NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ibn samia
اصل مش اول مره يخش يكتب نفس الكلام بس لاني قولتلو انك كبير في السن افتكرني بقى من بتوع التخيلات زي بتاعو كده مش بيشوفوا غير في الاحلام 😂
بتحب الفحول الصغيره ؟

بتحب الفحول الصغيره ؟
اه جدا جدا جدا ولا عزاء للحيحانين الي بيريلو ورانا دول 😂

انت بس عاوز تخليني اخش اكلمك علشان انت حيحان ولا ابعتلك اسكرينات بكلامك وانت بتريل ياحيحان خليها تاكلك وبرده مش هتعرف عليك :ROFLMAO: :ROFLMAO:
يابنى انا اتاكدت منك من اول مرة اتكلمت اشبع يا شاطر ههههههههههه ك

• بيضحكني
التفاعلات: ibn samia
45وشفتها بتنتاك منه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سهام القلب
انت بس عاوز تخليني اخش اكلمك علشان انت حيحان ولا ابعتلك اسكرينات بكلامك وانت بتريل ياحيحان خليها تاكلك وبرده مش هتعرف عليك :ROFLMAO: :ROFLMAO:
اه صحيح متقلقش الكلام مش موجه ليك عشان ترد الكلام موجه لبعض الاصدقاء عشان يفهمو بس ان اخرك كلام لانى بحترمهم

اصل مش اول مره يخش يكتب نفس الكلام بس لاني قولتلو انك كبير في السن افتكرني بقى من بتوع التخيلات زي بتاعو كده مش بيشوفوا غير في الاحلام 😂
افتكرت ازاى انى بتاع تخيلات انت عارف انى ماليش فى لعب العيال و باعترافك اهو وكنت جاد فى كلامى لكن مشفتش غير رد غير مقنع نهائى يدل على عدم المصداقية

انت فعلا استاذ تخيلات لا تنكر

متقلقش مش هعبرك تانى بس انا كنت بعرف بعض الاصدقاء و جهة نظر عشان بنخاف على بعض.
و خلاص عرفو و اتاكدو دورك انتهى

انا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
٤٦

• نار ياحبيبي نار
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%