NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ســــــــــــؤال مقرف للبنات و الرجال ههههههههههههههههه

نوع نادر من الرجال انت بس ده مش حلو
بصي يمكن بحب البنت اللي بتبقى بطبيعتها ممكن بحب اقابل خطيبتي و اقولها شيلي المكياج و البسي بيجاما لما اجيلكو عادي لا دي فول ميك أب و أحسن لبس هههههه انا بحب البنت على طبيعتها أوي بحب كدا فهماني

بصي يمكن بحب البنت اللي بتبقى بطبيعتها ممكن بحب اقابل خطيبتي و اقولها شيلي المكياج و البسي بيجاما لما اجيلكو عادي لا دي فول ميك أب و أحسن لبس هههههه انا بحب البنت على طبيعتها أوي بحب كدا فهماني
فاهمه بس البنت بطبيعتها نظيفه لانها بتهتم بنفسها من كل النواحي بعيداً عن الميك اب او الشكل الخارجي غير كده ما تبقاش بنت

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: LEGEND KYSER و شريـف باشا
انا بنت ولو وحده بنت قالت لي انها بتعمل كده هقطع علاقتي بيها😂😂
يا سلام امال تقوم مخصوص باليل في عز الشتاء عشان تدخل الحمام لا تتصف في الاولوز و خلاص ههههههه ، دا أحسن أختراع ليكو

فاهمه بس البنت بطبيعتها نظيفه لانها بتهتم بنفسها من كل النواحي بعيداً عن الميك اب او الشكل الخارجي غير كده ما تبقاش بنت
مممممممم فيه بنات في امريما بتبح تبقى مشعرة اووووووي حتى اديها و رجليها ههههه و بتتصور كدا و بتحب كدا ، بس واضح من كلامك أنك حاجة ياسمين صبري

طب نقول لو اتجوزتي و جوزك طلب منك تبقى مشعرة كدا هتوافقي ولا لا ............؟
سؤال عام ك بنت مش قصدي حاجة جنسية

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: شريـف باشا
لا طبعاً
مممممم هو بيبقى كل حاجة بين الزوج و الزوجة للتجربة و أكيد لو الزوج عاوز مراته كدا ليه لا ما هى لما تطلب حاجة هايعملهالها

مممممم هو بيبقى كل حاجة بين الزوج و الزوجة للتجربة و أكيد لو الزوج عاوز مراته كدا ليه لا ما هى لما تطلب حاجة هايعملهالها
الزوق دليل ع النظافه ولو هو مش نظيف يبقا ما يلزمنيش🙄

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
احيه
يوميا لازم شاور بعد ما صحى
وشاور قبل ما انام

• أتفق
  • جامد
التفاعلات: Teeetoooo و شريـف باشا
شعر البكيني مالوش دعوة بالنظافة ممكن تستحمى كل يوم ، صحيح انا كراجل بشيلو كل اسبوع حتى من ورا (Sorry) لكن عاوز مراتي في بعض ايام تبقى كدا فيها ايه

احيه
وشاور قبل ما انام
ممممممممممممم و ليه مايبقاش كل أسبوع للست 😁

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: morad69، Hamona و شريـف باشا
على العموم مبسوط من النقاش و لو فيه كلام ضايقك ماقصدش ، تصبحي على خير أنا هقفل ، أتمني نتقابل في نقاشات كتير بااااااااي

• حبيته
التفاعلات: افنان 2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احيه
وشاور قبل ما انام
النضافة حلوة برضو علشان هي نص المتعة بالنسبة لينا

شعر البكيني مالوش دعوة بالنظافة ممكن تستحمى كل يوم ، صحيح انا كراجل بشيلو كل اسبوع حتى من ورا (Sorry) لكن عاوز مراتي في بعض ايام تبقى كدا فيها ايه
النظافه دي وازالة الشعر من منطقة البكيني ضروري ليك وليها والراجل بطبيعته في العلاقة لازم علشان يكون متمتع بيها يكون شايف الست نظيفه خارجياً وداخلياً

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
انا عندي حاسة الشم قوية عشان كده بهتم بالنضافة.. ولازم الشاور يوميا
ومشكلتي اني لو شميت ريحة عرق من بنت ولو بسيطة باقفل منها بسرعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%