NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين قالك لو خدت بنت من بيت ابوها و جارتي في الدور التالت ماتكونش نامت مع كتير مش دخلت علي موقع بحكم الزمن دلوقتي والاتاحه صارت عادي و فضول و وسيله للتسليه و المعرفه و الاكتر لو بدها
مش بتكلم على البنت انا بتكلم على الولد

• عجبني
التفاعلات: arraw
  • عجبني
التفاعلات: arraw
  • عجبني
التفاعلات: الباحـــث
  • عجبني
السؤال دا ديما بفكر فى ومعرفشى ليه اجابه أو انا عرفها ومش عارف هل ينفع ولا مستحيل وهو
هل أو ممكن اى واحد يحب واحده من هنا ولا مستحيل والعكس بردو ممكن واحده تخب واحد من هنا ولا مستحيل بردو وانا هنا بتكلم عن الحب اللى بجد وبصدق ومن القلب
كل شئ ممكن
المهم انك تفهم ان عايز اية

• حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
ممكن وكتير المنتدى ده عامل زي الوتس او غيرو بس في حريه بالكلام وفي المحترم والمحترمه وفي الي صايع وكلو ماشي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو، الباحـــث و حياة الرووح
بص أن ملاحظ فالفترة الأخيرة عديد من الاعضاء المميزين
عندعم نفس التساؤل
برغم اختلاف طريقة السؤال بس الهدف واحد
سؤال يتكلم عن الزواج من هنا من الواقع الافتراضي
وسؤال تاني عن الارتباط من هنا من الشات
وسؤال عن الحب هل ممكن واحد يحب أو وحدة تحب
اختلاف الاسألة والمضمون واحد
مع انها إجابة وحدة تكفي كل الاسألة دول
حاسس ان الصيف انتهى وزي ميكون المحبين ولفدماغهم حكاية الزواج دي والارتباط والحب
الحكاية زي متكون إجازة أو عطلة سنوية
والمحبين التقو فجأة فالغردقة أو فأي مكان وخلصت العطلة وكل واحد راجع لحياته الحقيقة
العلاقات هنا
زي متكون انت خرجت تتفسح والتقيت بنت او خرجتي ففسحة والتقيتي رجل كان بينكم كلام وفضفضة وممكن عملتوا ليلة رومانسية أو علاقة بأي طريقة
وخلصت الحكايه مع نهاية الفسحة
دة ملخص لوحودنا هنا
المكان عبارة عن جو بتعمله ومكان فضفضة ومكان ممكن حتى نبكي أو نضحك فيه
ولما نعمل خروج خلاص نرجع لواقعنا .
المتزوجة ترجع لعيالها وبيتها ومشاغلها والمنزوج كمان
والاعزب والعازبه كله كله ليه حياته الخاصة.
يعني بلاش نخلط بين الواقع والواقع الافتراضي عشان ميكونش في اوهام مبنية على سراب يحسبه الظمآن ماءا

• عجبني
السؤال دا ديما بفكر فى ومعرفشى ليه اجابه أو انا عرفها ومش عارف هل ينفع ولا مستحيل وهو
هل أو ممكن اى واحد يحب واحده من هنا ولا مستحيل والعكس بردو ممكن واحده تخب واحد من هنا ولا مستحيل بردو وانا هنا بتكلم عن الحب اللى بجد وبصدق ومن القلب
ممكن جدا بالتأكيد... لان مش كل وحدة داخلة هنا معناها شمال. ممكن تكون بنت ناس وهي بشر في الآخر وتحب مثلها مثل الشباب تنفس عن ضغوطها هنا شوية

بص غالبا لأ لأن معظمهم اكونتات فيك ولو فيه يبقى قليل جدا

• حبيته
مفيش حاجه مستحيلة بس السوال هنا ليك كولد هل هتقدر تتخضا فكرة انكو اتعرفتو من موقع جنسي في اي مشاكل تقبلكو بعد كدة أو تصرف معين معجبكش

الملخص يسطا ببساطه ان ممكن نحب ونتحب من الموقع ده عادى ولا مينفعش علشان هو موقع جنسى
من وجهة نظري.. الحب لا يخضع لقواعد ولا ينضوي تحت قوانين. لو جاء الحب.. فلا تفسير لحدوثه. والي يعاند نفسه ويكذب على نفسه.. مثل الي شاف راقصة في مكان وافتتن بيها ورفض يتزوجها لكي لا تعيره الناس.. لكن.. هو في داخله حبها.. وقرر يجامل الناس و يحسبلهم حساب على حساب حبه لحبيبته

مفيش حاجه مستحيلة بس السوال هنا ليك كولد هل هتقدر تتخضا فكرة انكو اتعرفتو من موقع جنسي في اي مشاكل تقبلكو بعد كدة أو تصرف معين معجبكش
انا إتكلم عن نفسى بالنسبالى عادى انت اقدر اتخطى اى حاجه

ممكن جدا بالتأكيد... لان مش كل وحدة داخلة هنا معناها شمال. ممكن تكون بنت ناس وهي بشر في الآخر وتحب مثلها مثل الشباب تنفس عن ضغوطها هنا شوية
انتى بصراحه جبت من الاخر وقولت الخلاصه 👍👍

• حبيته
ممكن و ليه لا بس الفكره انك تلاقين الطرفيين صرحاء في الكلام و المشاعر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%