NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

LADY MONA

لستُ سيدة بلا عُيوب..أنا فقط أظهر مَحاسِني💬🖤
العضوية الذهبيه
ناقد فني
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
جماعة هو الرجاله مبتشاركش تفاصيل يومها حتي لو ممله أو حاجه تضايق مثلا عموما ولا انتوا مبتتكلموش ولا ايه بجد ! ؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: S A R A H, Fâŗëş>.Ŝäìf, Life Arch و 6 آخرين
جماعة هو الرجاله مبتشاركش تفاصيل يومها حتي لو ممله أو حاجه تضايق مثلا عموما ولا انتوا مبتتكلموش ولا ايه بجد ! ؟
أنا عن نفسي لما كنت متجوز كنت بحكى كل تفاصيل يومى لمراتى مش خوفا ولا شغل القديم ده لكن مفروض فى شريك حياه اشاركه كل تفاصيلها زى ما كانت هى بتشاركنى نفس الكلام

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
أنا عن نفسي لما كنت متجوز كنت بحكى كل تفاصيل يومى لمراتى مش خوفا ولا شغل القديم ده لكن مفروض فى شريك حياه اشاركه كل تفاصيلها زى ما كانت هى بتشاركنى نفس الكلام
مش بتكلم كفرض أو واجب عليك أنا بسأل كطبع أو تصرفات أنا مش هجبره يحكيلي عشان أنا شريكة حياته لا هو هيحكي عشان حابب يحكي

• أتفق
التفاعلات: العاااااالمى
متجوزة ؟

• عجبني
التفاعلات: LADY MONA
مش بتكلم كفرض أو واجب عليك أنا بسأل كطبع أو تصرفات أنا مش هجبره يحكيلي عشان أنا شريكة حياته لا هو هيحكي عشان حابب يحكي
هى دى الفكره وتبتدى قبل الجواز يا منى اللى هو انتو صحاب قبل ما تكونو متجوزين

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666 و طماطم
خلقكم الضيق وهرموناتك بالاضافه لصحباتكم والعشيره مش سبب ولكن الرجل خلص بطاريه كلام ومنهده مع كل الستات بره في شغله فجاي يريح ويشحن عشان يجيب لك فلوس تصيفو وتتفسحو وشوبينج

• عجبني
هى دى الفكره وتبتدى قبل الجواز يا منى اللى هو انتو صحاب قبل ما تكونو متجوزين
احنا صحاب وحب عمر سنين يعني مش قليلين بس عمره ما يحكي من نفسه لا لازم اسأل عشان يحكي

• عجبني
التفاعلات: العاااااالمى و حسن٩٤
من ٣ سنين وحامل
**** يقومك بالسلامة
نصيحة مش وقت خناق ولو ضرورى والهرمونات طالبه خليها نكد خفيف 😅

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666 و LADY MONA
خلقكم الضيق وهرموناتك بالاضافه لصحباتكم والعشيره مش سبب ولكن الرجل خلص بطاريه كلام ومنهده مع كل الستات بره في شغله فجاي يريح ويشحن عشان يجيب لك فلوس تصيفو وتتفسحو وشوبينج
وهو سايبك هاديه ورايقه ومتحملش قاسيه لتفضي وتروقي وتدلعيه فانت الحته الطريه في حياته وسكنه وكدا

• عجبني
الرجاله عكسكو انتو بتيجو مثلا في الشات تقولي انا حصلي كذا و كذا تفاصيل يومك و عملت كذا انما احنا بنحتاج حد يسالنا عملت اي انهارده حصل معاك اي حاجه ضايقتك انهارده كدا يعني

• عجبني
ع نفسي بحب انى احكى و افضفض مع اللى معايا

• حبيته
بلاش تفصيل اليوم علشان فعلا مملة و الشغل كله رجاله و لو جت واحده بتبقا مش فاهمه و بيبقا يوم زي الزفت

• عجبني
ماشي بس اللي اعرفه لما تبقي متضايق أو زعلان بتحكي عشان ترتاح ده اللي اعرفه
أما موضوع الفلوس ملهوش علاقة هو شغال عشان حابب شغله بس

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
مفيش حد هيقولنا معلش
ولو قال مبيأكلش عيش

• عجبني
احنا صحاب وحب عمر سنين يعني مش قليلين بس هعمره ما يحكي من نفسه لا لازم اسأل عشان يحكي
فى نوعيه رجاله لو على كتافه هموم الدنيا ميحبش يتكلم أو يشيلك همه بس ده مش صح لان الجواز مشاركه ودليل على كده من غير ما تقولى انك بتعرفى من عنيه وتقولى مالك احكى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
**** يقومك بالسلامة
نصيحة مش وقت خناق ولو ضرورى والهرمونات طالبه خليها نكد خفيف 😅
اللهم امين ميرسي ياقمر **** يخليكي
😂😂🤦🏻‍♀️أنا قفلت في وشه وعملتله بلوك

• عجبني
التفاعلات: طماطم
اللهم امين ميرسي ياقمر **** يخليكي
😂😂🤦🏻‍♀️أنا قفلت في وشه وعملتله بلوك
لا دة بلوك صغير ميعملش حاجة 😅😅

• بيضحكني
ماشي بس اللي اعرفه لما تبقي متضايق أو زعلان بتحكي عشان ترتاح ده اللي اعرفه
أما موضوع الفلوس ملهوش علاقة هو شغال عشان حابب شغله بس
ما هو متضايق من ايه وهو شايف هيلاقي معاك حل ولا هيبقي كلام ولد عم حتيت ويشغلك وييضايقك .. اما الفلوس كان الهدف منه انه انشغاله بره بمواضيع ذات عائد بتخلينا نرجع مش هنلك في نفس الحوار نغير بقي عشان هيتعاد تاني الصبح

• عجبني
وهو سايبك هاديه ورايقه ومتحملش قاسيه لتفضي وتروقي وتدلعيه فانت الحته الطريه في حياته وسكنه وكدا
أنا مش هكون فرحانه ولا هاديه ولا حتي رايقه لما احس انه متضايق ومش عايز يعرفني السبب دي مش حاجه تفرح اطلاقا يعني

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%