NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب جديد مش عارف اعمل ايه

دور والتعرف على الناس
وهتلاقي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
شوف واحد صاحبك بيت معاه والزق فيه ولما بتاعه يقف طلعه ودخله فيك .

• عجبني
اياك ثم اياك ثم اياك تعمل كده انت راجل واتولدت راجل متبقاش كده كل التخيلات دى اوهام زباله الشيطان هو اللى مصورها ليك اوعى تمشى فى السكه دى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الهايج ابو زب هايج، زوبرى 21 سم و سالب طري
اياك ثم اياك ثم اياك تعمل كده انت راجل واتولدت راجل متبقاش كده كل التخيلات دى اوهام زباله الشيطان هو اللى مصورها ليك اوعى تمشى فى السكه دى
بس ده إحساسه
زي السحاق

• عجبني
بما انك ليه مدخلتش الحضيض ده
اعرف انك راجل عارف يعنى ايه راجل
انسى اللى فى بالك ده وعيش فطرتك زى ما انت
ومتسمعش لأى حد يشجعك او يوديك السكه دى
واخيرا هقولك تانى انت رااااااااااااااااااجل

• أتفق
التفاعلات: زوبرى 21 سم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اوعي تدخل الطريق ده مفيش منه رجوع طالما لسه ع البر
استحلفك باغلى حاجه عندك بلاش انت تقدر تقاوم الإحساس ده وتعيش بطبيعتك
خللي بالك لو خطيت خطوه واحده مش هتقدر ولا هتعرف ترجع تاني

• أتفق
اولا
اعلم ان الجنس ليس كما يصوره لك البورنو و لا خيالك و لل مثل ما بتشوف فالمنتدى
المت بيحكي فانتازي من زوايا اكستريم مالهاش علاقة بالواقع

ثانيا
اعلم ان تجاربك الجنسية كمثلي و سالب ستكون في مستوى اختياراتك و وعيك و تقبلك لميولك و ايظا في مستوى الشريك الذي تختاره!
بمعنى : يجب فعلا تقبل الميول و فهمها اولا قبل ان تدخل احدهم حياتك ولو لثواني لان هذا الشريك قد يطبع فيك اشياء لا تشبهك و لا تعجبك و لكنك لن تقدر ان تمسحها من تجاوبك الجنسية اذ سوق تتقبلها لعدم خبرتك!

اهم شيء لعلاقة جنسية سليمة الامان! الامان النفسي انك مش عرضة في مكان خطر او مقلق، الامان انك مع شخص مرتاحلو و مطمنلو و انسان تحس انه خايف عليك و على تحربتك لاول مرة و مش هدفه يمثل فيلم بورنو!
و الامان الجنسي بمعنى شخص يلبس كوندوم ومافيش عاوز احس بيك! الاحساس لا يختلف كثير و الامراض الجنسية تكون اغلبها غير ظاهرة.

ايظا احط نفسك بشخص يطمنك بعد العلاقة. و حاول ان لا تقع فريسة خيال جنسي و تتبناه في حياتك : نصيحتي لا تعدد العلاقات… و لا تقبل بالجنس مع احد تقابله و لو بعد شات و هاتف .. لقاء فلقاء ثان حتى ترتاح! بعدها ممكن سوفت! بعدها لحد ما ترتاح… النيك مش حيهرب!
نصيحتي ابتعد عن كل من يسمي نفسه موجب و عنتيل و شايل زبي فوق كتافي و انا سوبرمان و اسد الغابة و حمار الزريبة و الجو هذا و خاصة

خاصة ابتعد عن الي مش مثلي ! اعمل علاقاتك مع مثلي موجب او مبادل بينام فقط فقط فقط مع مثلي سالب!
لماذا؟ لان الي مش لاقي بنت ينيكها حيريدك تمثل و تصير انت البنت لحد ما يجيبهم و بعدين حيعاملك بعنف و باحتقار عشان يغطي على عقدته انه عمل علاقة مع راجل تاني و هو رافض اساسا ميوله و لو الصغننة المثلية و يقول انا راجل و انت ولا حاجة! دول اهرب

كونك سالب لا بعني انك اقل رجولة او عديم الرجولة : تذكر انك رجل تحب الرجال! ركز فيها جدا!

هناك مواضيع تساعدك على فهم ابجديات العلاقات الجنسية
لكن تذكر انت مين؟ من اي عيلة.. دارس ايه؟ اخلاقك ايه… احلامك ايه
الجنس مش حيهليك تصير واحد من الشارع! و مش حيخليك تصير منحرف! لهذا لا تنسى من انت ابدا.. استمتع اكن لا تتبنى ابدا ما يفكره المجتمع و لا تقل ان ميولك جعلت منك "خول" "شرموطة" "لبوة" و الكلام هذا لانه مش مجود كلام بالنسبالك.. هذا يؤثر فعليا على تفكير العديد من الناس في انفسه و يصبحون هكذا مثل اي سلعة رخيصة مرطرطة.
ادعوك ان تفكر في نفسك كما لو كنت سترايت ف مجتمعك: هل تريد ان تكون شخصا مسؤولا محترما لكن عنده حريته الجنسية الي يقوم بيها مع ناس من مستواه او احسن
ام شخصا يمتهن الدعارة و ينام مع طوب الارض (و هذا يبتدي انك تنام مع ناس مش مضمونة او من النوع ااي قلتلك عليه)
خللي ديما معاك كوندوم ! احتري تقابل احد مباشرة في مكان غير عام.. احترس من المكين و من الي حيسرقك… احترس من الامراض… تجنب خزن صور و محادثات في هاتفك!

• معجبنيش
ا
انا لسه سالب جديد ومحدش لمسني بس مش قادر خرمي مولع كل تخيلاتي حد ينيكي و يجيهم فيا بس مش لاقي حد اعمل ايه ؟ لو عايز فحل يعمل كده الاقيه فين
زاي؟

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994 و زهايمر
طالما لسة مدخلتش في الموضوع ده أقف مكانك صدقنى دى نصيحة ومتسمعش كلام حد بيقولك اتعرف علي حد متدخلش السكة دى برجليك هتندم انت راجل ده تكوينك مش مخلوق علشان يتعمل فيك كدة اتعرف علي بنوتة وحبوا بعض واتجوزوا وخلفوا دى متعتها احسن الف مرة من موضوع الشذوذ اللي عمرك ما هتستمتع بيه لأنك حتى لو عملت كدة مع حد وخصوصا المصريين او العرب حتى لو قالك كلام متذوق في الأول اول لما تعمل معاه نظرته معاك هتختلف هيبقي عاوز ينام مع كل عيلتك انت هتكون بالنسباله مش راجل واول لما يتجوز هيرميك ولا هيعبرك لان كل اللي مسمين نفسهم موجب دول شباب مفيش بنت بتعبرهم فبياخدوا السالب كدة حاجة علي الماشي يصبروا بيها نفسهم لحد ما يلاقوا ست

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: الهايج ابو زب هايج و زوبرى 21 سم
انا لسه سالب جديد ومحدش لمسني بس مش قادر خرمي مولع كل تخيلاتي حد ينيكي و يجيهم فيا بس مش لاقي حد اعمل ايه ؟ لو عايز فحل يعمل كده الاقيه فين
نتعرف

تعال خاص تليجرام او واتس امتعك ياقلبى

و انا عندى نفس الشعور بس الخوف من المجتمع

عايز سالب من منطقه حلوان او المعادى ناعم وابيض وطيزه نظيفه وعنده لبس حريمى ولو فيه سالب ديوث يكون افضل انا من حلوان موجب هارد 45 سنه

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
بص افلام السكس منها الفايده ومنها الاضرار الفايده ان ناس كتير بتبقى ديوثين والى بيقولك زبرى صغير والى بيتجه ميوله انو يبقى سالب والى يشوف انو بينيك طيز او كس وحده وبيوجعها الوجع قدام الكمره بتبان انها متعه لكن بعد المشهد مش بتشوفها وهيا بتدهن مخدرات وبنجات عشان ما تحسش بالالم دا الجانب المضر اما بقا الجانب الى استفدنا منو ازاى نعمل العلاقه من مداعابات للحس للبوس للرومانسيه فهمنى فا انت ميولك وتفكيرك اتجهه للسوالب لكن فكر انك راجل وبتاعك حتى لو سنتى ممكن تتعالم وانك راجل وتنيك وتكيف ستات بص عشان تبعد عن فكه الشذوذ جرب تنيك طيز وحده استمر على علاقه مع وحده بنيك الطيز بالهداوه خالص وبكل حب ورومانسيه وانت هيبعد تفكيرك عن الشذوذ

طيب ما تمتعينا انت ياانثى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%