NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سوال مهم للشباب

من الاخر هتلاقي كتير بيقولك اه
لكن فالحقيقة حتي لو حصل هتلاقي الكلام بيترمي ولو محصلش هيبقي من جواه حاسس انه عرص وهتحصل مشاكل ف من البداية متقوليش بحسن نية واردمي الموضوع علي كدا
اتفق معاك

ترضي تجوز بنت كان ليها علاقه شات وفون سكس مع شاب لفتره بس بطلت
زي ما أنا تواسخت مع بنات و ما تزوجتهم ف اكيد ربناا رح يبععتلي بنت تواسخت مع شب لأنو هيك العدل و اصلا ك شب بس تتزوج غلط تسال مرتك عن حياتها مع شاب لانو زي ما رح تكذب عليها رح تكذب عليك

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor
طبعا بتكون منفتحة وعارفة السكة منيح ما بيكةن قي شي صعب معها
انا البنت اللي اتزوجتها وحاليا عنا ٣ اولاد كنت نيكها انا واخوها من صفرها منفتحة وعليشين احلى عيشة مع بعض

ممكن جدا وليه لا المهم عندي بعد الارتباط ان ده ميتكررش تاني مهما حصل واي احتياج ليها ليكون معايا انا لوحدي

زوجتى ولدت يوم تزوجتها . المهم بعد وليس قبل .

احنا مش ملاك احنا بشر وكلنا بنغلط ومفيش حد معصوم من الخطأ الصح انك اصلا هي متحكيش ليك عن حاجه ولو حكت ف انت تحرتمها جدا لإنها بنت نقيه وصادقه مع انها مينفعش تقول لكن هي شافت انها هتكون بتظلمك لو معرفتكش فيه بنات طيبه للدرجه دي ايوه
اه اقبل لإني مش من حقي اعاقبها ولا احاسبها ابدا عن اي فعل ف الماضي ما دام انتهى قبل ما انا اكون موجود ف حياتها ابدأ اكلمها على فعلها من بدايه دخولي حياتها غير كده لا احنا بشر وكل انسان ضعيف ومحدش عاؤف ظروفها كانت اي لما كانت مفتقده السند والدعم والحنيه والاحتواء من البيت والاهل وضعف الانسان بيخليه يقع ف غلطات وارد انا مين عشان احاسبها
لو مش قادر انك تتأقلم على الكلام ده متاخدش الخطوه وترتبط بيها وتعلقها بيك متظلمها ابعد وشوف حياتك عشان متأذيهاش نفسيا اكتر ما هي مأذيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا لينا غلطات بس تفكير الناس بقيت عايزه تحاسب كل واحد على غلطاته كاننا خدنا دور ملايكه القبر وده مش دورنا
الناس بتدور ع المثاليه مع انها متأكده انها مش موجوده

من وجهة نظري البسيطة لا مش هتجوزها لاني مضمنهاش بعد الجواز ولو حد قال ان كلنا بنعمل العادة السرية تمام مفيش مشاكل بس البنات تسمع افلام او صور وترتاح مش شرط تتكلم فون وفديو والخ....

الناس بتدور ع المثاليه مع انها متأكده انها مش موجوده
لا مش بيدوروا دول عندهم ازدواجية تفكير عايز هو يخرب الدنيا ويتعرف ويعك بس لما يروح يتجوز عايز وحده ملاك لا كلمت راجل .
ده يجوز يرجع لأفكار ذكورية الراجل مهم يعمل راجل مايعبهوش شي اما بنت تتحاسب على اتفه الاشياء

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤ و عادي٩٩
اتفق معاك
لأ أنا مش متفق معاكم لو هي حكت من نفسها تبقى بالنسبه لي حد أثق في عشان ممكن واحد تكون خربت الدنيا ومن كتر الخبره عرفت تخليك تصدق إنها متعرفش حاجه عن اي حاجه. الفرق اللي ها تحكي صعب تعمل كده معاك بس اللي خبت ممكن تغفلك وتخربها وهي معاك

• عجبني
مش عارف ليه الناس بتحب اللي يغفلهم ويضحك عليهم

هو فيه بنات حاليا اصلا ما عملتش كده كلكو كده والشباب زيكو برده

• عجبني
فين تغفيل يا كابتن !!
يعنى لو وحده عملت كده وصرحتك احسن ولا وحده تكون عملت اكتر من كده وعملت عليك شريفه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%