NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حقيقي كل مشاكلي في ميولي اني عايزه اكون بنت وخاضعه ممكن اكون ميولي بس وهيجان بس يمكن احلامي الوردية ملهاش علاقة باني اتناك
اه بحب المص والبوس لكن ممكن اكون عايزه اكتب بنت ماستريس او بنوتي مسيطرة اللي هوا يكفيني اروح لها نلبس سوا بنوتي ونتعامل كبنات وتسيطري عليا

انا في الحياة شخصيتي قويه واجتماعية ولو قابلتني كولد هستغرب ميولي وخضوعي وكلام اللي بقوله

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: بنوتي محتاجة للحب, Jordn, حنان و حب و 7 آخرين
انا حبيتك من كلامك
ولو قريب منك كنت اتعرفت عليكي ❤️❤️
انا بحب الشخصيه اللي تكون برا حاجه
وجوه مع حبيبها حاجه تاني خالص، ❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: Nodybosy
الفانتازي شيء صعب تحقيقو
لكن ميولك هي عبارة عن انجذاب جنسي و عاطفي الى رجال او نساء
انما احساسك بنوعك هذه ليست ميول انما هوية جندرية

جميلة اوى

• حبيته
أنا برضو في حياتي اللي برا مش ممكن حد يقول عليا خول

• حبيته
حقيقي كل مشاكلي في ميولي اني عايزه اكون بنت وخاضعه ممكن اكون ميولي بس وهيجان بس يمكن احلامي الوردية ملهاش علاقة باني اتناك
اه بحب المص والبوس لكن ممكن اكون عايزه اكتب بنت ماستريس او بنوتي مسيطرة اللي هوا يكفيني اروح لها نلبس سوا بنوتي ونتعامل كبنات وتسيطري عليا

انا في الحياة شخصيتي قويه واجتماعية ولو قابلتني كولد هستغرب ميولي وخضوعي وكلام اللي بقوله

انا ما بستغرب لان هيك كمان قوي ومتحكم في مجتمع بس بين أربع حيطان انسان مختلف ميول صاخبة

• يالهوي هي وصلت لكده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا مرضا نفسيين وما حدش يتنمر او يتريق على حد كلنا فى الباذنجان سواء

• بيضحكني

اكتر البنوتي كده

• محزن
مش مشكلة انك تعبري عن نفسك
Fell it and like it and live it bb

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%