NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا اللي اتكلمت عليه فوق يا ست الكل لازم الاهتمام بالعمليه بالكامل الموضوع مش تقضية واجب دي حاجه مهمه جدا واظن ان ال هنعمله حتي لو مكلف يبقي من الاولاويات اننا ننضف ونظبط
كل حاجة بتكلف دا استخدام الإنترنت بيكلف حتي الأكل ، يبقا نكلف ف نفسنا بقا
ومصيحتي دايما خلطاات الاعشاب الطبيعية كفاية لو مش عايز حد يكلف خصوصا ف شيل الشعر وتنضيف مناطق بين الرقبة والUNDERARM والكعبين وخلف الودان وكل دول
هيحسوا بنتيجة مختلفة تماما

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، قيصر نسوانجى و مهووسة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
ليه بيفرق معاك لون العضو مع ان همك وقت شهوتك انك تفرغها بس؟؟!
هيا بتبقي ازواق زي الستات تمام فيه يحب الايمر وفيه بيحب الابيض

النظافة الشخصية لازم تكون متبادلة .. الراجللازم يبقا مستمحي و نظيف و يشيل الشعر اللى ينفع يتشال .. و يعطر نفسه و يبقا مستعد لزوجته زي مهو عايزها مستعدة ليه .
لكن الرجل بطبيعته بيبقا اسمر من الست .. وطبيعي العضو عنده يبقا اسمر درجة عن جسمه .
انما لو لقيت العضو عنده شكله غير نظيف و ليه ريحة .. ازاى هيجيلها نفس تمصه و لا حتى تلمسه و لا حتى تتحمل يدخل جواها ..
طب مهو دا اللي قولته وعبرت عنه ف معظم الكومنتس معتقدش حاجة زيادة اتضافت لكن شكرا جدا انك علقت علي النقطة دي

• عجبني
التفاعلات: مهووسة و صعيدي راقي
تفريغ الشهوة باستمتاع لانه مش بيعمل حمام هو😂😂

• أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
ومصيحتي دايما خلطاات الاعشاب الطبيعية كفاية لو مش عايز حد يكلف خصوصا ف شيل الشعر وتنضيف مناطق بين الرقبة والUNDERARM والكعبين وخلف الودان وكل دول
هيا بتتكلم علي موضوع السمار اا اندر ايرم في سوبتات وكريمات بتسمر وفي خلطات طبيعيه مبتعملش السمار دا القصد انننا لازم نهتم ونستخدمش اي حاجه تقلل جمال المنطقه دي

• عجبني
التفاعلات: majida

تختلف الطرق والمبدأ واحد

الاهم ان الست تحس ان دورها تبان في ارقي شكل عندها وتاخد متعتها بمزاج عالي جدا هيا والشريك انا عرفت ستات مريضه بالنضافه والاناقه بشكل لا يوصف

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و مهووسة
تختلف الطرق والمبدأ واحد

الاهم ان الست تحس ان دورها تبان في ارقي شكل عندها وتاخد متعتها بمزاج عالي جدا هيا والشريك انا عرفت ستات مريضه بالنضافه والاناقه بشكل لا يوصف
النضافة فعلا مبدأ واحد بس قولت عشان محدش يقولي انتي بتقولي حجات مكلفة ومفيش امكانيات وكل دا
يعني تغيير الملابس الداخلية كل يوم اساسي عشان المناطق الحساسة ، مثلا الاهم ف النظافة جسد البني ادم يكون حتي وهو داخل ع الناس تحس ف شكل جلده ورائحة جسده حتي حلوة وكويسة
اساسي مناطق الUNDERARM والرقبة وكل دا المياة بتفرق بص حجاات بسيطة بتفرق
لان الجسم طول اليوم ف الشارع بيلم تراب وحجات كتيرة من العربيات حتي التكييفات والقعدة فيها والبخار والدخان وكل دا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، قيصر نسوانجى و SNIPER89⛓️
زى ما بيفرق معاكى لبس الراجل وشياكته مع ان المحتوى واحد

النضافة فعلا مبدأ واحد بس قولت عشان محدش يقولي انتي بتقولي حجات مكلفة ومفيش امكانيات وكل دا
يعني تغيير الملابس الداخلية كل يوم اساسي عشان المناطق الحساسة ، مثلا الاهم ف النظافة جسد البني ادم يكون حتي وهو داخل ع الناس تحس ف شكل جلده ورائحة جسده حتي حلوة وكويسة
لان الجسم طول اليوم ف الشارع بيلم تراب وحجات كتيرة من العربيات حتي التكييفات والقعدة فيها والبخار والدخان وكل دا

كدا احنا قفلنا التارجت بردك

تعالي بقي نروح قسم الثقافه الجنسيه نفتحلنا دكانه هنا لموضوع الاعشاب والخلطات ومستحضرات تجميليه ده هنكسب دهب من الموضوع ده

وان نجح هنعمله قسم كامل من بابه ههههه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حسن٩٤ و majida
ده خلاصة كل الكلام .. تحياتي

• أتفق
التفاعلات: majida
كدا احنا قفلنا التارجت بردك

تعالي بقي نروح قسم الثقافه الجنسيه نفتحلنا دكانه هنا لموضوع الاعشاب والخلطات ومستحضرات تجميليه ده هنكسب دهب من الموضوع ده

وان نجح هنعمله قسم كامل من بابه ههههه
انا موافقة يسلام هناك نبيع الوصفة حتي ف كبسولة😂😂

• عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
انا موافقة يسلام هناك نبيع الوصفة حتي ف كبسولة😂😂

اللي هينجح المكان واي مكان روحك الجميله ونفسك المتواضعه يا ست الكل

تقبلي مروري

مش بعاكس ع فكره

حبيت بس ادي مثال على اللون اللى بيفرق معانا كرجالة و شكله بيبقا عامل ازاي .. و هل ده مقبول و لا لأ .

Hi7Nx3J.jpg Hi7Nn4a.jpg Hi7NCEg.jpg

طبعا الكلام ده صحيح بس فيه حاجات تزيد الاثارة وفيه حاجات ممكن تبعدك وتقرفك من اللى معاك وده عامل نفسي والجنس كله عبارة عن عوامل نفسية

الي بيفرق معايا صحبة العضو وبتبقي عاملة ازاي يعني لو باردة كدا وطوبة لو بينور مش هيعجبني

مش بيبقا كده بس كل واحد وليه نزاوته يعني معتقدش ان في واحد ممكن يوقف جوازته عشان يشوف لون عضوها
ولا بتفرق ولا حاجه الحوار بس عشان اونلاين ودردشة بس لكن وقت الشهوة فعلا يبقا كذاب اللي يقولك محطوش ف كس اسود
بس الموضوع تسلية زي منتي ادامك رجالة كتير هنا بس لو هتتصاحبي علي حد مش هتروحي تصاحبي علي واحد وخلاص لكن لو كسك تعبك شوية هتبقي عاوزة اي زبر يقضي المصلحه وخلاص ههههه

• أتفق
التفاعلات: مهووسة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%