NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ده مش موقع تعارف ده موقع جنسي و كل واحد حر انتي ترفضي او تقبلي براحتك و طبعا مابديش الحق لحد يقول علي اي بنت شرموطه لكن ممكن احتياج كلام او صور او طريقه ايا كان في الاخر الحريه من الجنبين غير كده اعتقد ضحك علي النفس
عرفه طبعا انو موقع جنسى و كن بردو فى جء تعارف و لازم يكون برضى اطرفين و اهم حاجه بادب تمام اما الكلام او الصور فده مش اجبارى بردو زم رضى اطرفين و بردو هقوك بادب و اخر حاجه لا مفيش ضحك ع النفس ولا حاجه كل واحد او واحده حر

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: أفہنہديہنہأاا، LEGEND KYSER و freemind
فعلا كل العالم بيحاول يتعرف على واحدة لكن مش أول ما يتكلموا يبعت لها صورة بتاعه ويطلب منها يعرف لابسة إيه
هناك التعرف على واحدة من خارج العالم الافتراضى أسهل فبيكونوا أكثر صبرا فى الحوار
الموضوع في الصور متفق جدا لكن تعارف كلو بيحاول طبيعي

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
عرفه طبعا انو موقع جنسى و كن بردو فى جء تعارف و لازم يكون برضى اطرفين و اهم حاجه بادب تمام اما الكلام او الصور فده مش اجبارى بردو زم رضى اطرفين و بردو هقوك بادب و اخر حاجه لا مفيش ضحك ع النفس ولا حاجه كل واحد او واحده حر
يعني الموضوع في الصور موافقك جدا

الموضوع في الصور متفق جدا لكن تعارف كلو بيحاول طبيعي
وانا اتفق معاك بيحاول بس هقولك تانى برضى الطرفين و بادب
و هنا نقطه الخلاف ان الشاب فاكر انه من حقو يرخم ع ابنت
و يتعرف عليها باعافيه مجرد انها فى موقع جنسى
بيفتكر انها شرموطه او مش كويسه
و من هنا بقى بتيجى اعقول المريضه و الجاهله
مع العلم انه مش من حقو يتعرف اصلا

• عجبني
  • هممم
  • أتفق
التفاعلات: عاشق انوثتك، LEGEND KYSER و freemind
بأدب طبعا لان مفيش حد ليه عند حد حاجه غير بالتراضي حتي لو كلمه
و شكرا للحوار بفكرة الحوار من غير شكل هجومي احترامي لكل الناس

الي معصبك الأسلوب والطريقه صح

• أتفق
التفاعلات: ورده اللوتس
تنويه +18 :-
اللي هيحصل هنا من مدعكة

لايمت للنقاش بصلة ،،، هو مجرد جدال ويبقي الوضع علي ماهو عليه 😐
طبعا او نقاش لناس ممكن تتفاهم لكن في الاخر في اعمار مش هتستوعب غير ان البنت مجرد واحده عايزها

• عجبني
التفاعلات: فحلاوى
طبعا او نقاش لناس ممكن تتفاهم لكن في الاخر في اعمار مش هتستوعب غير ان البنت مجرد واحده عايزها
وممكن كلامهم يكون صح (البنت مجرد واحدة عايزها) ،، لان احيانا بيوصلوا للي عاوزينه فدة اكبر دليل ان احيانا طريقتهم بنتجح ،،،،
الخلاصة ،، الموضوع دة من القضايا اللي يتقال عنها (كلامية) يعني كلام عنها/فيها مبيخلصش 👌

• أتفق
التفاعلات: freemind
وممكن كلامهم يكون صح (البنت مجرد واحدة عايزها) ،، لان احيانا بيوصلوا للي عاوزينه فدة اكبر دليل ان احيانا طريقتهم بنتجح ،،،،
الخلاصة ،، الموضوع دة من القضايا اللي يتقال عنها (كلامية) يعني كلام عنها/فيها مبيخلصش 👌
ده اللي حاولت اقولو في الاول ان مش محتاجه عتاب و لا تصنيف و لا انو مريض او غيرو كلامك صح

• أتفق
ده اللي حاولت اقولو في الاول ان مش محتاجه عتاب و لا تصنيف و لا انو مريض او غيرو كلامك صح
بالظبط ،،،، واللي فاااااهم بيّريح 👌

الشباب تعبانه وبيكونوا مراهقين وسن المرهقه كله مرينه بيه

هذا كلام غلط على طول. المنتدى موقع موجود لاسباب واضحة ومحددة. اهمها ان يسهل التعارف اما تسهيل ممارسة الجنس فهو يدخل ضمن التفاهم والحريات الخاصة للأعضاء ، ومعنى هذا، ان هدف الجنس لا يدخل ضمنيا في اهداف المنتدى. هناك قوانين يخضع لها الموقع والاعضاء. ومن اهداف المنتدى التي غالبا ما ينساها الاعضاء، هدف ثقافي من خلال نشر الاهتمام بقراءة وكتابة القصص.. وهي في الاصل ثقافة شفاهية، اي تعود الناس عليها في شكل حكايات شعبية تحكى في جلسات الاصدقاء، وعمل المنتدى على ترقيتها لتصبح فنا ادبيا وثقافيا يمارسه الشباب للتسلية والتثقيف وليس فقط للهيجان وضرب العشرات او اللعب باعضاء الجسد النسوي او الذكوري. وهناك اهداف اخرى واضحة منها نشر الصور المثيرة، وفي نظري انه هدف يتعارض مع رسالة المنتدى كموقع مخصص للثقافة الجنسية وللتعارف.

انا عندي سؤال حقيقي مجنني
ليه يعني اول ما تشوف بنت في منتدي جنسي عقلك الباطن يهيألك انك خلاص لقيت الست او البنت الحيحانه اللي فاتحه رجلها اللي اول ما هتدخلها في البرايڤت هتقولك اقلع و قلعني 🤔
بص يا بابا مش معني اني موجوده هنا ابقي شرموطه
و مش فرض انك كلمتني خاص و انا رديت من باب الزوق ف انا كده معجبه بيك و هسمحلك تقولي اوصفيلي جسمك و تحول الشات لغرفة نوم

ارتقو شوية لو سمحتو
كلامك صح انا برضو مش بدخل علي قد الهيجان أنا داخل اتعرف على ناس جديده و افضفص معاهم بس مش لازم جنس يعني 🙅👌

انت صح .. البنت بتخش على المواقع الجنسية عشان بدل ما تخصب بويضة تخصب يورانيوم

• عجبني
التفاعلات: أفہنہديہنہأاا
  • بيضحكني
التفاعلات: ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ
تنويه +18 :-
اللي هيحصل هنا من مدعكة

لايمت للنقاش بصلة ،،، هو مجرد جدال ويبقي الوضع علي ماهو عليه 😐
صح

• أتفق
الموضوع بسيط و متكرر الموقع جنسي و طبيعي ان كل الناس تحاول توصل لبعض انتي ارفضي و بس او اقفلي الشات و اختاري اللي حابه تتكلمي معاه و بس
بس كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%