NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بلاقي نفسي في القصص

أنا بحب القصص من ايام المنتدي القديم بس اكتر سبب أنا نفسي يبقى ليه صديقه اتكلم معها من غير مخاف من رد فعلها علشان في الحقيقة عمري معرفت اتعرف علي بنات خالص كان نفسي كتير بس عمرة معرفت وشكرا

اكيد لكل واحد اسبابه بس بالنسبة لي الاقي هنا مساحة للفرفشة والتعرف على الناس وافكارهم وخيالهم وكل حاجة

الاقى ملكه بجد تخلينى خدامها للابد

اول شي دخلتو عشان الجنس بس لقيت في اشياء تانية غير الجنس كمان وغير هاد كلو تضييع وقت

موجودة هنا لان مش حاسه بغربة الأفكار متشابه ومحدش بيحكم علي فكر التاني من الناحية الجنسية

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نوني الخول، بحب مراتك ياخول و فحل كس اختوو القحبة
عشان كس امي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: بحب مراتك ياخول و فحل كس اختوو القحبة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المرفقات

36 KB · المشاهدات: 4
موجودة هنا لان مش حاسه بغربة الأفكار متشابه ومحدش بيحكم علي فكر التاني من الناحية الجنسية
حصل بجد كلامك كلو جد يا حببتي انا شفت فحاجة كده انك تحبي الولاد تتفرج عجسمك ممكن تتابعبني عشان اعرف اعلق على صورك يا حببتي واقلك كلام جامد فحق جسمك المتناسق السيكسي ده 😍😍

كل واحد يقول سبب وجوده هنا ايه وفكرتوا قبل كدا تلغي عضويتك والسبب؟؟؟
للتعارف ع صديقه تصبح صديقه بجد بعيداً ع الجنس نكونوا زي بعض محتاجين لحد نفضفض معاه

مساء الخير للجميع
أنا دخلت هنا عشان ابحث عن إنسانة راقية ومتفهمة تعيش معايا بصدق

سبب وجودي هوا قسم الفضفضه انا شخص انطوائي بس هايج طول الوقت ومحروم داخل علي امل اتعلم حاجه في فنون الشقط عشان بصراحه انا في البطيخ 😅

ممكن متابعة يا قلبي

عاوز حد يساعدني انيك مامتي لكن اغلبهم كدابين بدهم صور وبس وماعندهم خبره
أنا بساعدك و بدون صور

• عجبني
التفاعلات: السفاح11
علشان بعشق القصص

تفتكر في أي مكان في العالم أقدر بعلو صوتي أقول فيه لكل الموجودين: أنا خول؟ أكيد لا. عشان كده أنا هنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%