NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من سنين طويلة بدأت انجذب للعلاقات المثلية ... بس لسه برضه عندي علاقات مع ستات ... انا بايسيكشوال يعني ... ومن سنة ونص بدأت في سلسلة علاقات مثلية كتير اوي ... بس سوفت بس ... مشكلتي اني لما انام مع حد ببقى كيوت وسكسي لكن مجرد جابهم او جبتهم ببقى مش عايز افضل معاه وحابب امشي... طبعا دا غلط وقلة ذوق وعدم احترام لصاحبي اللي ببقى نايم معاه ... فين المشكلة واعمل ايه؟

• عجبني
التفاعلات: Sinner
ينقل لقسم المثليين

مع مراعاة عدم التعارف فى التعليقات حتى لا يتم اغلاق الموضوع

رجاءًا فى المشاركات القادمه مراعاة عدم انشاء موضوعات الميول فى قسم الفضفضه

( تنبيه اذا تم تكرار الأمر ستتعرض لاتخاذ اجراء التحذير الذى لا نرغب فى استخدامه حتى لا تتعرض لايقاف مشاركاتك وتعليقاتك )

تقبل تحياتى

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر و First masr
ينقل لقسم المثليين

مع مراعاة عدم التعارف فى التعليقات حتى لا يتم اغلاق الموضوع

رجاءًا فى المشاركات القادمه مراعاة عدم انشاء موضوعات الميول فى قسم الفضفضه

( تنبيه اذا تم تكرار الأمر ستتعرض لاتخاذ اجراء التحذير الذى لا نرغب فى استخدامه حتى لا تتعرض لايقاف مشاركاتك وتعليقاتك )

تقبل تحياتى
شكرا للتوضيح ... اسف لن يتكرر

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
  • حبيته
التفاعلات: First masr
على ايه بس شكرا
انتو بتتعبوا اوي كمشرفين
بدعيلكم دايما
وحابب اشارك او اساعد لو فيه فرصة اشيل عنكم شوية لو ينفع دا شرف ليا اوي

لا هو الموضوع عادي
انا مثلك لما بكون بتناك وأجيب لبني وانا بتناك نفسي بتشبع الجنس فعشان كدا بتحس نفس عاوز تمشي وتسيبه
بس نصيحة لا تنطر لبنك حتا صديقك ينتهي من النيك
عشان تكمل معاه وانت مبسوط

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Toommc و First masr
لا هو الموضوع عادي
انا مثلك لما بكون بتناك وأجيب لبني وانا بتناك نفسي بتشبع الجنس فعشان كدا بتحس نفس عاوز تمشي وتسيبه
بس نصيحة لا تنطر لبنك حتا صديقك ينتهي من النيك
عشان تكمل معاه وانت مبسوط
شكرا حبي ع النصيحة

• عجبني
التفاعلات: Mahmod bnz
ده طبيعي لانك راجل في الاول والاخر مجرد مابتجيب شهوتك رغبتك الجنسيه بتقل

• عجبني
من سنين طويلة بدأت انجذب للعلاقات المثلية ... بس لسه برضه عندي علاقات مع ستات ... انا بايسيكشوال يعني ... ومن سنة ونص بدأت في سلسلة علاقات مثلية كتير اوي ... بس سوفت بس ... مشكلتي اني لما انام مع حد ببقى كيوت وسكسي لكن مجرد جابهم او جبتهم ببقى مش عايز افضل معاه وحابب امشي... طبعا دا غلط وقلة ذوق وعدم احترام لصاحبي اللي ببقى نايم معاه ... فين المشكلة واعمل ايه؟
تعرف بيحصل العكس مع بعض الازواج للاسف بعد مايشبع من مراته بيديها ضهره وهنا الزوجه بتحس بالاهانه وبتقول يعني انا في نظرك بنت من شارع شبعت منها ورمتها بمجرد ماخد اللي هوا عايزه

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%