NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هي عمتا ميول زي اي ميول، فانا شايف حتي لو كبتيها شوية هترجع تاني
بس في الاخر هو اختيار ، تعيشي عادي و تخسري متعتك و ده صعب اوي، او يكون حظك حلو تلاقي حد يفهم ده و تبداوا حياتكوا سوا

ممكن يكون جوزك متمتع إنك انتي المسيطره في الجنس

و برضه الموضوع ده يتحل لما تتكلمي معاه بمنتهى الصراحة في الموضوع ده بدل ما تسألي في منتدى جنسي معظم اللي فيه هايكونوا عايزين يتعرفوا عليكي اكتر من إنهم يساعدوا

الحل تتكلمي مع جوزك من غير حياء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لازم تقتنعي ان ده مش مرض ده عاده جربي تكوني طبيعيه كره وحده وشيلي من تفكيرك السادسه وهيا تعود اعتقد

في طريقه بلدي كده ممكن تنفع جربي مع حد اعتف منك بحيث يكسرك يخليكي خاضعه سليف تحت رجليه
وبكده هتحجمي شهوتك و هتبقي محتاجه راجل عربي علشان تتجوزين وده صح مش غلط

وعايزة تتعالجي ليه؟ انتي مش مريضة. دي ميولك، مارسيها مع اللي ميوله تناسبك وانبسطو. الجنس بكل أشكاله مافيهوش صح وغلط طالما الطرفين مبسوطين

شيلي الفكر ده من دماغك وحطي بداخله انك طبيعيه ومتفكريس في الساديه بعقلك الباطن هي خطوات كتير بس هتتعودي

هو الحل انك تحاول تتناولي عن شخصيتك..
ولو رحتي لدكتور نفسي وأخذ معاكي رسك العلاج.هيبقي صعب

على قكره انا زيك وده مش دليل ان انا مريضه او انتى مريضه بلعكش ده عادى جدا وده جزا من شخصيتك ولو عوزه تسالى عن اى حاجه او تتخكمى الزاى فى كده ممكن تبعتلى على الخاص

بصي طول ما انتوا الاتنين مبسوطين يبقى الحياه لطيفة اما بقى لو في حد مش مبسوط كلميه و قوليله
حوار انك انتي الي تخليه هو Dom في العلاقة دة صعب لو جاي من ناحيتك انتي بس
مع احترامي لرأيك بس معتقدش ان ال Dom بيتم تصنيعه دي حاجه خاصه جدا زي الجينات بالظبط الدوم او الماستر شخص طبيعته كده يبقي مسيطر هيا بتتكون مع الوقت لكن بتكون غي الطبيعه مش حاجه مكتسبه

انا سادية بحب ابقا انا المسيطرة وعاوز حل واتعالج من الموضوع دا عشان ابدا حياة جديدة كبنت طبيعية
كلميني خاص لو تحبي

دى نصيحه اخت ده غياء لان عمر ده مكان مرض

بس انا عاوزة ابقا خاضعة لجوزى مش ابقا سادية معاه
هو انتي مش بتحبي الشعور دة ؟؟؟ ولا انتي خايفة انه يؤثر علي حياتك بعد كدة ويسببلك مشاكل مع شريك حياتك مستقبلا وبالتالي بدوري علي حل من دلوقتي ؟؟؟

انا سادية بحب ابقا انا المسيطرة وعاوز حل واتعالج من الموضوع دا عشان ابدا حياة جديدة كبنت طبيعية
انا امجد دكتور كلميني هفيدك في الموضوع دا جدا لو تحبي

نفسي في واحده زيك كده ده مش عيب ده ميزه

لا انا عاوزة هو يبقا السادى مش انا
يبخت زوجك بيكي
عارفه ليه حاسس انك مقدراه
وعامله ليه حساب
علي فكرة انتي صح
علشان تنجحي في حياتك
بيتك عيالك تكوين اسرة
برافو عليكي
حاولي تبعدي عن الجنس شويه

يا بنت الحلال لو علي الجنس بس فيه رجال بيكون نفسه زوجته تكون عنيفه نوعا ما مثلي انا وزوجتي
ولا انتي خايفه زوجك يفهمك غلط ويقال عليكي انك خبره وشرموطه وشمال
لان في بعض الرجاله لو مراته اخدت راحتها معاه هيقول عليها كده عرفي زوجك واحدة واحدة
او حل اخر
نرفزي او غيظي زوجك علشان يضربك وبكده يكسر غرورك اما نفسك وتبداي تخضعي

بميل ديماً ان وحده تنكني وتسيطر عليا زي مبنكها واسيطر عليها بخاف حد يعرف واتفضح بردو😔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%