولتلها قشطه اشوفك. ورحت ماشي وهي. مشيت بعد ساعتين لقيت الباب. بيخبط بفتح لقيت الاء قدامي بتقولي مفاجاء صح قولتلها تعالي وشدتها جوا وقفلت الباب قالت كنت هتجنن عليك بس كان معايا ظروف قولتلها سيبك من الظروف دلوقتي وفي لحظه كنت مقلعها ملط واخدتها ع الحمام قالت احيه انت هتحميني قولتلها هفشخك نيك قالت كسي مش بيعجبك قولتلها هنيك كل خرم فيكي قالت احلفلك. بايه اني. اتناكت كتير وقليل محبتش حد ينيكني. من بعدك وهي بتتكلم روحت قافشها من رقبتها وخنقتها وبرضع شفايفها وهي. تقولي هموت سيب رقبتي وانا بضرب بزازها بالكف وهي بتصرخ وانا اضرب تقولي هفضحك صويتي. عالي اضرب جاااااامد قالت انا كلبتك خدامه تحت. رجلك عذبني. يا سيدي قولتلها مسمعتش قالت كلبتك خدامه تحت رجلك تحت زبك مسكتها مش شعرها وجريتها ع الارض ودوست علي بزازا وكسها برجلي ووقفت فوقها وهي تقولي ارحمني دخلت جبت سكينه وقطعت حبل المنشر. بتاع الغسيل وربط بزازهاجاااااامد وهي. تقولي ارحمني. هموت من اللي. بتعمله دا. وانا قولها كسمك هفشخك. يا وسخه تقول ملكك بس هموت ارحمني قولتلها. مش هتصعبي عليا. عيطي واضرب وشها. بالكف تقول هموت. انا اسفه مش هتناك من غيرك ابدا كلامها جنني. اكتر عملتلها الحزام طوق. وسحبتها وهي. ماشيه ورايا زي. الكلبه واقولها انبحي تنبح وتقولي كلبتك. يا سيدي خليتها توطي بزازها ع الارض وترفع طيزها ورحت راكب عليها وحشرت زبي فيطيزها وانيك جامد وهي تزوم اشد الحزام اكتر وانيك وهي تقولي هموت ارحم انيك جاااااامد اوووي انيك جاااااامد وانيك جامد اوووي وهي تقولي ارحم كلبتك يا سيدي ارحمني هموت تحتك ارحم طيزي وانا اقولها اسكتي يا كسمك واعشر جاااااامد
جاااااامد وهي تقولي متع كلبتك وانا بنيك طيزها سحبت زبي وحطيته في كسها بس واسع اوووي بنت الوسخه حسيت اني مش متكيف نكتها. شويه وقولتلها تعالي. ارضعي زبي قالت كلبتك المطيعه وفضلت. ترضع لحد ما جبتهم في. بؤها
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مصراوى زباوى, Cr7 10, ahmd 1 و 27 آخرين
صباح الخير
مساء الخير
حسب. الوقت اللي هتقراء الموضوع
ليا شاليه في النخيل من 2018 مروحتهوس وانا قاعد الخميس اللي فات قولت اخد اجازه من ضغط الشغل واروح اشوف اخبار الشاليه ايه وفعلا نزلت اخدت عربيتي وروحت لقيت الخفير بيقولي هو حضرتك مين قولتله انا صاحب الشاليه دكتور احمد انت مش واخد بالك قالي ياااه دا من زمان مجتش. يا دكتور وحضرتك هتبص وتمشي ولا هتقعد شويه قولتله هقعد كام يوم قالي طيب ومقولتليش ليه كنت جبت حد. ينضفه لحضرتك ع العموم هتصرف هات المفتاح وانا هتصرف قولتله هطلع البحر شويه ولما تخلص تعالي اندهلي روحت ع البحر وقعدت تحت الشمسية كانت الساعه 8الصبح ومسكت الموبيل وفتحت الفيس وعادي وشويه. لقيت وحده جت لوحدها سالتني حضرتك معاك حد هنا؟ قولتلها لا ليه قالت علشان انا عاوزه اسيب حجاتي. جنب حضرتك فلو معاك حد هسيبها ممعكش حد اشوف حد تاني قولتلها ممعيش حد قالت انت مش اسكندراني قولتلها ايوه م القاهره قالت اهلا وسهلا بيك نورت الاسكندريه وبداءنا نتكلم قولتلها منوره باهلها وشويه كلام قولتلها هاتي الكرسي بتاعك وتعالي معايا هنا قالت اسمك ايه قولتلها احمد قالت وانا الاء خلوني اوصفهالكم
بشرتها خمري وملامحها عاديه عودها كيرفي جدا وطريقه كلمها تدل علي انها وحده معندهاش حاجه يعني بالعربي كدا. حسيت انها مقضياها قالتلي استني ميل الشمسية وانا هخش جواها وهقلع البنطلوم دا. علشان ابن وسخه خانقني قولتلها لا هتبقي فضيحه والشط مليان ناس روحي الحمام. قالت ولاد وسخه. بيبصوا ع البنات لما بتقلع وفي عيال وسخه بتصور بموبيلات حطين كميرات مخفيه حسيت انها متمرسه وان الموضوع مش غريب عليها او. بمعني اصح مش سلكه قالت. بقولك ايه انت مراتك وعيالك هنا قولتلها لا مش متجوز ومفيش عيال. قالت ليه بس. كدا قولتلها كدا قالت. شكلي هحبك. يا اسمك ايه وضحكت ضحكه شرمطه الناس. كلها. بسط عليها في الوقت دا انا حسيت انهم هيشوفوا انها تبعي. وهيبقي. شكلي وحش قولتلها خدي. الكرسي. بتاعك وغوري من هنا مش ناقص ارف ع الصبح قالت احا ارف دا انا نص عبد القادر هتموت وتكلمني وانت. بتتشنك عليا وراحت. شخره ومشيت خطوتين وجت وقالت الا بالحق انت شغال ايه. شكلك حكومه قولتلها مسمعش. صوت كسمك قالت شكلك ظابط قولتلها لا دكتور يا وسخه وغوري من وشي قالت ايه دا انت من اللي. لما بيهيجوا بيشتموا قولتلها لا لما. بهيج بفشخ كسمك وغوري. من وشي قالت خلاص. بقي هتفرج الناس عليا قولتلها ميتفرجوا ولا تولعي انتي وهم قالت معلش. وراحت مسكه ايدي. وراحة بيساها وقالت انا اسفه بس هي ضحكتي كدا. شرموطه اعملها ايه قولتلها روحي الحمام غيري لو عيزه. قالت تعال معايا علشان محدش يبص عليا روحنا وفعلا اكتشفت انهم عملين كاميرا بيصوروا البنات والستات وهي. بتغير ووهي بتستحمي. بعد البحر غيرت لبست شورت وبادي وجت مسكت ايدها ورحت قعدت انا وهي قولتلها انتي مين قالت انا متجوزه من 10سنين جوزي. عاش معايا منهم شهر واحد وسافر وعرفت انه اتجوز هناك ومش. راجع والصراحه انا علي طول هيجانه وبموت علي نفسي وبقيت بطلع اي حد يقابلني اروح معاه قولتلها شرموطه يعني قالت يا عم حسن الفاظك قولتلها انا كدا مش عجبك قالت مجربتش ابقي مع واحد. بيشتم قولتلها وبضرب كمان قالت احا دا ازاي بقي قولتلها هتشوفي بنفسك قالت امتي قولتلها ينضف الشاليه وهنروح قالت احا انت بتشقطني قولتلها لا انا هنيكك وش قالت متجيب بوسه قولتلها ومالو وخدتها بوسه بس نزلت الشمسيه قولتلها يلا نتمشي شويه قالت هتتسرق الهدوم. قولتلها هنوديها العربيه قالت احا ومعاك عربيه وبتبوس ف الشمسيه قولتلها عادي قالت لا نروح ع طريق الساحل الدنيا هناك ريقه خالص قولتلها مبحبش انيك في العربيه قالت ليه قولتلها هتلاقي. مصر كلها بتتفرج علينا ضحكت وقالت انت بتنيك. بمزاج بقي قولتلها ايوه مزجنجي قالت هموت وانام تحتك قولتلها اصبر تاخد حاجه نضيفه
حطيت هدومها ف العربيه واتمشينا لحد مطعم وفطرنا ونزلنا نتمشي قولتلها احكيلي قصتك بقي قالت انا من الصعيد واتجوزت حد قريبي وجه هنا الاسكندريه وسافر وسبني انا والحطان وكلمته كتير قولتله ليا رغبات عوزه اخدها قالي مش هرجع وخديها من عندك قولتله هنزل اتناك من الرجاله قالي مش هيفرق بتقولي فهمت انه كان عاوزني فتره الاجازه بتعته شهر وان الشقه مفروش وطبعا مش هينفع واخويا فرح بكام الف وكل ما اكلمه يفولي متخربيش ع نفسك اتعرفت علي واحد كان شغال في صيدليه ولما عرف اني هموت واتناك بقيت اتناك منه كل يوم في الصيدليه وبقيت اخد منه فلوس ومشيت علي سنه وفي يوم عمل عليا حفله هو و 5 وقالي بتتناكي بالفلوس يبقي من حقي امتع صحابي واتنكت منهم كلهم بس اخر مره كنت اروح له تاني وهددني انه هينشر فديوهات كانت معاه فسجلتله وبعته لمراته وبقت فضيحه وخربت بيته 😂 قولتلها جبروت قالت هو اللي خول يستاهل قولتلها وبعدين قالت بقيت اقضيها مع اي حد بس لازم اثق فيه الاول وممنوع الموبيلات وحجات كدا قالت عاوزه امص زبك هموت وامصه قولتلها اهدي احنا في الشارع قالت الناس ع البحر طلع زبك ارضعه قولتلها تعالي ندخل العماره اللي هناك دي وهترضعي في الاسانسير قالت انت عملتها قبل كدا قولتلها ايوه قالت ماشي دخلنا العماره وطلبنا الاسانسير وضغط ع اخر دور واول ما دخلنا حطت ايدها ع زبي وقالت زبك هيجان عليا ونزلت ع ركبتها وطلعت زبي وراحت حشراه كله جوا زورها وطلعته قالت وصلنا فتحت باب الاسانسير وقولتلها كملي يا كسمك بقت ترضع جاااامد وتقولي بعشق رضاعة الزب بتخليني انزل وترضع جامد وانا بنيك بؤها وترضع وانا بنيك بؤها لحد ما نطرت لبني في بؤها ولحست زبي ونضفته من اللبن وقفلنا الباب ونزلنا ورجعنا عند العربيه
قالت هروح البيت واجيلك تاني قولتلها ليه قالت هجيب كام غيار علشان هقعد معاك كام يوم قولتلها العربيه اهي واوصلك اسرع قالت هتفضح اكتر خليني اروح واجي قولتلها براحتك قالت هجيلك مش هتاحر دخلت لقيت البواب جاب 3 معاه وخلو الشاليه ميه ميه حاسبته وقولتله في حد تبعي هيجي مترخمش عليه قال تبعك مين قولتله وحده قالي بمزاجك دا ملكك وانت حر قولتله ايوه شاطر خد هات شور وشامبو وسويه حجات في التلاجه قالي كام يوم يا دكتور قولتله معرفش بس مش اقل من3 قال ماشي ودخلت اخدت دش ودخلت ع السرير ومن تعب السفر نمت صحيت لقيتها نايمه جنبي عريانة قولتلها يخربيت سنينك جيتي امتي ونمتي لقتها لسه نايمه قلعت هدومي وحضنتها من ضهرها وحطيت زبي بين وركها ونمت صحيت لقتها بترضع زبي وبتقولي البواب ابن المتناكه اخد مني فلوس علشان يدخلني هو انت قولتله انا جايا اتناك قولتلها خليكي ف الرضاعه ياكسمك ولفيت شعرها ع ايدي وبقيت خانقها بزبي قالت هموت ارحم وفضلت اضغط اكتر عنيها بقت كلها دموع و تخبط ع رجليا سحبت زبي من زورها فضلت تكح قالت كنت هموت قولتلها ودا اللي بحبه قالت احمد انت سادي قولتلها ايوه قالت بجد قولتلها عندك شك قالت لا نفسي اجرب اكون معاك قولتلها خشي المطبخ هتلاقي في شنطه هتيها وتعالي قالت حاضر جابت الشنطه قولتلها افتحيها وطلعي اللي. فيها قالت ينهار اسود كرباج انت هتضربني. بيه بجد قولتلها اكيد قالت مش هستحمل خلينا نشوف حاجه اخف من الكرباج قولتلها افتحي الدولاب هتلاقي شمعات بلاستك هتيها وتعالي جت وهي جايا قولتلها انزلي ع ايدك ورجلك وامسكي الشماعه ببوك يا كلبه قالت اح دا حلو اوي جت علي اديها ورجليها زي الكلبه وجت عند رجلي وحطت وشها علي اخدت الشماعه من بؤها ومشيتها علي ضهرها وحطيت ايدي ع طيزها وهزيت طيزها جامد ورفعت ايدي ورحت نازل عليها. بالشماعه راحت صرخه قولتلها اثبتي يا كسمك وحطي رجلي ع راسها وانا بضرب طيزها جامد وعمامل اجلد فيها وهي تقولي ارحمني هموت منك ارحمني وتعيط بطلت اضربها قالت انا مش هستحمل انت. مفتري بلاش تبقي عنيف كدا هموت بجد فضلت تحاول تخليني ابقي حنين عليها وجت ومسكت زبي لحست وهي بتعيط وتقولي نفسي احس اني مش رخيصة حسسني اني مرغوب فيا ولاول مره في حياتي حسيت انها عندها حق حضنتها جامد اوى وقولتلها متزعليش بس انا في الجنس بكون كدا مبعرفش اكون حنين قالت لمره وحده نجرب وانا همتعك بجد قولتلها ماشي وحضنتها وبقيت ابوسهامن رقبتها والحسها وهي تقولي بحبك انا وانا ملكك ومحدش هيلمسني غيرك وانا بللعب في كسها وماسك زنبورها وهي هتموت من الشهوه قولتلها افتحي رجليكي وحطيت زبي ع كسها وهي بتقولي دخله هموت عليك يا احمد دخلت زبي لقتها وسعه جدا الصراحه معجبتنيش خالص طلعت زبي قالت معجبكش صح محبتش احرجها قولتلها لا بحب انيك طيزك قالت مش مفتوحه قولتلها هفتحها قالت تبقي ذكري حلوه منك قولتلها طيب. يلا وطي وافتحي طيزك. بايدك واناوهحشر زبي بشويش. في طيزك بلت راس زبي وبداءت اضغط علي خرم طيزها وهي بتترعش من الضغط ولحد ما دخلت. راس. زبي. قالت هموت طلعه هموت كسم كدا. ضغط اكتر وبداءت اضرب. بزبي في طزها. وهي. تصرخ وتقول ارحمني وانا بنيك بقوه وسرعه بنكها جامد. اوووي وانيك بقوه وكل ما تصرخ اكتر انيك اكتر وهي تقول كسم نيك الطيز. ابن وسخه طلع زبك هموت وانا. انيك اكتر واكتر واكتر واكتر بداءت تتفاعل معايا وتنسي الالم وتقول. متعني. نيك شررموطه زبك افشخني اكتر وانا بضرب طيزها وقولها اهوه. يا لبوه بنيكك. يا شرموطه وفضلت انكها وهي. تقولي. بحبكنيك طيزي جامده وفضلت انكها لحد محسيت اللبن جاي قولتلها هغرق خرم طيزك لبن وغرقتها وهي بقت تترعش مع نطرت لبني وبعدها اخدنا دش ونمنا وصحبت لقتها مشيت ومعرفش عنها حاجه حتي الان
جامده اووووى
 
  • حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

ايوه عارف معني متسلسله وبكملها
 
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد ما اختفت لقت رقم بيرن عليا لما. رديت قالت اسفه مشيت من غير ما اقولك بس حصل ظرف خلاني امشي اخويا كلمني وقالي. انه هيجي فدا خلاني امشي بس هو هيروح واول ما يمشي هجيلك قولتلها انا في هنا كام يوم وهرجع القاهره قالت خلاص لو معرفتش اجيلك هنا هجيلك القاهره قالت احمد عارفه اني وسعه وكسي معجبكش بس انا عوزه افضل معاك اكتفي بيك ومش عوزاك تتجوزني. ولا حتي عرفي لاني مش من مقامك والفرقات كتيره وقفلت وانا نزلت اتمشيت ع البحر وصراحه كنت مخنوق من كلامها فضلت ماشي لحد ما لقيت حد. بيقولي. حاسب انت مش واخد بالك ولا ايه قولتله خير قالي هنا مفيش شط انت رايح فين قولتبه معلش. سرحت ورجعت نزلت البحر وانا في المياه لقيت بنت بتشاورلي بس دي طفله ايه جبها في الغريق كدا رحت عندها. قالت عموا عندي شد عضل ومش قدره اتحرك قولتلها متخفيش انا هطلعك وفعلا. سحبتها. لحد الشط وشلتها لحد الشمسيه بتعتها وانا بفك ليها العضله لقيت وحده بتقولي هو انت مين ببصلها لقتها اقل وصف ليها انها قمر 14حاجه كدا من اللي تخليك تبصلها ومتقدرش تبعد عينك عنها قولتلها انا احمد والبنت جالها شد عضل وهي ف البحر. وانا بفكلها العضله قالت ايوه بردوا انت مين يعني من لهجتها عرفت انها مش مصريه عرفت انها من سوريا. قولتلها انا دكتور احمد والبنت كانت بتغرق ركزي قالت مركزه بس انت مش هنا انت مركز مع البنت قولتلها هركز معاكي. بس اطمن عليها وهي بتقعد ع الكرسي كانت لبسه عبايه لف علي بكيني تحت منها لمحت انها مش لبسه حاجه غير اندر. وبرا قولتلها البنت كدا. بقت تمام ورحت بايس البنت من جبينها وجيت امشي قالتلي. شكرا. يا دكتور واسفه ع اسلوبي. بالحكي معك بس انا ام واب لهيك كنت معصبه ومرعوبه واسفه لو صار مني اشي زعلك قولتلها مش مشكله المهم البنت تمام هروح البحر اعوم قالت مع مين انت ووين قاعد قولتلها مع نفسي والشاليه تاني نمره من البحر في الشارع دا قالت يعني مو معك مرا قولتلها لا ولا متزوج مطلق قالت يعوضك قولتلها تسلمي اسمك ايه؟ قالت امينه من حلب
قولتلها مع مين هنا قالت مع بنتي وزوجي متوفي من 5سنين بالحرب قولتلها حد يسيب الجمال دا ويموت ضحكت وقالت هو قولتلها متيجي تنزلي البحر قالت ما بعرف اعوم اخاف اغرق قولتلها متخفيش هعلمك قالت جد قولتلها اكيد جد قالت بس لحظه اشلح ملابسي وانزل معك قلعت العبايه لقيت حاجه تجنن قولتلها لا البسي العبايه قالت شو قولتلها البسي الشعب كله هيغتصبك البسي يخربيت جمالك ضحكتك قالت ليش بس قولتلها اسكتي دا الاندر مش باين من طيزك وتقولي ليش قالت يعني شو بدك انزل البحر بعبايه قولتلها لا تعالي. معايا قالت وين قولتلها الشاليه اديكي ملابس تنزلي. بيها. قالت لا بحب هيك. قولتلها مش هنا هنا الاسكندريه مش الساحل قالت يعني ما فيني انزل هيك قولت لا. هتغتصبي قالت طيب يلا بينا ع الشاله. قولتلها. يلا. ورحت انا وهي وقولتلها ادي. تي شيرت وبنطلون من عندي البسي اشوف مناسبين او لا قالت ماشي دخلت الحمام وخرجت قولتلها احا بجد كدا هتهيجي الشعب كله قالت يعني اعمل ايه. قولتلها. بلاش بحر ضحكت وقالت انت. غيران عليا ولا شو انت. يا زلمه خليني انزل قولتلها هتنزلي هتغتصبي قالت بحب ال****** قولتلها بجد قالت يعني انت مفكر اني ما بعرف انه هون هاد اللبس مو لبس الاسكندريه لبس شرم وغردقه قالت ولك انت 5سنين وكسي مسكر ما فات فيه اشي وانا بعمر 42سنه يعني. كسي مولع ومافي زب ينيك كسي قولتلها احا بتقولي كده بجد قالت اي من يوم مات مافي اير دخل جواه قولتلها انا. راح افشخك نيك في كل خرم فيكي
قالت والبنت قولتلها سهله تعالي. ناخدها من البحر ونوديها الملاهي. وهي هناك تلعب وانا هنا كمان اللعب. قالت مخطط انت لكل حاجه قولتلها اكيد اللي تبقي معاه وحده زيك لازم يتجنن مش. بس يخطط قالت ماشي يلا نطلع طلعنا انا وهي ورحنا اخدنا البنت وراحت ع الملاهي وقالت لبنتها خلصي. واطلعي ع الدار وانا بجيكي اخدتها ودخلنا الشاليه وبدون تفكير قولتلها اقلعي كل هدومك قلعن العبايه وانا قلعتها البرا والاندر وشوفت كس بجد يجنن قالت خلي. بالك ما لمسني حدا من 5سنين قولتلها هنسيكي كل السنين دي حضنتها من ضهرها وحركت ايدي ع بزازها قال اح من زمان ما حسيت بهيك احساس مسكت حملتها بين صوابعي وانا بشدهم جاااااامد اوووي واشدها جاااااامد وهي بتقول اح اشد جاااااامد واضرب طيزها بالكف وهي تقول اضرب جاااااامد اضرب واهي تصرخ ولفتها ووشها ليا مسك حلمتها بسناني اكلهم جاااااامد وهي تقول همووت انا مشتاقه كتير وانا بعضعض حلماتها وايدي قفشه زنبورها وعمال اشد في حلماتها وزنبورها وهي تصرخ قولي خليني ارضع زبك هموت واكله نزلت علي ركبها وانا لفيت شعرها ع ايدي واحشر زبي جوا بؤها واضغط جاااااامد اوووي واشدها جاااااامد وهي ترضع وتقول همووت وانا بنيك جاااااامد بؤها انيك جاااااامد واخنقها بزبي وايدي بتضرب بزازها قولتلها اطلعي ع السرير وخلي بزازك ع المرتبه وعلي طيزك فوق قالت حاضر وانا ماسك شعرها وبضرب طيزها جاااااامد اوووي بالكف وهي. تقول ارجوك براحه هتوقع احشائي وانا اضرب واضرب واضرب وهي تصرخ وانا بضرب اكتر وهي تقولي كسي نار طفي نار كسي وحطيت زبي ع كسها وضغط جاااااامد حشرت زيي مره وحده راحت صرخه وقالت ااااااه هموت زبك بيعور وانا شادد شعرها وبنيك وهي بتصرخ وانا بنيك جاااااامد اوووي واهبد في كسها ووسطها بيتهز من زبي وانيك وهي تصرخ وتقول هموووت وانا برزع جاااااامد وانيك وهي تقول هات لبنك جوايا طفي نار كسي هات وانا بنيك جاااااامد واضرب طيزها اضرب وانيك وهي تترعش وتغرق زبي وتقولي هات لبنك جوايا هاته مشتاقه وانا بنيك جاااااامد اوووي
وهي تقول عشر لبوتك نيك يا نياك وانا حسيت باللبن وزبي هينطر جيت اسحبه قالت لا كب جوايا غرق كسي نزلت جواها وغرقتها لبن قالت خليني اشفط لبنك وانضف زبك رضعته وبلعت اللبن الباقي واخدنا شور وقالت بالليل بجيلك
انتهي الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • جامد
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مصراوى زباوى, شاب نييك, ahmd 1 و 4 آخرين
تم اضافة الجزء الثاني
 
قصة جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
صباح الخير
مساء الخير
حسب. الوقت اللي هتقراء الموضوع
ليا شاليه في النخيل من 2018 مروحتهوس وانا قاعد الخميس اللي فات قولت اخد اجازه من ضغط الشغل واروح اشوف اخبار الشاليه ايه وفعلا نزلت اخدت عربيتي وروحت لقيت الخفير بيقولي هو حضرتك مين قولتله انا صاحب الشاليه دكتور احمد انت مش واخد بالك قالي ياااه دا من زمان مجتش. يا دكتور وحضرتك هتبص وتمشي ولا هتقعد شويه قولتله هقعد كام يوم قالي طيب ومقولتليش ليه كنت جبت حد. ينضفه لحضرتك ع العموم هتصرف هات المفتاح وانا هتصرف قولتله هطلع البحر شويه ولما تخلص تعالي اندهلي روحت ع البحر وقعدت تحت الشمسية كانت الساعه 8الصبح ومسكت الموبيل وفتحت الفيس وعادي وشويه. لقيت وحده جت لوحدها سالتني حضرتك معاك حد هنا؟ قولتلها لا ليه قالت علشان انا عاوزه اسيب حجاتي. جنب حضرتك فلو معاك حد هسيبها ممعكش حد اشوف حد تاني قولتلها ممعيش حد قالت انت مش اسكندراني قولتلها ايوه م القاهره قالت اهلا وسهلا بيك نورت الاسكندريه وبداءنا نتكلم قولتلها منوره باهلها وشويه كلام قولتلها هاتي الكرسي بتاعك وتعالي معايا هنا قالت اسمك ايه قولتلها احمد قالت وانا الاء خلوني اوصفهالكم
بشرتها خمري وملامحها عاديه عودها كيرفي جدا وطريقه كلمها تدل علي انها وحده معندهاش حاجه يعني بالعربي كدا. حسيت انها مقضياها قالتلي استني ميل الشمسية وانا هخش جواها وهقلع البنطلوم دا. علشان ابن وسخه خانقني قولتلها لا هتبقي فضيحه والشط مليان ناس روحي الحمام. قالت ولاد وسخه. بيبصوا ع البنات لما بتقلع وفي عيال وسخه بتصور بموبيلات حطين كميرات مخفيه حسيت انها متمرسه وان الموضوع مش غريب عليها او. بمعني اصح مش سلكه قالت. بقولك ايه انت مراتك وعيالك هنا قولتلها لا مش متجوز ومفيش عيال. قالت ليه بس. كدا قولتلها كدا قالت. شكلي هحبك. يا اسمك ايه وضحكت ضحكه شرمطه الناس. كلها. بسط عليها في الوقت دا انا حسيت انهم هيشوفوا انها تبعي. وهيبقي. شكلي وحش قولتلها خدي. الكرسي. بتاعك وغوري من هنا مش ناقص ارف ع الصبح قالت احا ارف دا انا نص عبد القادر هتموت وتكلمني وانت. بتتشنك عليا وراحت. شخره ومشيت خطوتين وجت وقالت الا بالحق انت شغال ايه. شكلك حكومه قولتلها مسمعش. صوت كسمك قالت شكلك ظابط قولتلها لا دكتور يا وسخه وغوري من وشي قالت ايه دا انت من اللي. لما بيهيجوا بيشتموا قولتلها لا لما. بهيج بفشخ كسمك وغوري. من وشي قالت خلاص. بقي هتفرج الناس عليا قولتلها ميتفرجوا ولا تولعي انتي وهم قالت معلش. وراحت مسكه ايدي. وراحة بيساها وقالت انا اسفه بس هي ضحكتي كدا. شرموطه اعملها ايه قولتلها روحي الحمام غيري لو عيزه. قالت تعال معايا علشان محدش يبص عليا روحنا وفعلا اكتشفت انهم عملين كاميرا بيصوروا البنات والستات وهي. بتغير ووهي بتستحمي. بعد البحر غيرت لبست شورت وبادي وجت مسكت ايدها ورحت قعدت انا وهي قولتلها انتي مين قالت انا متجوزه من 10سنين جوزي. عاش معايا منهم شهر واحد وسافر وعرفت انه اتجوز هناك ومش. راجع والصراحه انا علي طول هيجانه وبموت علي نفسي وبقيت بطلع اي حد يقابلني اروح معاه قولتلها شرموطه يعني قالت يا عم حسن الفاظك قولتلها انا كدا مش عجبك قالت مجربتش ابقي مع واحد. بيشتم قولتلها وبضرب كمان قالت احا دا ازاي بقي قولتلها هتشوفي بنفسك قالت امتي قولتلها ينضف الشاليه وهنروح قالت احا انت بتشقطني قولتلها لا انا هنيكك وش قالت متجيب بوسه قولتلها ومالو وخدتها بوسه بس نزلت الشمسيه قولتلها يلا نتمشي شويه قالت هتتسرق الهدوم. قولتلها هنوديها العربيه قالت احا ومعاك عربيه وبتبوس ف الشمسيه قولتلها عادي قالت لا نروح ع طريق الساحل الدنيا هناك ريقه خالص قولتلها مبحبش انيك في العربيه قالت ليه قولتلها هتلاقي. مصر كلها بتتفرج علينا ضحكت وقالت انت بتنيك. بمزاج بقي قولتلها ايوه مزجنجي قالت هموت وانام تحتك قولتلها اصبر تاخد حاجه نضيفه
حطيت هدومها ف العربيه واتمشينا لحد مطعم وفطرنا ونزلنا نتمشي قولتلها احكيلي قصتك بقي قالت انا من الصعيد واتجوزت حد قريبي وجه هنا الاسكندريه وسافر وسبني انا والحطان وكلمته كتير قولتله ليا رغبات عوزه اخدها قالي مش هرجع وخديها من عندك قولتله هنزل اتناك من الرجاله قالي مش هيفرق بتقولي فهمت انه كان عاوزني فتره الاجازه بتعته شهر وان الشقه مفروش وطبعا مش هينفع واخويا فرح بكام الف وكل ما اكلمه يفولي متخربيش ع نفسك اتعرفت علي واحد كان شغال في صيدليه ولما عرف اني هموت واتناك بقيت اتناك منه كل يوم في الصيدليه وبقيت اخد منه فلوس ومشيت علي سنه وفي يوم عمل عليا حفله هو و 5 وقالي بتتناكي بالفلوس يبقي من حقي امتع صحابي واتنكت منهم كلهم بس اخر مره كنت اروح له تاني وهددني انه هينشر فديوهات كانت معاه فسجلتله وبعته لمراته وبقت فضيحه وخربت بيته 😂 قولتلها جبروت قالت هو اللي خول يستاهل قولتلها وبعدين قالت بقيت اقضيها مع اي حد بس لازم اثق فيه الاول وممنوع الموبيلات وحجات كدا قالت عاوزه امص زبك هموت وامصه قولتلها اهدي احنا في الشارع قالت الناس ع البحر طلع زبك ارضعه قولتلها تعالي ندخل العماره اللي هناك دي وهترضعي في الاسانسير قالت انت عملتها قبل كدا قولتلها ايوه قالت ماشي دخلنا العماره وطلبنا الاسانسير وضغط ع اخر دور واول ما دخلنا حطت ايدها ع زبي وقالت زبك هيجان عليا ونزلت ع ركبتها وطلعت زبي وراحت حشراه كله جوا زورها وطلعته قالت وصلنا فتحت باب الاسانسير وقولتلها كملي يا كسمك بقت ترضع جاااامد وتقولي بعشق رضاعة الزب بتخليني انزل وترضع جامد وانا بنيك بؤها وترضع وانا بنيك بؤها لحد ما نطرت لبني في بؤها ولحست زبي ونضفته من اللبن وقفلنا الباب ونزلنا ورجعنا عند العربيه
قالت هروح البيت واجيلك تاني قولتلها ليه قالت هجيب كام غيار علشان هقعد معاك كام يوم قولتلها العربيه اهي واوصلك اسرع قالت هتفضح اكتر خليني اروح واجي قولتلها براحتك قالت هجيلك مش هتاحر دخلت لقيت البواب جاب 3 معاه وخلو الشاليه ميه ميه حاسبته وقولتله في حد تبعي هيجي مترخمش عليه قال تبعك مين قولتله وحده قالي بمزاجك دا ملكك وانت حر قولتله ايوه شاطر خد هات شور وشامبو وسويه حجات في التلاجه قالي كام يوم يا دكتور قولتله معرفش بس مش اقل من3 قال ماشي ودخلت اخدت دش ودخلت ع السرير ومن تعب السفر نمت صحيت لقيتها نايمه جنبي عريانة قولتلها يخربيت سنينك جيتي امتي ونمتي لقتها لسه نايمه قلعت هدومي وحضنتها من ضهرها وحطيت زبي بين وركها ونمت صحيت لقتها بترضع زبي وبتقولي البواب ابن المتناكه اخد مني فلوس علشان يدخلني هو انت قولتله انا جايا اتناك قولتلها خليكي ف الرضاعه ياكسمك ولفيت شعرها ع ايدي وبقيت خانقها بزبي قالت هموت ارحم وفضلت اضغط اكتر عنيها بقت كلها دموع و تخبط ع رجليا سحبت زبي من زورها فضلت تكح قالت كنت هموت قولتلها ودا اللي بحبه قالت احمد انت سادي قولتلها ايوه قالت بجد قولتلها عندك شك قالت لا نفسي اجرب اكون معاك قولتلها خشي المطبخ هتلاقي في شنطه هتيها وتعالي قالت حاضر جابت الشنطه قولتلها افتحيها وطلعي اللي. فيها قالت ينهار اسود كرباج انت هتضربني. بيه بجد قولتلها اكيد قالت مش هستحمل خلينا نشوف حاجه اخف من الكرباج قولتلها افتحي الدولاب هتلاقي شمعات بلاستك هتيها وتعالي جت وهي جايا قولتلها انزلي ع ايدك ورجلك وامسكي الشماعه ببوك يا كلبه قالت اح دا حلو اوي جت علي اديها ورجليها زي الكلبه وجت عند رجلي وحطت وشها علي اخدت الشماعه من بؤها ومشيتها علي ضهرها وحطيت ايدي ع طيزها وهزيت طيزها جامد ورفعت ايدي ورحت نازل عليها. بالشماعه راحت صرخه قولتلها اثبتي يا كسمك وحطي رجلي ع راسها وانا بضرب طيزها جامد وعمامل اجلد فيها وهي تقولي ارحمني هموت منك ارحمني وتعيط بطلت اضربها قالت انا مش هستحمل انت. مفتري بلاش تبقي عنيف كدا هموت بجد فضلت تحاول تخليني ابقي حنين عليها وجت ومسكت زبي لحست وهي بتعيط وتقولي نفسي احس اني مش رخيصة حسسني اني مرغوب فيا ولاول مره في حياتي حسيت انها عندها حق حضنتها جامد اوى وقولتلها متزعليش بس انا في الجنس بكون كدا مبعرفش اكون حنين قالت لمره وحده نجرب وانا همتعك بجد قولتلها ماشي وحضنتها وبقيت ابوسهامن رقبتها والحسها وهي تقولي بحبك انا وانا ملكك ومحدش هيلمسني غيرك وانا بللعب في كسها وماسك زنبورها وهي هتموت من الشهوه قولتلها افتحي رجليكي وحطيت زبي ع كسها وهي بتقولي دخله هموت عليك يا احمد دخلت زبي لقتها وسعه جدا الصراحه معجبتنيش خالص طلعت زبي قالت معجبكش صح محبتش احرجها قولتلها لا بحب انيك طيزك قالت مش مفتوحه قولتلها هفتحها قالت تبقي ذكري حلوه منك قولتلها طيب. يلا وطي وافتحي طيزك. بايدك واناوهحشر زبي بشويش. في طيزك بلت راس زبي وبداءت اضغط علي خرم طيزها وهي بتترعش من الضغط ولحد ما دخلت. راس. زبي. قالت هموت طلعه هموت كسم كدا. ضغط اكتر وبداءت اضرب. بزبي في طزها. وهي. تصرخ وتقول ارحمني وانا بنيك بقوه وسرعه بنكها جامد. اوووي وانيك بقوه وكل ما تصرخ اكتر انيك اكتر وهي تقول كسم نيك الطيز. ابن وسخه طلع زبك هموت وانا. انيك اكتر واكتر واكتر واكتر بداءت تتفاعل معايا وتنسي الالم وتقول. متعني. نيك شررموطه زبك افشخني اكتر وانا بضرب طيزها وقولها اهوه. يا لبوه بنيكك. يا شرموطه وفضلت انكها وهي. تقولي. بحبكنيك طيزي جامده وفضلت انكها لحد محسيت اللبن جاي قولتلها هغرق خرم طيزك لبن وغرقتها وهي بقت تترعش مع نطرت لبني وبعدها اخدنا دش ونمنا وصحبت لقتها مشيت ومعرفش عنها حاجه حتي الان

الجزء الثاني
بعد ما اختفت لقت رقم بيرن عليا لما. رديت قالت اسفه مشيت من غير ما اقولك بس حصل ظرف خلاني امشي اخويا كلمني وقالي. انه هيجي فدا خلاني امشي بس هو هيروح واول ما يمشي هجيلك قولتلها انا في هنا كام يوم وهرجع القاهره قالت خلاص لو معرفتش اجيلك هنا هجيلك القاهره قالت احمد عارفه اني وسعه وكسي معجبكش بس انا عوزه افضل معاك اكتفي بيك ومش عوزاك تتجوزني. ولا حتي عرفي لاني مش من مقامك والفرقات كتيره وقفلت وانا نزلت اتمشيت ع البحر وصراحه كنت مخنوق من كلامها فضلت ماشي لحد ما لقيت حد. بيقولي. حاسب انت مش واخد بالك ولا ايه قولتله خير قالي هنا مفيش شط انت رايح فين قولتبه معلش. سرحت ورجعت نزلت البحر وانا في المياه لقيت بنت بتشاورلي بس دي طفله ايه جبها في الغريق كدا رحت عندها. قالت عموا عندي شد عضل ومش قدره اتحرك قولتلها متخفيش انا هطلعك وفعلا. سحبتها. لحد الشط وشلتها لحد الشمسيه بتعتها وانا بفك ليها العضله لقيت وحده بتقولي هو انت مين ببصلها لقتها اقل وصف ليها انها قمر 14حاجه كدا من اللي تخليك تبصلها ومتقدرش تبعد عينك عنها قولتلها انا احمد والبنت جالها شد عضل وهي ف البحر. وانا بفكلها العضله قالت ايوه بردوا انت مين يعني من لهجتها عرفت انها مش مصريه عرفت انها من سوريا. قولتلها انا دكتور احمد والبنت كانت بتغرق ركزي قالت مركزه بس انت مش هنا انت مركز مع البنت قولتلها هركز معاكي. بس اطمن عليها وهي بتقعد ع الكرسي كانت لبسه عبايه لف علي بكيني تحت منها لمحت انها مش لبسه حاجه غير اندر. وبرا قولتلها البنت كدا. بقت تمام ورحت بايس البنت من جبينها وجيت امشي قالتلي. شكرا. يا دكتور واسفه ع اسلوبي. بالحكي معك بس انا ام واب لهيك كنت معصبه ومرعوبه واسفه لو صار مني اشي زعلك قولتلها مش مشكله المهم البنت تمام هروح البحر اعوم قالت مع مين انت ووين قاعد قولتلها مع نفسي والشاليه تاني نمره من البحر في الشارع دا قالت يعني مو معك مرا قولتلها لا ولا متزوج مطلق قالت يعوضك قولتلها تسلمي اسمك ايه؟ قالت امينه من حلب
قولتلها مع مين هنا قالت مع بنتي وزوجي متوفي من 5سنين بالحرب قولتلها حد يسيب الجمال دا ويموت ضحكت وقالت هو قولتلها متيجي تنزلي البحر قالت ما بعرف اعوم اخاف اغرق قولتلها متخفيش هعلمك قالت جد قولتلها اكيد جد قالت بس لحظه اشلح ملابسي وانزل معك قلعت العبايه لقيت حاجه تجنن قولتلها لا البسي العبايه قالت شو قولتلها البسي الشعب كله هيغتصبك البسي يخربيت جمالك ضحكتك قالت ليش بس قولتلها اسكتي دا الاندر مش باين من طيزك وتقولي ليش قالت يعني شو بدك انزل البحر بعبايه قولتلها لا تعالي. معايا قالت وين قولتلها الشاليه اديكي ملابس تنزلي. بيها. قالت لا بحب هيك. قولتلها مش هنا هنا الاسكندريه مش الساحل قالت يعني ما فيني انزل هيك قولت لا. هتغتصبي قالت طيب يلا بينا ع الشاله. قولتلها. يلا. ورحت انا وهي وقولتلها ادي. تي شيرت وبنطلون من عندي البسي اشوف مناسبين او لا قالت ماشي دخلت الحمام وخرجت قولتلها احا بجد كدا هتهيجي الشعب كله قالت يعني اعمل ايه. قولتلها. بلاش بحر ضحكت وقالت انت. غيران عليا ولا شو انت. يا زلمه خليني انزل قولتلها هتنزلي هتغتصبي قالت بحب ال****** قولتلها بجد قالت يعني انت مفكر اني ما بعرف انه هون هاد اللبس مو لبس الاسكندريه لبس شرم وغردقه قالت ولك انت 5سنين وكسي مسكر ما فات فيه اشي وانا بعمر 42سنه يعني. كسي مولع ومافي زب ينيك كسي قولتلها احا بتقولي كده بجد قالت اي من يوم مات مافي اير دخل جواه قولتلها انا. راح افشخك نيك في كل خرم فيكي
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
قصة جميلة فى إنتظار باقى الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
قصة جميله بس مرزق انت بالنسوان
 
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
صباح الخير
مساء الخير
حسب. الوقت اللي هتقراء الموضوع
ليا شاليه في النخيل من 2018 مروحتهوس وانا قاعد الخميس اللي فات قولت اخد اجازه من ضغط الشغل واروح اشوف اخبار الشاليه ايه وفعلا نزلت اخدت عربيتي وروحت لقيت الخفير بيقولي هو حضرتك مين قولتله انا صاحب الشاليه دكتور احمد انت مش واخد بالك قالي ياااه دا من زمان مجتش. يا دكتور وحضرتك هتبص وتمشي ولا هتقعد شويه قولتله هقعد كام يوم قالي طيب ومقولتليش ليه كنت جبت حد. ينضفه لحضرتك ع العموم هتصرف هات المفتاح وانا هتصرف قولتله هطلع البحر شويه ولما تخلص تعالي اندهلي روحت ع البحر وقعدت تحت الشمسية كانت الساعه 8الصبح ومسكت الموبيل وفتحت الفيس وعادي وشويه. لقيت وحده جت لوحدها سالتني حضرتك معاك حد هنا؟ قولتلها لا ليه قالت علشان انا عاوزه اسيب حجاتي. جنب حضرتك فلو معاك حد هسيبها ممعكش حد اشوف حد تاني قولتلها ممعيش حد قالت انت مش اسكندراني قولتلها ايوه م القاهره قالت اهلا وسهلا بيك نورت الاسكندريه وبداءنا نتكلم قولتلها منوره باهلها وشويه كلام قولتلها هاتي الكرسي بتاعك وتعالي معايا هنا قالت اسمك ايه قولتلها احمد قالت وانا الاء خلوني اوصفهالكم
بشرتها خمري وملامحها عاديه عودها كيرفي جدا وطريقه كلمها تدل علي انها وحده معندهاش حاجه يعني بالعربي كدا. حسيت انها مقضياها قالتلي استني ميل الشمسية وانا هخش جواها وهقلع البنطلوم دا. علشان ابن وسخه خانقني قولتلها لا هتبقي فضيحه والشط مليان ناس روحي الحمام. قالت ولاد وسخه. بيبصوا ع البنات لما بتقلع وفي عيال وسخه بتصور بموبيلات حطين كميرات مخفيه حسيت انها متمرسه وان الموضوع مش غريب عليها او. بمعني اصح مش سلكه قالت. بقولك ايه انت مراتك وعيالك هنا قولتلها لا مش متجوز ومفيش عيال. قالت ليه بس. كدا قولتلها كدا قالت. شكلي هحبك. يا اسمك ايه وضحكت ضحكه شرمطه الناس. كلها. بسط عليها في الوقت دا انا حسيت انهم هيشوفوا انها تبعي. وهيبقي. شكلي وحش قولتلها خدي. الكرسي. بتاعك وغوري من هنا مش ناقص ارف ع الصبح قالت احا ارف دا انا نص عبد القادر هتموت وتكلمني وانت. بتتشنك عليا وراحت. شخره ومشيت خطوتين وجت وقالت الا بالحق انت شغال ايه. شكلك حكومه قولتلها مسمعش. صوت كسمك قالت شكلك ظابط قولتلها لا دكتور يا وسخه وغوري من وشي قالت ايه دا انت من اللي. لما بيهيجوا بيشتموا قولتلها لا لما. بهيج بفشخ كسمك وغوري. من وشي قالت خلاص. بقي هتفرج الناس عليا قولتلها ميتفرجوا ولا تولعي انتي وهم قالت معلش. وراحت مسكه ايدي. وراحة بيساها وقالت انا اسفه بس هي ضحكتي كدا. شرموطه اعملها ايه قولتلها روحي الحمام غيري لو عيزه. قالت تعال معايا علشان محدش يبص عليا روحنا وفعلا اكتشفت انهم عملين كاميرا بيصوروا البنات والستات وهي. بتغير ووهي بتستحمي. بعد البحر غيرت لبست شورت وبادي وجت مسكت ايدها ورحت قعدت انا وهي قولتلها انتي مين قالت انا متجوزه من 10سنين جوزي. عاش معايا منهم شهر واحد وسافر وعرفت انه اتجوز هناك ومش. راجع والصراحه انا علي طول هيجانه وبموت علي نفسي وبقيت بطلع اي حد يقابلني اروح معاه قولتلها شرموطه يعني قالت يا عم حسن الفاظك قولتلها انا كدا مش عجبك قالت مجربتش ابقي مع واحد. بيشتم قولتلها وبضرب كمان قالت احا دا ازاي بقي قولتلها هتشوفي بنفسك قالت امتي قولتلها ينضف الشاليه وهنروح قالت احا انت بتشقطني قولتلها لا انا هنيكك وش قالت متجيب بوسه قولتلها ومالو وخدتها بوسه بس نزلت الشمسيه قولتلها يلا نتمشي شويه قالت هتتسرق الهدوم. قولتلها هنوديها العربيه قالت احا ومعاك عربيه وبتبوس ف الشمسيه قولتلها عادي قالت لا نروح ع طريق الساحل الدنيا هناك ريقه خالص قولتلها مبحبش انيك في العربيه قالت ليه قولتلها هتلاقي. مصر كلها بتتفرج علينا ضحكت وقالت انت بتنيك. بمزاج بقي قولتلها ايوه مزجنجي قالت هموت وانام تحتك قولتلها اصبر تاخد حاجه نضيفه
حطيت هدومها ف العربيه واتمشينا لحد مطعم وفطرنا ونزلنا نتمشي قولتلها احكيلي قصتك بقي قالت انا من الصعيد واتجوزت حد قريبي وجه هنا الاسكندريه وسافر وسبني انا والحطان وكلمته كتير قولتله ليا رغبات عوزه اخدها قالي مش هرجع وخديها من عندك قولتله هنزل اتناك من الرجاله قالي مش هيفرق بتقولي فهمت انه كان عاوزني فتره الاجازه بتعته شهر وان الشقه مفروش وطبعا مش هينفع واخويا فرح بكام الف وكل ما اكلمه يفولي متخربيش ع نفسك اتعرفت علي واحد كان شغال في صيدليه ولما عرف اني هموت واتناك بقيت اتناك منه كل يوم في الصيدليه وبقيت اخد منه فلوس ومشيت علي سنه وفي يوم عمل عليا حفله هو و 5 وقالي بتتناكي بالفلوس يبقي من حقي امتع صحابي واتنكت منهم كلهم بس اخر مره كنت اروح له تاني وهددني انه هينشر فديوهات كانت معاه فسجلتله وبعته لمراته وبقت فضيحه وخربت بيته 😂 قولتلها جبروت قالت هو اللي خول يستاهل قولتلها وبعدين قالت بقيت اقضيها مع اي حد بس لازم اثق فيه الاول وممنوع الموبيلات وحجات كدا قالت عاوزه امص زبك هموت وامصه قولتلها اهدي احنا في الشارع قالت الناس ع البحر طلع زبك ارضعه قولتلها تعالي ندخل العماره اللي هناك دي وهترضعي في الاسانسير قالت انت عملتها قبل كدا قولتلها ايوه قالت ماشي دخلنا العماره وطلبنا الاسانسير وضغط ع اخر دور واول ما دخلنا حطت ايدها ع زبي وقالت زبك هيجان عليا ونزلت ع ركبتها وطلعت زبي وراحت حشراه كله جوا زورها وطلعته قالت وصلنا فتحت باب الاسانسير وقولتلها كملي يا كسمك بقت ترضع جاااامد وتقولي بعشق رضاعة الزب بتخليني انزل وترضع جامد وانا بنيك بؤها وترضع وانا بنيك بؤها لحد ما نطرت لبني في بؤها ولحست زبي ونضفته من اللبن وقفلنا الباب ونزلنا ورجعنا عند العربيه
قالت هروح البيت واجيلك تاني قولتلها ليه قالت هجيب كام غيار علشان هقعد معاك كام يوم قولتلها العربيه اهي واوصلك اسرع قالت هتفضح اكتر خليني اروح واجي قولتلها براحتك قالت هجيلك مش هتاحر دخلت لقيت البواب جاب 3 معاه وخلو الشاليه ميه ميه حاسبته وقولتله في حد تبعي هيجي مترخمش عليه قال تبعك مين قولتله وحده قالي بمزاجك دا ملكك وانت حر قولتله ايوه شاطر خد هات شور وشامبو وسويه حجات في التلاجه قالي كام يوم يا دكتور قولتله معرفش بس مش اقل من3 قال ماشي ودخلت اخدت دش ودخلت ع السرير ومن تعب السفر نمت صحيت لقيتها نايمه جنبي عريانة قولتلها يخربيت سنينك جيتي امتي ونمتي لقتها لسه نايمه قلعت هدومي وحضنتها من ضهرها وحطيت زبي بين وركها ونمت صحيت لقتها بترضع زبي وبتقولي البواب ابن المتناكه اخد مني فلوس علشان يدخلني هو انت قولتله انا جايا اتناك قولتلها خليكي ف الرضاعه ياكسمك ولفيت شعرها ع ايدي وبقيت خانقها بزبي قالت هموت ارحم وفضلت اضغط اكتر عنيها بقت كلها دموع و تخبط ع رجليا سحبت زبي من زورها فضلت تكح قالت كنت هموت قولتلها ودا اللي بحبه قالت احمد انت سادي قولتلها ايوه قالت بجد قولتلها عندك شك قالت لا نفسي اجرب اكون معاك قولتلها خشي المطبخ هتلاقي في شنطه هتيها وتعالي قالت حاضر جابت الشنطه قولتلها افتحيها وطلعي اللي. فيها قالت ينهار اسود كرباج انت هتضربني. بيه بجد قولتلها اكيد قالت مش هستحمل خلينا نشوف حاجه اخف من الكرباج قولتلها افتحي الدولاب هتلاقي شمعات بلاستك هتيها وتعالي جت وهي جايا قولتلها انزلي ع ايدك ورجلك وامسكي الشماعه ببوك يا كلبه قالت اح دا حلو اوي جت علي اديها ورجليها زي الكلبه وجت عند رجلي وحطت وشها علي اخدت الشماعه من بؤها ومشيتها علي ضهرها وحطيت ايدي ع طيزها وهزيت طيزها جامد ورفعت ايدي ورحت نازل عليها. بالشماعه راحت صرخه قولتلها اثبتي يا كسمك وحطي رجلي ع راسها وانا بضرب طيزها جامد وعمامل اجلد فيها وهي تقولي ارحمني هموت منك ارحمني وتعيط بطلت اضربها قالت انا مش هستحمل انت. مفتري بلاش تبقي عنيف كدا هموت بجد فضلت تحاول تخليني ابقي حنين عليها وجت ومسكت زبي لحست وهي بتعيط وتقولي نفسي احس اني مش رخيصة حسسني اني مرغوب فيا ولاول مره في حياتي حسيت انها عندها حق حضنتها جامد اوى وقولتلها متزعليش بس انا في الجنس بكون كدا مبعرفش اكون حنين قالت لمره وحده نجرب وانا همتعك بجد قولتلها ماشي وحضنتها وبقيت ابوسهامن رقبتها والحسها وهي تقولي بحبك انا وانا ملكك ومحدش هيلمسني غيرك وانا بللعب في كسها وماسك زنبورها وهي هتموت من الشهوه قولتلها افتحي رجليكي وحطيت زبي ع كسها وهي بتقولي دخله هموت عليك يا احمد دخلت زبي لقتها وسعه جدا الصراحه معجبتنيش خالص طلعت زبي قالت معجبكش صح محبتش احرجها قولتلها لا بحب انيك طيزك قالت مش مفتوحه قولتلها هفتحها قالت تبقي ذكري حلوه منك قولتلها طيب. يلا وطي وافتحي طيزك. بايدك واناوهحشر زبي بشويش. في طيزك بلت راس زبي وبداءت اضغط علي خرم طيزها وهي بتترعش من الضغط ولحد ما دخلت. راس. زبي. قالت هموت طلعه هموت كسم كدا. ضغط اكتر وبداءت اضرب. بزبي في طزها. وهي. تصرخ وتقول ارحمني وانا بنيك بقوه وسرعه بنكها جامد. اوووي وانيك بقوه وكل ما تصرخ اكتر انيك اكتر وهي تقول كسم نيك الطيز. ابن وسخه طلع زبك هموت وانا. انيك اكتر واكتر واكتر واكتر بداءت تتفاعل معايا وتنسي الالم وتقول. متعني. نيك شررموطه زبك افشخني اكتر وانا بضرب طيزها وقولها اهوه. يا لبوه بنيكك. يا شرموطه وفضلت انكها وهي. تقولي. بحبكنيك طيزي جامده وفضلت انكها لحد محسيت اللبن جاي قولتلها هغرق خرم طيزك لبن وغرقتها وهي بقت تترعش مع نطرت لبني وبعدها اخدنا دش ونمنا وصحبت لقتها مشيت ومعرفش عنها حاجه حتي الان

الجزء الثاني
بعد ما اختفت لقت رقم بيرن عليا لما. رديت قالت اسفه مشيت من غير ما اقولك بس حصل ظرف خلاني امشي اخويا كلمني وقالي. انه هيجي فدا خلاني امشي بس هو هيروح واول ما يمشي هجيلك قولتلها انا في هنا كام يوم وهرجع القاهره قالت خلاص لو معرفتش اجيلك هنا هجيلك القاهره قالت احمد عارفه اني وسعه وكسي معجبكش بس انا عوزه افضل معاك اكتفي بيك ومش عوزاك تتجوزني. ولا حتي عرفي لاني مش من مقامك والفرقات كتيره وقفلت وانا نزلت اتمشيت ع البحر وصراحه كنت مخنوق من كلامها فضلت ماشي لحد ما لقيت حد. بيقولي. حاسب انت مش واخد بالك ولا ايه قولتله خير قالي هنا مفيش شط انت رايح فين قولتبه معلش. سرحت ورجعت نزلت البحر وانا في المياه لقيت بنت بتشاورلي بس دي طفله ايه جبها في الغريق كدا رحت عندها. قالت عموا عندي شد عضل ومش قدره اتحرك قولتلها متخفيش انا هطلعك وفعلا. سحبتها. لحد الشط وشلتها لحد الشمسيه بتعتها وانا بفك ليها العضله لقيت وحده بتقولي هو انت مين ببصلها لقتها اقل وصف ليها انها قمر 14حاجه كدا من اللي تخليك تبصلها ومتقدرش تبعد عينك عنها قولتلها انا احمد والبنت جالها شد عضل وهي ف البحر. وانا بفكلها العضله قالت ايوه بردوا انت مين يعني من لهجتها عرفت انها مش مصريه عرفت انها من سوريا. قولتلها انا دكتور احمد والبنت كانت بتغرق ركزي قالت مركزه بس انت مش هنا انت مركز مع البنت قولتلها هركز معاكي. بس اطمن عليها وهي بتقعد ع الكرسي كانت لبسه عبايه لف علي بكيني تحت منها لمحت انها مش لبسه حاجه غير اندر. وبرا قولتلها البنت كدا. بقت تمام ورحت بايس البنت من جبينها وجيت امشي قالتلي. شكرا. يا دكتور واسفه ع اسلوبي. بالحكي معك بس انا ام واب لهيك كنت معصبه ومرعوبه واسفه لو صار مني اشي زعلك قولتلها مش مشكله المهم البنت تمام هروح البحر اعوم قالت مع مين انت ووين قاعد قولتلها مع نفسي والشاليه تاني نمره من البحر في الشارع دا قالت يعني مو معك مرا قولتلها لا ولا متزوج مطلق قالت يعوضك قولتلها تسلمي اسمك ايه؟ قالت امينه من حلب
قولتلها مع مين هنا قالت مع بنتي وزوجي متوفي من 5سنين بالحرب قولتلها حد يسيب الجمال دا ويموت ضحكت وقالت هو قولتلها متيجي تنزلي البحر قالت ما بعرف اعوم اخاف اغرق قولتلها متخفيش هعلمك قالت جد قولتلها اكيد جد قالت بس لحظه اشلح ملابسي وانزل معك قلعت العبايه لقيت حاجه تجنن قولتلها لا البسي العبايه قالت شو قولتلها البسي الشعب كله هيغتصبك البسي يخربيت جمالك ضحكتك قالت ليش بس قولتلها اسكتي دا الاندر مش باين من طيزك وتقولي ليش قالت يعني شو بدك انزل البحر بعبايه قولتلها لا تعالي. معايا قالت وين قولتلها الشاليه اديكي ملابس تنزلي. بيها. قالت لا بحب هيك. قولتلها مش هنا هنا الاسكندريه مش الساحل قالت يعني ما فيني انزل هيك قولت لا. هتغتصبي قالت طيب يلا بينا ع الشاله. قولتلها. يلا. ورحت انا وهي وقولتلها ادي. تي شيرت وبنطلون من عندي البسي اشوف مناسبين او لا قالت ماشي دخلت الحمام وخرجت قولتلها احا بجد كدا هتهيجي الشعب كله قالت يعني اعمل ايه. قولتلها. بلاش بحر ضحكت وقالت انت. غيران عليا ولا شو انت. يا زلمه خليني انزل قولتلها هتنزلي هتغتصبي قالت بحب ال****** قولتلها بجد قالت يعني انت مفكر اني ما بعرف انه هون هاد اللبس مو لبس الاسكندريه لبس شرم وغردقه قالت ولك انت 5سنين وكسي مسكر ما فات فيه اشي وانا بعمر 42سنه يعني. كسي مولع ومافي زب ينيك كسي قولتلها احا بتقولي كده بجد قالت اي من يوم مات مافي اير دخل جواه قولتلها انا. راح افشخك نيك في كل خرم فيكي
جامدة كمل يا دكتور
 
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
جميلة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
معلش وبنتها راحت فين يعني مش قولتك فين بنت واا قصة تاليف وكدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء الثالث
بعد ما اخدت شور قولت انام شويه وفعلا نمت بس لما صحيت لقيت رنات كتير ع الموبيل ولقيت رساله انا الاء انت مش عايز تكلمني ليه مسكت الفون واتصلت عليها قالت اتصلت بيك كتير اوى انت كنت فين قولتلها كنت نايم قالت اها يبقي كان معاك وحده قولتلها مش كدا بس كنت نايم قالت مزنوقه في 500جنيه وهبقي ارجعهملك قولتلها احولهم كاش ولا هتيجي تخديهم قالت البواب ابن الوسخه بيقلبني تعالي انت قولتلها فين قالت عبد القادر قولتلها معرفهاش ضحكت قالت نسيت انك م القاهره قولتلها اركبي. تاكسي وانا هطلعلك. بره قالت ماشي. جت واول ما نزلت من التاكسي. راحت جايا عليا وانا. في العربيه وقالت انزل عاوزه احضنك قولتلها نروح الشاليه قالت لا مستعجله قولتلها ماشي نزلت اخدتها في حضني. وقالت هبقي اكلمك قولتلها قشطه اشوفك. ورحت ماشي وهي. مشيت بعد ساعتين لقيت الباب. بيخبط بفتح لقيت الاء قدامي بتقولي مفاجاء صح قولتلها تعالي وشدتها جوا وقفلت الباب قالت كنت هتجنن عليك بس كان معايا ظروف قولتلها سيبك من الظروف دلوقتي وفي لحظه كنت مقلعها ملط واخدتها ع الحمام قالت احيه انت هتحميني قولتلها هفشخك نيك قالت كسي مش بيعجبك قولتلها هنيك كل خرم فيكي قالت احلفلك. بايه اني. اتناكت كتير وقليل محبتش حد ينيكني. من بعدك وهي بتتكلم روحت قافشها من رقبتها وخنقتها وبرضع شفايفها وهي. تقولي هموت سيب رقبتي وانا بضرب بزازها بالكف وهي بتصرخ وانا اضرب تقولي هفضحك صويتي. عالي اضرب جاااااامد قالت انا كلبتك خدامه تحت. رجلك عذبني. يا سيدي قولتلها مسمعتش قالت كلبتك خدامه تحت رجلك تحت زبك مسكتها مش شعرها وجريتها ع الارض ودوست علي بزازا وكسها برجلي ووقفت فوقها وهي تقولي ارحمني دخلت جبت سكينه وقطعت حبل المنشر. بتاع الغسيل وربط بزازهاجاااااامد وهي. تقولي ارحمني. هموت من اللي. بتعمله دا. وانا قولها كسمك هفشخك. يا وسخه تقول ملكك بس هموت ارحمني قولتلها. مش هتصعبي عليا. عيطي واضرب وشها. بالكف تقول هموت. انا اسفه مش هتناك من غيرك ابدا كلامها جنني. اكتر عملتلها الحزام طوق. وسحبتها وهي. ماشيه ورايا زي. الكلبه واقولها انبحي تنبح وتقولي كلبتك. يا سيدي خليتها توطي بزازها ع الارض وترفع طيزها ورحت راكب عليها وحشرت زبي فيطيزها وانيك جامد وهي تزوم اشد الحزام اكتر وانيك وهي تقولي هموت ارحم انيك جاااااامد اوووي انيك جاااااامد وانيك جامد اوووي وهي تقولي ارحم كلبتك يا سيدي ارحمني هموت تحتك ارحم طيزي وانا اقولها اسكتي يا كسمك واعشر جاااااامد
جاااااامد وهي تقولي متع كلبتك وانا بنيك طيزها سحبت زبي وحطيته في كسها بس واسع اوووي بنت الوسخه حسيت اني مش متكيف نكتها. شويه وقولتلها تعالي. ارضعي زبي قالت كلبتك المطيعه وفضلت. ترضع لحد ما جبتهم في. بؤها
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%