NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب وهو كان دخل لن اعيش في جلباب ابي ايه يا ريدلر ؟
وبعدين ممكن تشتمني علطول من غير ماتكتب تلت سطور فيهم شتيمة غير موجهة ليا بس انت قصدك تقولها ليا 😁
ديه تاني مشكلة فيكم يا سحر انكم فاكرين نفسكم عندكم ذكاء خارق و بتفهموا كل حاجة 😂😂
انا لو عاوز اشتم أو اهزق حد بهزقه علي طول مش بلف و ادور و التحذيرات اللي باخدها اكبر شاهد علي كده

• بيضحكني
التفاعلات: S A R A H
السن مجرد رقم يا صحبي.... لو اتكلمنا علي السن... المفروض هيا متكنش هنا أصلا لأن المفروض عفي عنها الزمن 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

يخربيت الضحك 🤣🤣🤣
حلوة 😂 بس كلام نڤرتيتي كله حكم وزيه زي الآثار 😅

السن مجرد رقم يا صحبي.... لو اتكلمنا علي السن... المفروض هيا متكنش هنا أصلا لأن المفروض عفي عنها الزمن 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

يخربيت الضحك 🤣🤣🤣
انا ازاي مشوفتش الكومنت ده 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
  • بيضحكني
انا ازاي مشوفتش الكومنت ده 😂😂
أكيد من كتر الضحك إللي هنا 🤣🤣🤣
قال سن و مش سن و صغير و كبير 🤣🤣🤣

ديه تاني مشكلة فيكم يا سحر انكم فاكرين نفسكم عندكم ذكاء خارق و بتفهموا كل حاجة 😂😂
انا لو عاوز اشتم أو اهزق حد بهزقه علي طول مش بلف و ادور و التحذيرات اللي باخدها اكبر شاهد علي كده
انا عندي ذكاء خارق فعلاً وبفهم كل حاجة 😁
باقي كلامك ميهمنيش

كلام بجد الموضوع نسبي و كل حد من الطرفين ليه و عليه في الاخر سنة الحياه يتجمعو بالوحش و الحلو و يتحملو بعض بوقت و يعيشو مرتاحين و مبسوطين وقت تاني تنازل شويه و تتنازل شويه و الدنيا بتمشي و تعدي .
لكن خبرة الراجل ليها العامل الاكبر في اي علاقه

• أتفق
التفاعلات: مدام دعاء و drsniper666
  • بيضحكني
كلام بجد الموضوع نسبي و كل حد من الطرفين ليه و عليه في الاخر سنة الحياه يتجمعو بالوحش و الحلو و يتحملو بعض بوقت و يعيشو مرتاحين و مبسوطين وقت تاني تنازل شويه و تتنازل شويه و الدنيا بتمشي و تعدي .
لكن خبرة الراجل ليها العامل الاكبر في اي علاقه
كلام سليم فعلا و بجد وجهة نظر محترمة.... بس المشكلة انكم برضو نكديين 🤷🏻‍♂️😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام نهي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%