NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تمام الولد هسه الي جاي لهم راح يكون زباله ما يفهم راح يتضحك عليه و في الأخير يقولها انتي زباله مثل حلات ذكرت هون في الموقع كتيييير

أعرض عن حالة نجحت هون ؟؟
انا جديد مش بقالى كتير بس دت سؤال كان شاغل تفكيرى
وممكن اتكلم معاكى خاص لو ينفع طايب

السؤال دا ديما بفكر فى ومعرفشى ليه اجابه أو انا عرفها ومش عارف هل ينفع ولا مستحيل وهو
هل أو ممكن اى واحد يحب واحده من هنا ولا مستحيل والعكس بردو ممكن واحده تخب واحد من هنا ولا مستحيل بردو وانا هنا بتكلم عن الحب اللى بجد وبصدق ومن القلب
انا شايف انه ممكن جدا كمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
تمام الولد هسه الي جاي لهم راح يكون زباله ما يفهم راح يتضحك عليه و في الأخير يقولها انتي زباله مثل حلات ذكرت هون في الموقع كتيييير
مش كل ناس بتفكر بنفس التفكير فى ناس فعلا تخب بجد وفى ناس فهمانه كويس يعنى اى حب حتى لو كان فى مواقع جنسيه

تحضر يا خويا 😂😂
الملخص يسطا ببساطه ان ممكن نحب ونتحب من الموقع ده عادى ولا مينفعش علشان هو موقع جنسى

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
ليه كدا بس
بس انت بجد حبيت حد من هنا واى كان شعورك
كانت احلى فتره ليا لما تلاقي حد معاك ف كل افكارك حتى الجنسيه ويبادلك الشعور والاخساس والاهتمام وكل حاجه حلوه

• عجبني
التفاعلات: Dot com
كانت احلى فتره ليا لما تلاقي حد معاك ف كل افكارك حتى الجنسيه ويبادلك الشعور والاخساس والاهتمام وكل حاجه حلوه
هو ده اللى بتكلم عنه ببساطه

انا لسه صغير علي الحب انا حبيت قبل كده بس هي سبتني قولتلها طز عادي يعني مش هعيط ولا هبكي عليكي
يا جامد انت

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
  • عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
مين قالك لو خدت بنت من بيت ابوها و جارتي في الدور التالت ماتكونش نامت مع كتير مش دخلت علي موقع بحكم الزمن دلوقتي والاتاحه صارت عادي و فضول و وسيله للتسليه و المعرفه و الاكتر لو بدها

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%