NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Jimmy67

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا سالب 20 و بمارس مع نفسي من و انا عندي 15 سنة و وصلت لحاجات صعبة بصراحة لدرجة اني حاسس ان هرموناتي و تكوين جسمي بدا يتغير خالص..
المهم المشكلة بقي ان لما ببقي هورني ممكن افضل اسبوع كدا علشان بحب لما امارس ابقي لوحدي فالبيت بس الفكرة بقي لما ببقي هورني اوي بلاقي فيه سائل ابيض شبه المنوي بينزل من طيزي و بيبقي تقيل و لزج مع اني عمري ما دخل منوي جوايا ولا دخلت بتاع حد جوايا .. ف ممكن لو حد يساعدني و يقولي السائل ده عبارة عن ايه ولا خطر ولا ايه علشان عمري ما شوفت حاجة زي دي قبل كدا

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher, Ali Ali994, نسوانجي جميل و شخص آخر
انا سالب 20 و بمارس مع نفسي من و انا عندي 15 سنة و وصلت لحاجات صعبة بصراحة لدرجة اني حاسس ان هرموناتي و تكوين جسمي بدا يتغير خالص..
المهم المشكلة بقي ان لما ببقي هورني ممكن افضل اسبوع كدا علشان بحب لما امارس ابقي لوحدي فالبيت بس الفكرة بقي لما ببقي هورني اوي بلاقي فيه سائل ابيض شبه المنوي بينزل من طيزي و بيبقي تقيل و لزج مع اني عمري ما دخل منوي جوايا ولا دخلت بتاع حد جوايا .. ف ممكن لو حد يساعدني و يقولي السائل ده عبارة عن ايه ولا خطر ولا ايه علشان عمري ما شوفت حاجة زي دي قبل كدا
ده إفرازات من الشرج يعنى بدايه بواسير.
أنصحك بزيارة جراح فوراً

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي جميل، The Angel 987 و Jimmy67
لازم زيارة لطبيب لان دي بوادر البواسير

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي جميل، The Angel 987 و Jimmy67
أحسن ، دي تهتك كامل وبداية سقوط

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷، نسوانجي جميل و The Angel 987
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دكتور نفساني

شوف يا حبيبي
ارفع ايد شوية من طيزك
السائل هذا ولا شيء ممكن تعرقات داخلية
لا علاقة لميولك انك سالب برغبتك انك تصير بنت
السالب دور جنسي فواحد مثلي الجنس
رغبتك انك تصير بنت لها بعد نفسي في هويتك الجندرية : يعني عندك لخبطة نفسية ماثرة على هويتك! مالهاش علاقة بالجنس
انك راط الحاجتين يعني انك عندك مشكلة في فهم و تقبل نفسك! ابحث في هذا المنوال

• عجبني
التفاعلات: هيجان جدا
تمام شكرا جدا ❤❤

شوف يا حبيبي
ارفع ايد شوية من طيزك
السائل هذا ولا شيء ممكن تعرقات داخلية
لا علاقة لميولك انك سالب برغبتك انك تصير بنت
السالب دور جنسي فواحد مثلي الجنس
رغبتك انك تصير بنت لها بعد نفسي في هويتك الجندرية : يعني عندك لخبطة نفسية ماثرة على هويتك! مالهاش علاقة بالجنس
انك راط الحاجتين يعني انك عندك مشكلة في فهم و تقبل نفسك! ابحث في هذا المنوال
بس للأسف اللي بعرفه انه السائل هذا ممكن يكون من علامات البواسير

بس للأسف اللي بعرفه انه السائل هذا ممكن يكون من علامات البواسير
السائل ده مش بيجيلي لا اراديا و الحمد**** انا مش مافور ف الممارسة ومش حاسس ب اي وجع او اعراض بس هو انا مش بيجيلي السائل ده غير لما ببقي هورني و بحس بيه فعلا ف الوقت ده بس حتي هو مش بيتكرر كل فترة .. يعني انا لو بقيت هورني و مارست مش بيجيلي انما لما ابقي هورني و اقعد فترة كدا بيجيلي ف انا بصراحة حاسس ان حوار التعرقات الداخلية ده صح شويه
انا بس كنت خايف يكون بسبب تغير هرمونات او حاجة نتيجة حالتي بس

• عجبني
التفاعلات: هيجان جدا
السائل ده مش بيجيلي لا اراديا و الحمد**** انا مش مافور ف الممارسة ومش حاسس ب اي وجع او اعراض بس هو انا مش بيجيلي السائل ده غير لما ببقي هورني و بحس بيه فعلا ف الوقت ده بس حتي هو مش بيتكرر كل فترة .. يعني انا لو بقيت هورني و مارست مش بيجيلي انما لما ابقي هورني و اقعد فترة كدا بيجيلي ف انا بصراحة حاسس ان حوار التعرقات الداخلية ده صح شويه
انا بس كنت خايف يكون بسبب تغير هرمونات او حاجة نتيجة حالتي بس
لا لا تخافش الهرمونات ما الها اي دخل
طالما ما في اعراض بواسير ، ممكن تكون افرازات من المستقيم لتنظيف البكتيريا والفيروسات اللي انت دخلتها عليها بالخيار والحكي هذا مش اكثر ، وطالما بينزل لما تكون هورني معناها مجرد تنظيف وتهييء لفتحة الشرج انه في اشي رح يدخل لانك عودتها على هيك

خف ايدك عنها شوية نصيحتي وابعد عن الامور هاي عشان اخرها مش كويس صدقني

حاضر شكرا جدا ❤

روح لدكتور بواسير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%