NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بحر مسا ع الضحايا

مفيش حاجة اسمها واحدة تسيب واحد وتقعد فاضية بدون راجل نادرا جدا ما ده بيحصل و لما تطلب الطلاق او ترفع خلع فهى فى الغالب خلاص حضرت البديل و جاهزه للانفصال و ورقة الطلاق هى الخطوة الاخيرة عشان كده خطر عليك جدا كراجل لو واحدة جت قالت لك عايزة اتطلق و انت تمسك فيها لانك مش عارف المستخبى الفكرة بقى بعد كده بتيجى تعمل التقافز تلاقى التانى مش بتاع جواز و كان جاى ينتش و يجرى و طبعا لما التقافز يفشل بتحاول ترجع تانى لطليقها

وده تقريبا نسبه كبيره من الحالات الى بتطلب فيها الست الطلاق

تمسكك بيها مش هيقدم ولا هيأخر لانها خلاص حضرت الخطة و السيناريو بقالها شهور فى صمت و درست الموضوع من كذا جانب و راحت لمحامي و ٢ الموضوع مش بيجى صدفة كده صحيت الصبح زهقانه فقالت اتطلق لا ده بيجى بعد دراسة متعمقة و لفة فى الجروبات النسائية و تخطيط مساعد من امها و اختها و صاحبتها

اى تمسك بيها ملوش لازمة عشان هى هتطلب فلوس عشان تحلبك مرة اخيرة قبل ما تمشى لان خلاص زى ما قولتلك ما دام التقافز جهز خلاص مش هتعرف توقفه لا بفلوس ولا بعيال ولا غيره

سيبها لمصيرها

إنتهي.. باي

بحر مسا ع الضحايا

مفيش حاجة اسمها واحدة تسيب واحد وتقعد فاضية بدون راجل نادرا جدا ما ده بيحصل و لما تطلب الطلاق او ترفع خلع فهى فى الغالب خلاص حضرت البديل و جاهزه للانفصال و ورقة الطلاق هى الخطوة الاخيرة عشان كده خطر عليك جدا كراجل لو واحدة جت قالت لك عايزة اتطلق و انت تمسك فيها لانك مش عارف المستخبى الفكرة بقى بعد كده بتيجى تعمل التقافز تلاقى التانى مش بتاع جواز و كان جاى ينتش و يجرى و طبعا لما التقافز يفشل بتحاول ترجع تانى لطليقها

مساك علاء ..

يعني حاولت انّي اختَار ك (اقتِباس)الجزئيّة الأكتَر فوضويّة وعبثيّة ومالهَا مَعنى ب كلامك للأسف لَقيت انّه كُل كلَامك ب حد ذاتُه هيك!!!

ايمتى لح تبطّل تبنِي على حالات مُجتمعّية مَحدودة قاعدة عَريضَة و تقعُد على حَصيرة هالقَاعدِة (المُهتزّة) وتشحَد على تعاسة الرّجال وهبلُن و انّه المرا عم تضحَك عليهن و عم تستَغفِلُن وعم توصّلن للقَاع وتتركُن وتطلع ؟!

لهدّرجة الرجال أغبياء والرَّمد معبّي عيونن والبلاهة مسيطرَة على عقولُن لحتّى الأنثى تعمل فيّن هيك ؟؟.. طيّب وين قيمَة الرّجل وعنفوانُه لهدّرجة مَسحوب من عَقله ومسيطرة عليه الأُنثى ؟!

بتوصَل معك تتّهم أي مرا بانّه عم تطلُب الطّلاق والبَديل جاهِز ورا السّتارة؟! لهدّرجة منتَشر الفُجور و في كميّة عاهرات ب مُجتمعنا؟!

طيّب هالطّوفان من البشاعة والوَخم اللّي أصاب بطلة قصتَك وامها وأختها ورفيقتها وخالتها وعمّتها وعمُوم آل أبوها وامها ..طيب ما طال هالطّوفان حدا من نساء عيلتك ؟ أو ع راسُن ريشة ؟؟؟

ازا انت بتجيب مِثال عن دونيّة المرأة أنا بجبلَك مية مثال عن لا انسانيّة الذّكر ومواقفة اللاّ مشرّفة ب حق المرأة ..

وازا بدي أنا جبلَك مِثال وانتَ تجِبلي مِثال .. ما منُخلص ..ورح تقلب ل مُزايدة مين الحَقير ومين الأحقر ..

لازم تقتنع انّه حتى بين الرّجال والنّساء في عدالة ب تَوزيع السّوء و الرّداءة والقَباحَة والفَساد ..والّا ما شُفنا رجُل قاتِل ولا امرأة خاينة ولا رجُل خائن ولا امرأة نشاز !.

ورح ارجَع استفرغ حديثي السّابق معَك عن ذااات الموضوع لانّه العين تحُرسك بتلف وبترجع ع ذات الأفكار ..
انت من جوّاتك مُقتنع انّه المرا ب مُجتمعنا مُضطهدة ..وأنا متأكدة اذا بتقعد مع عمتك وخالتك وامّك وغيرُن لح يحكولك عن قباحة وتجنّي رجال العيلة ب حقّن ل درجة بتوصل للاستعباد .. وأنا على دِراية تامة كيف بيتم التّعامل مع المرا ب من بَعض الرّجال ب مجتمَعنا

بيكفّي تضل تجيب قصص من هون وهون بتدين فيها المرا وبتعملا عاهِرة الكُرة الأرضيّة ..
حاسستك واحد متنكّر من النّسويّات اللي بيجيبو مِثال سيّء عن الرّجل وبيعمّموه على ألف رجُل !!.

بحر مسا عليك انتَ ك ضحيّة ل أفكارك المَغلوطة ..(واللي عارف من جوّاتك انها مَغلوطة وكيديّة)

ازيك يسعد مساك ناي
تخيلي بعد ردك الطوووووووووووووووويل جدا تمنيت تناقشني فب موضوع المنشور لكن ك العاده مهمتك الهجوم و يكمن عارفه كلامك مش هيأثر عليا فختمتي كلامك اني ضحيه لافكار مغلوطه كيديه رز بالمهلبيه 😂😂😂 You Made My Day 😁😁

هو بس في كام تعقيب علي كام جزء يعني و الجميع هيقارن كلامي و كلامك بالواقع

اولا هنا الجزء دا مش صح و عكس الواقع لان المراءه خُلقت تسعى لمصلحتها برجماتيه و حيثما وجدت المصلحه يمكنها تبيع قيمها و دينها و جسمها، و الواقع مليئ يا ع زيزتي بنماذج كثيره جدا جدا جدا المراءه ضحكت علي الرجل و كانت تستغله و تبيعه اللي وراه و اللي قدامه، ف كلامك هنا كان ف الجلاش 😂😂
ايمتى لح تبطّل تبنِي على حالات مُجتمعّية مَحدودة قاعدة عَريضَة و تقعُد على حَصيرة هالقَاعدِة (المُهتزّة) وتشحَد على تعاسة الرّجال وهبلُن و انّه المرا عم تضحَك عليهن و عم تستَغفِلُن وعم توصّلن للقَاع وتتركُن وتطلع ؟!
----------------
ع زيزتي، الرجال ليسوا اغبياء و لكنهم ضعاف امام شهوتهم، لذلك كانت من اقوي الفتن هي فتنه النساء و كتير اوي يبقي الراجل ناشف و مرا تخليه يطري و بشكرك لاني هكتب موضوعين في النقطه دي بالذات، ف ترقبي 😂😂😂 و ميرسي 🌹
لهدّرجة الرجال أغبياء والرَّمد معبّي عيونن والبلاهة مسيطرَة على عقولُن لحتّى الأنثى تعمل فيّن هيك ؟؟.. طيّب وين قيمَة الرّجل وعنفوانُه لهدّرجة مَسحوب من عَقله ومسيطرة عليه الأُنثى ؟!
--------------
و من المضحك انك تدخلي امي رحمها **** و طيب ثراها في نساء عيلتي في تعليقك و انه اللي علي راسه ريشه 😂😂 الصراحه اه علي روؤسنا ريشه هي سلطه ابويه قويه شوفتها في اعمامي و اخوالي و دي مش موجوده في بيوت كتير في مصر.

ازيك يسعد مساك ناي
تخيلي بعد ردك الطوووووووووووووووويل جدا تمنيت تناقشني فب موضوع المنشور لكن ك العاده مهمتك الهجوم و يكمن عارفه كلامك مش هيأثر عليا فختمتي كلامك اني ضحيه لافكار مغلوطه كيديه رز بالمهلبيه 😂😂😂 You Made My Day 😁😁

هو بس في كام تعقيب علي كام جزء يعني و الجميع هيقارن كلامي و كلامك بالواقع

اولا هنا الجزء دا مش صح و عكس الواقع لان المراءه خُلقت تسعى لمصلحتها برجماتيه و حيثما وجدت المصلحه يمكنها تبيع قيمها و دينها و جسمها، و الواقع مليئ يا ع زيزتي بنماذج كثيره جدا جدا جدا المراءه ضحكت علي الرجل و كانت تستغله و تبيعه اللي وراه و اللي قدامه، ف كلامك هنا كان ف الجلاش 😂😂

----------------
ع زيزتي، الرجال ليسوا اغبياء و لكنهم ضعاف امام شهوتهم، لذلك كانت من اقوي الفتن هي فتنه النساء و كتير اوي يبقي الراجل ناشف و مرا تخليه يطري و بشكرك لاني هكتب موضوعين في النقطه دي بالذات، ف ترقبي 😂😂😂 و ميرسي 🌹

--------------
و من المضحك انك تدخلي امي رحمها **** و طيب ثراها في نساء عيلتي في تعليقك و انه اللي علي راسه ريشه 😂😂 الصراحه اه علي روؤسنا ريشه هي سلطه ابويه قويه شوفتها في اعمامي و اخوالي و دي مش موجوده في بيوت كتير في مصر.
لك المُشكلة ما في موضوع للمَنشور ل ناقشَك فيه !!
أغلب مواضيعك سياقها واحد علاء 🙂

وردّي الطوييييييل مو لحتّى أثّر فيك أبداً لانّه شخص متلك واصِل لهي المَرحلة من التّحَامل على المرا ل سبب ( ما )
صعب كلامي أو كَلام غيري يأثّر فيه لانه هوّة من جوّا رافض أصلاً عكس أو أضداد رأيُه( حتى لو صَح)

مرّة انت نزلت مَوضوع كان فيه مَنطق لحد ما
ناقَشتك ب لُب الموضوع وكنت على حَق بجزئيّة وما اترددت انّي وفّيك حقّك !!
ب مَعنى أنا لا بعرفك ولا بتعرِفني و ولح قول الحَق حتَى لو كان ضد نَفسي ..
ف لا تحاول تطالعني ثرثارة بس ل مُجرد الثرثرة!

اعمل الف موضوع لكن ازا هالألف كانت الفكرَة تبعُن ذاتا باختلاف العنوان بس . ف ترقّب المَزيد من الرّدود الطّويلة 😁

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لك المُشكلة ما في موضوع للمَنشور ل ناقشَك فيه !!
أغلب مواضيعك سياقها واحد علاء 🙂

وردّي الطوييييييل مو لحتّى أثّر فيك أبداً لانّه شخص متلك واصِل لهي المَرحلة من التّحَامل على المرا ل سبب ( ما ) صعب كلامي أو كَلام غيري يأثّر فيه لانه هوّة من جوّا رافض أصلاً عكس أو أضداد رأيُه( حتى لو صَح)

مرّة انت نزلت مَوضوع كان فيه مَنطق لحد ما
ناقَشتك ب لُب الموضوع وكنت على حَق بجزئيّة وما اترددت انّي وفّيك حقّك !!
ب مَعنى أنا لا بعرفك ولا بتعرِفني و ولح قول الحَق حتَى لو كان ضد نَفسي ..
ف لا تحاول تطالعني ثرثارة بس ل مُجرد الثرثرة!

اعمل الف موضوع لكن ازا هالألف كانت الفكرَة تبعُن ذاتا باختلاف العنوان بس . ف ترقّب المَزيد من الرّدود الطّويلة 😁
هو انا لما اكتب اي منشور بناقش فيه ظاهره او موقف او طبع للستات أبقي عندي سبب ( ما) 😂😂 هو انا لما ارد عليكي ابقي بطلعك ثرثاره 😜😂😂 يعني مردش عليكي بعد كدا 😂😂😂

شغل التسخين بطل و دا بقي حركات قديمه 😛😄.

هو انا لما اكتب اي منشور بناقش فيه ظاهره او موقف او طبع للستات أبقي عندي سبب ( ما) 😂😂 هو انا لما ارد عليكي ابقي بطلعك ثرثاره 😜😂😂 يعني مردش عليكي بعد كدا 😂😂😂

شغل التسخين بطل و دا بقي حركات قديمه 😛😄.
اوك 🙂

• عجبني
التفاعلات: زهايمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%