NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ما المفروض هي ماتبقاش مقتولة ع الزب ما زي ما هي كسها ناقح عليها انا زبي فاشخني وعايز انيك
هى مش هتوصل للنقطة دى غير بإرادة الراجل ، اكيد الراجل بيشجعها وبيفتح مواضيع ،، وهو للى ممكن يوجهها تصلح علاقتها بجوزها ويعدل مسار علاقتها

• عجبني
التفاعلات: عاشق. النسوان
هى مش هتوصل للنقطة دى غير بإرادة الراجل ، اكيد الراجل بيشجعها وبيفتح مواضيع ،، وهو للى ممكن يوجهها تصلح علاقتها بجوزها ويعدل مسار علاقتها
لا طبعا المسؤولية الأكبر عليها واحدة جايه لي عايزة تتناك هاعمل ايه يعني لكن حتي الرجل هو لو فشخها تقول أنا عايزة زوجى و بحبه بعدين راجل بيحس تقيل ويكمل بيمشي بعدين الستات قاعدة في البيوت مرتاحة الراجل بيشوف كمية نسزتن كل يوم بيهجوا الحجر أساسي يبقي عايز

لا طبعا المسؤولية الأكبر عليها واحدة جايه لي عايزة تتناك هاعمل ايه يعني لكن حتي الرجل هو لو فشخها تقول أنا عايزة زوجى و بحبه بعدين راجل بيحس تقيل ويكمل بيمشي بعدين الستات قاعدة في البيوت مرتاحة الراجل بيشوف كمية نسزتن كل يوم بيهجوا الحجر أساسي يبقي عايز

لا لا دا يبقا مبيفهمش دا اصلا بغباؤه دا يدمر عيله
بيبقي عايز يحس انه عنتيل ونياك يفوق بعد فوت الاوان

• عجبني
التفاعلات: Boda algamed
مبتتحسبش كده بتتحسب مدي احتياجها للعلاقه دي
ازاي يصاحبي اومال بتتحسب ازاي عالاقل هي معها راجل حلال أنا معيهاش حاجة لو قالتلها تعبانه عالاقل هينيكها أنا لو تعبان لوحدي هاجبب عشرة

الاتنين حرام يعني لو مش متجوزه حلال كله غلط اصلا
لا في فرق طبعا عالاقل مش يتدمروا غير نفسهم يعني مثلا لو مرا مطلقة بتتكيف هيتقال كلام عليها بس لو متزوجة زوجها حياته هتتدمر ولو في عيال حياتهم انتهت ازاي الاثنين واحد يعني

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
الممنوع مرغوب دائمآ وابدآ دون التطرق للحرامنيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هسا المتزوجة المحرومة او حتى المطلقة او الأرملة بكون اسهل واسرع تطور العلاقة معها من البنت الي ما في عندها خبره على ارض الواقع و اسهل بتعامل لكن لازم الواحد يبعد عن المتزوجات خاصه لأنه حرمتها كبيره

هسا المتزوجة المحرومة او حتى المطلقة او الأرملة بكون اسهل واسرع تطور العلاقة معها من البنت الي ما في عندها خبره على ارض الواقع و اسهل بتعامل لكن لازم الواحد يبعد عن المتزوجات خاصه لأنه حرمتها كبيره
بالضبط لأن حواراتها كتير وذنبها اكبر

• عجبني
التفاعلات: Adam_Jo
اقراء عن ادمان الادريالين هتفهم جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%