NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممكن اسالك حاجه ع الخاص

هتبقي خول اكتر و لو صاحبك تاب بعد كده انت هتفضل مكمل و مش هتعرف تبطل و هتلف مصر كلها عشان تلاقي زوبر ينيكك
تمام شكرا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أكيد رح تتعود و أول ما تمارس هارد و تنبسط
خلاص مفيش رجعة رح تصير مدمن

ليا واحد صحبي كنت عملتها معاه قبل كام سنة وبعديها بقينا متواصلين هو بيفضفضلي، جالو الايدز من موضوع الهارد بسبب التعدد من الطرف المقابل!!
خدو بالكم الموضوع دا منتشر بس محدش بيتكلم عنه،
اللي عاوز يعمل هارد يكون بكاندوم متخلوش شهوة الهارد تسيطر عليكم وتعميكم عن صحتكم

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd، Metoooo و Meme sasa
ليا واحد صحبي كنت عملتها معاه قبل كام سنة وبعديها بقينا متواصلين هو بيفضفضلي، جالو الايدز من موضوع الهارد بسبب التعدد من الطرف المقابل!!
خدو بالكم الموضوع دا منتشر بس محدش بيتكلم عنه،
اللي عاوز يعمل هارد يكون بكاندوم متخلوش شهوة الهارد تسيطر عليكم وتعميكم عن صحتكم
تسلم شكرا بجد ❤️

بلاش احسنلك
ما تزودش الغلط بغلط أكبر
في فرصه ترجع من الطريق ده
لكن للأسف لو مارست هارد الفرصه بتقل
خلاف خطورة الأمراض وغيره

• عجبني
التفاعلات: Meme sasa
وانا برضوا سالب مش مفتوح وهورني اووي وبحب السوفت فشخ ❤️

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر ضخم
بلاش احسنلك
ما تزودش الغلط بغلط أكبر
في فرصه ترجع من الطريق ده
لكن للأسف لو مارست هارد الفرصه بتقل
خلاف خطورة الأمراض وغيره
كلامك صح شكرا ❤️

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
اولا الموضوع مفيهوش ضرر كبير بس الفكره انك. متطورش عن كده يعني لو هتمارس هارد تبقي سالب بس وقت الممارسه دي لان ف ناس بتتحول تبقي بنوتي ولو بقيت بنوتي هتبقي ديوث والموضوع هيكبر معاك
ثانيا الهارد متعته حلو اوووي اكتر من السوفت بكتير لو مارست هارد مش هتمارس سوفت تاني هيبقي كله هارد
ثالثا لو انت ناوي تكمل باقي حياتك سالب مفيش مشكله لو عاوز تخليه يجبهم ف طيزك لانها هتاكلك بعد كده ومش هيهديها غير زوبر جامد فيها
رابعا اختار اللي هيفتحك صح واللي هيكمل معاك عشان متبقاش كل يوم ف حضن راجل مختلف هو اه هتكون متعه انك. كل يوم هتجرب زوبر جديد ونيك احسن وافضل بس لما يكون ليك راجل بتاعك هتكون احلي
خامسا حط فازلين وهو بيفتحك عشان متتعورش وخليه يكون رومانسي وحنين عليك عشان تحب الموضوع ومتتعقدش من الهارد
سادسا بعد اما يخلص نيك ويجيبهم فيك متخرجش زوبره منك خليه جواك لحد اما ينام لوحده وخليك نايم ف حضنه شويه

• عجبني
التفاعلات: Two way، Meme sasa و alexawy
اولا الموضوع مفيهوش ضرر كبير بس الفكره انك. متطورش عن كده يعني لو هتمارس هارد تبقي سالب بس وقت الممارسه دي لان ف ناس بتتحول تبقي بنوتي ولو بقيت بنوتي هتبقي ديوث والموضوع هيكبر معاك
ثانيا الهارد متعته حلو اوووي اكتر من السوفت بكتير لو مارست هارد مش هتمارس سوفت تاني هيبقي كله هارد
ثالثا لو انت ناوي تكمل باقي حياتك سالب مفيش مشكله لو عاوز تخليه يجبهم ف طيزك لانها هتاكلك بعد كده ومش هيهديها غير زوبر جامد فيها
رابعا اختار اللي هيفتحك صح واللي هيكمل معاك عشان متبقاش كل يوم ف حضن راجل مختلف هو اه هتكون متعه انك. كل يوم هتجرب زوبر جديد ونيك احسن وافضل بس لما يكون ليك راجل بتاعك هتكون احلي
خامسا حط فازلين وهو بيفتحك عشان متتعورش وخليه يكون رومانسي وحنين عليك عشان تحب الموضوع ومتتعقدش من الهارد
سادسا بعد اما يخلص نيك ويجيبهم فيك متخرجش زوبره منك خليه جواك لحد اما ينام لوحده وخليك نايم ف حضنه شويه
اه هو صاحبي ومرتبطين بقالنا اكتر من ست سنين وماليش في جو اعرف ناس كتير انا وهو صحاب اوي من قبل منعمل حاجه مع بعض بس احنا بقالنا فترة في دماغنا الهارد وعايزين نجربو فاهم قصدي وشكرا ع كلامك تعبتك ❤️

Nourden كلامك كله تمام معادا حته الفازلين دى 😭

انا بمارس سوفت بقالى كتير بس الهارد متعه نفسى اجربها بس المهم يبقى حنين وبيفهم مش غشيم
على فكرة أنا شخصياً ،، فاهم يعنى ايه السالب البنوتى ..
السالب البنوتى إنسان نضيف من جواه ،، انسان بيدور علي الحب .. و كمان السالب البنوتى عاوز يستخبى من الناس داخل الراجل اللى هو سلم نفسه له ،، السالب البنوتى عاوز احتواء و حنان و عطف و رقة فى التعامل ،، و احترام له حتى وهو فى حضن الراجل ..
‏السالب البنوتى طول عمره بيدور علي الانسان اللي يطلع الانثي اللي جواه علي السرير و برة السرير .. ( مش النيك بس ) .. و اكتر حاجة تسبب له اهانة ،، أن الدكر اللى معاه يتركه بعد ما يفرغ شهوته ،، و أنه يتعامل معاه انه خول من الشارع ..

ده فهمى و مبدأ حياتى
لازم نفهم ان التعامل معاه على أنه إنسان عنده احساس و مشاعر خجوله جدا ..
السالب البنوتى مظلوم جدا ،، لانه انسان لازم الراجل يفهم ده و يتعامل معاه على أنه انثى حقيقة مش ذكر مع ذكر .. متعة السالب البنوتى مش فى النيك قد ماهية فى المشاعر و يحس ب انوثته المستخبية فى جسم راجل واقف قدامك . .
✍️بقلم موجب مصرى فحل ..
⬅️ يبحث عن سالب بنوتى ،، لعلاقة حب جادة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Tete, نييك اوى, Slim bottom و شخص آخر
على فكرة أنا شخصياً ،، فاهم يعنى ايه السالب البنوتى ..
السالب البنوتى إنسان نضيف من جواه ،، انسان بيدور علي الحب .. و كمان السالب البنوتى عاوز يستخبى من الناس داخل الراجل اللى هو سلم نفسه له ،، السالب البنوتى عاوز احتواء و حنان و عطف و رقة فى التعامل ،، و احترام له حتى وهو فى حضن الراجل ..
‏السالب البنوتى طول عمره بيدور علي الانسان اللي يطلع الانثي اللي جواه علي السرير و برة السرير .. ( مش النيك بس ) .. و اكتر حاجة تسبب له اهانة ،، أن الدكر اللى معاه يتركه بعد ما يفرغ شهوته ،، و أنه يتعامل معاه انه خول من الشارع ..

ده فهمى و مبدأ حياتى
لازم نفهم ان التعامل معاه على أنه إنسان عنده احساس و مشاعر خجوله جدا ..
السالب البنوتى مظلوم جدا ،، لانه انسان لازم الراجل يفهم ده و يتعامل معاه على أنه انثى حقيقة مش ذكر مع ذكر .. متعة السالب البنوتى مش فى النيك قد ماهية فى المشاعر و يحس ب انوثته المستخبية فى جسم راجل واقف قدامك . .
✍️بقلم موجب مصرى فحل ..
⬅️ يبحث عن سالب بنوتى ،، لعلاقة حب جادة

مهتمة

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos
ممتع خالص بس لازم الشخص اللى هيفتح يكون فاهم وفتح حد قبل كدا لأن بيكون عاوز صبر وخبره
انا فتحت اكتر من واحد برغم ان زبى تخين بس كنت بدخلو كلو منغير ما يحس بالم

• عجبني
التفاعلات: Metoooo و Meme sasa

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%