NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه احسن طريقه اني اشيل الشعر حوالين الخرم علي شان مش بعرف اشيله
ممكن كريمات ازالة الشعر او الحلاقة

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
ايه احسن طريقه اني اشيل الشعر حوالين الخرم علي شان مش بعرف اشيله
انا بستعمل كريم one جميل جدا بس اطلبو للبشره الحساسه عشان عليه مرطب وبنعم الجلد جدا

• عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
ممكن تقولي ازاي استعمله 🌚
بتدهم الكريم عالمكان اللي عايز تشيل الشعر منه وتغمل طبقه من الكريم كويسه وتستنى ٥ دقايق بس وبيكون مع الكريم شفره بلاستك شبه موس الحلاقه بس بلاستك تشيل بيها طبقه الكريم والشعر اكنك بتحلق ما دوسش جامد على الشفره عشان متعملش التهابات ولو في شعر لسه ماتشلش تنزل تحت الدوش وتفرك بصوابعك هتلاقيه بيطلع معاك وهتحس وانت بتغسل مكان الكؤيم بنعومه هايله

بتدهم الكريم عالمكان اللي عايز تشيل الشعر منه وتغمل طبقه من الكريم كويسه وتستنى ٥ دقايق بس وبيكون مع الكريم شفره بلاستك شبه موس الحلاقه بس بلاستك تشيل بيها طبقه الكريم والشعر اكنك بتحلق ما دوسش جامد على الشفره عشان متعملش التهابات ولو في شعر لسه ماتشلش تنزل تحت الدوش وتفرك بصوابعك هتلاقيه بيطلع معاك وهتحس وانت بتغسل مكان الكؤيم بنعومه هايله
تسلمي ياقلبي ♥️

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%