NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سوال مهم للشباب

يعني انت ماعملتش كده
مش عارف احنا الشباب كده حلال حلال لينا وحرام على البنات. اللي يقول لا طبعا حقه بس في حاله وحده لو هو كمان عمره ما عمل كده وده رائي وبحترم رئي الجميع

عادي مش بطلت خلاص حتفضل يعني تتحاسب علي حاجج قديمة طول عمرها يعني

لا مش بيدوروا دول عندهم ازدواجية تفكير عايز هو يخرب الدنيا ويتعرف ويعك بس لما يروح يتجوز عايز وحده ملاك لا كلمت راجل .
ده يجوز يرجع لأفكار ذكورية الراجل مهم يعمل راجل مايعبهوش شي اما بنت تتحاسب على اتفه الاشياء
ده كلام مظبوط بس ف لاخر هيقع ع شاكلته
الطيور ع أشكالها تقع هتلاقي اررتلط بواحده قدامه ملاك بس خربت الدنيا من غير ما خد يعرف

ترضي تجوز بنت كان ليها علاقه شات وفون سكس مع شاب لفتره بس بطلت
كلنا بنغلط وكلنا بنعمل حاجات غلط، المهم من اول ما هنبدأ احنا هيكون فى اخلاص وثقه وامانه وحفاظ على بعض ولا لاء، وانا عن نفسى ماشى بمبدأ انى مسألش فى الماضى اصلا اسأل بس من اول ما كنت انا موجود 👌👌

مش عارف احنا الشباب كده حلال حلال لينا وحرام على البنات. اللي يقول لا طبعا حقه بس في حاله وحده لو هو كمان عمره ما عمل كده وده رائي وبحترم رئي الجميع
يانسينى انت ومش بتسال

وانا انيكها مكانك واكيفها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دول انبيا وعلامات للتاريخ ورموز دينيه مينفعش يتحطوا ف اي مثل لأنهم بيتبني عليهم أحداث دينيه
انما بقى لو بتتكلمي عنهم ف القرآن قالها واضحه فيما معناه
الطيبون للطيبات والمنافقون للمنافقات وهكذا لاني مش حافظ الايه كامله واكيد انتي عرفاها ف ده حزم من **** للموضوع ده
شكلك حافظ مش فاهم

عندك حق احنا ف مجتمع متخلف

ترضي تجوز بنت كان ليها علاقه شات وفون سكس مع شاب لفتره بس بطلت
لأ أنا مش مثالي ،لو عرفت منها هسيبها .
ولو اكتشفت بالصدفة ،هفكر واديلها فرصة من غير ما اعرفها اني عرفت ،وممكن اكمل وممكن اسيبها .

تنبيه هام اي ذكر للسياسه او الدين بأي شكل من الاشكال هيوقف عضويه صاحبه ووقتها متلومش الا نفسك

اتمنى الالتزام من الجميع

تنبيه هام اي ذكر للسياسه او الدين بأي شكل من الاشكال هيوقف عضويه صاحبه ووقتها متلومش الا نفسك

اتمنى الالتزام من الجميع
اسف مش هتتكرر

• عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
فكك من الناس يا يارا بجد حافظين مش فاهمين و كله بيحب للي بيمثل عليه في الاول مش للي بيصارحه كلها ماشيه بالهبل
الاحسن متقوليش لو بطلتي خلاص

بصي يا يارا سؤالك شائك لانه مفيش رد واحد وصوابعك مش زي بعضها
واتضح من اجابات الاعضاء انه كل له طبع وفكره وقياسه

بس ان تلاقي حد يرضي اه طبعا اما اسبابه ونظرته او شروط دي تتم بالاتفاق بينكم وانت كانسانه هتعرفي تقيم الي قدامك ونظرته واصلا تقولي له او لا لانه مش حق يعرفه الا لو تخلتي عن هذا الحق لو لك غرض ما اما لو بطلت واندمجت في الحياه ونسيت وجاه النصيب ليه تفتحي ما اغلق اصلا اما لو عاوزه كاختبار او حسيت عقلته متفتحه اوك

ليس كل ما يعرف يقال لاي حد ولا نتوقع الكل يكون نفس رد الفعل ..

واخيرا لو شخصي اه ارضي عادي ما قدم في تفاهم وحب وشعور متبادل واسس حياه نمشي عليها

ومش عاوز اضرب امثله عكسيه تثير جدل 😂

يعني انت ماعملتش كده
مش بتتحسب كدا + انا مثلا عملت كدا ممكن الست تعديها وا بتعوضيات معينه من الراجل الست ترجع كويسه تاني وا العلاقه تكون حلوه
بس لو الراجل مراته عملت أو بتعمل كدا العلاقه هتكون قائمه علي شك وا الست عمرها ما هتعوضح الراجل أو ه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%