NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي سؤال حقيقي مجنني
ليه يعني اول ما تشوف بنت في منتدي جنسي عقلك الباطن يهيألك انك خلاص لقيت الست او البنت الحيحانه اللي فاتحه رجلها اللي اول ما هتدخلها في البرايڤت هتقولك اقلع و قلعني 🤔
بص يا بابا مش معني اني موجوده هنا ابقي شرموطه
و مش فرض انك كلمتني خاص و انا رديت من باب الزوق ف انا كده معجبه بيك و هسمحلك تقولي اوصفيلي جسمك و تحول الشات لغرفة نوم

ارتقو شوية لو سمحتو
دي دماغ مريضة للاسف

ليه يعني اول ما تشوف بنت في منتدي جنسي عقلك الباطن يهيألك انك خلاص لقيت الست او البنت الحيحانه اللي فاتحه رجلها اللي اول ما هتدخلها في البرايڤت هتقولك اقلع و قلعني 🤔
و مش فرض انك كلمتني خاص و انا رديت من باب الزوق ف انا كده معجبه بيك و هسمحلك تقولي اوصفيلي جسمك و تحول الشات لغرفة نوم

ارتقو شوية لو سمحتو
اصعب حاجه انك تغيير عقليه الناس
مهما تحكي مهما تقول مهما تعمل
هيفضل التفكير واحد
احنا شعب ماشي ب بتاعه مش ماشي ب دماغه

ده حيحان خالص😂

ارتقو شوية لو سمحتو
اتمني بجد

بص يا صديقي العزيز اكيد كلنا مرينا بوقت زي كدا بس مع الوقت فهمنا وعرفنا الدنيا ماشيه ازاي
ومقدرش اقولك اني معملتش كدا عملت بس مع الوقت فهمت وللاسف ياصديقي أنا شخصيا نفسي ادخل اكلم بنات كتير بس للاسف هيتاخد عني فكره اني حكاك وكدا وأنا مش حابب كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%