NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا مش داخلين مقارنا هنا ..
مش علشان مثلا الراجل عضوه اصغر و مش قوي في النيك يبقا نقوله اتلهي و خد واحدة معفنة و كسها اسود من قلة النظافة
انا مقولتش كدت تنا بتكلم علي تكافؤ الفرص وف كل الاحوال لازم يبقا الراجل قد المتعة اللي عايزها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مهووسة، قيصر نسوانجى و صعيدي راقي
ليه بيفرق معاك لون العضو مع ان همك وقت شهوتك انك تفرغها بس؟؟!
نفس السؤال محيرني
بس غالبا بيبقي ازواق

كلامك كله بيقول انك مجربتيش حاجه بصراحه ولو جربتى يبقى جربتى ارزع واجرى 😂
وهى مقتنعة بأن النيك هو كده .. احشر و ارزع و نزل و اجري ..
ولا لحس و لا مص و لا مداعبات و انها مش بتمتع و لا تفرق 😏

انتى قصدك الكرف دا انتى ومين قالك ان المص مش بيمتعنا 🤔
قلت طرف واحد يعني اللحس بتبقي البنت و المص بيبقي الولد، مش لازم اقولهم الاتنين اكيد كنت المفروض تفهمها

ف كله ياحياتي بس زي منت عايز امكانيات لازم تبقا انت كمان عندك امكانيات ومقصدش انت اقصد العموم
انتي مجربتنيش علشان تقولي مقصدتكش انت وانا مبتكلمش علي حد معين انا بتكلم علي قكرة الطول والقصر

احنا بنشرح وجه نظر ف النضافه الشخصيه ايه علاقه الاحجام بالموضوع المهم المفعول وانا يبسطها و يكيفها
تمام انا معنديش اي مانع وانا من مدرسة المفعول باللسان اقوي من القضيب لكن زي مالناس تحب امكانبات ونضافة لازم تبقا هو كمان كدا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️، مهووسة و صعيدي راقي
قلت طرف واحد يعني اللحس بتبقي البنت و المص بيبقي الولد، مش لازم اقولهم الاتنين اكيد كنت المفروض تفهمها
طب مهو دا الطبيعى ايه الغلط ف كدا من وجه نظرك عشان افهم بس مهو دا لازم مع شويه حاجات تانيه مهمه برضوا قبل النيك ع طول

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مقولتش كدت تنا بتكلم علي تكافؤ الفرص وف كل الاحوال لازم يبقا الراجل قد المتعة اللي عايزها
يا ماجدة مختلفناش ان الراجل لازم يبقا قادر يشبع شريكته و يمتعها و يدلعها ... لكن احنا بنتكلم عن سؤال مهووسة و ليه الرجالة بيفرق معاها لون العضو .. ولاحظى انها حددت لون العضو مش لون البشرة .. وده فرق كبير

• أتفق
التفاعلات: قيصر نسوانجى

صح لسانك افضل كومنت لحد دلوقتي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حسن٩٤ و majida
ببساطة انا بقصد النضافة ، شيل الشعر كله كله لو تطول تشيل بليزى شيله بس عشان مكلفة
خلي جسدك دايما متعطر كويس خد دش جميل يشيل التراب اللي ع جسمك ونضف نفسك كويس
لساني ياريت ببقا نضيف اووي
اما المغعول والحجم دي نسبة وتناسب الاهم رضا الست ونصيحتي دايما الراجل اللي بجد يخلي الست مبلولة من تحت😉

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: حسن٩٤, SNIPER89⛓️, مهووسة و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
تمام انا معنديش اي مانع وانا من مدرسة المفعول باللسان اقوي من القضيب لكن زي مالناس تحب امكانبات ونضافة لازم تبقا هو كمان كدا
**** ينور عليكي الحاجات الشخصيه اللي الواحد ممكن يغيرها اوك يغيرها علشان يسعد شريكه

• أتفق
التفاعلات: majida
ببساطة انا بقصد النضافة ، شيل الشعر كله كله لو تطول تشيل بليزى شيله بس عشان مكلفة
اما المغعول والحجم دي نسبة وتناسب الاهم رضا الست ونصيحتي دايما الراجل اللي بجد يخلي الست مبلولة من 😉

دا اللي اتكلمت عليه فوق يا ست الكل لازم الاهتمام بالعمليه بالكامل الموضوع مش تقضية واجب دي حاجه مهمه جدا واظن ان ال هنعمله حتي لو مكلف يبقي من الاولاويات اننا ننضف ونظبط

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤ و مهووسة
يا ماجدة مختلفناش ان الراجل لازم يبقا قادر يشبع شريكته و يمتعها و يدلعها ... لكن احنا بنتكلم عن سؤال مهووسة و ليه الرجالة بيفرق معاها لون العضو .. ولاحظى انها حددت لون العضو مش لون البشرة .. وده فرق كبير
انا مقصدش البلاك لو دا اللي اتفهم لكن اقصد ان اللون دا وراه حجات كتير انتو متعرفوهاش لكن حبيت اوضح زي مانتو حبيتو حجات احنا كمان عايزين حجات

• أتفق
التفاعلات: مهووسة
**** ينور عليكي الحاجات الشخصيه اللي الواحد ممكن يغيرها اوك يغيرها علشان يسعد شريكه

بالظبط تماما هوا دا المقصود

• أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
اما المغعول والحجم دي نسبة وتناسب الاهم رضا الست ونصيحتي دايما الراجل اللي بجد يخلي الست مبلولة من تحت😉
طبعا **** عليكي يابنتي 🌹

• أتفق
التفاعلات: majida
اما المغعول والحجم دي نسبة وتناسب الاهم رضا الست ونصيحتي دايما الراجل اللي بجد يخلي الست مبلولة من 😉
النظافة الشخصية لازم تكون متبادلة .. الراجللازم يبقا مستمحي و نظيف و يشيل الشعر اللى ينفع يتشال .. و يعطر نفسه و يبقا مستعد لزوجته زي مهو عايزها مستعدة ليه .
لكن الرجل بطبيعته بيبقا اسمر من الست .. وطبيعي العضو عنده يبقا اسمر درجة عن جسمه .
انما لو لقيت العضو عنده شكله غير نظيف و ليه ريحة .. ازاى هيجيلها نفس تمصه و لا حتى تلمسه و لا حتى تتحمل يدخل جواها ..

• أتفق
التفاعلات: مهووسة
النظافة الشخصية لازم تكون متبادلة .. الراجللازم يبقا مستمحي و نظيف و يشيل الشعر اللى ينفع يتشال .. و يعطر نفسه و يبقا مستعد لزوجته زي مهو عايزها مستعدة ليه .
لكن الرجل بطبيعته بيبقا اسمر من الست .. وطبيعي العضو عنده يبقا اسمر درجة عن جسمه .
انما لو لقيت العضو عنده شكله غير نظيف و ليه ريحة .. ازاى هيجيلها نفس تمصه و لا حتى تلمسه و لا حتى تتحمل يدخل جواها ..

يا واد يا خبره راقي الكومنت زيك يا عم

• حبيته
التفاعلات: صعيدي راقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%