NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عايزه اسأل سؤال و عايزه اجابه صريحه و جريئه بكل أمانه و بدون احراج و بدون اى مجاملات

لو انت مقبل على الزواج سواء للمره الأولى او التانيه و اتعرفت على واحده و حبيتها و قربتو من بعض و قررت تتجوزها و اعترفتلك انها كانت متعدده العلاقات (علاقات جنسة كامله) قبل ما تعرفك هل تقبل تتجوزها؟

اه او لا و لو عايز تبرر اجابتك اتفضل
ها وافق عشان صرحتنى ..بس بشرط تتعهد انها مش هتكون غير ليا بعد كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو هي فعلا تابت عن اللي فات وانا شايف دا منها وان هي تابت **** نصوحة ومخلصة ليا وانا بحبها ممكن نحاول نتخطي الامر مع بعض ، ولعلها بعد ما تابت احسن مني كمان ، انا مش متحرر خالص ولا الفكار الشاذة دي ، بس هي فكرة تدي فرصة لواحد يحاول يكون احسن لعلها المُنجيّة

انا عايزه اسأل سؤال و عايزه اجابه صريحه و جريئه بكل أمانه و بدون احراج و بدون اى مجاملات

لو انت مقبل على الزواج سواء للمره الأولى او التانيه و اتعرفت على واحده و حبيتها و قربتو من بعض و قررت تتجوزها و اعترفتلك انها كانت متعدده العلاقات (علاقات جنسة كامله) قبل ما تعرفك هل تقبل تتجوزها؟

لا لأن الإنسان بطبعه شكاك خصوصا ف مواضيع الجواز دي

الثقه..
كلمة السر في اي علاقه تحت اي مسمي هي الثقه
-الاعتراف بدايه كويسه بحيث كل شئ يكون مكشوف بدون لف ودوران، في وجهة نظري الشخصية ان الاعتراف بالماضي هو يندرج تحت مسمي (حسن النية)...
وطالما اعترفت يبقي اعتقد ان دي بدايه جديده بالنسبه ليها، بمعني انها مش عاوزه تبدأ علاقتها معاها بالكذب
وده في وجهة نظري اثبات حسن النية
و اه اقبل بيها طالما كل ما مضي انتهي خلاص.
ما انا ليا علاقات كتير وتجارب كتير قبلها، لكن من بعدها مش هيكون في، لذلك هي تفرق من راجل للتاني حسب الفكر ووجهات النظر..

يابنتي الرجالة بيبقو عايزين القطة المغمضة الي عمرها ما كلمت ولد
لا علي فكرة الموضوع مش كده خالص
كل شئ موجود، اللي بيحب المغمضه واللي بيحب المفتحه
زي ما في بنات مش بتحب الراجل إللي عك كتير قبلها وبنات بتحب الراجل اللي فاهم وليه تجارب وهكذا بقي
كل شئ موجود منه النسختين سواء في الراجل او الست
الموضوع نسبي وملهوش قاعده ثابته

لا مش حقبل

مبدئيا انا مش مسئول عن ماضيها علشان احاسبها علية ، لكن الماضي دايما بيرسم المستقبل ، اعتقد اني محتاج افهم شخصيتها واعرف اية اللي حصل في الماضي علشان اقرر ، بالمناسبة الموضوع دة حصل معايا فعلا السنة دي - اتعرفت علي واحدة بقصد الزواج وتاني يوم اعترفتلي انها كانت علي علاقة جنسية الكترونية بشخص مصري عايش في الخليج والعلاقة استمرت 7 سنوات من غير مايقابلوا بعض ، هيا قالت انها لسة فيرجن بس انا انهيت العلاقة لانة مش طبيعي اعرف واحد وامارس معاة الجنس تخيليا لمدة سنوات وقولت اما كذابة او مريضة نفسيا !

لا لانها هيجي يوم والشوق هيخليها تحن للماضي

دي مش صراح دي قلة ادب
و هو مالو و مال حكاياتها قبل منو ياختي؟
انتم ليه مصرين ان قلة الادب والفضيحة صراحة؟ يعني تفضح نفسها فمالطا عشان تبقى السنيورة واضحة؟
عشنا و شفنا!!
بصي ياختي : الستر مهم، استري على نفسك بكرة تندمي و عمرك ما تحكي حاجة كانت مستورة تقومي يا منيلة تفضحي سترك كده عشان ايه؟ مين ظحك عليكي و قالك دي صراحة؟
الصراحة لما يسالك انت تخنت تقوليلو اه عشان حامل منك يا بغل… الصراحة لما يقلك ايه رايك فالقميص تقوليلو معفن يا مدوهل! الصراحة لما حماتك تسالك عن الطبيخ تقولي مايع… دي صراحة انما الفضايح عمرها ما كانت صراحة!
الواحدة و الواحد يسترو على نفسهم و الماضي ما يخصش حد و لو عرف تقولو كزب و ما حصلش و تستر نفسها.

طيب هقولك من واقع الى أعتقد انه خبره وتجارب كنير فى الدنيا دى ..
اه هوافق حتى لو علاقه جنسيه كامله ..
وبعيداً عن ***** المنتدى هنا لان كلهم صغيرين فى العمر
بس فعلاً لو بحبها وهتعيش معايا بما يرضي **** وتابت انا مستعد لكده
هعتبرها مطلقه وانا بستر عليها
المهم بعد سنين جواز هتكتشف ان السكس طبعا حاجه مهمه تكاد تكون هى نص الجواز بس فيه حاجه اسمها عشره وحب وتفاهم واستحمال وطبع فا ليه لاء
خصوصاً ان الزمن ده محدش عاد ضامن فيه حاجه

لا طبعا لان متعدده العلاقه معندهاش اصلا رادع أو شيء تخاف منه زبده أصبح عنده هو الأساس انما الجواز هو المتغير مع اول مرحله خلاف أو تعب أو اين كان بترجع وده كمان عند الراجل اللي تتعود علي العلاقات الأصل في المبدء نفسه من اوله

دي مش محتاجه سؤال واللى يقبل يتجوزها يبقى خول

مهتمه

بصراحه لا لاني شكاك وغصب عني هرجع افكر تاني انها ممكن تعمل كده تاني بس مش هجرحها يعني

انا مبهورة من كمية الاجابات الذكوريه الى على الموضوع
مع العلم ان اغلبهم زنى قبل كدا مره او اكتر على حسب كلامهم
بس عموما انا ميهمنيش اى هرى من دا
انا فعلا مقبله على الزواج للمره التانيه ومش هصحاركو باى حاجه من الى عملتها (الى هوا الزنى يعنى )
ومش هابقى غلطانه فى كدا والى مش عجبو يشرب من البحر
فعلا كلامك صح اكبر خطأ و اكبر غلط هو أن الواحد يشارك اسراره و تجاربه مع الآخرين حتى مع الغرباء و إن كان في سبيل التعريف أو الفاخرة و حتى لو بالرموز التزام الكتمان و الصمت واجب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%