NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ان بنوتي تبادل ديرتي 24سنه
ممكن طلب منكم تشوفو طيزي في صورة البروفيل هل حجمها كده كويس وطبيعي ولا مبالغ فيها مقارنه بجسمي علشان كتير ناكوني وقالو حجمها مش طبيعي ةاكبر من اطياز الحريم مع العلم اني ان اي لبن ينزل فيا لازم اظرط اللبن منها وادعك طيزي بيها واسيبه لحد ما ينشف خالص وطبعا بلعب تمرينات وكده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: وليد ليو 3, نزيه الخاطر, zobry gamed 200 و 5 آخرين
طيزة حلوة اوى و مدورة ، عقبال طيزى كمان .
يمكن عشان وسطك رفيع تبان انها كبيرة شوية

• عجبني
التفاعلات: Mido Ass lover، dejin و ناضج اوى
طيزة حلوة اوى و مدورة ، عقبال طيزى كمان .
يمكن عشان وسطك رفيع تبان انها كبيرة شوية
تسلمي ياروحي عقبالك عارف كمان الي بيميز طيزي دي بتطلع اصوت فرقعة وطرقعة جامده اوي مع النيك وباذات لو جيصت اللبن منها اوووف علي الصوت جامد فشخ

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: zobry gamed 200 و BAD Luck
جمده اوي متجي تقعد شويه

لا طيزك حلوه اوي دانتي زي افلام البورن 😂♥يا بخت الي بينام معاكي

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200
حلوه حبي

• عجبني
تسلمي ياروحي عقبالك عارف كمان الي بيميز طيزي دي بتطلع اصوت فرقعة وطرقعة جامده اوي مع النيك وباذات لو جيصت اللبن منها اوووف علي الصوت جامد فشخ
نفسى ابقى زيك

• حبيته
طيزك حلوة اوي حبيبي ومثيرة لازم تكون حلوة كدا
نفسي طيزي تبقى زيك انا طيزي مدورة وطرية وبرضو بتعمل صوت وفرقعة وقت النيك بس مش كبيرة زي بتاعتك

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: zobry gamed 200 و Sexyboysudan
يعني اذا دعكت اللبن بتكبر الطيز

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200 و هشام الملك سالب
الضرب علي الطيز و انك تخلي طيزك اغلب الاوقات مبلوله او تقعد عليها كتير او تسيب جواها اللبن وتظرط كتير لبن من طيزك وتدعكه وفيه شوية تمرينات برضو وكمان تتناك كتير وتخلي الي ينيكك يرزع في طيزيك ويخبط فيها جامد

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200 و هشام الملك سالب
الضرب علي الطيز و انك تخلي طيزك اغلب الاوقات مبلوله او تقعد عليها كتير او تسيب جواها اللبن وتظرط كتير لبن من طيزك وتدعكه وفيه شوية تمرينات برضو وكمان تتناك كتير وتخلي الي ينيكك يرزع في طيزيك ويخبط فيها جامد
اممممم انا حاب يكر طيزي كمان وكمان

ان بنوتي تبادل ديرتي 24سنه
ممكن طلب منكم تشوفو طيزي في صورة البروفيل هل حجمها كده كويس وطبيعي ولا مبالغ فيها مقارنه بجسمي علشان كتير ناكوني وقالو حجمها مش طبيعي ةاكبر من اطياز الحريم مع العلم اني ان اي لبن ينزل فيا لازم اظرط اللبن منها وادعك طيزي بيها واسيبه لحد ما ينشف خالص وطبعا بلعب تمرينات وكده
دي لو طيزك بجد تبقي جامد نيك و اي حد يحب يركبها 🥵🥵

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوزين فيديو ليك وانت بتطلع اللبن منها وبينقط من خرمك

• عجبني
التفاعلات: خبره 20
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%