NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

memo2010

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
اي اكتر حاجه اكتشفتها ف شخصيتك فجئتك

انا عن نفسي ✋🏼

الخوف من المواجهه
اني بحب واحده واتعلقت بيها ومعدتش بتفارق تفكيري 🙂

• عجبني
التفاعلات: memo2010
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقا اللي فاجئك هو ضعفك ف الحب
مش ضعف هو مأثرش علي في حاجه ولسه اكيد هقولها بس في فرق بين اني عاوزها تسيله وفي فرق في الحلال بالعكس حاسس ان حياتي بقيت احسن كتير مهما اكون مضايق و**** لو شفتها بتضحك بضحك وبفرح

مش ضعف هو مأثرش علي في حاجه ولسه اكيد هقولها بس في فرق بين اني عاوزها تسيله وفي فرق في الحلال بالعكس حاسس ان حياتي بقيت احسن كتير مهما اكون مضايق و**** لو شفتها بتضحك بضحك وبفرح
فهمتك
بالتوفيق 🤍

• حبيته
التفاعلات: T i to
  • أتفق

انا عن نفسي ✋🏼

الخوف من المواجهه
اكتشفت اني جرئ زيادة عن اللزوم و مبهابش حد مهما كان و دي كانت مفاجأة ليا كنت عارف اني كدة لحد ما اتحطيت في كذا موقف و لقيت تصرفي جرئ و دي حاجة مش حلوة

• عجبني
اكتشفت اني جرئ زيادة عن اللزوم و مبهابش حد مهما كان و دي كانت مفاجأة ليا كنت عارف اني كدة لحد ما اتحطيت في كذا موقف و لقيت تصرفي جرئ و دي حاجة مش حلوة
بدل معايا😂

• أتفق
التفاعلات: wardd

انا عن نفسي ✋🏼

الخوف من المواجهه
اسرع من الضوء فى الغضب

• عجبني
دي حاجه ممكن تخسرك كتير
ي جدع
دا من زمان وانا بخسر
لدرجه انى معدتش بحس ان فى حاجه اصلا كانت فى حياتى 😂😂

ي جدع
دا من زمان وانا بخسر
لدرجه انى معدتش بحس ان فى حاجه اصلا كانت فى حياتى 😂😂
مش عارف اضحك معاك ولا اقولك حقك عليا اني فكرتك

بس اكيد هتلاقي حل لده

• بيضحكني
مش عارف اضحك معاك ولا اقولك حقك عليا اني فكرتك

بس اكيد هتلاقي حل لده
لا اضحك ياعم 😂😂😂
مفيش حاجه هتكمل للاخر
يبقى نضحك

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني

انا عن نفسي ✋🏼

الخوف من المواجهه
اني بتعلق بالناس اللي بحبهم سواء صحاب او احباب ومحبش حد يزعل مني ولو بعدنا بفضل زعلان فتره وابقي مضايق علي ما اتعود وانسي و ده عيب مش حابه فيا ببعد اه بس من جوايا ببقي زعلان ومش هاين عليا العشره والبعد بس يبقي خلاص مبقاش ينفع

اني بتعلق بالناس اللي بحبهم سواء صحاب او احباب ومحبش حد يزعل مني ولو بعدنا بفضل زعلان فتره وابقي مضايق علي ما اتعود وانسي و ده عيب مش حابه فيا ببعد اه بس من جوايا ببقي زعلان ومش هاين عليا العشره والبعد بس يبقي خلاص مبقاش ينفع
انت لسه pure و قلبك ابيض و هتتعود و تكسب مناعه من الموضوع ده و تحس انه عادي حد جه و حد راح مبقتش فارقه

• حبيته
التفاعلات: الأستااذ
انت لسه pure و قلبك ابيض و هتتعود و تكسب مناعه من الموضوع ده و تحس انه عادي حد جه و حد راح مبقتش فارقه
شكراً يا برنس علي كلامك الحلو انا مش صغير انا مريت بالحاجات دي كتير واتخذلت ف ناس كتير وفعلا مبقاش يفرق معايا اللي عايز اهلا وسهلا مش عايز مع السلامه بس برضو ببقي مضايق من جوايا هو طبع بقي

• عجبني
شكراً يا برنس علي كلامك الحلو انا مش صغير انا مريت بالحاجات دي كتير واتخذلت ف ناس كتير وفعلا مبقاش يفرق معايا اللي عايز اهلا وسهلا مش عايز مع السلامه بس برضو ببقي مضايق من جوايا هو طبع بقي
انا مش قصدي انك صغير خالص و مع ذلك كلامك كلو صح ميه ميه

• عجبني
التفاعلات: الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%