NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النوم مع المتزوجة موضه قديمه فشخ الا انها لسه مستمره لحد دلوقتي

ميزتها الوحيده ان المتزوجة مش هتجري وراك تقول اتجوزني و ترضى بالواقع و قليل جدا ان متزوجه تتطلق من جوزها عشان خاطر الفحل او العنتيل

• عجبني
التفاعلات: fares_100 و هانى عصام
اهلا بيك انا كان لي الحظ مع واحده متزوجه وكان زوجها عليه دين وإيصال امانه وطلبت منها انام معاه ثلاث مرات مقابل الايصال وافقت وكنت متحمس جدا وكانت جميله جدا وجسمها نار لأنها كانت عروس سته شهور
لأ شهم

انت تقصد ايه بمتجوزة ولا مش متجوزة؟
قصدك بنت ولا مش بنت ولا ايه بالظبط؟
قصدي واضح من السؤال
مـــتـــجـــوزة 😁

كل حاجة ممنوعة او محرمة او غير متاحة
ليها متعة اعلى من اي شئ
و دي قاعدة في طبيعة الإنسان

لاكن الدنيا تعلمك حاجة مهمة جداً
ان العلاقات الغير مستقيمة او غير تقليدية
فاتورتها ديما عاليه
و عواقبها دايما بتكون غير قادر على مواجهتها

زي بالظبط كده التفاحه و ادم

• عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️ و الـ مجتاو
المتجوزة بيكون احلي ودا عشان هيا اختارتك
المتجوزة هيا اللي بتختار
الممتع انها كله بيعملها حساب وبتيجي قدام الشريك وتنهار وتحت امري

• حبيته
التفاعلات: هانى عصام
اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
و هل فعلا السكس مع متجوزة امتع و احلى من اللي مش متجوزة
امتع بكتير لانها على طول هتعمل مقارنه بينك و بين جوزها أو العلاقات إلى هى بتعملها و لو عرفت فعلا تكيفها و تمتعها و تفرق عنه انت كده ساعتها بقيت الملاذ الآمن بتاعها

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
النوم مع المتزوجة موضه قديمه فشخ الا انها لسه مستمره لحد دلوقتي

ميزتها الوحيده ان المتزوجة مش هتجري وراك تقول اتجوزني و ترضى بالواقع و قليل جدا ان متزوجه تتطلق من جوزها عشان خاطر الفحل او العنتيل
إلي متردهش علي غيرك متردوش علي بيوت الناس ترضي مراتك تغفلك وتمشي مع واحد تاني لو ترضي ماشي

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: sun day و هانى عصام
المتجوزة بس تكون مش خجولة يعني شرموطة
الاحساس أن الي معاك لبوة دا جااااحد

• نار ياحبيبي نار
إلي متردهش علي غيرك متردوش علي بيوت الناس ترضي مراتك تغفلك وتمشي مع واحد تاني لو ترضي ماشي
تحياتي لنصيحتك 🌹

• عجبني
التفاعلات: fares07
امتع بكتير لانها على طول هتعمل مقارنه بينك و بين جوزها أو العلاقات إلى هى بتعملها و لو عرفت فعلا تكيفها و تمتعها و تفرق عنه انت كده ساعتها بقيت الملاذ الآمن بتاعها
انت جربت واحدة متجوزة ؟

دي الحقيقه حتي لو مش عجباك تبيض وشك تحمره عادي...

انت جربت واحدة متجوزة ؟
عندها خمس عيال و اتجوزت بدرى و هى ١٦ سنه كمان دلوقتي هى ٤٠ نتايه على حق جوزها ملوش الا ف النطر و الخلفه مش بيعرف يتعامل و مكدرها كمان مع أن عيشتهم مرتاحه بس فعلا الفلوس مش كل حاجه 👌

• حبيته
عندها خمس عيال و اتجوزت بدرى و هى ١٦ سنه كمان دلوقتي هى ٤٠ نتايه على حق جوزها ملوش الا ف النطر و الخلفه مش بيعرف يتعامل و مكدرها كمان مع أن عيشتهم مرتاحه بس فعلا الفلوس مش كل حاجه 👌
اهم حاجة تكون انت قايم بالواجب اللي الحمار مش قادر يعمله :devilish:
البركة فيك يا محظوظ 🤩🥰

تحب تحكي لي بالتفصيل ؟
اصلي بموووووووووت في القصص دي

اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
و هل فعلا السكس مع متجوزة امتع و احلى من اللي مش متجوزة
احلي مسا
انا كان ليا تجربه فعليه من حوار ٣ شهور تقريبا بس كانت أول تجربة فعليه ليا روحت لها البيت بالليل وجوزها كان في الشغل وانا كنت خايف جدا جدا منها ومن الجيران علي الرغم من أني اعرفها بقالي اكتر من ٧ سنوات وانا كنت احد الشهود علي الجوازه ولكن الخوف كان لأنها كانت المره الأولي ليا وعلي فكره كانت علاقه جنسيه ولكن غير كامله لاني محبتش انيك غير مراتي
بس احساس فاجر وجامد اخر حاجه

• حبيته
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%