NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

arraw

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: Im28LUlukatty, mantowman, تحرر و و شخص آخر
انا الاول فضول و بعدين لاقيت المواضيع و الناس و الاجواء كلها ممتعه و لذيذه و اختلاف ميول و عالم الواحد بيتعرف عليه

القصص

• عجبني
التفاعلات: as@as
انا شخصيا اعرف المندى ده من زمان جدا وكنت بدخل اقرأ القصص الجنسية واتفرج على افلام بس مش كتير الكلام ده يمكن من 10 سنين مثلا او 8 حاجة زي كده
ولما اتعمل المنتدى الحديد برضه كنت بدخل اقرأ القصص لحد مافيوم كنت زهقان ومالقيتش قصص جديدة قلت اقلب في باقي المنتدى عجبني التفاعل والمواضيع الي بتطرح والمناقشات الي بتحصل

• أتفق
التفاعلات: arraw
كل واحد ليه سبب جواه خلاه يجي يشترك في نسوانجي ايه السبب اللي خلاك تدخل هنا ؟
كامت القصص الجنسيه و بعدين الفيديوهات عشان مصريه و خصوصا ان من سنتين كدا كان صعب تلاقي فيديو مصري و بعدين دلوقتي الفضفضه

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Adelhany و arraw
انا شخصيا اعرف المندى ده من زمان جدا وكنت بدخل اقرأ القصص الجنسية واتفرج على افلام بس مش كتير الكلام ده يمكن من 10 سنين مثلا او 8 حاجة زي كده
ولما اتعمل المنتدى الحديد برضه كنت بدخل اقرأ القصص لحد مافيوم كنت زهقان ومالقيتش قصص جديدة قلت اقلب في باقي المنتدى عجبني التفاعل والمواضيع الي بتطرح والمناقشات الي بتحصل
انا برده اعرفه من ايام القديم و نسيتو لحد ما لقيت بوست عليه الاسم قولت عايز اعرف ايه الاسم الغريب ده دخلت لاقيت دنيا كبيره

كامت القصص الجنسيه و بعدين الفيديوهات عشان مصريه و خصوصا ان من سنتين كدا كان صعب تلاقي فيديو مصري و بعدين دلوقتي الفضفضه
هنا كمان موضوع الفضفضه ده عالمي انك تطلع اللي جواك براحتك خصوصا لو في كلام مش بتقدر تقولو لاقرب الناس

الوحده ...

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aly1909
لا يا معلم مفيش وحده بقا مع البشر دي كلها و كتير كون صداقات من هنا اصلا
اتمني واشكرك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل واحد ليه سبب جواه خلاه يجي يشترك في نسوانجي ايه السبب اللي خلاك تدخل هنا ؟
موضوع جميل
سبب دخولي هنا الملل و نفس الاشكال و كمان علشان اهدى شويا و اثبت في البيت بدل الهيجان اللي مالي الشوارع

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25 و arraw
موضوع جميل
سبب دخولي هنا الملل و نفس الاشكال و كمان علشان اهدى شويا و اثبت في البيت بدل الهيجان اللي مالي الشوارع
الهيجان في البيت ستره 😂

• بيضحكني
التفاعلات: sexypump
موضوع جميل
ههههههههه يعني هو الهيجان مالي الشارع وهنا مافيش هيجان 😂😂😂

• بيضحكني
موضوع جميل
الناس كمان هنا ماتحسش بزهق لان دايما في موضوع حاجه بتابعها ناس بتكلمهم

بس برضو هيجان هههه
علي الاقل هنا في امل هو يكمل بس الشات يكون في حاجات اكتر و لو بقي ابلكيشن هيبقي عالمي

هنا كمان موضوع الفضفضه ده عالمي انك تطلع اللي جواك براحتك خصوصا لو في كلام مش بتقدر تقولو لاقرب الناس
ايوووا محدش بيعيب عليك انت في عالم جنسي
بس الشواذ مبوخيين الموضوع شويه بس مفيش حاجه حلووه بتكمل

• بيضحكني
ايوووا محدش بيعيب عليك انت في عالم جنسي
بس الشواذ مبوخيين الموضوع شويه بس مفيش حاجه حلووه بتكمل
زياده شويه اكتشفت هذا مؤخرا بس في الاخر كل واحد حر في نفسو

• أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل