NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The@King

نسوانجى مبتدأ
عضو
الموقع الالكتروني
join.skype.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز حل اوطريقه مضمونه لسرعة القذف علشان بجبهم اول م بهيج بلقى نفسى جبتهم بسرعه لدرجة لو واحده مسكته ممكن اجبهم ف ثانيه لو نا بمارسه العاده السريه وبتفرج على فيديو ممكن اجبهم فى خلال دقيقه ف عايز حل لو سمحتوا؟؟:cry::cry:😭

• عجبني
التفاعلات: الجوكر المصري
فيه تمارين بتتعمل اسمها تمارين كيجل ابحث عنها، ولما تيجي تضرب حاول في كل مرة تزود دقيقة متبقاش عايز تجيبهم على طول، افضل كل مرة زود دقيقة عن المرة اللي فاتت ومتفكرش انك عايز تجيبهم على طول، مرة ورا التانية هتلاقي وقتك طول

• عجبني
التفاعلات: Elbobelbob و الجوكر المصري
ع
عايز حل اوطريقه مضمونه لسرعة القذف علشان بجبهم اول م بهيج بلقى نفسى جبتهم بسرعه لدرجة لو واحده مسكته ممكن اجبهم ف ثانيه لو نا بمارسه العاده السريه وبتفرج على فيديو ممكن اجبهم فى خلال دقيقه ف عايز حل لو سمحتوا
عايز حل اوطريقه مضمونه لسرعة القذف علشان بجبهم اول م بهيج بلقى نفسى جبتهم بسرعه لدرجة لو واحده مسكته ممكن اجبهم ف ثانيه لو نا بمارسه العاده السريه وبتفرج على فيديو ممكن اجبهم فى خلال دقيقه ف عايز حل لو سمحتوا؟؟:cry::cry:😭
عندك
كام

راجع الطبيب

عندي مشكله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
٢٦ سنه بعمل العاده بقالي ١٠سنين
عايز اخطب وكدا لو بطلتها هاخد وقت قد اي عشان المني يكتر لانه قليل وبتاعي حاسه قصر

٢٦ سنه بعمل العاده بقالي ١٠سنين
عايز اخطب وكدا لو بطلتها هاخد وقت قد اي عشان المني يكتر لانه قليل وبتاعي حاسه قصر
لو بطلتها فجاه ممكن اسبوع واحد والسائل هيبقي طبيعي معاك والحيوانات المنويه هتظبط وتقدر تمارس بس اقل حاجه تبطل قبل الجواز بأسبوع

انت عندك شهوة زائه لازم ادويه تقلل الشهوة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%