NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد ماندوو

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
السؤال دا ديما بفكر فى ومعرفشى ليه اجابه أو انا عرفها ومش عارف هل ينفع ولا مستحيل وهو
هل أو ممكن اى واحد يحب واحده من هنا ولا مستحيل والعكس بردو ممكن واحده تخب واحد من هنا ولا مستحيل بردو وانا هنا بتكلم عن الحب اللى بجد وبصدق ومن القلب

• عجبني
التفاعلات: مازن صقر, الباحـــث, saso❤ و 2 آخرين
السؤال دا ديما بفكر فى ومعرفشى ليه اجابه أو انا عرفها ومش عارف هل ينفع ولا مستحيل وهو
هل أو ممكن اى واحد يحب واحده من هنا ولا مستحيل والعكس بردو ممكن واحده تخب واحد من هنا ولا مستحيل بردو وانا هنا بتكلم عن الحب اللى بجد وبصدق ومن القلب
انا ك شخص يعني اشوف أن عددهم ميعديش صوباع الايد الواحده اللي ممكن فعلا تدخل معاهم علاقه من هنا و ترتبط بيهم و ممكن الموضوع يوصل لخطوبه أو جواز

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑، Life Arch و احمد ماندوو
معتقدش فيه حكم ثابت ، بمعني متقدرش تقول استحالة يحصل/ميحصلش
الرجالة مش تفكيرهم واحد ،، وممكن واحد يتعرف ع واحدة تكون اصلا بتتأجر بالساعة ويتجوزها وعادي
بأختصار ،، اي شئ بيعتمد علي طريقة تفكير الاشخاص (لايعتبر له ثوابت) 👌

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه و احمد ماندوو
انا ك شخص يعني اشوف أن عددهم ميعديش صوباع الايد الواحده اللي ممكن فعلا تدخل معاهم علاقه من هنا و ترتبط بيهم و ممكن الموضوع يوصل لخطوبه أو جواز
هو دا اللى حابب انى فعلا اسالو الارتباط والجواز

معتقدش فيه حكم ثابت ، بمعني متقدرش تقول استحالة يحصل/ميحصلش
الرجالة مش تفكيرهم واحد ،، وممكن واحد يتعرف ع واحدة تكون اصلا بتتأجر بالساعة ويتجوزها وعادي
بأختصار ،، اي شئ بيعتمد علي طريقة تفكير الاشخاص (لايعتبر له ثوابت) 👌
كلامك صح وشرفنى مرورك

• عجبني
التفاعلات: فحلاوى
هو دا اللى حابب انى فعلا اسالو الارتباط والجواز
انا قولتلك من وجهه نظري انا هما كام شخص معينين لو انت نصيبك ف حد فيهم ممكن .. اي حد تاني لا صعب جدا

• حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو
انا قولتلك من وجهه نظري انا هما كام شخص معينين لو انت نصيبك ف حد فيهم ممكن .. اي حد تاني لا صعب جدا
انا بردو شايف فى ناس كويسين جدا سواء ولاد أو بنات وشخصيات فعلا تحترم

انا بردو شايف فى ناس كويسين جدا سواء ولاد أو بنات وشخصيات فعلا تحترم
بس مش كتير .. وفي منهم مبادئه اتهزت باللي بيشوفه ف خلي بالك

• حبيته
ايه المشكله طيب في ده ممكن اه يحصل انت ليك تفكيرك و غيرك ليه تفكيرو

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Klein 1
ولية لاء لو انت متقبل دا
على الأقل هتكون عارف كل شيء عنها و عن تفكيرها و عن ميولها بدون تغليف أو تجميل .
أنا عايز اقولك إن معظم الرقصات متجوزيين و سعداء لان الشريك أو الزوج متقبل دا و متفقين و هو واثق من نفسه وواثق فيها و مش بيحصل خيانة بينهم .
هتعرفها من هنا او من اي مكان المهم تكونو واضحين .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الباحـــث و احمد ماندوو
هو بره بشر وهنا لا
عادي يحصل حب وجواز كمان مفيش مشكلة

• حبيته
مين اهبل هيحب من هنا ؟؟

• حبيته
👍

• حبيته
ممكن اعرف اهبل لية😁
لان بي بسطة كل الموجود هنا لا احد يحب احد الكل يبحث عن المصلحة و بعدين راح تدخول بيت اهله ونت تعرف ان ابنته بتفتح موقع إباحي

• عجبني
التفاعلات: Dot com
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%