NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M.max

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زي ما حكيت قبل كده أنا عانيت كتيييير لحد ما وصلت لماما ونكتها وعايش معاها علاقة جميلة أوي
بس أنا نفسي في افكار جديده انيكها بيها واشبعها مش عايزها تحس لحظه بلحظه بندم إنها سلمتني كسها

• عجبني
التفاعلات: ديوث ماما منال
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي ما حكيت قبل كده أنا عانيت كتيييير لحد ما وصلت لماما ونكتها وعايش معاها علاقة جميلة أوي
بس أنا نفسي في افكار جديده انيكها بيها واشبعها مش عايزها تحس لحظه بلحظه بندم إنها سلمتني كسها
نكها كل يوم وتخيل معاها قصه جديده
ممكن كمان تقولها تعالي نمثل اني بنيكك اول مره غير واتفرج ع افلام قصص وعيش انت وامك القصه

حاول تغير مكان النيك يعني مثلاً لو بتنكها علي طول في البيت جرب كده تاخدها في فندق مثلا تنكها هناك صدقني هتحب ده جدا ومش هتندم أنها سلمتك كسها

هي هتندم ليه ؟؟

لو قصرت في نيكها مش ممكن تندم؟
المرأة لما توصل لمرحلة انها تتناك من ابنها ...يبقي معندهاش حاجه تندم عليها
انت فقط لو قصرت ممكن تتناك من غيرك واكيد هيكون بعلمك
والتقصير انك مش تكون قادر تكفيها

هي امك كام سنه

المرأة لما توصل لمرحلة انها تتناك من ابنها ...يبقي معندهاش حاجه تندم عليها
انت فقط لو قصرت ممكن تتناك من غيرك واكيد هيكون بعلمك
والتقصير انك مش تكون قادر تكفيها

هي امك كام سنه
أمي ٤٣ سنة
وبنيكها بقالي اكتر من سنة ومحدش شك فينا مجرد شك لأننا بناخد حذرنا جدآ جدآ جدآ
وكمان أمي برا البيت محترمة جدا جدا وملتزمة فوق الوصف مظنش أنها تبص لبرا لو أنا مبقتش اكيفها

• عجبني
التفاعلات: محتاج متعه
أمي ٤٣ سنة
وبنيكها بقالي اكتر من سنة ومحدش شك فينا مجرد شك لأننا بناخد حذرنا جدآ جدآ جدآ
وكمان أمي برا البيت محترمة جدا جدا وملتزمة فوق الوصف مظنش أنها تبص لبرا لو أنا مبقتش اكيفها
لسه صغيره وفي عزها
هي متزوجه؟؟ ولا مطلقه ولا ارمله ؟؟

لسه صغيره وفي عزها
هي متزوجه؟؟ ولا مطلقه ولا ارمله ؟؟
الصراحة في عز عزها هو ده اللي خلاني انيكها فعلاً أنها في عزها
متجوزة وابويا موجود بس مش بيكيفها الصراحة

• حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
الصراحة في عز عزها هو ده اللي خلاني انيكها فعلاً أنها في عزها
متجوزة وابويا موجود بس مش بيكيفها الصراحة
السن ده اجمد سن في الست بتكون في قمة هيجانها وأنوثتها واضعف حالتها من نحية مقاومة محاولات الرجال لنيكها وهي ضعفت معاك فعادي يحصل انها تضعف مع غيرك
صدقني انت بنيكك ليها سهلت مهمة غيرك للوصول لكسها

السن ده اجمد سن في الست بتكون في قمة هيجانها وأنوثتها واضعف حالتها من نحية مقاومة محاولات الرجال لنيكها وهي ضعفت معاك فعادي يحصل انها تضعف مع غيرك
صدقني انت بنيكك ليها سهلت مهمة غيرك للوصول لكسها
من اهم أسباب قبولها إني انيكها هو إني أبنها مفيش حد هيشك فينا وعمري ما أفكر افضحها بالإضافة إنها هتتناك في بيتها واوضة نومها يعني مش هتتطلع برا البيت أصلا وزي ما قولتلك أمي ملتزمة جدآ جدآ وتكاد تكون مش بتخرج من البيت

من اهم أسباب قبولها إني انيكها هو إني أبنها مفيش حد هيشك فينا وعمري ما أفكر افضحها بالإضافة إنها هتتناك في بيتها واوضة نومها يعني مش هتتطلع برا البيت أصلا وزي ما قولتلك أمي ملتزمة جدآ جدآ وتكاد تكون مش بتخرج من البيت
انا فاهم
بس انت متعرفش المرأة في سن امك لما تسيطر عليها الشهوه بتكون مجنونه وعاوز تتناك باي طريقه خصوصا انها جربت العلاقه معاك

تخيل مثلا اني تعرفت بيها ولعبت في دماغها وفضلت ازن عليها تعالي ومتخافيش واحلف ليها ان محدش هيشك واني لازم وأمان وانا بحبك والكلام ده وجربي مره مش عجبك مش هنكررها لحد ما تجرب لو حصل وعجبها هنجرب تاني وتالت وتلاقي اني باخد مكانك بالتدريج وممكن اصورها واجرها تيجي وقت ما انا عاوز وممكن بعلمك كمان

انا اسف اني بفترض انه انا ...لكن انا بقولك الي ممكن يحصل لو انا مثلا حطيت الموضوع في بالي بخصوص اي واحده في سن امك

علي فكره انا عمري ما اقبل انيك واحده متزوجه أو علي علاقه بغيري.....امك مش في دائرة اهتمامي خالص

علي فكره انا عمري ما اقبل انيك واحده متزوجه أو علي علاقه بغيري.....امك مش في دائرة اهتمامي خالص
أنا فاهمك كويس وبحاول علي أد ما أقدر اشبعها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
لازم تشبعها نيك انا حرفيًا نفسي اشاركك اللحظه دي ولو بالمشاهده فقط بس بعشق نظرة الهيجان اللي هتبقي ف عين امك وهي بتتناك منك ومبسوطه والأجمل بقي لو ليك اخت بنت وابوك يكون بيمتعها برضو والأروع بقي انكوا تبقوا علي علم بكل ده ( للعلم انا عايش ده بالفعل ف بيت صحبي ))

أنا فاهمك كويس وبحاول علي أد ما أقدر اشبعها
انا بجد مشفق عليك وعليها جدا
لأنكم الاثنين في فخ حقيقي ....لا ينفع توقف ولا ينفع تكمل كده وامك لسه ادامها الي الأقل ١٠ سنوات هتفضل تتناك فيهم بكثافه

يعني انت لو تزوجت او سافرت او دخلت الجيش امك هتكون فريسه سهله جدا لغيرك

تعالا ننكها سوا

انت بتكذب وتعليقاتك كلها متناقضة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%