NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور تجربة طلب سرقت مايوم من المصيف (صوري الشخصيه)

معرفش هتصدقونى ولا لا
من اسبوعين كنت في المصيف مع صحابي وطلعت لوحدي بليل اتمشي في القريه. الشاليه الى جنبنا كان كله اجانب ومن الصبح وانا عيني عليهم في البحر....

وكنت بس عمال اتخيل لو كنت مكانهم ولابس مايوه من مايوهاتهم دي في وسط وقدام كل الناس اشمعنا هم.

المهم اتمشيت ومكنتش لابس حاجه تحت الشورت وكل لما افكر في الى حصل الصبح وتخيلي انى لابس كدا قدام الناس بموت من المحنه وبجد بلاقي نفسي بنقط.

كان كل الناس نايمه وامحت المايوه ده منشور. قربت وشميته ولما شميتو اتاكدت انه متغسلش وانه عليه عرق البنت الي كانت لبساه الصبح. وده هيجني اكتر.

بالمناسبه انا سرقته هو وواحد تاني. ودي صور الاول شويه واتصورلكم واوريكم الاحمر. يا تري لايق عليا

HiBqO1R.md.jpg HiBqegp.md.jpg HiBqvdN.md.jpg HiBqjLJ.md.jpg

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Geosam, nihedsou2016, Koko koke و 5 آخرين
تواصلي معانا حبيبتي

يجنن عليكي

لايق عليكي و يسلام لو تتناكي بيه هتتمتعي وتمتعى

معرفش هتصدقونى ولا لا
من اسبوعين كنت في المصيف مع صحابي وطلعت لوحدي بليل اتمشي في القريه. الشاليه الى جنبنا كان كله اجانب ومن الصبح وانا عيني عليهم في البحر....

وكنت بس عمال اتخيل لو كنت مكانهم ولابس مايوه من مايوهاتهم دي في وسط وقدام كل الناس اشمعنا هم.

المهم اتمشيت ومكنتش لابس حاجه تحت الشورت وكل لما افكر في الى حصل الصبح وتخيلي انى لابس كدا قدام الناس بموت من المحنه وبجد بلاقي نفسي بنقط.

كان كل الناس نايمه وامحت المايوه ده منشور. قربت وشميته ولما شميتو اتاكدت انه متغسلش وانه عليه عرق البنت الي كانت لبساه الصبح. وده هيجني اكتر.

بالمناسبه انا سرقته هو وواحد تاني. ودي صور الاول شويه واتصورلكم واوريكم الاحمر. يا تري لايق عليا

ازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعك

عليكي احلي طبعا

معرفش هتصدقونى ولا لا

حصل وانا شاهد

جامد فشخ ياريت لو تتركبي بيه

محتاج واحد زي كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين عاوز يشوف المايوه التاني، اعملو ١٠ كومنتات وانزل الصور

• عجبني
التفاعلات: Manbisexual
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%