NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال مهم اوي لكل النسونجيه

وان هي تكون وخداك عشان معاك فلوس ولما الدنيا تبوظ منك شويا تسيبك ده ايه
عشان دى واحده ست ناقصه عقل ودين انت راجل مفضل عنها وفى شروط بتحكمك عشان تبقى راجل

هو لو نكت واحده بنت بس من غير ما افتحها عملنا كل حاجه يعني بس من غير ما افتحها وكان مكتوب كتبها وكل حاجه حصلت برضا منها وصورت كذا فيديو لينا مع بعض واحنا في قمه شهوتنا كده انا اقدر ابقى كاسر عنها
ايوه يسطا
بس بلاش الابتزاز وحرام عليك البنت

وان هي تكون وخداك عشان معاك فلوس ولما الدنيا تبوظ منك شويا تسيبك ده ايه
لا اذا كان كده طرشم كسمها
انا مش بسخنك بس انا لو مكانك هعمل كده

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها و Merely
هو لو نكت واحده بنت بس من غير ما افتحها عملنا كل حاجه يعني بس من غير ما افتحها وكان مكتوب كتبها وكل حاجه حصلت برضا منها وصورت كذا فيديو لينا مع بعض واحنا في قمه شهوتنا كده انا اقدر ابقى كاسر عنها
استرجل وسيبك لانه النهاية انت الخسران ، قضية ابتزاز وقضية افساد علاقة زوجية توديك في حديد غير انك تكون منبوذ في كل المجتمع اللي عايش فيه

• عجبني
التفاعلات: Merely
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
استرجل وسيبك لانه النهاية انت الخسران ، قضية ابتزاز وقضية افساد علاقة زوجية توديك في حديد غير انك تكون منبوذ في كل المجتمع اللي عايش فيه
ابتذاذ نمت معاها وهي مكتوب كتبها ويبقى ابتذاذ

ابتذاذ نمت معاها وهي مكتوب كتبها ويبقى ابتذاذ
ايوة ابتزاز انت شكلك مش فاهم الدنيا بالمرة
حبيبي اول شي اللي بتعمله مش رجولة
ثاني شي حتى لو نمت معها برضاها وقتها فنشرك بيكون اسمه ابتزاز
ثالث شي اي شي بيصير بعد كتب كتابها منك اسمه افساد علاقة زوجية بيعاقب عليها القانون المصري يا حبيبي

• عجبني
نمت معاها برضاها انت فاهم ولا لاء
ايوة ابتزاز انت شكلك مش فاهم الدنيا بالمرة
حبيبي اول شي اللي بتعمله مش رجولة
ثاني شي حتى لو نمت معها برضاها وقتها فنشرك بيكون اسمه ابتزاز
ثالث شي اي شي بيصير بعد كتب كتابها منك اسمه افساد علاقة زوجية بيعاقب عليها القانون المصري يا حبيبي

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
نمت معاها برضاها انت فاهم ولا لاء
كلنا فاهمين انك نمت معاها برضاها
بس انت الوحيد اللي مش فاهم الموضوع صح

• عجبني
كلنا فاهمين انك نمت معاها برضاها
بس انت الوحيد اللي مش فاهم الموضوع صح
يا راجل القنون بيحمي الزوجه الخيانه انت هايل بجد

يا راجل القنون بيحمي الزوجه الخيانه انت هايل بجد
كمل وانت تشوف النتيجة واعمل اللي ببالك وشوف اخرتك وين رح تكون

• عجبني
ممكن تعرف خطيبها انها كانت بتحبك وكده واللي انت عملته معاها بس من غير موضوع السكس ده ويسيبها
او الأحسن انك تستعوض **** ف كل ده وتسامح
وتعيش حياتك من اول وجديد واعتبرها تجربه تتعلم منها لحياتك اللي جايه وسيبها لربنا يجبلك حقك منه لوحده
انت صح جداا في اللي بتقوله انا قريت كل كومنت و انا شايف من وجهة نظري انا الشخصية ان ده الصح يا خويا ولا يصح الا الصحيح

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها و استشاري الحياه
عمرها ما هتتردلي عارف ليه عشان انا عمري ما كسرت حد قاصد
للاسف يا صاحبي مش بتتحسب كده لان فكرة أن سالتك أو كسرتك زي ما انت بتقول فهي مش من نصيبك دي إرادة ****
ثانيا اياك و أن تفضح حد أو تبتزه أو تذله عشان اقسم ب**** هيتردلك في مراتك بعد كده او والدتك أو حد من اخواتك البنات او بنتك بعد عمر طويل

يعتمد انتا عايز منها ايه

انا بحول أفهمه اني حرام عليه يعمل كدا لاني اتعمل فيه كدا ف مجربه الاحساس ده
عفوا اذا كان ممكن توضيح التهديد ولا؟؟!

اى حركة خيانه هتعملها فيها هتثبتلها ان اختيارها كان صح حتى لو اتالمت يومين تلاته هتحمد **** انك مش معاها العمر كله و هتعتبر ده قصاد غلطة وجودك من الاساس، القهر فى انك تبعد للابعد بذكرى حلوه فتفضل طول عمرها تتمناك و متعرفش تطولك ديما افتكر انه يمهل و لا يهمل متدورش على حقك فى الدنيا راجعلك راجعلك

• عجبني
التفاعلات: Merely و استشاري الحياه
  • عجبني
ممكن تعرف خطيبها انها كانت بتحبك وكده واللي انت عملته معاها بس من غير موضوع السكس ده ويسيبها
او الأحسن انك تستعوض **** ف كل ده وتسامح
وتعيش حياتك من اول وجديد واعتبرها تجربه تتعلم منها لحياتك اللي جايه وسيبها لربنا يجبلك حقك منه لوحده
ارفع القبعه احتراما وتقديرا لك🖤🖤

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%