NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيبقي عايز يحس انه عنتيل ونياك يفوق بعد فوت الاوان
بص يسطا الي بيبقا عاوز واحده متجوزه داا بيبقا في غريبه في دماغه يعم انت افهم انت دلوقتي **** تاب عليك بس نمت مع واحده متحوزه هتلاقي الي ينام مع مراتك هو بقا مش عاوز ييفهم كدا

• عجبني
التفاعلات: حمو السافل
هى مش هتوصل للنقطة دى غير بإرادة الراجل ، اكيد الراجل بيشجعها وبيفتح مواضيع ،، وهو للى ممكن يوجهها تصلح علاقتها بجوزها ويعدل مسار علاقتها
طب ماهي ممكن تكون هي اللي بتفتح معاه الحوارات دي ممكن تكون هي الليحبه حوار الخيانه وفي نفس الوقت تكون منظرها تممم

لا طبعا المسؤولية الأكبر عليها واحدة جايه لي عايزة تتناك هاعمل ايه يعني لكن حتي الرجل هو لو فشخها تقول أنا عايزة زوجى و بحبه بعدين راجل بيحس تقيل ويكمل بيمشي بعدين الستات قاعدة في البيوت مرتاحة الراجل بيشوف كمية نسزتن كل يوم بيهجوا الحجر أساسي يبقي عايز
كلامك بيرد على نفسه ، انت قولت الراجل مش مسؤول وبعدين قولت بيبقى عايز ، طالما عايز يبقى مشترك معاها فى المسؤولية ، هو الجواز مثلا الراجل بس للى بيبقى عاوز العلاقة كجزء من الجواز ولا دى حقوق وعليه مسؤوليات ، وبرضه انت قولت هى بتبقى جايلك عاوزه تتناك بس مش بقلبها وبتبقى مشاعرها وعقلها ومصلحتها مع جوزها ، بالعكس هى ما هتصدق تستغل الراجل فى دور عشيق وده الدور اللى هى محجماه للراجل ،، للى هو لو بجد عاوز ينيك مش هيحس بالمتعة الكاملة فى الدور ده ولا هيحس بسيطرته وهى للى ممشية العلاقة وموجهاها ،، وفى نفس الوقت لو انت تعبان ونفسك تنيك وهى انتبهت لحياتها عادى هتكمل حياتها لكن انت للى هتحس بالمقلب وبالعدم وان انت للى رضيت يكون ملكش حجم ولا اعتبار ولا دور حقيقى فى حياة غيرك

لا طبعا المسؤولية الأكبر عليها واحدة جايه لي عايزة تتناك هاعمل ايه يعني لكن حتي الرجل هو لو فشخها تقول أنا عايزة زوجى و بحبه بعدين راجل بيحس تقيل ويكمل بيمشي بعدين الستات قاعدة في البيوت مرتاحة الراجل بيشوف كمية نسزتن كل يوم بيهجوا الحجر أساسي يبقي عايز
انا معاك ان شهوة الواحد بتخلى بتاعه واقف زى الاسد وعاوز بكل افتراء بس هى من منظور الست مش بتبص ليك اكتر من مجرد نظرة شهوة واستغلال لاشباع رغباتها المكبوتة ومشاعرها الملتهبة كأنثى محتاجة لراجل يفجرها ويطلعها صح ، بس فى النهاية هتفضل بتبصلك كوسيلة زى الخيارة زى اى شخص تانى ممكن تلغيك وتستبدله بيك ، مش هتبصلك نظرة راجل كاملة لانها فعلا فضلت راجل تانى عليك للى هو جوزها ودى حاجة متقدرش تلومها فيها

طب ماهي ممكن تكون هي اللي بتفتح معاه الحوارات دي ممكن تكون هي الليحبه حوار الخيانه وفي نفس الوقت تكون منظرها تممم
قصدك هى بتحب دياثة جوزها عليها ؟ ولا هى حبت تجرب ازبار غير زبر جوزها ؟
لو كانت بتحب تجرب شعور زبر جديد بيغرس فى اعماق لحم كسها اكيد جوزها مسؤول عن عدم كفايته وفى نفس الوقت طالما معندهاش فرامل ودخلت بكل شهوانيتها الحامية عليك اكيد هتفكر تجرب زبر تانى غيرك حتى لو كان زبر جوزها وزبرك جامدين نيك . وانت بتقول انك بتكلمها فى الحوارات دى واكيد ممكن هتحس بشعورها وايه للى نفسها تجربه وممكن تقولك بصراحه لو حست انك مش هتزعل . وتكتشف حاجات مهولة لان الستات للاسف عاطفيتهم مش موجهه ولو مكنتش موجهه بيبقى انحرافها عجيب ومقرف

• عجبني
التفاعلات: عاشق. النسوان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاتنين حرام يعني لو مش متجوزه حلال كله غلط اصلا
للى بتخون عنيها بتفتح والموضوع مش هيبقى اول واخر مرة ، فممكن يكون هو وسيلة تفتحلها وتجرها لسكة ملهاش نهاية

قصدك هى بتحب دياثة جوزها عليها ؟ ولا هى حبت تجرب ازبار غير زبر جوزها ؟
لو كانت بتحب تجرب شعور زبر جديد بيغرس فى اعماق لحم كسها اكيد جوزها مسؤول عن عدم كفايته وفى نفس الوقت طالما معندهاش فرامل ودخلت بكل شهوانيتها الحامية عليك اكيد هتفكر تجرب زبر تانى غيرك حتى لو كان زبر جوزها وزبرك جامدين نيك . وانت بتقول انك بتكلمها فى الحوارات دى واكيد ممكن هتحس بشعورها وايه للى نفسها تجربه وممكن تقولك بصراحه لو حست انك مش هتزعل . وتكتشف حاجات مهولة لان الستات للاسف عاطفيتهم مش موجهه ولو مكنتش موجهه بيبقى انحرافها عجيب ومقرف
اتفق جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%